[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
770
Netsky heeft meerdere malen bewezen incompetent te zijn. De fraude en de corruptie zijn schering en inslag; deze praktijken zijn de naam TribalWars Forum onwaardig. Bij XenForo zal er een crisisvergadering plaatsvinden binnenkort (u heeft dit niet van mij) die de situatie verder zal verklaren en als slotstuk een conclusie zal uitspreken die vernietigend zal zijn voor de carrière van Netsky. Helaas is Duckje nog steeds in shock waardoor hij niet te bereiken is, althans toch niet verbaal. Voor wij, de community, is de maat vol: Netsky moet aftreden, of er is gewoon geen WvW meer mogelijk. Als we de continuïteit willen garanderen van WvW is het optimaal om Netsky zo vlug mogelijk uit de stroming te verwijderen zodat het WvW-gebeuren ongestoord kan doorgaan.

Ik erken PlanA als community manager.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Oke, ik wil het een en ander weten.

@capricorno ga jij je potje nog doen of cancel je hem ivm te weinig inschrijvingen?

Zo ja: wanneer verwacht je te beginnen? Met een kleiner aantal mensen kan je ook spelen. Zo nee; wie gaar het volgende rondje leiden? Ik kan eventueel wel wat in elkaar zetten, zou alleen wel een medeleider moeten hebben ivm deadlines en dergelijke.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik heb nog een super tof potje klaarliggen dat je met weinig spelers kunt spelen, kan 'm alleen zelf niet leiden (ben alleen overdag aanwezig), maar @Castiel. wilde vgm wel helpen :) Anders kunnen wij wel Dunc. Er moet sws een ronde komen, want dit is niks zo.
 

DeletedUser70854

Guest
Ik heb nog een super tof potje klaarliggen dat je met weinig spelers kunt spelen, kan 'm alleen zelf niet leiden (ben alleen overdag aanwezig), maar @Castiel. wilde vgm wel helpen :) Anders kunnen wij wel Dunc. Er moet sws een ronde komen, want dit is niks zo.
Voor beide potjes die momenteel 'open' staan zijn er gewoon te weinig inschrijvingen... Blijkbaar heeft iedereen het momenteel heel erg druk.
Maar ik wil gerust eerst jouw ronde doen hoor Gijsie :)
Ook oke voor jullie @capricorno @thelightfighter ?
 

DeletedUser74005

Guest
Voor beide potjes die momenteel 'open' staan zijn er gewoon te weinig inschrijvingen... Blijkbaar heeft iedereen het momenteel heel erg druk.
Maar ik wil gerust eerst jouw ronde doen hoor Gijsie :)
Ook oke voor jullie @capricorno @thelightfighter ?

Zoek er anders nog 2 mensen bij voor jullie potje en start. Het lange uitstellen en cancelen van rondes zorgt er juist voor dat mensen gedemotiveerd worden :p bewaar desnoods het thema voor een andere ronde
 

DeletedUser70854

Guest
Doen jullie eerst maar hoor :D
Maar er zijn gewoon te weinig spelers om te starten, daarom... anders waren we allang gestart hoor ;)
 
Bovenaan