[Inschrijftopic] WVW #275: Amerika Trip

DeletedUser17472

Guest
Ja, ik heb mee gevolgd.
En nu ook teruggelezen, maar nergens de spelleiding die zegt dat er genetwerkt wordt. Dus minoor, je kunt wel aggressief antwoorden, maar netwerken is niet bepaald favourite... dat blijkt wel weer.

Na het al bekende Eurotrip, besloten meesters .theonlyplanisA (Sander) & Beast Incarnate. (Gilles) om nog een trip te maken, maar dit jaar naar het grote Amerika. Eerste stop Chinatown - San Francisco zo te zien.
Spelleiding is Sander en Giles

Te weinig inschrijvingen, jammer:(. Iemand anders die wel wil leiden?
Nergens reactie gezien van iemand dat een ander het overneemt.

Dan de eerste reactie over netwerken... niet erg enthousiast
Ooh meh netwerken.

En het is voor meer mensen niet duidelijk
En zeker niet favourite, er vallen weer mensen af.
Netwerkpotje gaat hem voor mij niet worden dan. Als het netwerken is mag mijn naam van de lijst. Niet omdat ik tegen netwerk potjes ben, maar omdat ik vrijwel nooit meer op skype zit en het wel prima vond zo zonder skype.
 

DeletedUser64575

Guest
En nu ook teruggelezen, maar nergens de spelleiding die zegt dat er genetwerkt wordt. Dus minoor, je kunt wel aggressief antwoorden, maar netwerken is niet bepaald favourite... dat blijkt wel weer.


Spelleiding is Sander en Giles


Nergens reactie gezien van iemand dat een ander het overneemt.

Dan de eerste reactie over netwerken... niet erg enthousiast


En het is voor meer mensen niet duidelijk

En zeker niet favourite, er vallen weer mensen af.

Agressief? Ik kom wel anders over als ik agressief ben.

Maar als je goed leest dan zie je dat Sander en BI afstappen als leiding en dat Capri + tlf het overnemen.

Dus famdecibel.
 

DeletedUser17472

Guest
Is niet hier gezegd, de spelinstellingen zijn niet aangepast en beiden staan nog op de deelnemerslijst.
Niet iedereen zit in de wvw chat.

Lekker zooitje dus weer. Iedereen moet maar gissen.

Je kunt niet stemmen op mensen die niet meedoen.
 

DeletedUser66129

Guest
Is niet hier gezegd, de spelinstellingen zijn niet aangepast en beiden staan nog op de deelnemerslijst.
Niet iedereen zit in de wvw chat.

Lekker zooitje dus weer. Iedereen moet maar gissen.

Je kunt niet stemmen op mensen die niet meedoen.

Ik ben al een week niet meer op skype geweest en zelfs ik kon uit het topic halen dat er een potje gedaan word door Capri en die ander. Gewoon goed lezen..
 

DeletedUser64575

Guest
Is niet hier gezegd, de spelinstellingen zijn niet aangepast en beiden staan nog op de deelnemerslijst.
Niet iedereen zit in de wvw chat.

Lekker zooitje dus weer. Iedereen moet maar gissen.

Je kunt niet stemmen op mensen die niet meedoen.

Ik zit niet eens meer in de WvW-chat :rolleyes:
 

DeletedUser65921

Guest
Het is niet omdat het netwerken is dat ik niet zou mee doen.
Maar als er nog lang gewacht wordt voor er opgestart wordt ga ik me ook moeten weghalen van de lijst jammer genoeg.
 

DeletedUser17472

Guest
Als Sander 30 wil en dat wordt niet gehaald, moet er inderdaad gewacht worden.

Ik ben al een week niet meer op skype geweest en zelfs ik kon uit het topic halen dat er een potje gedaan word door Capri en die ander. Gewoon goed lezen..


Sorry hoor, maar uit de reactie van BI blijkt niet dat hij dit rondje niet wil leiden.

@Beast Incarnate. @.TheonlyplanisA @capricorno @thelightfighter
Kunnen jullie duidelijkheid verschaffen? Die twee heren denken leuk te zijn, maar duidelijk is anders. Ik wil graag weten wie mijn aanspreekpunt is voor dit rondje.
 

DeletedUser66129

Guest
Wat kan jou het sowieso verrekken? Jij zou toch een tijd niet meer meedoen? Wat maakt het je dan eigenlijk uit wie gaat leiden en wat de instellingen zijn?
 

DeletedUser17472

Guest
Ik neem wel via skype of AF contact met ze op. Ik heb zo mijn redenen waarom ik het wil weten.
 

DeletedUser17472

Guest
Gelukkig heb ik lak aan iedereen. Jullie zoeken het maar lekker uit, maar ik reageer als ik wil reageren, geef likes als ik likes wil geven, en laat me niet door een stel niet nadenkende pubers wegpesten hier. Nu niet, nooit niet. Na mijn vakantie doe ik weer gewoon mee.
Inmiddels ben ik in gesprek met iemand die me wel gewoon te woord wil staan en duidelijkheid wil verschaffen. Thnx
 

DeletedUser66129

Guest
Begrijp me niet verkeerd hè fam. Ik zei gewoon dat het voor mij wel duidelijk was waarom het over netwerken ging en dat het te maken had met ander potje. Dat terwijl ik helemaal niet meer op skype zit. Jij komt vervolgens met iets van 'die 2 heren die leuk proberen te doen'. Tja dan lijkt me dat je op mij doelde terwijl je het dan gewoon helemaal verkeerd aan het interpreteren bent.

Ik wil je zeker niet wegpesten. Ik ben niet iemand die mensen wilt wegpesten, totaal niet. Maar als jij al met zo'n misplaatste opmerking over mij komt laat ik mensen niet zomaar op die manier over mij praten.
 

DeletedUser64575

Guest
Gelukkig heb ik lak aan iedereen. Jullie zoeken het maar lekker uit, maar ik reageer als ik wil reageren, geef likes als ik likes wil geven, en laat me niet door een stel niet nadenkende pubers wegpesten hier. Nu niet, nooit niet. Na mijn vakantie doe ik weer gewoon mee.
Inmiddels ben ik in gesprek met iemand die me wel gewoon te woord wil staan en duidelijkheid wil verschaffen. Thnx

Altijd maar die onterechte sneren. Ik begrijp niet waar jij al die frustratie vandaan tovert.
 
Bovenaan