[Inschrijftopic] WVW #275: Amerika Trip

DeletedUser78666

Guest
Jongens, dit is nog steeds mijn inschrijftopic. Als BI een ander potje wil leiden dan wil ik hem best ondersteunen met dit spelersaantal, maar ik ga liever niet veel moeite doen voor een potje waar iik mijzelf niet voor kan motiveren.

Andere spelers mogen het overnemen, graag voor de duidelijkheid dit wel duidelijk vermelden en zelf een inschrijftopic openen, desnoods spelers overnemen. Dat Fam iets niet door heeft, wat anderen door heeft kan gebeuren. Fam zegt er nu wel wat van, maar als 1 iemand het niet door heeft, dan zullen er ook mensen zijn die geen gehoor brengen en het ook niet door hebben
 
Reactiescore
1.049
Ik ben al een week niet meer op skype geweest en zelfs ik kon uit het topic halen dat er een potje gedaan word door Capri en die ander. Gewoon goed lezen..
Die ander heeft een naam...


Sorry hoor, maar uit de reactie van BI blijkt niet dat hij dit rondje niet wil leiden.

@Beast Incarnate. @.TheonlyplanisA @capricorno @thelightfighter
Kunnen jullie duidelijkheid verschaffen? Die twee heren denken leuk te zijn, maar duidelijk is anders. Ik wil graag weten wie mijn aanspreekpunt is voor dit rondje.

Als Sander toestemming geeft kopieer ik spelerslijst en maak ik eigen inschrijftopic, Dus als Sander ff liked is hij er binnen 10-20 minuten
 

DeletedUser63354

Guest
Gelukkig heb ik lak aan iedereen. Jullie zoeken het maar lekker uit, maar ik reageer als ik wil reageren, geef likes als ik likes wil geven, en laat me niet door een stel niet nadenkende pubers wegpesten hier. Nu niet, nooit niet. Na mijn vakantie doe ik weer gewoon mee.
Inmiddels ben ik in gesprek met iemand die me wel gewoon te woord wil staan en duidelijkheid wil verschaffen. Thnx

Stel je niet zo aan.
 

DeletedUser66129

Guest
Sorry tlf, wist niet met wie Capri zou leiden en was te lui om terug te zoeken ;)
 

DeletedUser8414

Guest
Die ander heeft een naam...




Als Sander toestemming geeft kopieer ik spelerslijst en maak ik eigen inschrijftopic, Dus als Sander ff liked is hij er binnen 10-20 minuten
Ik vind niet dat je de deelnemerslijst zomaar kan overnemen zonder een nieuw topic met nieuwe inschrijvingen. Mogelijk willen mensen jullie instellingen niet spelen en dan krijg je een hoop inactieven waar niemand vrolijk van wordt.
 

DeletedUser74005

Guest
Of je doet het wel en je brengt iedereen ervan op de hoogte?:p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Gewoon de inschrijvingen overnemen en iedereen taggen
 

DeletedUser66129

Guest
Precies wat DZ zegt.

Klakkeloos overnemen gaat mis, gaat langer duren voordat potje begint, mensen hebben dan al minder zin erin etc. Plus nieuwe/andere instellingen kan inderdaad zorgen dat je minder mensen trekt, of andere juist wel. Zomaar lijst gebruiken van huidige inschrijven werkt niet.
 
Reactiescore
1.015
Ik wil zeker leiden. Heb erg veel zin om dat weer te doen en naja basicpotje alleen leiden kan ik wel EZ, maar ik ben qua thema's niet echt een schijnend licht. Daarom heb ik Sander en had ik vroeger altijd Ruben :).
 

DeletedUser66129

Guest
Ik wil zeker leiden. Heb erg veel zin om dat weer te doen en naja basicpotje alleen leiden kan ik wel EZ, maar ik ben qua thema's niet echt een schijnend licht. Daarom heb ik Sander en had ik vroeger altijd Ruben :).

Ik ben ook bewezen vaas met themapotjes hoor ;)
 
Reactiescore
1.015
Kan toch niet leiden met een vaas? Nou, als je thema wil en je zoekt nog een uitvoerend slaafje mag je me altijd contacten.
 

DeletedUser78666

Guest
Ik wil zeker leiden. Heb erg veel zin om dat weer te doen en naja basicpotje alleen leiden kan ik wel EZ, maar ik ben qua thema's niet echt een schijnend licht. Daarom heb ik Sander en had ik vroeger altijd Ruben :).

Zullen wij met 20 man leiden via een ander concept van mij dan? Dan starten we morgenavond;)
 
Reactiescore
770
Gelukkig heb ik lak aan iedereen. Jullie zoeken het maar lekker uit, maar ik reageer als ik wil reageren, geef likes als ik likes wil geven, en laat me niet door een stel niet nadenkende pubers wegpesten hier. Nu niet, nooit niet. Na mijn vakantie doe ik weer gewoon mee.
Inmiddels ben ik in gesprek met iemand die me wel gewoon te woord wil staan en duidelijkheid wil verschaffen. Thnx

In de wolvenchat en op het forum zei je dat het je laatste potje WVW was en dat je er een tijd mee gaat stoppen, en nou doe je weeral lastig. T'is eigenlijk echt nooit goed voor jou. Jij kan gewoon niet met anderen omgaan of samenleven.
Welke ideale wereld of forum wil jij dan wel hebben hier?

Met alle respect, maar men zou je moeten ontheven van je functie. En als je daar alleen al aanstoot aan geeft is het des te meer bewijs dat je je functie meer nodig hebt om te kunnen bewegen op dit forum dan je eigen persoonlijkheid en gedrag hier.
 

DeletedUser78303

Guest
Lieve lieve dames en heren. Bij deze heb ik, nobel als ik ben, besloten om me in te schrijven voor dit verrukkelijke potje WvW.
In eerste instantie heb ik mij niet ingeschreven door tijdsgebrek in het komende tijdsbestek van de Amerika Trip, maar omdat de inschrijvingen niet de spuigaten uit lopen verblijd ik jullie mooi met mijn deelname.

1. pierre the pieter
2. dragonfriend273
3. Hopeful
4. Diep, donker, gat
5. Stalov
6. Jenskeuh
7. Castiel
8. Blue
9. Tigor
10. DemocratischeZwijmelaars (onder voorbehoud)
11. *Netsky
12. @Dramarathon
13. Jessicavd
14. GaMeBr3AKeR
15. TurnUpTheMusic
16. thelightfighter
17.
18. capricorno
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.

mvg
 
Bovenaan