[Speeltopic] WvW #273 The Couples Are Taking Over

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
BM Uitslag:

89884ebd8b736cad99fc4269c0451ca2.png


Rick is jullie nieuwe BM!
 

DeletedUser65921

Guest
Twee mensen posten iets tegen je en je gaat direct op beiden in de tegenaanval? :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nacht 1 uitslag:

7557c3a2b08694349dd4483523aa4b41.png


Pierre is jullie Lynch!

Zijn rol was:

Burger

Jens was de Lunch van de nacht!
Zijn rol was:

Burger


@DragonGoesOppai
@A Step Back

Van jullie morgen graag een lynchstem ;)
 
Reactiescore
559
Twee mensen posten iets tegen je en je gaat direct op beiden in de tegenaanval? :p
klopt omdat ik ieder potje al verdacht word als slechtje en tot nu toe nog steeds een goedje ben.

dus ja, en als ik niet had gereageerd hadden jullie daar ook weer over gevallen. want dan is dat weer verdacht
 

Deleted User - 2075062

Guest
oeh wat makkelijk weer castiel.
weer aandacht op mij vestigen, vorige keer dat je dat deed was je wolf

en nee lau ik ben met meer dingen bezig maar probeer het iig hier in de gaten te houden zodat als ik iets zie er op in kan springen.
ik probeer iig niet inactief te zijn .
en over meelopen gesproken, je hap nogal vlug op wat castiel je voor houd

Wauw lekker counteren ? Wat een onzin zeg. Jij vindt de stemmen op Pierre logischer en veel beter beargumenteerd wil je zeggen?

Juist dat je meteen zo countert steekt me serieus tegen de borst. Jij loopt twee keer super makkelijk mee en dan ga je nu meteen zeggen dat ik makkelijk post terwijl het hele veld op een inactiefje gestemd heeft? Ga aub even wat beter nadenken voor je iets zegt!

Jens, daar heb je wel een punt overigens. Maar nu deze bizarre counter weer ... Vind het maar vreemd.
 

DeletedUser65921

Guest
klopt omdat ik ieder potje al verdacht word als slechtje en tot nu toe nog steeds een goedje ben.

dus ja, en als ik niet had gereageerd hadden jullie daar ook weer over gevallen. want dan is dat weer verdacht

Als je op een normale manier reageert had ik er niks vreemds aan gevonden gok ik, maar dit.
Vorige potjes zijn ook geen referentie voor dit potje.
 

DeletedUser70854

Guest
Zoveelste potje dat ik niet eens normaal/serieus heb kunnen spelen omdat ik gelyncht/gebeuld word voor onlogische redenen.
Ik stel dan ook grote vraagtekens bij de strategie van velen!
Maarja, het is nu zo...
 

DeletedUser17472

Guest
Zoveelste potje dat ik niet eens normaal/serieus heb kunnen spelen omdat ik gelyncht/gebeuld word voor onlogische redenen.
Ik stel dan ook grote vraagtekens bij de strategie van velen!
Maarja, het is nu zo...
Actiever meedoen, zeker op dag 1. Veel kiezen dan toch een inactieve speler omdat er nog weinig duidelijk is. Sorry.
 

DeletedUser70854

Guest
Actiever meedoen, zeker op dag 1. Veel kiezen dan toch een inactieve speler omdat er nog weinig duidelijk is. Sorry.

Ik zeg toch dat ik het enorm druk had wegens privé-redenen... Daarna had ik veel meer tijd...
 

Deleted User - 2075062

Guest
Laila

Eerst die mee loopstemmen en daarna zo counteren op de mensen die je verdenken met best wel prima redenatie. Counteren is zo enorm wolfs.
 

DeletedUser74005

Guest
Beulactie

Rick9399 voelde de bui al hangen en dacht even na, maar hakte de kop van Mylove eraf.

Haar rol was:
Burger + Cupido

Zoals je ziet ging zij niet als single door dit potje heen, zij was gekoppeld aan TimeforplanB en DemocratischeZwijmelaars. Beiden stierven door liefdesverdriet.

TimeforplanB was:
Burger!

DemocratischeZwijmelaars was:
Infectiewolf!

Lol pokke Rick:D

En dit koppel was gedoemd te falen. Deze spelleiding moet uitgesloten worden, want wie durft zo'n kut koppel te maken :mad:
 
Reactiescore
559
Laila

Eerst die mee loopstemmen en daarna zo counteren op de mensen die je verdenken met best wel prima redenatie. Counteren is zo enorm wolfs.
beste redenatie?
omdat ik als 2de stem uitbracht?
nja zal wel , ik zie het morgen wel weer.
ik ga slapen
 

Deleted User - 2075062

Guest
beste redenatie?
omdat ik als 2de stem uitbracht?
nja zal wel , ik zie het morgen wel weer.
ik ga slapen

Jij loopt eerst lekker makkelijk mee op Rick door als 2e te stemmen en daarna stem je meteen mee op een inactiefje toen bleek dat Rick goed bleek.

Het punt is dat wolfjes altijd graag een richting krijgen en maar wat blij zijn om hun stem te kunnen plaatsen. En dat lees ik af bij jou gedrag van vandaag.

Jij valt mij aan omdat ik jou hierop aanspreek en me stem op jou plaats en dat het een onzinstem is. Maar kijk is naar de stemmen van de rest van het speelveld, allemaal op een inactiefje zonder enige vorm van uitleg of redenatie en je valt mij aan op de stem op jou terwijl dat dat wel gewoon ergens op gebaseerd is? Heel vreemd, gewoon counteren en dat is gewoon wolvengedrag.
 

DeletedUser65921

Guest
Laila

Eerst die mee loopstemmen en daarna zo counteren op de mensen die je verdenken met best wel prima redenatie. Counteren is zo enorm wolfs.

Wat vond jij van dedman?
Die vind ik eigenlijk nog opvallender dan laila.
 

DeletedUser69772

Guest
Waarom? Omdat ik het eens was met Dragon? En daarom ook stemde op Jens? Was hij het ook niet die de theorie op bracht van slechtjes die zeer actief zijn om goed over te komen? Net iets wat hij zou doen.
Er zijn veel meer meelopers op pierre, gwn omdat hij wat inactief was? Mss daar eens tussen kijken?

E: net opgezocht dat ik enkel gestemd heb zonder ergens de uitleg te geven. Begrijp het wantrouwen nu wel :) dus in deze post iets meer uitleg gegeven waarom jens
 
Reactiescore
559
Jij loopt eerst lekker makkelijk mee op Rick door als 2e te stemmen en daarna stem je meteen mee op een inactiefje toen bleek dat Rick goed bleek.

Het punt is dat wolfjes altijd graag een richting krijgen en maar wat blij zijn om hun stem te kunnen plaatsen. En dat lees ik af bij jou gedrag van vandaag.

Jij valt mij aan omdat ik jou hierop aanspreek en me stem op jou plaats en dat het een onzinstem is. Maar kijk is naar de stemmen van de rest van het speelveld, allemaal op een inactiefje zonder enige vorm van uitleg of redenatie en je valt mij aan op de stem op jou terwijl dat dat wel gewoon ergens op gebaseerd is? Heel vreemd, gewoon counteren en dat is gewoon wolvengedrag.
ik loop mee op rick?
ik heb niet op rick gestemt.
volgens mij was ik de 1ste die op rick stemde voor BM toen bleek dat tie een bewezen goedje was

en mijn stem op pierre was idd een meeloopstem met fam, om de doodsimpele reden dat ik verder helemaal geen aanknoop punten had om op iemand anders te stemmen.
en dat jij mij nu verdacht vind omdat ik als 2de meeliep, je kan ook de 3de of 4de pakken. er waren er maar zat die meeliepen :rolleyes:
 
Bovenaan