[Speeltopic] WvW #273 The Couples Are Taking Over

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 2075062

Guest
Je hebt het inderdaad gehad over mijn manier van denken, niet over het logisch zijn van mijn argumenten als ik me goed herinner. Dat is een verschil. :)

En ik geef aan dat ik blij ben dat je in elk geval meer moeite doet dan in de 4 voorgaande potjes samen. Met andere woorden zeg ik dat er wel wat logica in je gedachtegang zit. Maar ook als er soms logica in zit kan je het helemaal mis hebben. Wat in dit geval weldegelijk het geval is.
Zoals ik al zei, ik ben blij dat je serieuzer mee gaat doen. Ik denk en hoop dat we er wat aan gaan hebben dit potje. Maar wat dit betreft heb je het helemaal mis.

Ik heb nu de andere discussie deels gemist en moet dus gaan teruglezen ...... Zie wel veel stemmen richting Rick vliegen ... Vind dat wel weer makkelijk gaan hoor mensen. Wolfjes kunnen zo makkelijk mee lopen daarin
 

DeletedUser77103

Guest
Goed bedoeld sowieso, maar ik dacht dat ik er ook goed over nagedacht had. :(
Heeft iemand nog een echte reden om allemaal last minute te willen stemmen?
Hoe kom je erbij dat de enige reden dat mensen niet willen meegaan met jouw plan is omdat ze perse lastminute random willen stemmen?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Beulactie

Rick9399 voelde de bui al hangen en dacht even na, maar hakte de kop van Mylove eraf.

Haar rol was:
Burger + Cupido

Zoals je ziet ging zij niet als single door dit potje heen, zij was gekoppeld aan TimeforplanB en DemocratischeZwijmelaars. Beiden stierven door liefdesverdriet.

TimeforplanB was:
Burger!

DemocratischeZwijmelaars was:
Infectiewolf!
 

DeletedUser78393

Guest
:D Dat kun je op mijn manier net zo goed hopen.
Goed, ik zal erover ophouden, ik maak er duidelijk geen vrienden mee :p
 

DeletedUser78393

Guest
Hoe kom je erbij dat de enige reden dat mensen niet willen meegaan met jouw plan is omdat ze perse lastminute random willen stemmen?
Nou, we hebben nog een kwartier, dus dat was duidelijk de intentie van de meeste mensen :p
 

DeletedUser8414

Guest
Mooi Rick.

Time speelt vast te fair als g/s om er echt iets te kunnen uithalen over de andere wolven. Nu zijn we wel terug bij af. Ik heb nog mijn argumenten tegenover Castiel maar feit dat hij verdedigd werd door Time zorgt ervoor dat ik minder overtuigd ben.
 
Reactiescore
559
ok rick voor bm dan
weet iig zeker dat dat een goedje is
 

DeletedUser73803

Guest
Oke, niet veel duidelijker geworden op wie ik nu moet gaan stemmen.
In ieder geval een bewezen goedje die niet meer geïnfecteerd kan worden, we hebben als goedjes wel eens een slechtere start gehad.
 
Bovenaan