Praathoek classic #14

DeletedUser77159

Guest
We hebben Maurits toen die bij ons kwam spelen eerst moeten leren dat je geen kata's in je clear moet doen i.p.v. rammen.
Is dus best wel een noobje.
Hij had gewoon 300 kata's in elke clear. LOL
 

DeletedUser75803

Guest
We hebben Maurits toen die bij ons kwam spelen eerst moeten leren dat je geen kata's in je clear moet doen i.p.v. rammen.
Is dus best wel een noobje.
Hij had gewoon 300 kata's in elke clear. LOL
Is dat niet goed dan?:eek:

Moet ik toch mijn offensieve dorpen eens reorganiseren..
 

DeletedUser74404

Guest
Haha ja was wel een grappig gezicht die 300 katas telkens :D
 

DeletedUser78604

Guest
We hebben Maurits toen die bij ons kwam spelen eerst moeten leren dat je geen kata's in je clear moet doen i.p.v. rammen.
Is dus best wel een noobje.
Hij had gewoon 300 kata's in elke clear. LOL
Mij moeten leren :eek::eek::eek:?????
We are anonymous.34 gebruikt 300 kata ipv ram ik niet :D
 
Reactiescore
510
Met een groot front is de ZC-tactiek zo slecht nog niet hoor.
Zeker niet op een smidtech wereld.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Met een groot front is de ZC-tactiek zo slecht nog niet hoor.
Zeker niet op een smidtech wereld.

Ik heb nog nooit op zo'n wereld echt gespeeld, maar heb er wel over gehoord ja. Scheelt het heel veel als je ZC ipv LC gebruikt?
 
Reactiescore
1.167
Ik heb nog nooit op zo'n wereld echt gespeeld, maar heb er wel over gehoord ja. Scheelt het heel veel als je ZC ipv LC gebruikt?

ZC is sterker, maar het scheelt niet veel. Dit komt doordat ZC ook meer boerderijplaatsen in beslag neemt en dus minder troepen.
 
Reactiescore
510
Ik heb nog nooit op zo'n wereld echt gespeeld, maar heb er wel over gehoord ja. Scheelt het heel veel als je ZC ipv LC gebruikt?

Het de tactiek zelf ook nooit gebruikt, wel een keer een tegenstander gehad die de zc-tactiek gebruikte.
Offensief ben je wat zwakker, maar defensief heb je veel meer mogelijkheden, omdat je in principe ook vanuit je off dorpen kan deffen.
 
Reactiescore
1.167

Deleted User - 487871837

Guest
Het de tactiek zelf ook nooit gebruikt, wel een keer een tegenstander gehad die de zc-tactiek gebruikte.
Offensief ben je wat zwakker, maar defensief heb je veel meer mogelijkheden, omdat je in principe ook vanuit je off dorpen kan deffen.

Het lijkt me wel lachen om eens te proberen, maar dan moet ik weer gaan tw'en :p
 
Reactiescore
1.167
Lijkt mij geen goed idee.
 
Reactiescore
1.049
Toch jammer,
We hadden een grootse aankondiging verwacht op het AF,
Waren wij al mee bezig gooit Pre. roet in het eten en verklaart ons IG de oorlog...
 

DeletedUser36420

Guest
Hallo iedereen,

Sinds 2 dagen ben ik terug op TW te vinden. Mijn comeback heeft enkele jaren geduurd, de laatste wereld waar ik gespeeld heb was W13 en als ik naar sommige werelden kijk is er aardig wat veranderd . Mijn ambities op deze klassieke wereld zijn niet groot , gewoon nog eens wat fun hebben. Ik ben eens benieuwd wat het gaat geven na zo een lange tijd weg geweest te zijn. En we starten al direct langs een aardig gevorderde speler. Greetz trebo91

Peace out!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Denk dat er héél veel is veranderd sinds w13.

Benieuwd hoe lang je het volhoudt :p
 
Bovenaan