Praathoek classic #14

Deleted User - 487871837

Guest
mijn laatste (fanatiek) was w19, nou ik stond een paar keer met de mond vol tanden... en nu ?

De overgang van 17 naar 48 die ik had was ook even wennen, to say the least. En TW blijft me verbazen, alleen niet altijd even positief.
 

DeletedUser36420

Guest
De overgang van 17 naar 48 die ik had was ook even wennen, to say the least. En TW blijft me verbazen, alleen niet altijd even positief.
.

Ja mijn eerste indruk van het hedendaagse spel is wel wat teleurstellend. Misschien ben ik te nostalgisch met W8 en W13. Zeer spijtig dat de klassieke wereld zo klein blijkt te zijn. Om nog maar te zwijgen over nieuwe werelden met boosts en vanalles dat ik nog niet ken.

Ik heb nu nog niet direct research gedaan betreft de werelden die nog open zijn maar word er nog wel eens een wereld geopent zoals in "den goeie ouwen tijd"?
 

Deleted User - 487871837

Guest
.

Ja mijn eerste indruk van het hedendaagse spel is wel wat teleurstellend. Misschien ben ik te nostalgisch met W8 en W13. Zeer spijtig dat de klassieke wereld zo klein blijkt te zijn. Om nog maar te zwijgen over nieuwe werelden met boosts en vanalles dat ik nog niet ken.

Ik heb nu nog niet direct research gedaan betreft de werelden die nog open zijn maar word er nog wel eens een wereld geopent zoals in "den goeie ouwen tijd"?

Ik weet niet precies wat onder de goede oude tijd valt, maar ik denk helaas dat je pech hebt. Op alle werelden zijn tegenwoordig tal van premiumfuncties standaard actief, wereld 50 de uitzondering daarvan. De eerstvolgende wereld zonder al die functies zal, volgens Pooke, wereld 100 worden.
 

DeletedUser3435

Guest
.

Ja mijn eerste indruk van het hedendaagse spel is wel wat teleurstellend. Misschien ben ik te nostalgisch met W8 en W13. Zeer spijtig dat de klassieke wereld zo klein blijkt te zijn. Om nog maar te zwijgen over nieuwe werelden met boosts en vanalles dat ik nog niet ken.

Ik heb nu nog niet direct research gedaan betreft de werelden die nog open zijn maar word er nog wel eens een wereld geopent zoals in "den goeie ouwen tijd"?
Waar speelde je op W8/W13? AGRESSIVETIGRA & Team Rocket hier. Waar speel je nu trouwens?
 

DeletedUser74552

Guest
die nieuwe werelden met boosts en uitkijktoren begin ik niet eens meer aan. Enige redelijke is nog de classic en dat is al heel klein geworden. :(
 

DeletedUser36420

Guest
Waar speelde je op W8/W13? AGRESSIVETIGRA & Team Rocket hier. Waar speel je nu trouwens?

Ik ben er niet zeker ik heb 3 accounts gehad waarvan ik 1 vergeten ben, W13 acc was dacht ik Manfred. Von Richthofen deze heb ik na een 25tal dorpjes overgelaten aan iemand anders wegens tijdgebrek. W8 was dan denk ik Trebo91 waar ik na 150 dorpen de brui aan gegeven heb. Mede door tijdgebrek en een paar slechte beslissingen. Laat me wel duidelijk zijn ik ben nooit een top 100 speler geweest, dus verwacht niet te veel van me. Waar ik nu over praat is ondertussen ook al +-9jaar geleden.

De naam team rocket komt me wel enorm bekent voor.

Ik weet niet precies wat onder de goede oude tijd valt, maar ik denk helaas dat je pech hebt. Op alle werelden zijn tegenwoordig tal van premiumfuncties standaard actief, wereld 50 de uitzondering daarvan. De eerstvolgende wereld zonder al die functies zal, volgens Pooke, wereld 100 worden.

Premium acc was er in die tijd ook al en daar was niks mis mee. Het geen ik bedoel is gewoon een grote wereld maar dan zonder alle nieuwe snuffjes zoals ridder, uitkijktoren, burgerwacht? Ok w13 was ook al met ridder maar ik bedoel dan een echte early day tribalwar.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Premium acc was er in die tijd ook al en daar was niks mis mee. Het geen ik bedoel is gewoon een grote wereld maar dan zonder alle nieuwe snuffjes zoals ridder, uitkijktoren, burgerwacht? Ok w13 was ook al met ridder maar ik bedoel dan een echte early day tribalwar.

Denk dat je dan voor de classics moet gaan :)
 
Reactiescore
1.148
Grote werelden zijn dan ook verleden tijd. Kun je beter naar een andere server gaan.
 

DeletedUser63335

Guest
Ik weet niet precies wat onder de goede oude tijd valt, maar ik denk helaas dat je pech hebt. Op alle werelden zijn tegenwoordig tal van premiumfuncties standaard actief, wereld 50 de uitzondering daarvan. De eerstvolgende wereld zonder al die functies zal, volgens Pooke, wereld 100 worden.

Premium acc was er in die tijd ook al en daar was niks mis mee. Het geen ik bedoel is gewoon een grote wereld maar dan zonder alle nieuwe snuffjes zoals ridder, uitkijktoren, burgerwacht? Ok w13 was ook al met ridder maar ik bedoel dan een echte early day tribalwar.

Hopeful bedoelt de functies waarmee je grondstoffen kan kopen en je bouwtijd in een x kan eindigen. Niet het premiumaccount :p
 

DeletedUser36420

Guest
Hopeful bedoelt de functies waarmee je grondstoffen kan kopen en je bouwtijd in een x kan eindigen. Niet het premiumaccount :p

Dat is net de reden waarom ik hier terugkeer jammer genoeg heeft het hier ook zijn intro gedaan. Kortom degene met de dikste portefeuille heeft een aardig voordeel en dat was vroeger niet.

Op dit moment de classic wereld eens wat leren kennen en we zien wel wat de toekomst brengt. In een nieuwe classic zijn we dan misschien terug in vorm.
 

DeletedUser

Guest
Dat is net de reden waarom ik hier terugkeer jammer genoeg heeft het hier ook zijn intro gedaan. Kortom degene met de dikste portefeuille heeft een aardig voordeel en dat was vroeger niet.

Op dit moment de classic wereld eens wat leren kennen en we zien wel wat de toekomst brengt. In een nieuwe classic zijn we dan misschien terug in vorm.

ik vind het ook gewoon niet leuk meer, vroeger was mijn T-toets gewoon naar de kloten van dat timen. nu kun je gewoon op edelman toevoegen drukken. zijn van die kleine dingen wat gewoon jammer is.

en zoals die nieuwe werelden zijn.. slaat nergens op. vind prima dat je PA en AM enzo gebruikt, maar die boosters zijn gewoon bagger. een kind van 13 die 5 euro zakgeld in de maand krijgt heeft dus met zon spel helemaal geen kans meer. alleen maar om geld te verdienen.. zonde.

vragen ze zich ook nog af waarom het zo weinig gespeeld wordt
 

DeletedUser36420

Guest
Hallo mede forumgangers,

Een paar dagen terug heb ik mij hier voorgesteld als oude nieuwkomer zoals sommigen wel gelezen zullen hebben.

Ik ben dus nog niet zo lang bezig op de classic. Mijn dorpje zit nu tussen 2000-2500 punten. Echter word ik al 2 dagen achter elkaar gescout door een 300k punten speler. Nu vraag ik mij af wat zo een speler ingodsnaam met een dorpje is ter waarde van een bb dorp? Er liggen nog enkele 4-5k dorpjes in de buurt dus de gedachtegang om mij te scouten snap ik echter niet.

Laat me duidelijk zijn dit is geen wanhoop poging voor mijn dorpje te redden of dergelijke. Maar misschien ontgaat me hier iets aan taktiek of degelijke.
 

DeletedUser59375

Guest
een rim noobje die alles in zijn buurt in de gaten houd en edeld zodra het het edelen waard is lijkt me
 

DeletedUser36420

Guest

Ik ga hier geen naam neerzetten om de persoon in kwestie niet belachelijk te maken of dergelijke.

Ik wil ook niet dat hier een zware speler mijn hachje komt redden. Eerst eens kijken als hij tot verdere actie overgaat en als dat is in hoe ver we hem kunnen ambeteren.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier geen naam neerzetten om de persoon in kwestie niet belachelijk te maken of dergelijke.

Ik wil ook niet dat hier een zware speler mijn hachje komt redden. Eerst eens kijken als hij tot verdere actie overgaat en als dat is in hoe ver we hem kunnen ambeteren.

pfieuw ik kan het niet zijn

nou der zijn 2 opties, xD als je een beetje research doet kom je er wel achter. maar inderdaad wat hierboven genoemd wordt is het in de gaten houden van de ''rim'', en als hij denkt dat het in de toekomst een toegevoegde waarde is en er staan niet al te vele troepen in. kan die edelen overwegen
 
Bovenaan