Top/Flop stammen

DeletedUser3435

Guest
Hoe kan iemand jullie nu in godsnaam kennen? Het enigste waarop je je kan baseren is jullie IG gedrag en prestaties tot nu toe. Ik ken eentje van Selena en dat was een inactief accountopvulsel in mijn stam op W42, dus valt ook weinig over te zeggen.
 
Reactiescore
1.049
Even m'n naam verbeterd en dat overactief valt echt wel mee.
Overigens als dit is wat jullie van mij weten (naast dat ik op Percy Jackson zat de vorige classic) is dat nog steeds erg weinig tot niks.

ging er ff om dat k namen wist op te noemen :D
bedoelde er niks mee man
een tegenstander is een tegenstander toch
 

DeletedUser74552

Guest
Dag 1.
c7f3f5e8e2d4c2f9cbf479973f94ca28.png


Waar we verwachtte dat Seratus snel zou vallen viel dat reuze tegen. Echter waar we juist dachten dat het de sterkere speler was van Selena bleek The Cheap Dealer snel te bezwijken onder de druk. Ik ben erg benieuwd wat de rest van de wereld met zich mee zal brengen. Goede eerste dag voor Pre. denk ik zo. Onze actie's spreken luider dan onze woorden op het AF.
 

DeletedUser77159

Guest
Waar we verwachtte dat Seratus snel zou vallen viel dat reuze tegen. Echter waar we juist dachten dat het de sterkere speler was van Selena bleek The Cheap Dealer snel te bezwijken onder de druk. Ik ben erg benieuwd wat de rest van de wereld met zich mee zal brengen. Goede eerste dag voor Pre. denk ik zo. Onze actie's spreken luider dan onze woorden op het AF.

Ik gebruikte wat van mijn vrije def om te snipen bij SA. Dacht dat daar de focus lag. Later bleek dat dus nog harder bij mij te zijn. Wrong call of judgement. Je hebt 6 dorpen. geniet er maar even van :)
 

DeletedUser3435

Guest
Ik gebruikte wat van mijn vrije def om te snipen bij SA. Dacht dat daar de focus lag. Later bleek dat dus nog harder bij mij te zijn. Wrong call of judgement. Je hebt 6 dorpen. geniet er maar even van :)
Jezus.. Zo belabberd slecht spelen en nog steeds zo een attitude, je moet het toch maar kunnen. Moesten we beiden stamloos zijn dan was het vandaag al over met één blitz.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik gebruikte wat van mijn vrije def om te snipen bij SA. Dacht dat daar de focus lag. Later bleek dat dus nog harder bij mij te zijn. Wrong call of judgement. Je hebt 6 dorpen. geniet er maar even van :)

Ik vind je een aardige gast laat ik dat voor op stellen maar wat je gister hebt gepresteerd was werkelijk waardeloos. Als leider van Selena heb je een voorbeeld positie. Hoe in hemelsnaam kan je zoveel dorpen verliezen terwijl je er ook nog snachts heel de nacht was. De enige reden dat het geen 16 dorpen waren in plaats van 6 was omdat we er te weinig edels voor hebben en ons front onmogelijk word dan. Wat moet de rest van de stam wel niet denken als de leider het niet eens kan op brengen 1 dag vol te houden en te deffen. In de loop van de dag werd er gewoon helemaal niets meer gedaan. Niet gedodged, geen OS gestuurd, niks. Leiding geven is meer dan alleen maar diplomaatje spelen. Het is de inzet van je stamgenoten nog eens 300% overtreffen want wie wil nou geleid worden door iemand die het zelf niet eens kan opbrengen een stapje extra te doen. Daarom zal Krepox bv. altijd een goede leider zijn niet vanwege zijn tafelmanieren maar vanwege zijn inzet. Op 3 uur slaap offen en dan snachts toch nog even die VV pakken, dat is wat het betekend een leider te zijn en niet het labeltje en het diplomaatje spelen.

Zolang je dat niet begrijpt zal je altijd een stapje achter lopen op Pre.
 
Reactiescore
1.168
Je kan nog prima een topic schrijven hoor. Lijkt mij alleen wat overbodig op een classic wereld.
 

DeletedUser74552

Guest
Als ik tijd heb vanavond maak ik wel een topic. Wil ik wel ook inbreng van WAL en Selena.
Oorlog is pas dagje bezig he dus kan nog wel.
 
Reactiescore
2.508
Een oorlogstopic is wel leuk. Zeker voor de externe lezer:oops:
 

DeletedUser3435

Guest
Nuja om eerlijk te zijn valt er hier heel weinig te beschrijven hoor.. W50 hebben we veel tijd in gestoken maar waar zou het hier over moeten gaan? Ja die is met die gefuseerd en die heeft die liggen internen, nu komt er een revanche van interns? Ik zou het allesinds niet weten.
 

DeletedUser78389

Guest
Nuja om eerlijk te zijn valt er hier heel weinig te beschrijven hoor.. W50 hebben we veel tijd in gestoken maar waar zou het hier over moeten gaan? Ja die is met die gefuseerd en die heeft die liggen internen, nu komt er een revanche van interns? Ik zou het allesinds niet weten.

Al jouw heldendaden kunnen er straks in!
 

DeletedUser59375

Guest
de jouwe zullen het vertellen niet waard zijn indd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan