Top/Flop stammen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat vinden we nou oprecht van Pre VS de wereld?

Ben CL gaan spelen op t niveau, maar tot nu toe verloopt t exact zoals elke normale W. Een stam krijgt label ''top stam'', de rest van de wereld VS Topstam.
 
Reactiescore
1.168
Niet eens zoals elke normale wereld hoor. Het is bijna idem aan voorgaande classics. Dit keer met Wal en Selena als internnubbies en een BG.
 

DeletedUser74054

Guest
Vrijwel iedere classic is het idd hetzelfde verhaal. 2 tegen 1. Een echte oorlog tussen alle drie zou een stuk leuker zijn.
 

DeletedUser77159

Guest
Het is 2 stammen vs arrogantie. niet 2 stammen vs top stam. Een top stam zou zich niet schuldig maken aan het geen dat ze anderen verwijten. :)
 
Reactiescore
1.049
@Irritant Mannetje.

Ik vind het mooi dat wij hier zo worden weg gezet als de boeman terwijl heel de wereld samenspant om ons van de kaar te vegen. Wij zouden hier eigenlijk de slachtoffer rol aan moeten nemen. Hoe sneu het eigenlijk is dat jullie elkaar kunnen internen en dan aan de 17% al komen. Echter doen we dat niet want wij willen er nog een leuke wereld van maken en zien het als een uitdaging! Vervolgens word onze instelling afgeschilderd als arrogant. Wat hadden jullie gedaan als wij gingen samenwerken met WAL om Selena weg te spelen ? Bijna 7 miljoen punten samen als het niet meer is met DU's etc erbij tegen slechts 1 stammetje met 6 spelers met de helft aan punten.
Even een dingetje: ik kom niet bashen want speel al een tijd ni meer op CL (komt verandering in) maar is dat niet wat jullie zelf uitlokken, wat mij betreft komen jullie een beetje arrogant over, misschien terechte misschien onterechte.. maar wat als jij in de rol van de underdogs had gelegen - had jij dan niet willen winnen omdat je dan samenspant tegen de topstam?
verder over DU's en interns praten dan laai je alleen alle discussies op - compleet geen zin want niemand gaat toegevem

Ik heb Selena Gomez als stamnaam gekozen, omdat ik het een mooi plaatje vond, nooit naar haar muziek geluisterd.
Selena is ook voortgekomen uit een niet serieus oogpunt maar meer voor plezier. :)
daar sluit ik me volledig bij aan :p
al vond ik Mary mooier


Wat vinden we nou oprecht van Pre VS de wereld?

Ben CL gaan spelen op t niveau, maar tot nu toe verloopt t exact zoals elke normale W. Een stam krijgt label ''top stam'', de rest van de wereld VS Topstam.
Ik moet het nog zien.
Ben er te lang uitgeweest voor een mening maar het enige wat ik kan zeggen:
Houdt het Fair Play en de beste zal winnen!
 

DeletedUser3435

Guest
De beste zal winnen.. Moest ieder voor zich spelen dan was de wereld al beslist en dat weet iedereen. :D Bovendien is het wel degelijk Topstam Vs. 2 Stammen hoor.
 

DeletedUser74552

Guest
Ach noem ons maar arrogant. Jullie zetten ons op die paddestoel, volgens mij kunnen jullie nog geen 5 spelers bij naam noemen die jullie daadwerkelijk kennen en weten waar toe ze in staat zijn binnen Pre. Jullie zijn gewoon bang voor het onbekende.
 
Reactiescore
1.049
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat iemand mij/ons op TW arrogant noemt. Jullie zetten ons op die paddestoel. Volgens mij heb je mij nooit horen zeggen dat wij kwalitatief gezien de beste zijn hier. Ik zou mezelf nooit een topper noemen, ik speel slechts het spelletje fanatiek. Daarnaast is er niet echt een underdog positie he want jullie hebben geen idee wie er spelen binnen Pre. behalve de mensen die hier posten en dat zegt werkelijk niets. Als iemand 4000 posts heeft wil dat alleen zeggen dat diegene goed is in spammen en al tijdje aanwezig is op TW. Er spelen van de classic 13 groep maar 3 spelers in Pre. De rest heb ik zelf bij elkaar geraapt. Daarom nogmaals jullie zetten ons op die paddestoel. Waar jullie vervolgens zo bang voor worden dat je maar met heel de wereld tegen 1 moet gaan. Prima hoor maar zeg niet dat het aan onze arrogantie ligt. Jullie zijn gewoon bang voor het onbekende.

Maar goed fack it als jullie ons zo goed vinden, hebben we wat te bewijzen denk ik he. Btw @krepox en ik hebben in de tijd dat we samen spelen alleen maar vanuit een underdog positie gespeeld. We zijn fanatiek ja dat wel en we houden van wat P&P maar dat is ook te verwachten als je speelt voor winst toch ?

Ik beweer niet dat jij arrogant bent, Maar Krepox heeft een paar omerkingen waaruit hij doet laten blijken dat jullie al gewonnen hebben, Ik denk/hoop dat dat niet zo is, En zal voor zover mogelijk me daar ook voor inzetten natuurlijk! Maar mn excuses als ik je heb gekwetst natuurlijk :D
 

DeletedUser74552

Guest
Ik beweer niet dat jij arrogant bent, Maar Krepox heeft een paar omerkingen waaruit hij doet laten blijken dat jullie al gewonnen hebben, Ik denk/hoop dat dat niet zo is, En zal voor zover mogelijk me daar ook voor inzetten natuurlijk! Maar mn excuses als ik je heb gekwetst natuurlijk :D

Krepox heeft een andere stijl van P&P dan mij maar hij heeft natuurlijk gelijk als hij zegt dat we de mensen met meer ervaring hebben. Ondanks dat zie ik mezelf niet als een arrogant persoon op TW. Ik speel pas 3 jaar serieus ofzo en heb geluk met de mensen om me heen. Je stam, je samenwerking, je coordinatie en de gezelligheid is het belangrijkst op TW.

EDIT: Ik had de post expres verwijderd omdat ik Krepox direct tegenspreek terwijl we vanuit twee perspectieven bekijken. Ik denk dat Krepox dan ook degene met de meeste ervaring is en degene met het meeste recht van spreken maar je zal niet de eerste zijn die hem arrogant vind posten. En dat boeit hem vrij weinig volgens mij :rolleyes:
 
Reactiescore
1.049
Ach noem ons maar arrogant. Jullie zetten ons op die paddestoel, volgens mij kunnen jullie nog geen 5 spelers bij naam noemen die jullie daadwerkelijk kennen en weten waar toe ze in staat zijn binnen Pre. Jullie zijn gewoon bang voor het onbekende.
Easy:
-Flex: lijkt me vrij duidelijk :p
-Andries: jij draait al heel wat classicjes mee en bent P&Per voor Pre.
-Paul: aardige gast met ervaring op positief en negatief vlak
-Paul-Jan: de co van Paul die zich moest nodig de dood ingevecht tot het laatste dorpj, als hij echt zo stond ingesteld zegt dat genoeg
-Christiaan: een medespeler van Flex die overactief is denk ik aanegzien flex minder actief s laatste tijd

nou ik ken ze ni heel goed maar wel een beetje Xd

Krepox heeft een andere stijl van P&P dan mij maar hij heeft natuurlijk gelijk als hij zegt dat we de mensen met meer ervaring hebben. Ondanks dat zie ik mezelf niet als een arrogant persoon op TW. Ik speel pas 3 jaar serieus ofzo en heb geluk met de mensen om me heen. Je stam, je samenwerking, je coordinatie en de gezelligheid is het belangrijkst op TW.
Hier kan ik je alleen gelijk in geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Easy:
-Flex: lijkt me vrij duidelijk :p
-Andries: jij draait al heel wat classicjes mee en bent P&Per voor Pre.
-Paul: aardige gast met ervaring op positief en negatief vlak
-Paul-Jan: de co van Paul die zich moest nodig de dood ingevecht tot het laatste dorpj, als hij echt zo stond ingesteld zegt dat genoeg
-Christiaan: een medespeler van Flex die overactief is denk ik aanegzien flex minder actief s laatste tijd

nou ik ken ze ni heel goed maar wel een beetje Xd

Dit is pas mijn 2de classic.
 

Deleted User - 487849361

Guest
Easy:
-Christian: een medespeler van Flex die overactief is denk ik aanegzien flex minder actief s laatste tijd

nou ik ken ze ni heel goed maar wel een beetje Xd

Even m'n naam verbeterd en dat overactief valt echt wel mee.
Overigens als dit is wat jullie van mij weten (naast dat ik op Percy Jackson zat de vorige classic) is dat nog steeds erg weinig tot niks.
 

DeletedUser77159

Guest
Je kan hetzelfde opgooien over wat jullie van Selena weten.
Wil daar wel eens 5 spelers van weten die jullie kennen.

En kom me niet aan met dat het noobs zijn omdat wij ze niet kennen. Dat gaat niet tellen :)
 
Bovenaan