Top/Flop stammen

DeletedUser76153

Guest
Mag ik trouwens eens spreken met iemand van de leiding van Pre? Ik heb iets uitgevonden en heb er ook screens over, maar wil dit even eerst bespreken met jullie voor ik iets plaats. :)

Dat is het zeker @robbeke , daarom dat ik vroeg welke post, kan ik die misschien vanuit een ander standpunt interpreteren. ;)
 
Reactiescore
1.094
Dit is totaal niet hypocriet, ik heb nog nooit met boostaccounts gespeeld. Voor de duizendste keer, wat flex doet is letterlijk boosten, dat wat wij deden is een soort van boost maar niet bannable, want jullie hadden btw anders ook zo je du's, waar je dan ook voor gebanned moet worden. Er is dus een degelijk verschil in deze 2 situaties.

Daarnaast mensen kicken die prive zoveel problemen hebben, ga je dik schamen ofzo, je gaat toch niet zomaar iemand kicken, begin dan opsteminst met hey martijn hoe gaat het, in plaats van doei martijn ga maar weg, dan verdien je zeker niet eens deze classic te starten naar mijn mening. Dat andries dit niet snapt is zijn probleem. Het is en blijft ongelofelijk sad en daar verdient leone zeker gestraft voor te worden, martijn is een van de chillste spelers waarmee ik ooit heb mogen samenwerken, gewoon aardig, was er altijd als je hem nodig had. Dit zelfde geldt voor merlijn, waar ik ook van had vernomen eerste gekicked te zijn, dit was ook gewoon een super chille speler die altijd klaar stond voor de stam vorige classic, vind het dan ook echt sad hoe je zulke mensen kan kicken, schaam je.

Nou jullie soort van boost kan je ook gewoon rustig boosten noemen. Zoals ik al eerder zei ie grens is voor tw lastig in te schatten. Waarschijnlijk dat Il leone daardoor ook niet gebanned is. Wilt nog niet zeggen dat het geen boosten is. Getuige de vele interns kan je het ook rustig zo noemen.

Dat laatste was mij overigens tot 5 minuten geleden ofzo vrijwel onbekend. Wel apart overigens.

Ja ik zeg toch dat het boosten is toegegeven, enkel dat ik de kritiek en haat op Final wat overdreven vind net omdat Final hier (nog) niets verkeerds heeft gedaan en dat deze discussie gaat over het boosten van Leon terwijl de discussie nu grotendeel gaat over Final, heel irrelevant voor deze wereld dus.

Vergeef me om nog 1x te reageren, maar dan zie ik niet hoe het met 2 maten meten is.
Dat final hier nog niets verkeerd heeft gedaan geeft hem niet het recht om mensen die wat verkeerd doen, zeker die in vele mindere mate doen wat hij of zijn stam deed op de vorige classic, te bekritiseren. Ondanks dat wat il leone doet niet bepaald zuiver is.

Dat het over hem gaat komt omdat hij zelf begon te lullen over POEF, terwijl ik alleen Tai Chi aansprak. Die daar overigens wel professioneel op kan reageren. Vervolgens zit final gewoon leugens te verkondigen, ook over jou ex stam overigens. Dat jullie yoyoyo bijvoorbeeld geinternd zouden hebben. Tja dan voel ik mij geroepen dat tegen te spreken.
 
Reactiescore
1.168
"eruitgestart" worden, zo byzonder was de start van pre. niet, sterker nog, het was gewoon avarage start, niemand stak erboven uit, niets byzonders. Niemand jankt hier om het feit dat een van jullie accounts op plek 1 staat, maar op de manier waarop dat account op die plek staat, namelijk iets was gewoon echt duidelijk tegen de regels is. Hier is niks mis mee als je dit oneerlijk vindt.

Vandaar dat elk account van Premade in de top 10 staat? Waarvan 3 in de top 3. :redface:
 

DeletedUser78369

Guest
Jullie worden er zwaar uitgestart door zowat elk account van Pre., al is dat niet moeilijk als een heel deel er weinig van begrijpt.

Niet overdrijven hé <3


Ik begrijp de frustratie ivm dat één account maar denk jij nu echt dat het zo een verschil gaat maken dan?

Dus omdat het wss amper verschil gaat maken moet het gebruik van boost-accounts gedoogd worden? :L
 

DeletedUser75558

Guest
Vandaar dat elk account van Premade in de top 10 staat? Waarvan 3 in de top 3. :redface:
Eentje nog zelfs door boosts, maar goed, het is een seconde wereld, dit betekent ook geluk hebben met je omgeving, niet ge b timed worden etc, niet echt iets met start skills verder te maken maar goed. Als jij dat niet snapt vraag ik me echt af hoelang jij pas classics speelt, want een ervaren classicer zou dit toch echt moeten weten.

Dat het over hem gaat komt omdat hij zelf begon te lullen over POEF, terwijl ik alleen Tai Chi aansprak. Die daar overigens wel professioneel op kan reageren. Vervolgens zit final gewoon leugens te verkondigen, ook over jou ex stam overigens. Dat jullie yoyoyo bijvoorbeeld geinternd zouden hebben. Tja dan voel ik mij geroepen dat tegen te spreken.

Ik ging ook op een "professionele" manier op je in, maar dat maakt jou niks uit, waar jij op uit bent is mensen af te breken op het af. Je bent niet eens bezig met dit incident van leone, je vindt het gewoon leuk mensen als mij keer op keer op het verleden te wijzen en daar zul je ook nooit mee ophouden. Ik wou niet eens over classic 13 beginnen, maar jij kwam en toen was het ineens weer een gesprek over classic 13, dit komt dus echt puur door jou en niet door mij.
 
Reactiescore
489
Ik ben het niet helemaal met je eens. Als Mike Tyson een andere bokser na een kamp bekritiseert omdat die in de tegenstander zijn oor beet dan accepteer ik dat niet. En Tyson helpt zijn eerherstel daar ook niet mee.
Als andere mensen die kritiek uiten dan heb ik daar geen problemen mee.
Dat is een verschil. Vind ik.

Ja daar volg ik iedereen ook in hoor, als je zelf al heel wat op je kerfstok hebt zitten, ben je idd niet de persoon om hier kritiek op te geven.

Vergeef me om nog 1x te reageren, maar dan zie ik niet hoe het met 2 maten meten is.
Dat final hier nog niets verkeerd heeft gedaan geeft hem niet het recht om mensen die wat verkeerd doen, zeker die in vele mindere mate doen wat hij of zijn stam deed op de vorige classic, te bekritiseren. Ondanks dat wat il leone doet niet bepaald zuiver is.

Dat het over hem gaat komt omdat hij zelf begon te lullen over POEF, terwijl ik alleen Tai Chi aansprak. Die daar overigens wel professioneel op kan reageren. Vervolgens zit final gewoon leugens te verkondigen, ook over jou ex stam overigens. Dat jullie yoyoyo bijvoorbeeld geinternd zouden hebben. Tja dan voel ik mij geroepen dat tegen te spreken.

Ik geef ook geen kritiek op jou persoonlijk, het is ook terecht dat je je eigen stam gaat verdedigen.

Met 2 maten meten bedoel ik enkel dat er naar mijn gevoel heel mild wordt gegaan over het boosten, in andere gevallen is dit in het verleden (iets) zwaarder aangepakt
 
Reactiescore
1.168
Eentje nog zelfs door boosts, maar goed, het is een seconde wereld, dit betekent ook geluk hebben met je omgeving, niet ge b timed worden etc, niet echt iets met start skills verder te maken maar goed. Als jij dat niet snapt vraag ik me echt af hoelang jij pas classics speelt, want een ervaren classicer zou dit toch echt moeten weten.

Haal dat dorpje eraf en hij staat nog steeds top 3. En ja, ik zei al eerder dat het ook deels aan je omgeving ligt. Zelfs met een mindere omgeving (zoals ik) kun je prima starten. Het zijn juist die kleine dingetjes, wanneer wat uppen etc. Ook wel inzicht en dat is in mijn ogen één van de belangrijkste skills hier op TW.
Heeft dus vrij weinig te maken met hoeveel classics ik speel of dat andere "ervaren classicers" het zouden moeten weten. Voor een goede start hoef je echt geen 10 classics op rij te hebben gespeeld.
 

DeletedUser75091

Guest
Iedereen is weer lekker bezig hierzo :)

Classic is de enige wereld waar nog fair zonder (boosts) en PA functies gespeeld kan worden. Jammer dat het woordje KAN niet altijd zo blijkt te zijn of wordt gebruikt........
 

DeletedUser76153

Guest
Iedereen is weer lekker bezig hierzo :)

Classic is de enige wereld waar nog fair zonder (boosts) en PA functies gespeeld kan worden. Jammer dat het woordje KAN niet altijd zo blijkt te zijn of wordt gebruikt........
Jij hebt 1 van Flex zen boostdorpen overgenomen :D :D :D
 

DeletedUser3435

Guest
"eruitgestart" worden, zo byzonder was de start van pre. niet, sterker nog, het was gewoon avarage start, niemand stak erboven uit, niets byzonders. Niemand jankt hier om het feit dat een van jullie accounts op plek 1 staat, maar op de manier waarop dat account op die plek staat, namelijk iets was gewoon echt duidelijk tegen de regels is. Hier is niks mis mee als je dit oneerlijk vindt.
Hoezo was de start niet zo bijzonder? Omdat de meeste van jullie met één edeltje al begonnen te lopen? Ik ken de meeste uit Pre. wel en gezien de ervaring van die spelers denk ik wel dat ze weten wat ze aan het doen zijn. Ik ken nauwelijks een naam van alle spelers buiten Pre. die hier zitten te posten maar de persoon die ik dan wel ken doet de naam van zijn stam alle eer aan. Moest dat zo zijn zal dat desbetreffende account gestraft worden en hoef je niet heel Pre. tegen de schenen te schoppen en over één kam te scheren. Speel gewoon lekker door met jullie 'goede' start, anders heb je binnen een paar maand weer een lege wereld.
 

DeletedUser59375

Guest
2.5K ODA, you sure about that? Gewoon cadeautjes waarin de boostdorp eigenaar niet optijd troepen wegstuurde ofzo o_O
man wat zaag je toch
hebben al genoeg niet boost dorp dorpen geedeld
snap echt niet wat je probleem is. we hebben een fout gemaakt maar dat is ondertussen al week geleden
 

DeletedUser78369

Guest
man wat zaag je toch
hebben al genoeg niet boost dorp dorpen geedeld
snap echt niet wat je probleem is. we hebben een fout gemaakt maar dat is ondertussen al week geleden

Wacht? Het is twee dagen geleden dat jullie het boost account gepakt hebben en als we Flex zelf op Skype moeten geloven waren er meerdere boost dorpen, dus doe nou niet zo achterbaks vriend <3.
 

DeletedUser75558

Guest
Hoezo was de start niet zo bijzonder? Omdat de meeste van jullie met één edeltje al begonnen te lopen? Ik ken de meeste uit Pre. wel en gezien de ervaring van die spelers denk ik wel dat ze weten wat ze aan het doen zijn. Ik ken nauwelijks een naam van alle spelers buiten Pre. die hier zitten te posten maar de persoon die ik dan wel ken doet de naam van zijn stam alle eer aan. Moest dat zo zijn zal dat desbetreffende account gestraft worden en hoef je niet heel Pre. tegen de schenen te schoppen en over één kam te scheren. Speel gewoon lekker door met jullie 'goede' start, anders heb je binnen een paar maand weer een lege wereld.
Je doet net of je weet hoe ik speel, stop daar eens mee, ik weet echt wel hoe je een classic moet starten hoor. Het is geen prestatie nogmaals om eerste te worden met start op een secondewereld, dat is ook gewoon puur geluk met je ligging hebben en dat je niet met kata noobs spawned zoals wat ik al sinds de start heb. Het moeilijkste van de start is wanneer je gekata'ed wordt elke dag en dan nog steeds ge b timed wordt, dat je dan nog door speelt.
 

DeletedUser74552

Guest
Dit is totaal niet hypocriet, ik heb nog nooit met boostaccounts gespeeld. Voor de duizendste keer, wat flex doet is letterlijk boosten, dat wat wij deden is een soort van boost maar niet bannable, want jullie hadden btw anders ook zo je du's, waar je dan ook voor gebanned moet worden. Er is dus een degelijk verschil in deze 2 situaties.

Daarnaast mensen kicken die prive zoveel problemen hebben, ga je dik schamen ofzo, je gaat toch niet zomaar iemand kicken, begin dan opsteminst met hey martijn hoe gaat het, in plaats van doei martijn ga maar weg, dan verdien je zeker niet eens deze classic te starten naar mijn mening. Dat andries dit niet snapt is zijn probleem. Het is en blijft ongelofelijk sad en daar verdient leone zeker gestraft voor te worden, martijn is een van de chillste spelers waarmee ik ooit heb mogen samenwerken, gewoon aardig, was er altijd als je hem nodig had. Dit zelfde geldt voor merlijn, waar ik ook van had vernomen eerste gekicked te zijn, dit was ook gewoon een super chille speler die altijd klaar stond voor de stam vorige classic, vind het dan ook echt sad hoe je zulke mensen kan kicken, schaam je.

Ja Paul jij weet het beste wat zich heeft afgespeeld op dat account. Merlijn speelt gewoon op Leone net als Martijn dat had kunnen doen. Er was een misverstand over de inactiviteit wat tot een pass change heeft geleid. Uiteindelijk kon iedereen gewoon weer terug komen spelen als ze actief waren. Trouwens, hoe durf je Martijns prive erbij te halen om je punt te maken. Wat een droeftoeter ben je dan. Verder ben ik wel klaar met reageren op jou. Echt een vervelend mannetje ben je. Schreeuwen, schenen schoppen en maar met je vinger blijven wijzen. Wat ga ik genieten zeg als ik jou nogmaals weg speel deze wereld.

Trouwens wat ik tegen diego zei geld voor jou precies hetzelfde. Steeds maar weer dat aanvallende, naar sseg dan weer naar robbeke dan weer naar mij. Je maakt alleen maar meer vijanden en niemand zal ooit nog met je willen spelen op deze manier. Je graaft je graf erg diep knul.

Diplomatieke zelfmoord ten top.
 

DeletedUser69389

Guest
Ja Paul jij weet het beste wat zich heeft afgespeeld op dat account. Merlijn speelt gewoon op Leone net als Martijn dat had kunnen doen. Er was een misverstand over de inactiviteit wat tot een pass change heeft geleid. Uiteindelijk kon iedereen gewoon weer terug komen spelen als ze actief waren. Trouwens, hoe durf je Martijns prive erbij te halen om je punt te maken. Wat een droeftoeter ben je dan. Verder ben ik wel klaar met reageren op jou. Echt een vervelend mannetje ben je. Schreeuwen, schenen schoppen en maar met je vinger blijven wijzen. Wat ga ik genieten zeg als ik jou nogmaals weg speel deze wereld.

Trouwens wat ik tegen diego zei geld voor jou precies hetzelfde. Steeds maar weer dat aanvallende, naar sseg dan weer naar robbeke dan weer naar mij. Je maakt alleen maar meer vijanden en niemand zal ooit nog met je willen spelen op deze manier. Je graaft je graf erg diep knul.

Diplomatieke zelfmoord ten top.

Andries dat mag van mij best wel. Flex was op de hoogte van onze activiteit. Dat hadden wij allemaal al in een eerder stadium aan hem verteld. Wij konden er allemaal terug ja, maar dat was wel pas nadat jij hem ook had aangesproken om zijn verantwoordelijkheid te nemen en ons te woord te staan. In plaats van de hoon over jou neer te laten komen. Ondanks dat hij van mijn situatie weet zo smerig een actie doen is laag bij de gronds. Terwjl ik zelfs die ochtend nog was gelogd. Dan is het inderdaad niet gek dat ik niet in ga op zijn aanbieding om terug te keren. Het is graag of niet en dat zou hier niet het geval zijn.

Voor Merlijn, Dennis en Pre. vind ik de ban sneu. Echter voor Flex vind ik het niet meer dan terecht na zo'n houding.
 
Bovenaan