[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

Deleted User - 2075062

Guest
Mijn schot staat niet op hem maar gewoon zodat ik niet gelyncht wordt

Wait what? Je logica is dus dat je je schot op mij moet zetten omdat iedereen dan van je af zou gaan? Omdat je denkt dat ik een goedje ben en niemand wil er 2 goedjes uit?

Of is mijn gedachtegang nu verkeerd?
 

DeletedUser76153

Guest
Ik heb de post van Castiel daarnet geinterpreteerd, ga daarom hetzelfde doen van Laila omdat ik dom ben.

Ik verdenk je nog steeds hoor Castiel, maar dat is gewoon rot om zo snel bij de DL een lynch te plaatsen.

Dus Castiel en ART
 

DeletedUser74597

Guest
Ik ben het overzicht echt volledig kwijt. Zie Heres opeens weer op Snickers gaan? Daarna zie ik DZ opeens op Sander14 gaan? Iedereen is het spoor bijster? :p
Nou ik ben t spoor nu helaas inderdaad bijster ,daarom volg ik jou .
Omdat ik heel sterk gevoel heb dat jij goed ben
 
Reactiescore
559
nou veel succes allemaal

hoop dat jullie beter gaan spelen als wat je tot nu toe hebt gedaan
heb mn best gedaan om me te verdedigen

en als je beetje na had gedacht hoe ik als wolf speelde vorige keer had je al na kunnen gaan dat ik een goedje was
 

DeletedUser76153

Guest
Edit van lynchpost: Post van Castiel verkeerd geinterpreteerd.
 

DeletedUser78562

Guest
Wait what? Je logica is dus dat je je schot op mij moet zetten omdat iedereen dan van je af zou gaan? Omdat je denkt dat ik een goedje ben en niemand wil er 2 goedjes uit?

Of is mijn gedachtegang nu verkeerd?

Heb hem eraf gehaald nu ik niet gelyncht wordt. Dat bedoel ik
 

Deleted User - 487776907

Guest
EVENTACTIE BOTS JONGUH
onze BM is inactief als de pest en dat vertrouw ik voor geen meter. Mijn actie is dus ook dat ik een andere BM mag kiezen.

Hierbij kies ik voor ItzArtificial


Een beetje zoekwerk brengt je op het enige voor mij logische antwoord. Hij wilt welp ontwijken, dus gaat het om een rol. De enige rol die iets kan doen/bewijzen na een deadline dit potje is een Heks.

ItzArtificial is dus heks en heb liever een bewezen goedje als BM, dan een inactieve BM.

Dit is ook de reden waarom ik aan jou vroeg @jessicavd om je stem te veranderen ;)

ItzArtificial, ik hoop echt dat dit het was en je dus ook levensdrankje hebt ingezet, anders ben je lunch waarschijnlijk
 

DeletedUser76153

Guest
Incorrect, maar ik kom zo met men post.
Ik heb al gezegd dat ik niet gewelpt wilt worden, heb geen actie na de DL. :)
Toch bedankt om me BM te maken. :p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Heb hem eraf gehaald nu ik niet gelyncht wordt. Dat bedoel ik

Muah ... Je hebt jezelf gered dit keer. Ben erg benieuwd of het ook echt zo gaat zijn. Maar dat kan ik nu niet weten helaas. Ik wil wel graag uitleg over waarom je je schot op mij zou zetten? Want dat is me totaal niet duidelijk.

@ART, wat begreep je niet helemaal?
 

DeletedUser76153

Guest
Dussss hier is mijn vooruitgeschreven post over wat mijn plannetje nu uiteindelijk is.

Ik claim bij deze sletje. Ja Castiel, ik was degene van de klaagmuur. En hoe goed ik ook van onze nacht genoten heb, ik vertrouw je langs geen kanten :D :D
Dus, waar heb ik geslapen de afgelopen nachten? Ben begonnen bij Castiel te slapen, want dacht ja die is zo lekker, moet wel iemand kiezen...
Harige nacht gehad bij dat beest. Maar ik begon dus dat Castiel en Single Malt een beetje verdacht overkwamen.
Dus wat is een beter plan als je iemand verdenkt van een wolf te zijn, en je daar net bij geslapen hebt? Bij zijn medewolf gaan slapen natuurlijk :D
Dus nacht 2 heb ik bij Single Malt geslapen. Omdat ik nog altijd zo overtuigd ben dat Castiel en SM wolfjes zijn, dacht ik afwisselen tussen de wolfjes en zelf ondertussen veilig zijn voor een potentiele lunch. ZALIG!

Maar nu! Genoeg gezjievert. Komende nacht ga ik een dutje doen bij Single Malt. Ons goedje.
Dus voor de wolfjes vannacht: Kom mij pakken bij Single Malt vanavond!

Nu ga ik eerlijk zijn, er zijn twee manieren hoe dit kan uitlopen.

Ten eerste, Single Malt kan sterven samen met mij als hij een goedje is.
Echter, als hij een slechtje is, blijven ik en hij beiden in leven.
Dan is het wel heel makkelijk op te sporen wie er wolfje is, kan je namelijk beginnen bij Castiel en SM voor de lynch.

Vervolgens, de klaagmuur. Castiel, die was er niet zonder reden, ik was de welp aan het uitdagen.
Ik heb men rol op de klaagmuur zo openlijk gezet, natuurlijk met de drie kusjes erbij, omdat komop iedereen weet dat ik en duncan de twee grootste homo's in heel deze community zijn.
Kijk naar men handtekening... Kon maar 1 persoon zijn natuurlijk. Ik hoop dat ik daarom een welpje heb vertraagd, want je kan een slet niet lunchen of welpen als ze bij iemand slaapt.


Ik hoop dat dit voldoet aan wat jullie verwachtten.
 

DeletedUser78562

Guest
Muah ... Je hebt jezelf gered dit keer. Ben erg benieuwd of het ook echt zo gaat zijn. Maar dat kan ik nu niet weten helaas. Ik wil wel graag uitleg over waarom je je schot op mij zou zetten? Want dat is me totaal niet duidelijk.

Schot op jou vrij simpel. Iedereen volgt vrij duidelijk jou, dus jaag ik zo iedereen angst aan om mezelf te redden. Ik ben dus ook niet zeker van wolven dus ik zet voorlopig gewoon waarschijnlijk geen jagersschot zodat ik niet per ongeluk een goedje dood
 

DeletedUser64575

Guest
Waarom gaat Victorious het vandaag niet worden? Volgens stickers heeft hij de meeste stemmen na hem.

Stickers :redface:
EVENTACTIE BOTS JONGUH
onze BM is inactief als de pest en dat vertrouw ik voor geen meter. Mijn actie is dus ook dat ik een andere BM mag kiezen.

Hierbij kies ik voor ItzArtificial


Een beetje zoekwerk brengt je op het enige voor mij logische antwoord. Hij wilt welp ontwijken, dus gaat het om een rol. De enige rol die iets kan doen/bewijzen na een deadline dit potje is een Heks.

ItzArtificial is dus heks en heb liever een bewezen goedje als BM, dan een inactieve BM.

Dit is ook de reden waarom ik aan jou vroeg @jessicavd om je stem te veranderen ;)

ItzArtificial, ik hoop echt dat dit het was en je dus ook levensdrankje hebt ingezet, anders ben je lunch waarschijnlijk

Dan vraag ik me toch iets af: Castiel zag jou met de muizenval actie. Als jij daadwerkelijk goedje bent, zou je dan niet meer vertrouwen hebben in hem dan in ART met een vage claim?
 

DeletedUser72524

Guest
De claim was pretty obvious en ook dat Castiel gehekst gaat worden.
 

DeletedUser78562

Guest
Dussss hier is mijn vooruitgeschreven post over wat mijn plannetje nu uiteindelijk is.

Ik claim bij deze sletje. Ja Castiel, ik was degene van de klaagmuur. En hoe goed ik ook van onze nacht genoten heb, ik vertrouw je langs geen kanten :D :D
Dus, waar heb ik geslapen de afgelopen nachten? Ben begonnen bij Castiel te slapen, want dacht ja die is zo lekker, moet wel iemand kiezen...
Harige nacht gehad bij dat beest. Maar ik begon dus dat Castiel en Single Malt een beetje verdacht overkwamen.
Dus wat is een beter plan als je iemand verdenkt van een wolf te zijn, en je daar net bij geslapen hebt? Bij zijn medewolf gaan slapen natuurlijk :D
Dus nacht 2 heb ik bij Single Malt geslapen. Omdat ik nog altijd zo overtuigd ben dat Castiel en SM wolfjes zijn, dacht ik afwisselen tussen de wolfjes en zelf ondertussen veilig zijn voor een potentiele lunch. ZALIG!

Maar nu! Genoeg gezjievert. Komende nacht ga ik een dutje doen bij Single Malt. Ons goedje.
Dus voor de wolfjes vannacht: Kom mij pakken bij Single Malt vanavond!

Nu ga ik eerlijk zijn, er zijn twee manieren hoe dit kan uitlopen.

Ten eerste, Single Malt kan sterven samen met mij als hij een goedje is.
Echter, als hij een slechtje is, blijven ik en hij beiden in leven.
Dan is het wel heel makkelijk op te sporen wie er wolfje is, kan je namelijk beginnen bij Castiel en SM voor de lynch.

Vervolgens, de klaagmuur. Castiel, die was er niet zonder reden, ik was de welp aan het uitdagen.
Ik heb men rol op de klaagmuur zo openlijk gezet, natuurlijk met de drie kusjes erbij, omdat komop iedereen weet dat ik en duncan de twee grootste homo's in heel deze community zijn.
Kijk naar men handtekening... Kon maar 1 persoon zijn natuurlijk. Ik hoop dat ik daarom een welpje heb vertraagd, want je kan een slet niet lunchen of welpen als ze bij iemand slaapt.


Ik hoop dat dit voldoet aan wat jullie verwachtten.

Het beste wat ik dus dit spel al iemand heb zien doen!
 
Reactiescore
559
Dussss hier is mijn vooruitgeschreven post over wat mijn plannetje nu uiteindelijk is.

Ik claim bij deze sletje. Ja Castiel, ik was degene van de klaagmuur. En hoe goed ik ook van onze nacht genoten heb, ik vertrouw je langs geen kanten :D :D
Dus, waar heb ik geslapen de afgelopen nachten? Ben begonnen bij Castiel te slapen, want dacht ja die is zo lekker, moet wel iemand kiezen...
Harige nacht gehad bij dat beest. Maar ik begon dus dat Castiel en Single Malt een beetje verdacht overkwamen.
Dus wat is een beter plan als je iemand verdenkt van een wolf te zijn, en je daar net bij geslapen hebt? Bij zijn medewolf gaan slapen natuurlijk :D
Dus nacht 2 heb ik bij Single Malt geslapen. Omdat ik nog altijd zo overtuigd ben dat Castiel en SM wolfjes zijn, dacht ik afwisselen tussen de wolfjes en zelf ondertussen veilig zijn voor een potentiele lunch. ZALIG!

Maar nu! Genoeg gezjievert. Komende nacht ga ik een dutje doen bij Single Malt. Ons goedje.
Dus voor de wolfjes vannacht: Kom mij pakken bij Single Malt vanavond!

Nu ga ik eerlijk zijn, er zijn twee manieren hoe dit kan uitlopen.

Ten eerste, Single Malt kan sterven samen met mij als hij een goedje is.
Echter, als hij een slechtje is, blijven ik en hij beiden in leven.
Dan is het wel heel makkelijk op te sporen wie er wolfje is, kan je namelijk beginnen bij Castiel en SM voor de lynch.

Vervolgens, de klaagmuur. Castiel, die was er niet zonder reden, ik was de welp aan het uitdagen.
Ik heb men rol op de klaagmuur zo openlijk gezet, natuurlijk met de drie kusjes erbij, omdat komop iedereen weet dat ik en duncan de twee grootste homo's in heel deze community zijn.
Kijk naar men handtekening... Kon maar 1 persoon zijn natuurlijk. Ik hoop dat ik daarom een welpje heb vertraagd, want je kan een slet niet lunchen of welpen als ze bij iemand slaapt.


Ik hoop dat dit voldoet aan wat jullie verwachtten.
zaten er dus 2 in
 
Bovenaan