[Inschrijftopic] WvW #268

DeletedUser66129

Guest
Wou net zeggen dat als het nodig was ik ook wel wou invallen om even wat anders te doen rest van de week. Tot ik me bedacht dat ik de rolverdeling enzo al weet :p
 

DeletedUser64575

Guest
Ik ben overigens van mening dat dit potje (of iets soortgelijks) nog eens opnieuw gedaan moet worden, maar dan met meer spelers. Ik vind de events in een potje een hele gave toevoeging, maar het is moeilijk om het event zo ver mogelijk uit te putten met slechts 20 spelers. Daarnaast loopt dit potje nu niet bepaald lekker door de inactiviteit.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben overigens van mening dat dit potje (of iets soortgelijks) nog eens opnieuw gedaan moet worden, maar dan met meer spelers. Ik vind de events in een potje een hele gave toevoeging, maar het is moeilijk om het event zo ver mogelijk uit te putten met slechts 20 spelers. Daarnaast loopt dit potje nu niet bepaald lekker door de inactiviteit.

Yes, zeker mee eens.
Het zorgt voor wat extra activiteit, ook al eerder op de dag, wat altijd fijn is.
Bovendien geeft het net even een lekkere twist aan een anders misschien saaie dag.

Ik weet niet of jij het hebt verzonnen, @*Netsky, maar het is in ieder geval een goeie toevoeging! :)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik ben overigens van mening dat dit potje (of iets soortgelijks) nog eens opnieuw gedaan moet worden, maar dan met meer spelers. Ik vind de events in een potje een hele gave toevoeging, maar het is moeilijk om het event zo ver mogelijk uit te putten met slechts 20 spelers. Daarnaast loopt dit potje nu niet bepaald lekker door de inactiviteit.

Totally agree!
 

DeletedUser76681

Guest
Ik ben overigens van mening dat dit potje (of iets soortgelijks) nog eens opnieuw gedaan moet worden, maar dan met meer spelers. Ik vind de events in een potje een hele gave toevoeging, maar het is moeilijk om het event zo ver mogelijk uit te putten met slechts 20 spelers. Daarnaast loopt dit potje nu niet bepaald lekker door de inactiviteit.

Ik meende dat ik jou inschrijving ook miste voor dit potje :rolleyes:
 

Deleted User - 2075062

Guest
Momenteel is er nog slechts 1 speler inactief en we zitten op pagina 35 op dag 3 met totaal 20 spelers. Eerlijk gezegd is dat aanzienlijk hoog dus de activiteit is op zich geen probleem. Het is alleen leuker als er niet zoveel vervanging nodig zou zijn.
 

DeletedUser64575

Guest
Momenteel is er nog slechts 1 speler inactief en we zitten op pagina 35 op dag 3 met totaal 20 spelers. Eerlijk gezegd is dat aanzienlijk hoog dus de activiteit is op zich geen probleem. Het is alleen leuker als er niet zoveel vervanging nodig zou zijn.

Nouja, ik mis de activiteit van spelers als DZ en Time. Daarnaast heb ik het idee dat we dit potje met nogal veel beginners spelen, waardoor het lijkt alsof er minder inhoudelijks gezegd wordt en men vooral verdedigd om maar niet gelyncht te worden.
 
Bovenaan