[Inschrijftopic] WvW #268

DeletedUser66129

Guest
Weerwolven van Wakkerdam
Door *Netsky & I Like Trains

Side note: ik ga iets proberen om een klein irritatie puntje tegen te gaan. Ik irriteer me zelf namelijk aan het late op gang komen van stemmingen. Daarom voeg ik een event toe die zorgt dat je iets eerder online moet komen. Hopen dat hiermee de activiteit al iets eerder op gang komt.

Aantal spelers: Liefst tussen de 20 en 25. 25 is de max. Overige worden reserve spelers.
Claimen/netwerken: Aan/Uit
Klaagmuur: Ja (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekend dat na alle acties in de nacht de klaagmuur berichten komen. Deze zijn allemaal geheel anoniem.
Hints: Nee
Jager: Ja (stuurt elke dag een naam op wie hij/zij wilt meenemen in de dood)
Heks: Ja, heeft zowel levens als doodsdrankje. Levensheks of doodsheks apart is niet mogelijk.
Dorpsoudste: Ja, overleeft éénmalig de lunch van de wolven. Gaat de dorpsoudste dood dan verliest de beschermengel zijn/haar krachten.
Beschermengel: Ja, mag elke nacht een naam opsturen van degene die hij/zij wilt beschermen van de lunch. Mag niet 2 nachten achter elkaar de zelfde beschermen. Gaat de dorpsoudste dood verliest de beschermengel zijn/haar krachten.
Beul: Ja, mag overdag actie opsturen, deze word zo snel mogelijk bekend gemaakt. Beul word bekend bij het gebruiken van actie.
Slet: Ja, mag elke nacht bij iemand slapen. Word de slet geluncht zal deze dan niet sterven. Word degene geluncht bij wie de slet slaapt zal de slet samen met deze persoon sterven. Doodsdrankje, beulactie en welpactie uitgezonderd. Slet kan wel gewelpt en gebeuld worden.

Cupido: Ja, is een bijrol. Koppelt zichzelf met iemand anders.
Geliefden kennen elkaar: Ja
Geliefden samen winnen: Ja

Wolven: Ja. Mogen elke nacht een lunch opsturen.
Welp: Ja, groeit op na nacht 3. Mag elke nacht welpen, mag geen bewezen beul of burgers welpen.
Infectiewolf: Ja. Mag naast de lunch in nacht 3 ook nog iemand infecteren tot wolf.
Sjamaan: Nee
Ketter: Nee

Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: @*Netsky & I Like Trains
Weerwolven Moord naar: @*Netsky & I Like Trains
Lynch: Rood & dikgedrukt in het topic. Naam om stem weg te halen.
Burgemeester: Blauw & dikgedrukt in het topic Naam om stem weg te halen.

Extra rollen:

Vos

De vos mag elke nacht 3 namen opsturen. Na de nacht krijgt de vos te horen of er een wolf tussen deze spelers zit. Is het antwoord ja mag de vos de nacht erop nogmaals proberen. Is het antwoord nee dan verliest de vos zijn krachten voor die nacht erna. Dan moet hij één nacht overslaan en daarna mag hij/zij weer een poging doen.
De vos mag niet zichzelf opsturen.
De welp word pas na de 3e nacht gezien als wolf.

Zieke
De zieke heeft geen extra krachten. Echter als de wolven de zieken lunchen zal deze sterven, maar hierdoor mogen de wolven de dag erna geen lunch opsturen. Een infectie zal wel doorgaan.

Wijze burger
De wijze burger mag eenmalig in de eerste 3 dagen een vraag doen aan de spelleiding. De wijze burger mag aan de spelleider bijvoorbeeld vragen hoeveel wolven er in zitten. Dit is mogelijk met elke rol, burgers, speciaaltjes etc. Uiteindelijk krijgt hij/zij te horen hoeveel van die rollen verdeeld zijn. Bijrollen kunnen niet gezien worden!

Prins:
Overleefd eenmalig de lynch. De prins word bekend gemaakt bij het lynchen en zal dus eenmalig dat overleven. Bij de tweede keer dat de prins gelyncht word zal deze wel sterven.

Lieveling:
Een hulpje van de wolven. Word voor de eerste nacht gekozen door de wolven en zal vanaf dat moment winnen samen met de wolven. De lieveling mag geen lunch opsturen. De lieveling behoud daarnaast ook zijn/haar eigen rol. Als de lieveling bijv. Jager is mag die in zijn dood nog iemand mee nemen. Dit is dus bij elke rol met de eigen actie. Bij het doodgaan van de lieveling zal het bekend worden gemaakt dat hij/zij lieveling is en zijn/haar originele rol.

Overdag: Beulactie, wijze burger, Lieveling & cupido.

Nachtvolgorde:
Lynch
Levensdrankje/Beschermengel
Lunch
Welpactie
Infectie
Doodsdrankje
Zieneracties

Extra’s

Als de jager word gebeuld neemt de jager niet iemand mee in zijn/haar dood. Dit is enkel bij nacht gebeurtenissen (lunch, welpactie, lynch of doodsdrankje)

Zwarte dood is niet mogelijk.

Stem duidelijk aan een einde van een regel. Stem niet met afkorten zoals DZ of BI. Deze stemmen kunnen over het hoofd gezien worden. Wij zijn niet verantwoordelijk als we deze stemmen over het hoofd zien.

Het extra event telt niet mee voor inactiviteit stemmingen. Deze stemming mag je overslaan, maar is wel handig om mee te doen eraan.

Als een jager een extra jager schot krijgt bij het event gebeurd er niks extra's. De Jager mag gewoon maar één keer schieten. Komt geen extra schot bij.


Inactiviteit

- Bij één keer niet stemmen (lynch) krijgt men een waarschuwing.
- Bij tweede keer niet stemmen is het afhankelijk van inzet, activiteit etc. Is degene in mijn ogen niet actief genoeg of heeft geen inzet valt die dood. Toont degene wel degelijk inzet en is gewoon aanwezig in het spel krijgt die laatste waarschuwing.
- Bij derde keer niet stemmen valt diegene dood ongeacht rol, actief zijn of inzet.

Extra event.

- Elke dag is er nog een deadline, dat is 20:00. Hierin mag je groen & dikgedrukt op iemand stemmen wie je een extra wapen gunt.
- Aan elke dag is een speciale wapen gekoppeld die je kan bemachtigen, sommige zijn bekend van te voren, andere weer niet. Degene die niet bekend zijn van te voren worden bekend gemaakt zodra de stemming klaar is.
- De extra wapens kunnen ingelost worden door de winnaars tussen de uitslag en de deadline van 22:00. Dit wapen moet je voor die deadline gebruiken. Gebeurd dat niet dan vervalt de kracht.
- Let op: ook wolven kunnen krachten winnen en inlossen.
- Extra lynch stemmen worden automatisch gerekend met de winnaar zijn/haar stem. Die word dubbel gerekend.

De lijst van wapens die te winnen zijn:

Dag 1: Muizenval actie. Mag voor 22:00 een tijd opgeven van dag erna. Degene die na de opgegeven tijd als eerst reageert zal gezien worden. Vervolgens krijgt de winnaar van deze actie de rol te horen van diegene. Tijd waarop die ingezet is word niet bekendgemaakt.
Dag 2: Extra lynch stem.
Dag 3: (word aan gewerkt)
Dag 4: Verrassing.
Dag 5: Doodsdrankje.
Dag 6: Jager geweer uitdelen aan iemand anders. Diegene krijgt het geweer na 22:00 en is maar de twee lynches daarna geldig. Daarna vervalt de jager kracht. Er word niet bekend gemaakt wie het geweer krijgt.
Dag 7: Verrassing.
Dag 8: Extra lynch stem.
Dag 9: Inzicht op gebeurtenissen van een bepaalde avond. Bij deze actie mag de winnaar een nacht opvragen en krijgt te horen welke acties die nacht gebeurd zijn. Krijgt te horen wie de lunch was (mocht deze niet bekend zijn geweest), eventuele (mislukte) welp actie, waar beschermengel kracht op in is gezet, bij wie de slet heeft geslapen of op wie de vos zijn actie heeft gedaan. Echter krijgt hij niet te horen wie dan de vos is of de slet. Jagerschot, overdagactie's en infectie tellen niet mee. Acties van van het extra event tellen ook niet mee.
Dag 10: Extra lynch stem uitdelen aan iemand anders. Laat voor de deadline via PM aan spelleiding weten wie de extra lynch stem ontvangt van komende lynch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Let op: Komt nog een wijziging aan het extra event betreft wapens. De rest klopt allemaal.

Daarnaast zoek ik nog iemand die tijd heeft dit samen te leiden. Starten komende zondag, maar ivm werk en andere bezigheden kan ik niet elke deadline van 20:00 halen. Dus als er iemand is die regelmatig tijd heeft rond 20:00 en zin heeft mij hiermee te helpen zou je hulp fijn zijn.

Inschrijven zoals gewoonlijk:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser78562

Guest
1.Snickers333
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
(21.)
(22.)
(23.)
(24.)
(25.)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Twijfelaartje maar ik denk dat ik hem skip.
Instellingen klinken leuk, zeker met dat extra 20:00 event, maar ik ben woensdag en donderdag de gehele dag weg.
 

DeletedUser76681

Guest
2. Tigor

Richard sorry hè man volgende keer leid ik wel is een keer met jou ;)
 

DeletedUser78562

Guest
1.Snickers333
2.Tigor
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
(21.)
(22.)
(23.)
(24.)
(25.)
 

DeletedUser66129

Guest
Nee joh geen probleem, als ik iemand anders vind is het ook prima. Jij trekt namelijk alleen maar spelbedervers aan.
 

DeletedUser78529

Guest
Nieuw
1.Snickers333
2.Tigor
3. OldGlory
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
(21.)
(22.)
(23.)
(24.)
(25.)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik besef me net dat dit over een week pas van start gaat.


1.Snickers333
2.Tigor
3. OldGlory
4. Hopeful
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
(21.)
(22.)
(23.)
(24.)
(25.)
 

DeletedUser74005

Guest
1.Snickers333
2.Tigor
3. OldGlory
4. Hopeful
5. DemocratischeZwijmelaars
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
(21.)
(22.)
(23.)
(24.)
(25.)

Ik heb dan vakantie, dus kan lekker actief zijn :)
 
Reactiescore
182
1.Snickers333
2.Tigor
3. OldGlory
4. Hopeful
5. DemocratischeZwijmelaars
6. Maroen1
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
(21.)
(22.)
(23.)
(24.)
(25.)
 

DeletedUser66129

Guest
Oh het is trouwens zonder het postlimiet. Gewoon posten wat je wilt, maar graag niet te veel spam posts. Hier ga ik wel naar kijken en eventueel waarschuwen of meer als het erom vraagt.

Medeleider word I Like Trains, net niet genoeg tijd om zelf mee te doen maar kan wel mooi tijden opvullen dat ik niet kan.
 

DeletedUser23144

Guest
Zonder postlimiet en met 2 stemmingen gaat dit te actief worden voor mij, ik pas
 
Reactiescore
1.049
ik zal ff kijken hoe het uitkomt met werk
hoeveelste begint ie?
heb 28ste vakantie
en begin 10de met werken
en heb speed kampioenschappen haha
 
Bovenaan