Einde classic-awards;

DeletedUser75558

Guest
Kans op wat? Church afremmen zodat IB het haalde? Winst zat er sowieso niet in hoor voor Dust.
Zeker wel, ik zou je zeggen dat als mensen wat meer inzet getoond hadden, dan had ik niet mezelf dood moeten vv'en tegen jullie en was er nog draagvlak voor een overwinning. Natuurlijk bedoel ik hier geen joachim, martijn, lennart, melle, jordin mee (zijn nog wel wat andere, maar dat terzijde). Na de ban van plop had woke een iets te groot front en dan alsnog konden we toen enkel idd IB de overwinning geven, maar voor die bans had dust echt een reële kans.
 
Reactiescore
30
Dust liep percentueel gezien te ver achter. Ieder dorp dat jullie zouden pakken van Church was eigenlijk ook een gewonnen dorp voor IB. Ieder dorp dat jullie eventueel zouden pakken van IB was eigenlijk ook een gewonnen dorp voor Church.
 
Reactiescore
511
Dust liep zelf inderdaad te ver achter om te winnen, misschien als Church gebroken zou kunnen worden dat het nog mogelijk zou zijn door meteen druk op IB te zetten, maar wrs niet.
 

DeletedUser75892

Guest
Dust liep zelf inderdaad te ver achter om te winnen, misschien als Church gebroken zou kunnen worden dat het nog mogelijk zou zijn door meteen druk op IB te zetten, maar wrs niet.

Nee precies. Church breken zat er niet in vrees ik.
 
Reactiescore
511
Nee, misschien als het niveau binnen IB ietwat hoger was geweest dat er goede tikken uitgedeeld konden worden, maar in het geheel breken wrs niet.
 
Reactiescore
661
Zeker wel, ik zou je zeggen dat als mensen wat meer inzet getoond hadden, dan had ik niet mezelf dood moeten vv'en tegen jullie en was er nog draagvlak voor een overwinning. Natuurlijk bedoel ik hier geen joachim, martijn, lennart, melle, jordin mee (zijn nog wel wat andere, maar dat terzijde). Na de ban van plop had woke een iets te groot front en dan alsnog konden we toen enkel idd IB de overwinning geven, maar voor die bans had dust echt een reële kans.

Om mezelf te herhalen is het verschil tussen een classic groep die wint en eentje die niet wint het invullen van het woordje "als".

In 2 lijstjes waar ik verwachtte in te staan, sta ik gewoon niet. Scandaleux!

Ik heb je wel graag hoor amigo, maar ik heb je nog nooit echt weten spelen, buiten een onmogelijke 1ms snipe op ons accountje op classic 8.

2 mooie lijstjes, alleen jammer dat er nog niks in staat over de eerste classics, maarjeh de mensen die daar hebben gespeeld zijn vgm ook al lang gestopt.
Ik heb pas meegedaan vanaf classic 4, die ik trouwens niet won (nu valt mijne frank):confused:
Maar van wat ik daar over heb gehoord was dat ook Mike endeverafter een toppertje was daar en thomas ownageforyou de pannen van het dak speelde. De kans is groot dat ook Amokro zich daar heeft gemengd in die strijd.
 

DeletedUser70476

Guest
Ik heb pas meegedaan vanaf classic 4, die ik trouwens niet won (nu valt mijne frank):confused:
Maar van wat ik daar over heb gehoord was dat ook Mike endeverafter een toppertje was daar en thomas ownageforyou de pannen van het dak speelde. De kans is groot dat ook Amokro zich daar heeft gemengd in die strijd.

Als mijn geheugen me niet in de steek laat werd cl 1 en cl2 gewonnen door Downonme, ludo ofzo heette hij. En ook op cl3 stond hij een tijd eerste maar daar is toen vanalles gebeurd en veel commotie geweest op het AF weet helaas niet meer waarom en toen heeft hij die cl niet gewonnen. Maar omdat ik zelf die classics ook niet heb gespeeld weet ik totaal niet of dat niveau hoger/lager was dan het niveau van classics met de smooi/we can groep.
 
Reactiescore
661
Als mijn geheugen me niet in de steek laat werd cl 1 en cl2 gewonnen door Downonme, ludo ofzo heette hij. En ook op cl3 stond hij een tijd eerste maar daar is toen vanalles gebeurd en veel commotie geweest op het AF weet helaas niet meer waarom en toen heeft hij die cl niet gewonnen. Maar omdat ik zelf die classics ook niet heb gespeeld weet ik totaal niet of dat niveau hoger/lager was dan het niveau van classics met de smooi/we can groep.

Zou wel kunnen dat dat nog een stukje hoger was. Die naam Ludo heb ik wel eens zien passeren in de verhalen van de echte anciens uit de groep, maar zelf heb ik hem niet gekend.
 
Reactiescore
982
Cl5.

Als mijn geheugen me niet in de steek laat werd cl 1 en cl2 gewonnen door Downonme, ludo ofzo heette hij. En ook op cl3 stond hij een tijd eerste maar daar is toen vanalles gebeurd en veel commotie geweest op het AF weet helaas niet meer waarom en toen heeft hij die cl niet gewonnen. Maar omdat ik zelf die classics ook niet heb gespeeld weet ik totaal niet of dat niveau hoger/lager was dan het niveau van classics met de smooi/we can groep.

Eerste classics waren wat meer divers, tw was toen nog een stuk actiever. Of die stammen beter waren dan Quest, Smooi, We Can weet ik niet direct, wel dat de wereld op zichzelf diverser waren met meer stammen en spelers van kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Kans op wat? Church afremmen zodat IB het haalde? Winst zat er sowieso niet in hoor voor Dust.

Dust liep percentueel gezien te ver achter. Ieder dorp dat jullie zouden pakken van Church was eigenlijk ook een gewonnen dorp voor IB. Ieder dorp dat jullie eventueel zouden pakken van IB was eigenlijk ook een gewonnen dorp voor Church.

Mwa wij hadden ook destijds, na de recruit van Morillo, nog steeds 1 acc minder dan IB en Church. Dus daar zat er ook een verschil. Dit is dus voor de bans. Bij tijd en wijlen konden we toen verzet bieden. Stel Gig was gebroken dan had een HansGretel het ook zwaarder gekregen. Maar dat is als als. Theorie klinkt het allemaal zo mooi, maar in de praktijk komt het er niet altijd uit. De bans waren gewoon vervelend. Anders had ik het nog moeten zien. Het was eigenlijk alleen mijn account wat enigszins achterbleef in de groei lange tijd.
 
Reactiescore
1.094
Zeker wel, ik zou je zeggen dat als mensen wat meer inzet getoond hadden, dan had ik niet mezelf dood moeten vv'en tegen jullie en was er nog draagvlak voor een overwinning. Natuurlijk bedoel ik hier geen joachim, martijn, lennart, melle, jordin mee (zijn nog wel wat andere, maar dat terzijde). Na de ban van plop had woke een iets te groot front en dan alsnog konden we toen enkel idd IB de overwinning geven, maar voor die bans had dust echt een reële kans.

Mwa wij hadden ook destijds, na de recruit van Morillo, nog steeds 1 acc minder dan IB en Church. Dus daar zat er ook een verschil. Dit is dus voor de bans. Bij tijd en wijlen konden we toen verzet bieden. Stel Gig was gebroken dan had een HansGretel het ook zwaarder gekregen. Maar dat is als als. Theorie klinkt het allemaal zo mooi, maar in de praktijk komt het er niet altijd uit. De bans waren gewoon vervelend. Anders had ik het nog moeten zien. Het was eigenlijk alleen mijn account wat enigszins achterbleef in de groei lange tijd.

Zonder de bans hadden jullie wellicht iets meer kwantiteit gehad, en dat had inderdaad wat meer in jullie voordeel kunnen spelen, gezien mijn voornaamste gedachte ook is dat jullie kwantiteit en daarmee slagkracht tekort kwamen. Aan de andere kant had je wel een IB die dat compenseerde, omdat jullie dus naar verhouding meer deff en off overhielden dan dat wij deden.

Ik vond persoonlijk ook, en dat is ook de reden waarom ik Woke up echt niet een van de beste defensieve spelers vond, dat de dorpen en winsten die op Gig graham (en ook 1x op hansgretel) werden behaald, behoorlijk rap weer werden verloren. Een tegenaanval van Church werd bijna altijd beantwoord met weer een evengrote hoeveelheid, soms nog grotere hoeveelheid aan dorpen verlies. Vooral van Morillo die toch duidelijk kwalitatief minder was, maar ook een enkele keren woke en batb.

Behalve dat had je met spelers zoals alexander en DMVJ die rustig 2000 aanvallen stuurde, maar vergeten waren dat hun frontclears de dag ervoor al dood waren gegaan, dus ze geen troepen hadden om mee te edelen (en dus edelclears op 6 uur loopafstand gingen sturen), ook niet echt hulp om hansgretel verder aan te pakken.

Daarnaast hadden we op een gegeven moment (in mijn ogen wel te laat) met gig besloten de rim te gaan edelen. Het wegedelen van het cluster van gig was dan wellicht een voltreffer geweest, het betekende niet het einde van het account, laat staan de stam. Vooral omdat in het noorden vrij gemakkelijk stand kon worden gehouden. TFIOS lag namelijk achter een zee van barbaren edel account jerome en andere mb's. Dus de druk op het noorden was er gewoon niet meer op een gegeven moment.

Ik ben dus ook van mening dat met de gekozen weg jullie absoluut jullie eigen glazen hebben ingegooid. Jullie hadden veel beter kunnen kijken naar het pakken van meer makkelijkere dorpen (rim -> smurf) om jezelf een veel betere uitgangspositie te geven.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Beste speler (All-round): Rugby-rob heb ik op w16 heel wat problemen mee gehad toen ik 0wnz speelde. All round voor mij de beste die ik ben tegengekomen. Ook is Bjarne (@Zaeres) overall gewoon een topspeler.

Beste speler (Aanvallend): Mijn oude co van W18: Mark. Beste offer die ik heb gezien, een stugge tegenstander omdat hij de druk constant aanhoudt, ook al had hij de middelen er niet voor. Vermoeiend voor een deffer, zelfs voor een goede.

Beste speler (Defensief): .Farmalarm op W16. een team van Jonathan, Nas-T en nog een paar spelers. Wat een topdeffers waren dat, weet nog toen ik helemaal verbaasd was wanneer ik hun zag deffen. Wat een prestatie hebben zij neergezet met dat account. Vooral Jonathan was ik erg van onder de indruk, op W5 jammer genoeg te weinig van gezien buiten die ene keer dat hij rustig 60 clears op me ging timen voor de leut. Ook een shout out naar team DL van W16. Topspelers die nooit klaagden over incomings en ze zelf behandelden, buiten een paar uitzonderingen. Mentaliteit was top, alleen de persoonlijkheid van Richard was alles behalve simpel.

Beste speler (Medespeler of co): Bjarne/Mark/Jurriën/Jordi. Niet allemaal puur om tw, maar gewoon gezellige kerels waar je buiten de serieuze momenten ook wat aan hebt.

Beste speler (Stamvlak): Hier noem ik onze eigen Martijn, op w16 samen met mij heel astra* gedragen qua vvs, al deed hij er wel veel meer dan ik. Nog steeds 1 van de beste spelers die er hier rondloopt, was hij op w16 al, en is hij nu nog steeds.

Beste stamspeler: ^

Gezelligste speler:
Jordi, Max en Emile. 3 spelers waar je echt mee kan lachen in gesprekken. Gaat eigenlijk nooit over tw en vooral over randzaken. Heb me stukgelachen met deze 3 fuckers. :D

Beste stam (eigen stam)
: Sangu was kwalitatief de beste stam voor mij.

Leukste stam (eigen stam): Astra*, puur door Robbie. Wat een vent was het toch he :D

Minst leuke stam (eigen stam): Kan ik niet bedenken op 123.

Beste stam (andere stam): GOH op w16. Een relatief kleine stam toen de endgame begon. Ze hebben uiteindelijk de wereld nog gewonnen, op basis van kwaliteit. Zaten een paar topspelers in, en iedereen deed wat ze moesten doen.

Leukste stam (andere stam): -

Minst leuke stam (andere stam): -


Meest irritante tegenstander:
Hokuzpokuz. Gideon was altijd al een vervelend ventje, maar IG ook een vervelende vent. Zeker toen ik op het middelbaar zat kon ik zijn tijden niet hendelen, elke nacht tot 6uur snachts online en mij blitzen. Ik nam de dorpen die ik verloor in de ochtend weer terug, was een beetje een uitputtingsstrijd. Kwalitatief niet de sterkste, maar qua activiteit wel een absurd vervelende vent.

Meest sterke tegenstander (offensief):
Eigenlijk zou ik hier als deffer wel enkele accounts moeten kunnen zetten, maar ik kom momenteel eigenlijk op geen spelers. Deze blijft open, pas ik misschien nog aan.

Meest sterke tegenstander (defensief): Noblesse Oblige. Enige team waar ik zo veel tijd en moeite heb ingestoken om dorpen te nemen. Elke dag timen, osjes timen etc, dat is iets wat ik normaliter vrijwel nooit/weinig doe. Desondanks 1 van de leukste werelden (cl8) die ik heb meegemaakt.

De beste vv'er: Martijn, sseg. Puur door W16. Ben niet iemand die graag of veel onder vv staat.

De beste accountactie (offensief)
: Iron-law is imo nog 1 van de betere offensieve prestaties. Een gebroken account met 800 dorpen in de min, uiteindelijk gewoon naar de plus ge-edeld terwijl het account gebroken was. Niet helemaal mijn verdienste, maar toch een prestatie van formaat.

De beste accountactie (defensief)
: Ik denk dat we hier Howlin wel mogen noemen, zowel met Qualitate als met Noblesse. Voor de rest is hij maar een alcoholverslaafde.

De beste eigen accountactie (offensief): Iron-law. ^

De beste eigen accountactie (defensief):
Ik denk dat ik hier Abdelya wel kan noemen, een account waar ik meer dan 4k edels heb gesloopt met een front van 270 graden. Wat een tijd.

De beste stamactie (offensief):
Bananass. van Phalanx, een heel account met monsterstacks, breken met een blitz van 2000 edelclears.

De beste stamactie (defensief): -

De beste eigen stamactie (offensief): -

De beste eigen stamactie (defensief): -

De beste leider:
Jordi is voor mij de beste leider.

De slechtste leider:
King Ringo.

De grootste noob (eigen stam):
Alle spelers die runnen en mij het account laten opknappen.

De grootste noob (algemeen):
Teveel.

De verrassing van de classicwerelden (speler/actie):
Geen idee. Noblesse Oblige was een verrassing dat ze standhielden, net zoals dat account van Joël op CL10 en het account van Yoeri op CL11.

De beste medeforumposter (propaganda):
Thijs, arbeitman was wel een goeie.

De beste tegenstander-forumposter (propaganda):
Waren op w18 wel enkele posters waarvan ik dacht, shit. Dan heb ik het vooral over Yunma etc. Wat een posters.

De meest vervelende forumposter:
Heb veel debielen meegemaakt, King Ringo, bighowdy, demagischewasmachine etc.

Wie heeft op doorheen de jaren nu echt jouw respect verdiend: Jordi, Bjarne &Martijn. 3 spelers die ik al jaren ken en al jaren meedraaien. Deze 3 zullen de eerste zijn die ik in een stam wil.

Met wie had je zeker willen afsluiten op je laatste wereld: Robbie, Jordi, Bjarne, Martijn, Emile en Max. Voor mij zijn deze 5 spelers het.

Zijn er specifieke personen waarvan je blij bent ervan af te zijn: Nah.

Wat heb ik zelf voor tribalwars betekent: Goh, dit is altijd de award waarbij ik lang moet nadenken. Ik mag hopen dat ik wel iets heb betekend voor TW, maar wat precies? Ik heb geen idee, vraag dat maar anderen. Misschien kan ik een guide schrijven van hoe 1C te gebruiken mbv de nachtbonus. :)D)

Als er nog een manier was om je te overhalen nog een classic te spelen, wat zou deze dan zijn (TW-gerelateerde zaken):
Goede instellingen, een goede ligging en een goede stam.
 
Reactiescore
661
Ik heb het alleen classic gerelateerd gehouden, w1 nergens vernoemd. Dacht echt dat dat de bedoeling was
 
Reactiescore
1.094
Nee joh joel deed dit als een soort van all time lijstje

maar hij moest het vermommen als een classic lijst anders is t niet echt een topic voor hier
 
Reactiescore
30
King Ringo ja, wat een baas. :biggrin::rolleyes2:
 
Reactiescore
1.094
Dat was echt een aparte. Wat een debiel eerste klas.

Als je denk ik die naam nog eens noemt tegen Jasey (Krepox) krijgt ie spontaan het syndroom van Tourette vgm.
 
Reactiescore
661
Dat was echt een aparte. Wat een debiel eerste klas.

Als je denk ik die naam nog eens noemt tegen Jasey (Krepox) krijgt ie spontaan het syndroom van Tourette vgm.
Lool, haha. Zalig.
 
Bovenaan