Einde classic-awards;

DeletedUser69389

Guest
Wat werd die kerel boos op me toen die terug wilde in EQUI en ik dat blokkeerde hihi. Nog nooit zoveel ziektes toegewenst gekregen.
 
Reactiescore
1.094
Beste speler (All-round): Ik vind dit heel moeilijk. Ik heb zoveel gasten ontmoet maar zijn er maar een paar die echt aanspraak hierop kunnen maken.

Hoe .Howlin zich door w18 heen vocht was prachtig en tevens onwerkelijk. Een zekere nominatie waard.
Ook @carrrrlo, iemand die alles voor zijn stam over had, en vooral gekenmerkt werd door zijn strijdlust vind ik iemand die hier aanspraak op mag maken. Degelijk defensief, en superieur op stambelang en aanvallend gebied.

Beste speler (Aanvallend): Er is hier echter geen twijfel over, de speler die voor mij het beste aanvallend was, was Liessens op W12. Ruim 2 a 3x zo klein als zijn mede top-5 genoten stond liessens al vroeg op W12 op nummer 1 oda, en heeft onwerkelijke rapportjes gehad met slechts een paar honderd bereden boog. Het was een beukmonster een aanvaller formaat. Wist ook rustig flinke hoeveelheden dorpen van de tegenstanders te pakken.

Beste speler (Defensief): Wederom een W16 speler, Rugby-Rob heeft voor mij toch een goeie indruk achtergelaten. Hij was een moeilijk bikkel harde verdediger. Rob, tevens een dorpsgenoot, zag helaas wel zijn eigen account verdwijnen door een speler die zijn account had overgenomen. Maar goed Rob is een gast waar je niet snel tegen wilde spelen.

Beste speler (Medespeler of co): Ja Joel @Ben Howard. natuurlijk. Het is niet omdat hij gewoon ergens in hoort. Maar aan joel heb ik veel gehad, en heeft ook gewoon bewezen een van de beste te zijn. Op Cl13 kwam dat miss niet helemaal naar buiten, maar die jongen heeft niet voor niets CL9 tot en met 13 gewonnen.

Beste speler (Stamvlak): Tja wat laurens ik en Lya op W16 deden was gewoon niet normaal. We waren dag in dag uit niet alleen op onze eigen accounts aan het verdedigen, ook op andere accounts. Dus @dragonshield3 deze is voor jou.

Beste stamspeler: Peter @koetje boe is voor mij de persoon voor deze nominatie. Bijna elke keer als ik mensen nodig had om mijn stam te ondersteunen was peter daar. W16, W18, W22 vroeg hij mij, en ook op CL11 en Cl12 en Cl13 heb ik nog met hem samengespeeld. Het is wat dat betreft ook een hele onderschatte kracht vind ik. Iemand die zich niet vaak laat horen, maar wel iemand die heel aanwezig kan zijn wat betreft zijn kunnen en laten.

Gezelligste speler: Vadim (@Vxi2010) en Nathan (@lmnt12) zijn toch gasten waar ik erg om kan lachen. Allebei meme lords. Vooral Nathan kan soms zo lekker droog en terecht uit de hoek komen. Prachtige vent.

Beste stam (eigen stam): Phalanx (W18) we zaten daar met gasten die wel echt wisten hoe je TW moest spelen. Het is jammer dat door een aantal zaken we niet konden doordrukken want we waren absoluut beter.

Leukste stam (eigen stam): Misschien een verrassende keuze maar ik vond 'Avengers' op tribalwarsmasters.net de leukste stam. Ik heb met Sverre (@Signum perfectionis) en Pieter (@92P92) een toffe tijd gehad, waar we binnenvielen in een Engelse premade gemixt met Iraanse en andere Nederlandse spelers. En als ik kijk naar de tw.nl/be stammen zaten er in sommige stammen soms iets teveel rotte appels om het echt de leukste stam te noemen. Dat was op W16 zo, en dat was ook de meeste classic stammen zo. POEF is misschien nog wel een van de leukere geweest. Als ik dan voor tw.nl/be stammen moet kiezen zou die keuze op misschien nog wel op FINI van W12 vallen. Dat was een hecht leuk groepje.

Minst leuke stam (eigen stam): Ik vond zowel Hunt (CL12) maar dat kan je niet echt 'mijn stam noemen' en ook Modus bij lange na niet altijd geslaagd. De manier van communiceren en spelen ligt mij gewoon niet. Met als gevolg dat er ook zaken zijn gebeurd waar ik niet acherstond en of sta. Bijvoorbeeld mastermarkB die op CL12 gewoon mijn targets gaat lopen edelen. Aparte figuren.

Beste stam (andere stam): Mental op W16

Leukste stam (andere stam): Fear! kan namelijk niet echt zeggen dat ik daarin heb gezeten. Misschien wel omdat ik het van zo dichtbij zie, dat ik zie dat het een leuke stam is/was

Minst leuke stam (andere stam): Equinox, hoef ik weinig woorden aan vuil te maken.

Meest irritante tegenstander: Strings op W34 hebben iedereen genaaid. En het account Fluffybutdangerous was daar 1 van, waarna ik het heb overgenomen als een soort aartsvijand. Waarbij het op CL12 nog mijn stamgenoot werd. Ik heb het als een soort van payback dat account (terecht) gereport voor multi-accounting, waarna het een 50% ban kreeg.

Meest sterke tegenstander (offensief): Keunan (Nilva W16), het enige jammere was dat meneer wel mijn dorpen eerst kapot moest schieten met katapulten.

De beste vv'er: Laurens (DS3) heeft op W16 samen met mij heel veel, misschien wel teveel vv's gedraaid. En hoort hier dus.

De beste eigen accountactie (offensief): Op HansGretel hebben we behoorlijk wat dorpen gepakt. Tegen plop was het lastig, maar zeker behoorlijk wat van Minister, Alexander Morillo en ook enkele van Woke up waren erg mooi en goed te doen.

De beste eigen accountactie (defensief): Op Hans ook aantal keer onder vuur gelegen, met dat dubbele front was het altijd tricky. Ik denk dat we er goed vanaf hebben gemaakt op 1x een verslapping (en verslapen jordi :D) na

De beste stamactie (defensief): Ik wilde zeggen Church (CL11) in het begin, maar er zijn naar mijn mening wel fouten gemaakt. O.a. de mobiele deff en off van gig graham die per sé naar Tragic moest. En zo gig graham niet kon verdedigen tegen Dust. Uiteindelijk is het goed gekomen, maar het was verre van solide.

Verder was het deffen van Valar op CL9 uitzonderlijk, met een inactievere buurman, en een kleine molenschot, wist Valar met het grote front toch goed stand te houden.

De beste eigen stamactie (offensief): Ik vond ons in Risk op CL9 erg goed bezig. Van Wecant breken, naar Soul. –onze BG/GAP- die vervolgens iedereen recruitte, om die vervolgens ook nog eens te slopen.

De beste leider: Zaletio

De grootste noob (eigen stam): Rene (@warrant officer) het spijt me, maar n.a.v. enkele goeie kansen was hij gewoon niet de juiste persoon. Vooral W22 met het uitdagen van de tegenstander en hem dan ook nog krijgen ook was zeker niet het sterkste punt.

De grootste noob (algemeen): Rupelsoldaat. Die gast kon A niet discussieren, en B had echt geen idee hoe hij dit spel moest spelen. De minister van Justitie had een piepklein frontje op CL11, maar het was lastig om te begrijpen dat het beste was om ons (hansgretel) aan te vallen met alle front accounts tegelijkertijd. En was het lastig te begrijpen dat je frontclears moest gebruiken om te edelen, verplaats dood te lopen voor je safeclears aankomen. En ook was het lastig te begrijpen dat edelclears met loopafstand 6 uur niets uithaalde.

De beste medeforumposter (propaganda): Zaeres

De beste tegenstander-forumposter (propaganda): Vond laatste classics weinig sterke posters. Misschien iemand uit dust, iig niet die malle knakkers. Dat was een debiel.

De meest vervelende forumposter: De malle makkers dus

Wie heeft op doorheen de jaren nu echt jouw respect verdiend: De meeste mensen waarmee ik samen heb gespeeld op uitzonderingen zoals Erwin (W16/W18) en een aantal op W22 na. Vooral al mijn co's dank ik voor het samen spelen. Heb dankzij leuke tijden met sommige zelfs 2 of 3x samen gespeeld dus dan weet je dat het goed werkt.

Met wie had je zeker willen afsluiten op je laatste wereld: Vadim of Yorick was wel leuk geweest als die erbij waren geweest

Zijn er specifieke personen waarvan je blij bent ervan af te zijn: Jop eagleye. Nee hoor grapje :p

Wat heb ik zelf voor tribalwars betekent: Ik heb nog geprobeerd mijn mening te geven over bepaalde zaken. Dat kwam niet altijd goed over.

Verderrest heb ik hopelijk nog mensen en stammen verrijkt en geholpen met mijn kunnen en laten.

Als er nog een manier was om je te overhalen nog een classic te spelen, wat zou deze dan zijn (TW-gerelateerde zaken):

Geld voor 5 bakken cara pils en vergoeding voor de tijd die ik dan in het spel weer ga steken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Ik heb je mening toch altijg gewaardeerd @sseg .
 

DeletedUser72857

Guest


Als er nog een manier was om je te overhalen nog een classic te spelen, wat zou deze dan zijn (TW-gerelateerde zaken):

Geld voor 5 bakken cara pils en vergoeding voor de tijd die ik dan in het spel weer ga steken.

3,75 euro per bak voor de geïnteresseerden.
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser75892

Guest
Beste speler (All-round): Rugby-rob heb ik op w16 heel wat problemen mee gehad toen ik 0wnz speelde. All round voor mij de beste die ik ben tegengekomen. Ook is Bjarne (@Zaeres) overall gewoon een topspeler.

Als we met 3 spelers Carlo/RugbyRob/Genadeloods noemen als beste speler betekent dat wel wat.
Je zou maar stand gehouden hebben aan het front met die man ;)

Beste speler (Defensief): .Farmalarm op W16. een team van Jonathan, Nas-T en nog een paar spelers. Wat een topdeffers waren dat, weet nog toen ik helemaal verbaasd was wanneer ik hun zag deffen. Wat een prestatie hebben zij neergezet met dat account. Vooral Jonathan was ik erg van onder de indruk, op W5 jammer genoeg te weinig van gezien buiten die ene keer dat hij rustig 60 clears op me ging timen voor de leut. Ook een shout out naar team DL van W16. Topspelers die nooit klaagden over incomings en ze zelf behandelden, buiten een paar uitzonderingen. Mentaliteit was top, alleen de persoonlijkheid van Richard was alles behalve simpel.

Precies .Farmalarm was een pionier voor het moderne deffen. De Leen was een epic team ja. Richard was one of a kind maar wel een topgozer. Blij met hem de wereld winnend af te kunnen sluiten. Toen we nog met 4 spelers over waren in Mental was hij er één van.

Beste speler (Stamvlak): Hier noem ik onze eigen Martijn, op w16 samen met mij heel astra* gedragen qua vvs, al deed hij er wel veel meer dan ik. Nog steeds 1 van de beste spelers die er hier rondloopt, was hij op w16 al, en is hij nu nog steeds.

Veel van die VVtjes waren tegen mij op het einde ^^. Over het algemeen was de Astra* - Nilva oorlog een fijn schouwspel. Astra* die uiteindelijk wel veel verliezen moest slikken door de inactiviteit intern en valt uiteindelijk. Astra* fusseert met het net gefusseerde 40+ en GOH en fuseren zo tot mede-winnaars van de wereld. Dan Mental en GOH XL samen Nilva opruimen - kaartenhuisje was het. Zo'n voldoening :D

Leukste stam (eigen stam): Astra*, puur door Robbie. Wat een vent was het toch he :D

Wat een ratje ja :D Fijne tegenstander op diplomatiek vlak maar ook gewoon vaak met dat heen en weer gepest. Hoe zou het met onze dikke vriend gaan? :)
Eén van de geniaalste momenten was als hij The Little Dictator uit de tent lokte door zich voor te doen als een vrouw, of was dat bij Hokuz?

Beste stam (andere stam): GOH op w16. Een relatief kleine stam toen de endgame begon. Ze hebben uiteindelijk de wereld nog gewonnen, op basis van kwaliteit. Zaten een paar topspelers in, en iedereen deed wat ze moesten doen.

Akkoord dat GOH uiteindelijk 40+ gered heeft van verlies tegen Mental en Astra* maar in spe is de overwinning van GOH XL één door fusies. 40+ , Astra* en GOH gebundeld - akkoord dat er veel kwaliteit was maar toch ook niet de wereldwinst enkel op kwaliteit afschuiven want dan doe je medewinnaar Mental oneer aan.


Meest irritante tegenstander:
Hokuzpokuz. Gideon was altijd al een vervelend ventje, maar IG ook een vervelende vent. Zeker toen ik op het middelbaar zat kon ik zijn tijden niet hendelen, elke nacht tot 6uur snachts online en mij blitzen. Ik nam de dorpen die ik verloor in de ochtend weer terug, was een beetje een uitputtingsstrijd. Kwalitatief niet de sterkste, maar qua activiteit wel een absurd vervelende vent.

Ja met zijn 'timen doe ik niet - nachtnoblen is echte skill'. Ik skill niet omdat ik het sowieso kan en daarmee niks bewijs.
Los van die mentaliteit ook zijn God-complex en waanideeën. En dan het 'ik probeer bij elke TW-vrouw'.


De beste eigen accountactie (defensief):
Ik denk dat ik hier Abdelya wel kan noemen, een account waar ik meer dan 4k edels heb gesloopt met een front van 270 graden. Wat een tijd.

Ja wat een tijden man :D. Heb daar volgens mij ook aantal keer de VV gedraaid al kan ik dat niet plaatsen in een diplomatieke periode zonder te verklappen dat CCC16 inderdaad een soort 'stab' van FUL was. :D

De verrassing van de classicwerelden (speler/actie): Geen idee. Noblesse Oblige was een verrassing dat ze standhielden, net zoals dat account van Joël op CL10 en het account van Yoeri op CL11.

Bedoel je niet Cl9? Cl10 was de rush naar rang 1 en winst met 100% dominantie.


Beste speler (All-round): Ik vind dit heel moeilijk. Ik heb zoveel gasten ontmoet maar zijn er maar een paar die echt aanspraak hierop kunnen maken.

Hoe .Howlin zich door w18 heen vocht was prachtig en tevens onwerkelijk. Een zekere nominatie waard.
Ook @carrrrlo, iemand die alles voor zijn stam over had, en vooral gekenmerkt werd door zijn strijdlust vind ik iemand die hier aanspraak op mag maken. Degelijk defensief, en superieur op stambelang en aanvallend gebied.

Beste speler (Defensief): Wederom een W16 speler, Rugby-Rob heeft voor mij toch een goeie indruk achtergelaten. Hij was een moeilijk bikkel harde verdediger. Rob, tevens een dorpsgenoot, zag helaas wel zijn eigen account verdwijnen door een speler die zijn account had overgenomen. Maar goed Rob is een gast waar je niet snel tegen wilde spelen.

Nogmaals. Als we met drie W16 spelers uit een verschillend kamp dezelfde speler noemen - dan moet het een grote meneer geweest zijn.

Beste speler (Medespeler of co): Ja Joel @Ben Howard. natuurlijk. Het is niet omdat hij gewoon ergens in hoort. Maar aan joel heb ik veel gehad, en heeft ook gewoon bewezen een van de beste te zijn. Op Cl13 kwam dat miss niet helemaal naar buiten, maar die jongen heeft niet voor niets CL9 tot en met 13 gewonnen.

Cl13 inderdaad eerste wereld als niet-student en dat voelde je. Bedankt! ;) Afsluiten op een streak blijft wel een beetje wringen hoor.

Beste speler (Stamvlak): Tja wat laurens ik en Lya op W16 deden was gewoon niet normaal. We waren dag in dag uit niet alleen op onze eigen accounts aan het verdedigen, ook op andere accounts. Dus @dragonshield3 deze is voor jou.

Ja Abdelya is een beetje afwezig in mijn lijstje. Had er ook wel ingemogen, maar was meer vs Nilva dan vs mij dus vandaar. Al waren die andere accounts misschien wel tegen mij :) Het was een fijne strijd jongens, heb ineens het gevoel W16 nooit afgesloten te hebben, ik was er zo klaar mee toen die winst binnen was nietmeer gelogd :D

Beste stam (andere stam): Mental op W16

Thnx brov, je weet dat dat mijn babytje is.

Meest sterke tegenstander (offensief): Keunan (Nilva W16), het enige jammere was dat meneer wel mijn dorpen eerst kapot moest schieten met katapulten.

Ja klopt. Nog in de tijd dat het STB vs Nilva-voorloper was mee lopen sparren en was inderdaad niet slecht. Kata's kwamen dan ook wel pas als hij er niet door raakte.

De beste vv'er: Laurens (DS3) heeft op W16 samen met mij heel veel, misschien wel teveel vv's gedraaid. En hoort hier dus.

Alé tis goed. Ik zal ook een SO doen naar Laurens! *SO*.
Bedankt dat ik op het einde van W16 via jouw account het forum van GOH XL mocht meelezen - playstation ;)

De beste stamactie (defensief): Ik wilde zeggen Church (CL11) in het begin, maar er zijn naar mijn mening wel fouten gemaakt. O.a. de mobiele deff en off van gig graham die per sé naar Tragic moest. En zo gig graham niet kon verdedigen tegen Dust. Uiteindelijk is het goed gekomen, maar het was verre van solide..

Ja klopt we hadden Cl11 veel efficiënter kunnen aanpakken in het begin.
 
Bovenaan