Met welke 10?

DeletedUser70476

Guest
Hahah die krepox toch... Dat w30 forum was toen een grote discussie tussen krepox en zowat alle andere AF gangers :D mooie tijden
 

Deleted User - 2075062

Guest
W30 was sowieso een heerlijke wereld. Hoewel ik het einde niet zo kon waarderen. Krepox daarentegen was destijds een vervelende vlieg die maar niet weg wilde gaan :D Hoewel het toch wel een leuke tijd was nu ik eraan terug denk.

Lijstje dan maar, hoewel ik geeneens speel:

Zaeres -- Bjarne: Deze jongen heeft me eigenlijk altijd gesteund door zeer veel werelden heen. Heeft zelden van me zijde geweken en als hij het deed had hij daar een goede reden voor. Ik heb genoten van de werelden die ik samen met deze jongen heb gespeeld en het is een toppertje.

Perfect Hatred -- Maick: Iemand die ik veel later tegen ben gekomen dan Bjarne, maar die net zoveel heeft betekent door de werelden heen. Een ware topper, sterke speler.

Pepijn: Me tijd met deze speler dateert van Wereld 2, dat is wel heel lang terug. Ondanks dat is het wel een topper gebleken die vaak als mijn co heeft gefungeerd. Hoewel hij hier en daar foutjes heeft gemaakt mbt stabben acht ik hem wel een van de sterkere spelers die ik heb meegemaakt.

CbC -- Jordi: Een haat-liefde verhouding heb ik altijd gehad met deze speler. Op W27 waren we maatjes en was alles koek en ei, op latere werelden wisselde dit geregeld van vijanden tot vrienden. De beste speler die ik heb meegemaakt, tactisch zeer sterk en een zeer sterke leider.

Krondor -- Dave: Leerde ik kennen op 33, liet meteen zien wat een inzicht hij had. Kon zo 2 a 3 maanden vooruit kijken, een kwaliteit die niet veel spelers hebben. Op 47 liet hij maar weer is zien wat een geweldige speler het is. Weet niet of hij nog speelt, maar als hij speelt kan je er gif op in nemen dat hij in de bovenste regionen vertoeft.

Melvin: Liet bij Ghosts zien wat een fantastische speler het is en dat hij heel veel kwaliteiten bezit. Hoe de wereld eindigde en zijn keuzes daarin vond ik onfortuinlijk, maar erop terugkijkend snap ik heel goed waar deze keuzes op gebaseerd waren. Zonde hoe het gelopen is maar de speler is fantastisch en zal ik altijd steunen.

Prins Pils -- Hele team: Toen we startten met Angels wist ik niet wat deze jongens in hun mars hadden, maar dat werd wel heel snel duidelijk. Een team van zeer sterke spelers met veel inzicht en een goede lading loyaliteit. Genoten van het hele team en genoten van de ingame kwaliteiten. En laat dit nu niet meteen naar jullie hoofd stijgen he heren :p

Robin: Zelfde als hierboven, geweldige speler met veel kwaliteiten.

Ik hou het bij 8, hoewel ik er nog wel 50 zou kunnen toevoegen aan deze lijst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Prins Pils -- Hele team: Toen we startten met Angels wist ik niet wat deze jongens in hun mars hadden, maar dat werd wel heel snel duidelijk. Een team van zeer sterke spelers met veel inzicht en een goede lading loyaliteit. Genoten van het hele team en genoten van de ingame kwaliteiten. En laat dit nu niet meteen naar jullie hoofd stijgen he heren :p
.

Was enkel mooier toen je Emile plaatste in plaats van die andere noobs op PP :/
Maar bedankt voor de nominatie, had dit niet meteen verwacht van je!
 

Deleted User - 2075062

Guest
@underground tacticz. Al die namen en nog altijd geen plaats voor mij?! Dan mag je ook stoppen met mij telkens te berichten op Skype :mad:

Ah kijk aan, jij ook nog steeds hier? Zou terecht zijn als ik jou ook in me top 10 zou opnemen eerlijk gezegd.

Was enkel mooier toen je Emile plaatste in plaats van die andere noobs op PP :/
Maar bedankt voor de nominatie, had dit niet meteen verwacht van je!

Haha wat ben je weer lekker lovend over je teampje :p een nominatie moet je verdienen, dus blijkbaar hebben jullie iets goed gedaan he

@Sick, suprised to see me?
 
Reactiescore
2.039
Hahaha hoogstwaarschijnlijk, you all know me so well :p maar daarvoor zou ik wel eerst actief moeten worden en of dat gebeuren gaat vraag ik me af. Kwam enkel even kijken wie er allemaal nog spelen tegenwoordig eigenlijk

Toch leuk om ook nog vroegere vijanden van de oude stempel hier te zien. Vooralsnog ook met dezelfde reden als jij, je verveelde je ook zeker? :p Old habits never die, het AF blijft toch altijd leuk om af en toe even te spieken, ook om stiekem te kijken of je nog herinnerd wordt. :D
 

Deleted User - 2075062

Guest
Toch leuk om ook nog vroegere vijanden van de oude stempel hier te zien. Vooralsnog ook met dezelfde reden als jij, je verveelde je ook zeker? :p Old habits never die, het AF blijft toch altijd leuk om af en toe even te spieken, ook om stiekem te kijken of je nog herinnerd wordt. :D

Hahaha precies :p zit in me laatste (hopelijk) tentamenweek en dan wil je tussen het leren door graag wel even wat anders doen. En toch heel geinig al die oude bekenden weer tegen te komen
 
Bovenaan