Met welke 10?

DeletedUser74396

Guest
Ik heb meer vrienden dan enkel de Pmade hoor.
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen die jou kennen, het feit dat ze spelen voor je zouden verborgen houden.
als ik op skype kom krijg ik direct een hoop berichten van spelers die vragen of ik terug speel, welke wereld en of ik misschien met ze in een stam wil spelen.
Zodoende weet ik ook van de meerdere mensen die tegen me spreken of ze spelen of niet.

Wat jij nu zegt is dat je geen mensen kan kennen die op deze wereld niet in je stam zitten.
Wat een sociale gozer ben jij zeg
 
Reactiescore
2.303
Je hapte al op mijn vorige post dus het is wel duidelijk...
Overigens gaat het meer om het feit dat ze incognito wouden spelen niet enkel voor je Pmade. Maar bon je zal het wel weer verdraaien tot je zelf denkt gelijk te hebben.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
waarom zouden de helft van die mensen zelfs met die debiel in de stam willen?
 
Reactiescore
2.303

Deleted User - 2075062

Guest
Zo zo de stemming op dit forum ging opeens erg snel naar beneden :p Interessant wel
 

DeletedUser

Guest
Je weet toch dat ik trouw ben aan jou en alleen maar wat zit te teasen? :(
giphy.gif
 

DeletedUser75778

Guest
Gegroet allen! Velen van jullie kennen mij als David of Leaving Behind. Vanavond zal ik echter na al die jaren mijn masker afdoen en mijn ware identiteit onthullen. Dit doe ik niet impulsief, maar met twee hele goede redenen. Ten eerste is dit mijn 2000e post met mijn huidige AF-account. En ten tweede wil ik mijn leven vanaf nu wijden aan het vergaren van zoveel mogelijk likes, om zo mijn aandachtsverslaving op een elegante manier vorm te geven. Misschien kunnen jullie het al raden, misschien komt het volgende als een enorme schok: Ik ben William Shakespeare, herboren met maar één enkel doel: een ode brengen aan onze welbekende @thef1chesser.

Een kijkje achter de schermen om mezelf te verklaren:
[21:52:57] William Shakespeare | Life has only one purpose: Mijn 2000e AF post is aanstaande
[21:53:06] Jan Jager: Je leven is voorbij
[21:53:09] William Shakespeare | Life has only one purpose: Enige tips waar ik hem aan moet besteden?
[21:53:17] Jan Jager: Een ode aan mij

Dit is een post speciaal voor Jan, maar voelt u zich vooral niet buitengesloten! Ik vond voor mijn 2000e post een geschikt topic, namelijk deze. Ik ga een gedicht voordragen met als thema: met welke 10 zinnen zou jij Jan omschrijven?


Mijn lieve Jan, de man die alles kan

Op ons geliefde spel loopt een zekere man rond
Het is niet lang geleden dat ik hem vond
Verward, verloren en zonder hoop
Het was Jan die zich de goot in zoop
Het was een komisch doch aandoenlijk gezicht
Een dronken jongeling die er zo bij ligt
Nu hoor ik men denken: niks bijzonders aan die vent
Maar dan vrees ik dat u Jan nog niet goed kent
Want ookal vindt de beste man bier zo lekker
Niks komt in de buurt van zijn Sjondeertrekker!
 
Bovenaan