Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
Zullen we het on-topic houden. Deze discussie heeft niks met een lijstje te maken en verpest het mooie topic ;)

Als jullie het nodig vinden om dit (weer) aan te halen, verzoek ik jullie om met z'n alle naar het fora van W52 te gaan.

Ik legde uit waarom ik hem niet in mijn stam wilde hebben Aldo, omdat ik hem bij dat subonderdeel benoemd had. Hij vraagt uitleg en ik gaf die.
 
Reactiescore
3.586
Maar buiten het lijstje van Darkheerser zelf of mensen die bij hem in de stam zitten is er niemand die veel verwacht van Darkheerser.
Dus hier moet niet iedereen van de wereld een lijstje voor gemaakt hebben :p.

Daardoor was ik gewoon aan het denken wie Darkheerser nog aan het overschatten is ^^.
Allee er zullen er nog wel zijn maar het onderdeel gaat over de meest overschatte speler.

Tenzij er voor de rest van de wereld niemand echt overschat wordt natuurlijk :D.
Dan klopt het nog.

Spelers die veel van het spel snappen zullen darkheerser niet overschatten meer vergeet niet dat in deze fase van de wereld het merendeel van de wereld gewoon noob of onwetend (beetje hetzelfde) is. Overigens geen verwijt naar iemand maar denk dat iedereen zelf wel weet dat die easy targets, solo spelende, zonder pp spelers opkijken naar een rang 5 speler :)
 

DeletedUser59552

Guest
Ach liever 1 iemand die mij niet serieus neemt dan heel de community jou...

Ik citeer:
[16:59:06] Yuri: Lol zit nu dat van den twist te lezen
[16:59:12] Yuri: Wat een droeftoeten

Ik ontken niet wat ik in het verleden heb misdaan. Jij wel. See the differences.
Bedankt voor de anonimiteit :O
 

DeletedUser59552

Guest
Beste speler: Wat er aan spelactie gezien is, ben ik erg onder de indruk geweest van hoe tim010 gedeft heeft bij de massa op hem. Ik ga geen leden uit de top 10 verder noemen, want volgens mij hebben ze vrijwel allemaal giga pp geboost. Dus of ze qua skills daar ook horen, kan je nog niet zeggen.
Beste stam: Ik denk dat AMB kwalitatief de beste spelers heeft, met SPAM op de hielen. -DR- heeft by far het beste stamcluster, maar die gaan problemen krijgen met hun ledenaantal en dus groeirichting. SPAM heb ik echt geen idee, ik hoor vooral van escalation en djenghis hoeveel ze wel niet farmen, maar als je kijkt naar hun dorpenaantal vind ik het nog relatief laag. Verder hoor je amper iemand uit SPAM, dus ik kan gewoon geen oordeel over ze schatten. Par zie ik niet in aanmerking komen, want door de recruit van darkheerser hebben ze hun eigen glazen ingegooid.
De beste stam speler: Ik ga hier de leden uit MEM zetten, als ik kijk naar het ODS lijstje, staan er 3 leden daarvan in de top 3 en een 4de op plek 5. Nogmaals, in deze fase speelt elk account nog het meest voor zijn eigen groei, dus dit zal pas echt gaan blijken als de grote oorlog tussen AMB/DR vs Par gaat komen.
Het grootste ego: Hier kan je eigenlijk de hele af community neerzetten, maar ik ben toch wel geschrokken van de manier waarop darkheerser over zijn eigen stab praatte, namelijk vol trots.
Beste leider: Ik ken geen enkele leider, maar ik moet zeggen dat naar het schijnt de leiding van AMB de situatie omtrent yourlasthope toch wel redelijk heeft op weten te lossen.
Slechtste leider: ik weet niet precies wie het is, maar ik noem hier de leiding van Par. Een stabber aannemen is al een faal eigenlijk, maar dan ook de stabber de voorkeur geven boven een eigen lid die ontevreden is, kan gewoon echt niet.
Meest overschatte stam: Par, wat een pp boosters zijn dat. De nummers 1 en 2 van de wereld hebben denk ik beiden al 100k pp minstens gebruikt en dan edelen ze nu 1k bbs en interns. Ik denk wel dat Par een aantal prima spelers bevat, maar over het algemeen acht ik het niveau niet bijster hoog.
Meest onderschatte stam: -DR-, met name op het AF zie je bijna niemand ervan en dus kan je deze spelers flink onderschatten als je niet weet wie er allemaal speelt.
Meest overschatte speler: Darkheerser, groot geworden dmv pp, stabs en bbs edelen. En ja hij heeft een hoog oda en ods, maar als je door pp erg voorloopt op de rest is het ook niet verwonderlijk dat je veel sneller meer clears en def ter beschikking hebt.
Meest onderschatte speler: Generaal iroh, ligt in de schaduw van mezumoil en darkheerser, maar ik gok dat iroh niet veel pp geboost heeft en daardoor echt behoorlijk goed draait.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Generaal iroh, Haranu kozakura, ThehappyGanjaman (ik wil wel eens weten waarom iedereen zo positief over dit team is), Bluestraveler, tim010, diamond lady, ESCALATION (ondanks hun pp boost in het begin zie ik wel een team dat veel voor de stam doet en zelf lekker doorgroeit)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Darkheerser, nu wel duidelijk dat ik geen fan van hem ben.
Mooiste spelers naam: Patience is a virtue
Mooiste stam naam: Par
Het tofste topic: GA awards
Het domste topic: Het hoeveel heb je gefarmd topic
Favoriete forum poster: hopeful, tim010, jokersbrain, ziu bird
Minst favoriete forum poster: darkheerser
Dikste wannabe op het forum: Captain grom n blaze
Dikste wannabe in het spel: Niemand heeft echt grootspraak nog getoond ingame.
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: -
Mooiste actie van de wereld: de afgeslagen aanval van MEM door tim010

Meest belovende speler voor de toekomst: Haranu kozakura, rimspeler die ondanks zn pp boost start toch wel lekker doorgroeit. Mag wel wat meer farmen gezien zijn dorpenaantal, zeker gezien zijn buurman I burried my soul beduidend meer farmt.
Meest belovende stam voor de toekomst: SPAM, hebben van alle stammen het minste kans om een groot front te krijgen. Ziet eruit als een hechte stam met prima kwalitatieve spelers
Grootste blunder: recruit darkheerser door leiding Par
Voor wie heb je nu echt respect: Jokersbrain, Underground tactics, Ziu bird, tim010
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: niemand, of je gaat vol voor een wereld of je kan beter stoppen.
 

DeletedUser78545

Guest
Meest onderschatte stam: -DR-, met name op het AF zie je bijna niemand ervan en dus kan je deze spelers flink onderschatten als je niet weet wie er allemaal speelt.

Leuk om dit zo te horen. :)
 

DeletedUser78151

Guest
Beste speler: Ik denk dat het in deze fase van het spel nog niet mogelijk is om een beste speler aan te wijzen maar als ik het toch moet doen denk ik toch dat Tim010 zich al heeft bewezen op deze wereld maar nog nooit echt tegenstand heeft gehad in zijn offensieve werk (Veel simpele dorpjes). ESCALATION lijkt ook een sterk team maar moet zich nog bewijzen. Maar voor mij staat momenteel thenapsterin op 1. Hij speelt enorm sterk. Deffensief en offensief heeft die zich al bewezen tegen een goede stam. En hij ondersteunt ook nog meermaals zijn stamgenoten in nood.
Beste stam: Momenteel staat de top 5 wel sterk. Mem. doet het zeer goed ondanks een moeilijk cluster. AMB en SPAM zijn gewoon toppers bij elkaar in een stam gestoken.
De beste stam speler: Enkele spelers binnen Mem. Zullen er op de rest van de wereld nog wel zijn maar die ken ik niet.
Het grootste ego: RHCP1994 bij uitstek. Hij denkt dat die alles kan en de beste speler van de wereld is. erik de viking kan er ook wel wat van. Stuur hem fakes en je zal zien wat er gebeurt :p
Beste leider: ESCALATION ziet er voor mij de beste leiding uit momenteel. Heel volwassen speler die sociaal is en logisch verstand heeft dat bij sommige wel mist.
Slechtste leider: Normaal zou ik hier zeggen: 'Martijn als leider ?? Kan niet goedkomen' maar ik vind dat die het hier niet slecht doet momenteel. Par is voor mij de slechtste leiding door het toelaten van darkheerser in hun stam.
Meest overschatte stam: -DR- , hebben nog niets laten zien. En ik denk wnr ze het moeilijk krijgen het direct over en out is voor ze.
Meest onderschatte stam: Mem. We hebben het laatste van Mem. nog niet gezien. Het is niet zomaar een corestam. Het is echt een stam met ambities.
Meest overschatte speler: darkheerser, heeft nog niet veel laten zien deze wereld dat je op niveau kan noemen.
Meest onderschatte speler: ChuFeng, deze speler heeft al veel betekent voor Mem. Veel mensen weten niet wat deze speler allemaal kan en doet.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: ESCALATION en tim010 lijken me toffe en gezellige spelers, mijn huidige stam , El Mejor , Lionheart en SIRRAMSES want die is altijd leuk om mee in de stam te zitten :p
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Alle die zagers en klagers op het AF die mensen proberen neer te halen. En de stam Stb. is gewoon een deffbunker. Hebben 1 'massa' op me gedaan en volgens mij al hun clears op me doodgelopen. Nu hebben ze enkel deff. echte deffnoobs.
Mooiste spelers naam: El Pist0lero vind ik wel iets hebben.
Mooiste stam naam:
Simply the best met afkorting Stb. Met mijn dyslexie lees ik altijd Stab :p
Het tofste topic: Deze lijstjes vind ik wel iets hebben.
Het domste topic: FARMGEDOE
Favoriete forum poster: Unidentified Black Male
Minst favoriete forum poster: Martijn
Dikste wannabe op het forum: Tim010
Dikste wannabe in het spel: dutschie
Mooiste profiel foto van spelers: marter
Mooiste profiel foto van stammen: Mem. vind ik echt heel mooi .... Geen profielplaatje
Mooiste actie van de wereld: Het deffwerk van Tim010 maar ook de massa was een mooie actie. Maar het overleven van DragonForge in de kern van HQ zag er prachtig uit.
Meest belovende speler voor de toekomst: Zullen we in de toekomst wel zien he
Meest belovende stam voor de toekomst: Zullen we in de toekomst wel zien he
Grootste blunder:
-De overstap van Recliner naar AMB lijkt als een stamhopper. Had geen reden om uit Mem naar AMB te gaan. Door hem lagen Tim010 en die met zijn moeilijk naam afgesloten van hun stamcluster en dus zwakker. Terwijl recliner bij Mem alle edelruimte had en een actieve stam.
-De 'massa' van Stb. op mij die trok nu echt op niets.
-Heel het acc van darkheerser
Voor wie heb je nu echt respect: Tim010, ESCALATION, thenapsterin, heer draggy etc
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn behulpzame stamgenoten en mijn tegenstand.
 
Reactiescore
967
Beste speler: Ik denk dat het in deze fase van het spel nog niet mogelijk is om een beste speler aan te wijzen maar als ik het toch moet doen denk ik toch dat Tim010 zich al heeft bewezen op deze wereld maar nog nooit echt tegenstand heeft gehad in zijn offensieve werk (Veel simpele dorpjes). ESCALATION lijkt ook een sterk team maar moet zich nog bewijzen. Maar voor mij staat momenteel thenapsterin op 1. Hij speelt enorm sterk. Deffensief en offensief heeft die zich al bewezen tegen een goede stam. En hij ondersteunt ook nog meermaals zijn stamgenoten in nood.
Beste stam: Momenteel staat de top 5 wel sterk. Mem. doet het zeer goed ondanks een moeilijk cluster. AMB en SPAM zijn gewoon toppers bij elkaar in een stam gestoken.
De beste stam speler: Enkele spelers binnen Mem. Zullen er op de rest van de wereld nog wel zijn maar die ken ik niet.
Het grootste ego: RHCP1994 bij uitstek. Hij denkt dat die alles kan en de beste speler van de wereld is. erik de viking kan er ook wel wat van. Stuur hem fakes en je zal zien wat er gebeurt :p
Beste leider: ESCALATION ziet er voor mij de beste leiding uit momenteel. Heel volwassen speler die sociaal is en logisch verstand heeft dat bij sommige wel mist.
Slechtste leider: Normaal zou ik hier zeggen: 'Martijn als leider ?? Kan niet goedkomen' maar ik vind dat die het hier niet slecht doet momenteel. Par is voor mij de slechtste leiding door het toelaten van darkheerser in hun stam.
Meest overschatte stam: -DR- , hebben nog niets laten zien. En ik denk wnr ze het moeilijk krijgen het direct over en out is voor ze.
Meest onderschatte stam: Mem. We hebben het laatste van Mem. nog niet gezien. Het is niet zomaar een corestam. Het is echt een stam met ambities.
Meest overschatte speler: darkheerser, heeft nog niet veel laten zien deze wereld dat je op niveau kan noemen.
Meest onderschatte speler: ChuFeng, deze speler heeft al veel betekent voor Mem. Veel mensen weten niet wat deze speler allemaal kan en doet.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: ESCALATION en tim010 lijken me toffe en gezellige spelers, mijn huidige stam , El Mejor , Lionheart en SIRRAMSES want die is altijd leuk om mee in de stam te zitten :p
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Alle die zagers en klagers op het AF die mensen proberen neer te halen. En de stam Stb. is gewoon een deffbunker. Hebben 1 'massa' op me gedaan en volgens mij al hun clears op me doodgelopen. Nu hebben ze enkel deff. echte deffnoobs.
Mooiste spelers naam: El Pist0lero vind ik wel iets hebben.
Mooiste stam naam: Simply the best met afkorting Stb. Met mijn dyslexie lees ik altijd Stab :p
Het tofste topic: Deze lijstjes vind ik wel iets hebben.
Het domste topic: FARMGEDOE
Favoriete forum poster: Unidentified Black Male
Minst favoriete forum poster: Martijn
Dikste wannabe op het forum: Tim010
Dikste wannabe in het spel: dutschie
Mooiste profiel foto van spelers: marter
Mooiste profiel foto van stammen: Mem. vind ik echt heel mooi .... Geen profielplaatje
Mooiste actie van de wereld: Het deffwerk van Tim010 maar ook de massa was een mooie actie. Maar het overleven van DragonForge in de kern van HQ zag er prachtig uit.
Meest belovende speler voor de toekomst: Zullen we in de toekomst wel zien he
Meest belovende stam voor de toekomst: Zullen we in de toekomst wel zien he
Grootste blunder:
-De overstap van Recliner naar AMB lijkt als een stamhopper. Had geen reden om uit Mem naar AMB te gaan. Door hem lagen Tim010 en die met zijn moeilijk naam afgesloten van hun stamcluster en dus zwakker. Terwijl recliner bij Mem alle edelruimte had en een actieve stam.
-De 'massa' van Stb. op mij die trok nu echt op niets.
-Heel het acc van darkheerser
Voor wie heb je nu echt respect: Tim010, ESCALATION, thenapsterin, heer draggy etc
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn behulpzame stamgenoten en mijn tegenstand.

Leuk lijstje, wel beetje standaard en saai als het aan mij ligt. Verder vind ik het jammer dat je niet meer tijd gestopt hebt in dingen zoals bb codes, je spelling(lay-out) en je toelichting. Mits deze dingen waren gebeurd, had het er al heel anders uitgezien:p

Daarnaast heb ik moeite met je uitspraken betreft darkheerser serieus te nemen, gezien je eerdere acties op W52.
 

DeletedUser78151

Guest
Leuk lijstje, wel beetje standaard en saai als het aan mij ligt. Verder vind ik het jammer dat je niet meer tijd gestopt hebt in dingen zoals bb codes, je spelling(lay-out) en je toelichting. Mits deze dingen waren gebeurd, had het er al heel anders uitgezien:p

Daarnaast heb ik moeite met je uitspraken betreft darkheerser serieus te nemen, gezien je eerdere acties op W52.
Ik zit midden in de examens en pakte effe een pauze ;) Als de wereld verder gevorderd is en ik tijd heb maak ik er een nieuw.

Mathijs
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
denk ik toch dat Tim010 zich al heeft bewezen op deze wereld maar nog nooit echt tegenstand heeft gehad in zijn offensieve werk (Veel simpele dorpjes).

Bedankt voor de hernoemingen, maar met dit stukje ben ik het niet echt eens, ik heb hard genoeg gevochten voor mijn dorpen hoor :p Ik zou zelfs durven beweren dat ik in verhouding ODA/aantal dorpen de hoogste score haal van de top 25... (niet nagerekend maar ben er vrij zeker van)
 

DeletedUser71522

Guest
Dzjenghis: ca. 30.6k per dorp (42 dorpen, 1.289.138 ODA)
Tim010: ca. 26.5k per dorp (37 dorpen, 982.057 ODA)

Denk dat je mag gaan narekenen want dit is 1 steekproef die al genoeg zegt...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Gvd je hebt me, reken aub de andere 23 ook uit en zeg me dat ik 2e ben. Punt blijft dat als ik niet genoeg voor me dorpen heb gevochten de hele wereld vol bedriegers zit ;)

Iets wat sws voor een vrij groot percentage accuraat is
 
Bovenaan