Stabbende Noobs

DeletedUser76203

Guest
Volgende keer gewoon vv al bij de leider droppen met een pm erbij. Is ook weer jammer voor die speler die kan weer opnieuw voor zijn stammenaward gaan. Maar ik heb gezegd wat ik wou zeggen, hopelijk denk je volgende keer 2x na voordat je u stam verlaat. Ik laat het over een de AMB leiding.

Ja achja die award.. :p
En een andere stam had misschien wat met de rechten en fora geklooid, zodat de speler het forum niet meer kon zien.
 

DeletedUser59552

Guest
Zo overdrijven. Actie was discutabel, maar 35u wachten is ook niet niets. Bovendien zoals hij al aanhaalde, ging wellicht niet veel gescheeld hebben met hoe inactief zij waren.

En @jokersbrain, wat een vraag "wie moet er gestraft worden". Niemand toch? Doordreunen over een futiliteit noem ik dit.
Dit is wel makkelijk zo, 35u is niet niks. Je vergeet 2 dingen: de tijd van leaven was in de avond, genoeg inactieve leden die na 9 uur gewoon niet meer inloggen, dus het kan zijn dat zijn target dit pas de ochtend erna las. Ten tweede, de aankomsttijd van de trein was 08:00, niet het versturen. Ik weet de looptijd niet, maar ik kan je wel voorspellen dat de trein in de nacht is verstuurd en dat dit niet door het doelwit is gezien. Dus netto zat er misschien maar 15 uur in he.

Desondanks, persoonlijk vind ik een nap bij het verlaten niet echt nodig, het is niet netjes om meteen aan te vallen, maar die 5 dagen NAP regel vind ik wel overdreven. Maar het punt voor mij zit hem vooral in het feit dat de AMB leiding op het AF altijd zo opkomt voor die 5 dagen regel, dus daarom vind ik dit totaal geen nette actie van de speler in kwestie.

Nou, gestraft hoeft niet, dorpen teruggeven hoeft wat mij betreft ook niet. Maar nadat de situatie hier is aangekaart, is hij blijven edelen van TOXIC, dit getuigt mij dat hij niet van zijn fouten geleerd heeft. Een NAP die vanaf vandaag 5 dagen geldt, lijkt mij een zeer redelijke oplossing voor op de korte termijn.
 
Reactiescore
1.454
@Captain Grom n Blaze , het valt ook niet goed te keuren. Ik heb zelfs ook aangegeven dat ik (en velen anderen) het anders hadden gedaan. Dit zegt YourLastHope nu ook. Hij heeft zijn spijt betuigd en is op dit moment bezig met contact zoeken met de leiding van TOXIC om een mogelijke regeling te treffen :)
 

DeletedUser78434

Guest
Leuk dat LYH spijt heeft, hij blijft wel treinen gooien. Goed bezig AMB.

green.png
une oeuf est un oeuf 020 (520|505) K55 4,644 palopalo4 [TOXIC] YourLastHope [AMB] 2017-05-31 04:20:45
green.png
un oeuf est un oeuf 019 (523|509) K55 4,535 dreijgersberg [dragon] YourLastHope [AMB] 2017-05-30 20:06:44

Waar is de echte spijt dan?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Toch jammer dat een (semi)naamgenoot deze zo ten schande brengt.

Niet alle Hopejes zijn zo! :eek:
 
Reactiescore
768
@Captain Grom n Blaze , het valt ook niet goed te keuren. Ik heb zelfs ook aangegeven dat ik (en velen anderen) het anders hadden gedaan. Dit zegt YourLastHope nu ook. Hij heeft zijn spijt betuigd en is op dit moment bezig met contact zoeken met de leiding van TOXIC om een mogelijke regeling te treffen :)

Contact opnemen met de leiding van TOXIC? en dan nog doodleuk verder blijven treinen ?

Snap die verhouding niet echt, hoop wel dat AMB leiding hier wat aan gaat doen:engel:
 

DeletedUser78510

Guest
Zoals ik gisteren heb gezegd ben ik inderdaad gaan praten met leden. Het bericht werd gelezen, maar heb nog geen antwoord gekregen. Misschien zijn ze wel helemaal het tegenovergestelde van jullie en willen ze zelf geen dramaqueens zijn.

Jullie commentaar is echter waardeloos.
https://puu.sh/w6oua/c660de0ecd.png
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Contact opnemen met de leiding van TOXIC? en dan nog doodleuk verder blijven treinen ?

Snap die verhouding niet echt, hoop wel dat AMB leiding hier wat aan gaat doen:engel:

Mss moet jij gewoon ophouden met profeceren aangezien toch niemand aandacht aan je schenkt. Oja en t topic even geheel doorlezen, dan kan je zien dat YLH allang bewijzen leverde van aanbiedingen van 35 uur nap, inactieve spelers in toxic, spelers die geen moeite doen voor overleg & een statement van AMB leiding.

En continu roepen dat dit AMB is terwijl wij al een aantal x hebben aangetoond hier compleet buiten te staan en ons best gedaan hebben om hem netjes over te laten komen, waar gewoon miscommunicaties zijn gevallen gaat je ook niet verder helpen. Naar ventje ben je.
 

DeletedUser78434

Guest
Zoals ik gisteren heb gezegd ben ik inderdaad gaan praten met leden. Het bericht werd gelezen, maar heb nog geen antwoord gekregen. Misschien zijn ze wel helemaal het tegenovergestelde van jullie en willen ze zelf geen dramaqueens zijn.

Jullie commentaar is echter waardeloos.
https://puu.sh/w6oua/c660de0ecd.png

YLH, probeer je niet zo hard te verdedigen. Je hebt spijt maar blijft wel edelen. Waar ben je dan mee bezig?

@AMB jammer dat jullie z'n niveau speler in jullie stam hebben.

Ik hoop dat er een passende uitkomst ontstaat en dat dit rotte hoofdstuk snel afgesloten kan worden.
 

DeletedUser77689

Guest
SJONGE JONGE wat een ***** gezeik zeg. Ik speel nu bijna 3 jaar en het nadat het niveau ietsjes omhoog ging meteen nogal moeite met ongeschreven regels. Deze zijn gefabriceerd door de community en je hebt je er maar aan te houden anders ben je een stabber? De hele situatie met YLH is niet mooi, niet netjes maar hoe iedereen dit uit probeert te melken slaat echt nergens op. Denk dat we als we al deze dingentjes zouden bespreken op het forum het hier constant storm loopt.
Lijkt net dat er moedwillig vergeten word dat Thomas hier aan kwam om de mogelijk stab van Par. te openbaren (heel jammer dat niet wachtte of dit aan een niet besmette speler liet doen).
De speler die de stab aan het regelen was heeft toegeven dat hij contact had met 1 speler van Par.
Wel heel toevallig dat hij niet veel na de openbaring ineens alle schuld op zich neemt.
Wat we alleen niet moeten vergeten is de reputatie die Par. op dit gebied heeft en het feit dat als je een stab aan het regelen bent dat je dit zo min mogelijk via igm doet waardoor er maar weinig bewijs gaat zijn. Slabiack geeft toe dat hij iig 1 van de Par. spelers op de hoogte was en de moeite die iedereen binnen par doet om YLH denk ik persoonlijk dat het er wel wat meer waren. Helemaal gezien het feit dat helemaal NIEMAND uit Par. heeft geprobeerd om slabiack voor vuile leugenaar uit te maken :D hahahaha TE BANG DAT HIJ ECHT BEWIJS LEVERT ZEKER? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
YLH, probeer je niet zo hard te verdedigen. Je hebt spijt maar blijft wel edelen. Waar ben je dan mee bezig?

@AMB jammer dat jullie z'n niveau speler in jullie stam hebben.

Ik hoop dat er een passende uitkomst ontstaat en dat dit rotte hoofdstuk snel afgesloten kan worden.

Er is niks mis met zijn niveau. Hij heeft spijt en enige edel gebied is Toxic, Toxic komt zelf niet met een voorstel, reageert niet op zijn voorstellen. Wat wil je dan? Jullie maken er drama van, Toxic boeit t blijkbaar geen hol.
 

DeletedUser78434

Guest
Er is niks mis met zijn niveau. Hij heeft spijt en enige edel gebied is Toxic, Toxic komt zelf niet met een voorstel, reageert niet op zijn voorstellen. Wat wil je dan? Jullie maken er drama van, Toxic boeit t blijkbaar geen hol.

Jullie zijn tegen deze actie, nu praat je het weer goed door te zeggen dat het zijn enige edelgebied is. Beetje contra...

Over zijn speelwijze bedoel ik het qua niveau, niet op een ander vlak.

Als jullie als AMB zouden optreden zou je sowieso moeten zorgen dat hij zijn edels thuis zou houden tot er een degelijk gesprek plaats heeft gevonden. Indien zij inderdaad niet reageren binnen een bepaald tijdsbestek dan kan je een ultimatum geven.

Kortweg, je probeert je stam te verdedigen maar keurt het nu wel goed dat hij door blijft edelen...
 
Reactiescore
1.454
YLH, probeer je niet zo hard te verdedigen. Je hebt spijt maar blijft wel edelen. Waar ben je dan mee bezig?

@AMB jammer dat jullie z'n niveau speler in jullie stam hebben.

Ik hoop dat er een passende uitkomst ontstaat en dat dit rotte hoofdstuk snel afgesloten kan worden.

Het beste lijkt mij dat de leiding van AMB contact opneemt met TOXIC over maatregelen, al denk ik niet dit iets zal opleveren aangezien een aantal leidinggevende spelers al aangegeven heeft dit geen stab te vinden.
 

DeletedUser78510

Guest
Jullie zijn tegen deze actie, nu praat je het weer goed door te zeggen dat het zijn enige edelgebied is. Beetje contra...

Over zijn speelwijze bedoel ik het qua niveau, niet op een ander vlak.

Als jullie als AMB zouden optreden zou je sowieso moeten zorgen dat hij zijn edels thuis zou houden tot er een degelijk gesprek plaats heeft gevonden. Indien zij inderdaad niet reageren binnen een bepaald tijdsbestek dan kan je een ultimatum geven.

Kortweg, je probeert je stam te verdedigen maar keurt het nu wel goed dat hij door blijft edelen...

De enigste reden waarom jij je hier zo bij bemoeit is omwille van Slabiack :)
 

DeletedUser77689

Guest
YLH, probeer je niet zo hard te verdedigen. Je hebt spijt maar blijft wel edelen. Waar ben je dan mee bezig?

@AMB jammer dat jullie z'n niveau speler in jullie stam hebben.

Ik hoop dat er een passende uitkomst ontstaat en dat dit rotte hoofdstuk snel afgesloten kan worden.

Pls ga niet de moraalridder uit lopen hangen, ik suggereer nu idd dat er over jou ook vast wel het een en ander te zeggen is.
AMB spelers die YLH lopen te verdedigen zouden hiermee ook moeten stoppen. De actie is gewoon niet netjes geweest als je ze aan de ongeschreven regels toetst. Maar als we dan toch maartjes gaan gebruiken: Par. gaat niet in op onze Katanap/clusterfuck beleid dus in hoeverre is dat dan een stab?? Oftewel ga niet zo lopen mauwen.

Het is aan elke speler voor zich om hij zich aan de ongeschreven regels houd of niet, deze regels zijn namelijk helemaal niet af te dwingen. Denk dat Thomas spijt heeft van het feit dat hij niet heel even langer heeft gewacht zodat hij niet heel deze shitstorm zou hebben gehad niet zo zeer van zijn actie. Vandaar dat hij lekker verder edelt.
 
Bovenaan