Top/Flop stammen

Deleted User - 487776907

Guest
9d2d5041afc2455ba791c8ce0e8db1cf.png


Wit Shakedown.
Roze SCRX
Blauw R2W
Lichtblauw Zooi

Nee, ik zou ook niet klagen dan :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ben afgewezen na 2x een sollicitatie bij meow omdat ikin de adelijn lag van royalist dus Martijn je Verzint ook wat. Gezien de Posts is het duidelijk dat er weinig positief gedacht wordt. Jammer.

Je praat onzin dus. Volgens mij weten Jannick en ik echt wel waarom we je hebben afgewezen en dat is niet alleen omwille van edellijnen.
 
Reactiescore
967
D


Kerel je praat jezelf zo hard tegen he, het is gewoon absurd als je er eens een keer zelf goed over gaat nadenken.

Je wilt geen diplomatieke wereld maar ondertussen was zowel gentle, wop en zooi als het ware een groepje. Daarnaast gingen ze ook nog eens bij SW en AOD aankloppen voor gezamenlijke massa op ons.. Is dat niet juist een beetje triest? En wat je nu wilt bereiken is dit helemaal het tegenover gestelde van wat jij wilt? Iedereen letterlijk gebruiken voor je eigen op langer termijn beter te maken? Want zo is het anders wel gegaan bij gentle/wop, zei dachten oh nu is zooi een makkelijk target omdat we hier dan gebruik kunnen maken dat DS en R2W alles al kapot gaan bashen. Helaas is het allemaal niet zo gegaan als jullie dachten en is er vanuit R2W en Zooi gewoon serieus goede stappen gemaakt.

Moet je niet gaan klagen dat het nu is zoals het nu is daarin hebben jullie een behoorlijke rol in gespeeld. Het gebruik maken van andere stammen tegen elkaar op te zetten en vervolgens als je ze niet meer nodig hebt links te laten liggen, dan weet je dat er flinke veranderingen kunnen gebeuren, sta nog steeds versteld van dat er mensen zijn die hier op reageren net alsof ze voor het eerst hun ogen open doen op tw..

Wat grappig. Je beschrijft net hoe R2W zich vooruit brandt, een bg met DS totdat ze hen niet meer nodig hebben, wetende dat ze zwak staan(om er dan hun voordeel uit te kunnen halen) en dan de volgende laffe samenwerking aangaan. Kan iemand raden hoe die samenwerking gaat aflopen? En wanneer? :rolleyes::oops:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
De stam is in oorlog met Recruit To Win!

Oorlogsnaam: TW-spelers vs. moraalridders

Verklaring:
Iedereen houdt van statistieken...

TW-spelers tegen schijnheilige moraalridders
Wie zal de slechteste verliezer zijn? Spannend!

-------------------------------------------------------------------------

Nog nooit zo een debiele verklaring gezien zeg
 

DeletedUser76151

Guest
Zowel R2W als Zooi weten gewoon dat ze 1v1 zouden verliezen van Gentle. Hun oplossing, een pact maken dat in verhouding 4/5x zo groot is in de hoop kwalitatief te winnen.
 

DeletedUser77845

Guest
Wat grappig. Je beschrijft net hoe R2W zich vooruit brandt, een bg met DS totdat ze hen niet meer nodig hebben, wetende dat ze zwak staan(om er dan hun voordeel uit te kunnen halen) en dan de volgende laffe samenwerking aangaan. Kan iemand raden hoe die samenwerking gaat aflopen? En wanneer? :rolleyes::oops:

Ik weet niet wie jij precies bent, maar wij waren DS gewoon voor, deze partij wilde met zooi gaan samenwerken in plaats van ons. Dus het is maar hoe je het bekijkt, wie wie gaat ''laten vallen. Wij hebben toen der tijd gewoon goed onderhandeld en juiste beslissingen gemaakt wat mij betreft. Dit om meerdere redenen die daadwerkelijk belangrijk zijn voor de gemaakte keuze op met DS te stoppen niet enkel voor eigen belang.

Die samenwerking met zooi is intern besproken, is niet voor mensen daar buiten.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik weet niet wie jij precies bent, maar wij waren DS gewoon voor, deze partij wilde met zooi gaan samenwerken in plaats van ons. Dus het is maar hoe je het bekijkt, wie wie gaat ''laten vallen. Wij hebben toen der tijd gewoon goed onderhandeld en juiste beslissingen gemaakt wat mij betreft. Dit om meerdere redenen die daadwerkelijk belangrijk zijn voor de gemaakte keuze op met DS te stoppen niet enkel voor eigen belang.

Die samenwerking met zooi is intern besproken, is niet voor mensen daar buiten.

Damn jullie waren sneller met het maken van een BG, jullie zijn echt goed
 

DeletedUser77130

Guest
Ik weet niet wie jij precies bent, maar wij waren DS gewoon voor, deze partij wilde met zooi gaan samenwerken in plaats van ons. Dus het is maar hoe je het bekijkt, wie wie gaat ''laten vallen. Wij hebben toen der tijd gewoon goed onderhandeld en juiste beslissingen gemaakt wat mij betreft. Dit om meerdere redenen die daadwerkelijk belangrijk zijn voor de gemaakte keuze op met DS te stoppen niet enkel voor eigen belang.

Die samenwerking met zooi is intern besproken, is niet voor mensen daar buiten.

Goed, hoor. De wijze hoe je het verwoord zegt al genoeg over hoe je dit spel wilt spelen.

Je klinkt als een echt internert die kwalitatief tekort komt of niet in de kracht van R2W gelooft en dan maar Zooi het vuile werk laat opknappen voor jou. Zooi heeft een leuke intern erbij (Bijlstrijder). Gaat goed bij die bondgenoot, hoor. Helemaal toppie. R2W was met de BG met DS veel beter afgeweest. :rolleyes:
 

DeletedUser77845

Guest
is
Goed, hoor. De wijze hoe je het verwoord zegt al genoeg over hoe je dit spel wilt spelen.

Je klinkt als een echt internert die kwalitatief tekort komt of niet in de kracht van R2W gelooft en dan maar Zooi het vuile werk laat opknappen voor jou. Zooi heeft een leuke intern erbij (Bijlstrijder). Gaat goed bij die bondgenoot, hoor. Helemaal toppie. R2W was met de BG met DS veel beter afgeweest. :rolleyes:


Duidelijk dat jij niet op de hoogte bent van de situatie. En nee als DS en Zooi samen zouden gaan zou dit grote gevolgen hebben voor ons, wat wij mogelijk niet konden permitteren. Afhankelijk van daadwerkelijke speelkennis of dergelijke betrekkingen. En DS heeft het voor zichzelf gewoon flink verpest doormiddel alles naar eigen hand te trekken en geen oplossingen te bedenken die belangrijker zijn dat dat ze enkel wilde internen maar goed, DS is de stam van de interns dus had niet anders verwacht.
 
Reactiescore
967
Ik weet niet wie jij precies bent, maar wij waren DS gewoon voor, deze partij wilde met zooi gaan samenwerken in plaats van ons. Dus het is maar hoe je het bekijkt, wie wie gaat ''laten vallen. Wij hebben toen der tijd gewoon goed onderhandeld en juiste beslissingen gemaakt wat mij betreft. Dit om meerdere redenen die daadwerkelijk belangrijk zijn voor de gemaakte keuze op met DS te stoppen niet enkel voor eigen belang.

Die samenwerking met zooi is intern besproken, is niet voor mensen daar buiten.

Ik ben een van die ex-spelers van dat mooie internaccount van die BG van jou. Verder heb ik nooit iets te horen gekregen over een eventuele samenwerking tussen DS & Zooi. Dus ofwel het voorstel is nooit voorbij de leiding gekomen ofwel je kletst onzin.

Jij en ik weten donders goed wat die afspraken omtrent die BG zijn, ze zijn zelfs al enkele keren op het af naar voren gekomen.. ''Een samenwerking met als nut de ondergang van Gentle(& DS)''.
Nouu.. daar mag je trots op zijn:oops:
 

DeletedUser77843

Guest
Ik ben een van die ex-spelers van dat mooie internaccount van die BG van jou. Verder heb ik nooit iets te horen gekregen over een eventuele samenwerking tussen DS & Zooi. Dus ofwel het voorstel is nooit voorbij de leiding gekomen ofwel je kletst onzin.

Jij en ik weten donders goed wat die afspraken omtrent die BG zijn, ze zijn zelfs al enkele keren op het af naar voren gekomen.. ''Een samenwerking met als nut de ondergang van Gentle(& DS)''.
Nouu.. daar mag je trots op zijn:oops:

Voor 1 keer moet ik Daan gelijk geven, wat ik helemaal niet graag doe...
Dat de enige reden voor de bg met Zooi zou zijn dat anders DS het zou doen lijkt me echt een goede reden voor een hechte samenwerking..

Oja, en sinds wanneer gebruiken nr 1 stammen katas :eek:
Als zelfs de leiders beginnen meedoen toont dit weer jullie mentaliteit :(.
 

DeletedUser78032

Guest
Zowel R2W als Zooi weten gewoon dat ze 1v1 zouden verliezen van Gentle. Hun oplossing, een pact maken dat in verhouding 4/5x zo groot is in de hoop kwalitatief te winnen.

Anders was het gewoon DS, R2W en gentle (niet 100% ervan) v Zooi. Nu dat het R2W en Zooi v Gentle en DS is, is het oneerlijk volgens jullie. En Zooi mocht nieteens klagen over deze 3 v 1 dat zooi zou overkomen. Waar zit de logica dan?
 

DeletedUser63354

Guest
Anders was het gewoon DS, R2W en gentle (niet 100% ervan) v Zooi. Nu dat het R2W en Zooi v Gentle en DS is, is het oneerlijk volgens jullie. En Zooi mocht nieteens klagen over deze 3 v 1 dat zooi zou overkomen. Waar zit de logica dan?

Dit is wel lachwekkend als je daarbij niet meeneemt dat het voor elke stam dan zo was geweest:
R2W v SW, Zooi, Ds & Gentle
Gentle v SW, Zooi & R2W
DS v R2W & Zooi

Jij zit zeker in Zooi? :D
 

DeletedUser78032

Guest
Dit is wel lachwekkend als je daarbij niet meeneemt dat het voor elke stam dan zo was geweest:
R2W v SW, Zooi, Ds & Gentle
Gentle v SW, Zooi & R2W
DS v R2W & Zooi

Jij zit zeker in Zooi? :D

Zal het even uitleggen voor de debiele :p. R2W en DS hadden opdat moment nog een BG met elkaar. Stel deze BG werd verbroken zou het nog een bepaalde tijd duren voor ze elkaar mogen aanvallen. Ds heeft alleen front met Zooi dus zullen 100% op Zooi gaan. R2W was al volledig op Zooi aan het gaan en als de nap met gentle voorbij zou zijn, zouden zij mee gaan profiteren natuurlijk. Als ik dan ga tellen, vallen er 3 stammen Zooi aan, wat dus een 3 v 1 situatie is.

Dat ik in Zooi zit heb je goed gezien.
 

DeletedUser63354

Guest
Zal het even uitleggen voor de debiele :p. R2W en DS hadden opdat moment nog een BG met elkaar. Stel deze BG werd verbroken zou het nog een bepaalde tijd duren voor ze elkaar mogen aanvallen. Ds heeft alleen front met Zooi dus zullen 100% op Zooi gaan. R2W was al volledig op Zooi aan het gaan en als de nap met gentle voorbij zou zijn, zouden zij mee gaan profiteren natuurlijk. Als ik dan ga tellen, vallen er 3 stammen Zooi aan, wat dus een 3 v 1 situatie is.

Dat ik in Zooi zit heb je goed gezien.

Het was voor alle stammen een 3(/4?) v 1 situatie geweest. Je kijkt enkel vanuit Zooi's perspectief.
 

DeletedUser78032

Guest
Het was voor alle stammen een 3(/4?) v 1 situatie geweest. Je kijkt enkel vanuit Zooi's perspectief.

Hoe vaak heeft Gentle al een mass gekregen van heel R2W en Zooi samen? Denk dat dit nog niet is voorgekomen. Dit was echter wel het geval bij Zooi, DS en R2W gingen 100% op ons. Dan klopt je kwantitatief overwicht van 4/5x zoveel als jullie ook niet. Frontspelers van Zooi (met Gentle) vallen Gentle aan en frontspelers van Zooi (met DS) vallen DS aan.
 
Bovenaan