[Speeltopic] WvW #265B The New Generation

DeletedUser63354

Guest
Tis niet per se de theorie hé. Je kunt niet wolven zoeken door bijv je ogen dicht te doen en je vinger bij een bepaald persoon te laten stoppen om vervolgens alle posts verdacht te maken. Ik zocht naar analyses van de mensen in die bepaalde categorie zodat we het beste lynchtarget konden kiezen. Wel jammer dat het niet veel gebeurd is, maar daarom wilde ik Lord hebben. Ik wist dat ik wel wat over hem kon zeggen :).

@The Minion, de lunch werd vroeger gebruikt om mensen die op het goede spoor waren te killen. Nu is dat te obvious en wordt de lunch ook wel eens gebruikt om men op t verkeerde been te zetten. Een wolvenactie is niet om op te bouwen :)
 

DeletedUser78303

Guest
Hoe zit het met laila dan? Heb deze speler nog nooit iets zien zeggen. Omdat ik geen idee heb wie wolf is en ik niet overtuigd ben van de theorie op lord stem ik voor nu op laila
Ik hoop op een reactie van je :)
 
Reactiescore
559
ik was net als beast heel erg aan het twijfelen.
zat heel de tijd al in de verkeerde richting :/

ik vind op dit moment al jullie theorieen logisch klinken.
ik ga met blue mee en stem op lord
 
Reactiescore
559
Hoe zit het met laila dan? Heb deze speler nog nooit iets zien zeggen. Omdat ik geen idee heb wie wolf is en ik niet overtuigd ben van de theorie op lord stem ik voor nu op laila
Ik hoop op een reactie van je :)
heb je toch niet echt meegelezen :)
heb wel degelijk gereageerd, ok wel niet zo actief. :p

zou best wel meer willen reageren, maar zou niet weten wat.
probeer het een beetje af te kijken en te volgen hoe het spel loopt.
heb het nl nog nooit gespeeld ook niet in rl, dus stap hier helemaal blanco in :p
 
Reactiescore
603
heb je toch niet echt meegelezen :)
heb wel degelijk gereageerd, ok wel niet zo actief. :p

zou best wel meer willen reageren, maar zou niet weten wat.
probeer het een beetje af te kijken en te volgen hoe het spel loopt.
heb het nl nog nooit gespeeld ook niet in rl, dus stap hier helemaal blanco in :p
Same dit .. is ook gewoon zo ambetant als beginner hé, je weet gewoon niet wat reageren, of hoe je je tussen een discussie kan mengen met enige nuttige inhoud etc etc. Iemand tips voor?
 

DeletedUser76681

Guest
Het enige wat kan helpen is om zelf iets te onderbouwen. Ik heb dit in mijn eerste potje ook gewoon geprobeerd. En de ene keerlukt dat beter dan de andere keer.

En veel mee spelen dan leer jespelers en hun spelgedrag kennen ;)
 

DeletedUser78303

Guest
.... wispelturig.
Ik had geen tijd meer om iets anders te bedenken aaah
Captain was iemand waar ik geen mening over had terwijl ik wel denk dat lord een goedje is. Vandaar deze snelle beslissing
 
Reactiescore
746
Nu ben ik echt benieuwd,

Waarom zo laat meegaan :confused:

Ik had geen andere keuze. Mijn enige verdachten was donkergat en lord en alavera. Lord heb ik gisteren zelf ontkracht (en ik volg Blue niet helemaal met de theorie), donkergat is ontkracht door andere spelers, en van jou denk ik dat jij meer weet dan je wilt zeggen. Op goed vertrouwen op mijn voorgevoel dan maar...

De switch van donkergat snap ik ook niet.
 

DeletedUser64575

Guest
Dag 5 - Orde in Wakkerdam

Na Jo Han's dood was het tijd voor een nieuwe burgemeester. Eén die hopelijk wel betrouwbaar was. Na een korte stemming werd Single Malt gekozen tot de nieuwe burgemeester. Single Malt was iemand die langer in Wakkerdam woonde en wist hoe de dorpelingen zich voelde. Hij zwoor dat de wolven ten onder zouden gaan en dat de muur weer opnieuw gebouwd zou worden! Alle dorpelingen hielpen mee om de muur te bouwen, maar één van de Wakkerdammers liet zijn gezicht niet zien. Nadat de muur weer op zijn plek stond, riep Blue dat de afwezige Wakkerdammer wel een wolf moest zijn en spoorde iedereen aan om zijn huis plat te branden.

Lord of the Strings was de lynch, hij was...

Weerwolf!!

Lynchstemming:

Naamloos.png

2x Single Malt
1x famdecibel
4x Lord of the Strings
3x Captain grom n blaze
1x Lyonn
1x SC Beast
2x Poo.

Lunch:

Er was geen Lunch!

Extra doden
Alavara-fenmenor is dood gevonden. Zij was Cupido.
TimeforplanB. lag dood naast haar, hij is overleden aan liefdesverdriet. Hij was Burger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan