[Speeltopic] WvW #265B The New Generation

Deleted User - 487776907

Guest
Maar je vindt mij verdacht om dezelfde reden? Bizar!
Ik zal hetzelfde excuus even gebruiken:
"Enkel kan ik mij niet meer verdedigen dan zeggen: "ja ik zat fout, wist ik ook niet toentertijd. Net zoals de rest dat niet wist.""

Ben ik nu plots niet meer verdacht? ;)

Verschil ligt hem hier dat ik jou verdacht vond, omdat ik in de verontstelling was dat jij de beslissende stem had gemaakt. Jij zegt van niet dus zal ik een fout in mijn telling hebben gemaakt (Zal zo nog een keer tellen dan). Daarnaast plaatst fam direct een stem op mij waar gewoonweg geen mogelijkheid is om te verdedigen want ik zat inderdaad fout. Is een feit.
Aan jou daarentegen vroeg ik een aantal dingen enkel en alleen om je uit te horen. Was ik zeker van mn zaak had je mijn stem direct op je kop gekregen, zoals ik bij Maroen ook deed

EDIT: we moeten nu wel met een target of duidelijke theorie omtrent iemand gaan komen. We kunnen niet veel goedjes meer misse
 

DeletedUser74966

Guest
Wat is er mogelijk slecht aan mij?
Je weet goed genoeg hoe slecht ik speel als ik slecht ben. Dan bak ik er niets van en hou ik mij op de achtergrond. Net zoals Captain doet omzo geen wolfjes mede verdacht te maken. Daarom vind ik fam ook vele voorzichtiger spelen, tell me if i'm wrong maar ze 'valt' spelers aan die niet zo langs spelen.

Daarnaast waarom wil je zo graag het voortouw nemen? Het lijkt wel of je extra hard je best wilt doen om andere te overtuigen.
Ik weet niet precies. Je tunnelt op fam. Daarnaast kijk je niet echt duidelijk naar andere spelers terwijl ook zei verdenkingen hebben van anderen. Ben je het daar niet mee eens dan?

En je antwoord van 'je weet hoe ik slecht speel'. Welnu, eigenlijk weet ik dat niet want volgens mij heb ik jou nog niet als slechtje meegemaakt. En dan nog, je kunt speelstijl veranderen na verloop van tijd. Normaal weet je helemaal niet op wie je moet stemmen als goedje, maar lijk je 100% zeker te zijn.

En ik hoef het voortouw niet te nemen. Ik laat mijn bevindingen weten en pak een target die ik het meest als wolf beschouw. Tuurlijk wil ik anderen dan mee hebben.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Misschien heeft het een andere reden dan fam zo focust op 1 persoon?
 

DeletedUser78303

Guest
Misschien is Tigor een ziener? Dat hij heeft gezien dat fam een weerwolf is.
 

DeletedUser59552

Guest
Wat is er mogelijk slecht aan mij?
Je weet goed genoeg hoe slecht ik speel als ik slecht ben. Dan bak ik er niets van en hou ik mij op de achtergrond. Net zoals Captain doet omzo geen wolfjes mede verdacht te maken. Daarom vind ik fam ook vele voorzichtiger spelen, tell me if i'm wrong maar ze 'valt' spelers aan die niet zo langs spelen.

Daarnaast waarom wil je zo graag het voortouw nemen? Het lijkt wel of je extra hard je best wilt doen om andere te overtuigen.
Dit is een grap neem ik aan? Dus omdat jij je op de achtergrond houdt als slechtje en ik me nu op de achtergrond houd, ben ik een slechtje. Dat is echt het slechtste argument dat ik gehoord heb...

Je zit echt extreem te tunnelen, op fam kan ik dat nog begrijpen en daar heb je tenminste nog een post over gemaakt met prima argumenten. Maar die tunnel op mij slaat kant noch wal.
 

DeletedUser72963

Guest
Kleine opmerking, geen verdenking verder.

Hoe precies heb je het eerst over een "zij", alsof je weet dat het een vrouwelijk persoon is en vervolgens zeggen "terwijl hij/zij"? Ik heb hier het idee alsof je echt wel weet dat het een vrouw is, maar dat je dit enkel in de tweede zin vergat te verbergen en niet in de eerste.
Nu heb ik daadwerkelijk geen idee of het een hij of een zij is, zou iemand dit kunnen bevestigen?

Dit zeg ik, omdat over het algemeen je hersenen als eerste verwijzen naar een hij bij het niet weten van het geslacht. Kan niemand wat aan doen, is gewoon zo. Men heeft het vaak pas over een "zij" als men daadwerkelijk het geslacht van deze persoon weet.

EDIT: onsportief lunchen? o_O
Er is bij begin geroepen door verscheidende spelers dat de wolven onsportief lunchen door actieve spelers te lunchen. Maar als ik zo terugkijk is dat maar 1x gedaan en dat was kroepoek. Lyonn legde daar wel erg de nadruk op. Daarom ligt lyonn bij mij niet lekker. Zichzelf proberen vrij te pleiten door aan te geven dat er onsportief geluncht werd en ze dat nooit zou doen. Voor nu stem ik dan ook lyonn. Zit helaas op werk dus zal bij volgende pauze nog ff alles nalezen en indien er betere/watterdichte theorie komt op iemand dan switch ik eventueel.

Lyonn
 

DeletedUser76681

Guest
Dit is een grap neem ik aan? Dus omdat jij je op de achtergrond houdt als slechtje en ik me nu op de achtergrond houd, ben ik een slechtje. Dat is echt het slechtste argument dat ik gehoord heb...

Je zit echt extreem te tunnelen, op fam kan ik dat nog begrijpen en daar heb je tenminste nog een post over gemaakt met prima argumenten. Maar die tunnel op mij slaat kant noch wal.

Ik heb niet gezegd dat dit mijn enige argument is. Dit is gewoon iets wat ik ervaarde, ik weet dat er redelijk wat spelers zijn die in het begin moeite hebben gehad als ze voor de eerste keer slechtje zijn.

Ik vertrouw jou niet, ik vertrouw niemand niet. En bij jou en fam heb ik al helemaal het minst vertrouwen. Op fam tunnel ik idd, op jou heb ik geloof ik nog niet echt een.lynch gezet of door gedrukt, dus echt een tunnel is dat niet.

Maar goed vertel mij dan eens wie jou verdachte zijn? Je gaat toch niet 1 verdachte hebben?

Ik ga ff alles doorlezen en oplijsten wat ik vreemd vind.
 

DeletedUser76681

Guest
Jep, en de ene iets meer als de andere.

Maar goed bevinding 1:

En jaah ik ga nu ff door duwen:

2. Captain grom n blaze + .Royalist.

Punt 1 en 3 vind ik juist heel betrouwbaar overkomen en daarom denk ik juist dat maroen een goedje is,
Dit roep ik echt al sinds gisteren. Hij reageert zo fel en defensief dat dat op mij echt overkomt als een goedje. Hoe sterk ik de post van SM ook vind, ik geloof er gewoon niet in dat hij een slechtje is. Ik denk ook niet dat SM een slechtje is, maar gewoon teveel tunnelvisie heeft en dat dit echt meer komt door Jo Han zn stemwisselingen dan door verdacht gedrag van maroen1.

Daarbij @maroen1 niet zo kinderachtig doen zeg, alsjemenou, je krijg 2/3 stemmen ofzo en meteen wil je al uit het spel, vind ik bijzonder laf en triest. Probeer ze er gewoon van te overtuigen dat je een goedje bent, want nu zorg je er voor dat je eruit gestemd gaat worden omdat je als een idioot gedraagt en niet omdat mensen je een slechtje vindt.

Op die 2dagen tijd was je wel heel zeker dat maroen een goedje was. Ik vind het een beetje te gemaakt dat je dit zo roept, terwijl je eigenlijk met niets anders kwam, komt voor mij zelfs over van dat je het niet erg vond dat hij Lynch werd. Want voor een slechtje is een goedje eriit altijd beter dan als er een slechtje uit gaat niet waar. Ook ben ik van mening dat als je toch zo zeker van zijn onschuld was dat je met een andere verdenking kwam op iemand anders.
@Jo Han waarom heb je maroen niet gekozen, aangezien je daar eerder al op stemde? Het komt nu echt over als het redden van maroen, waarbij je de eerste stem deed om niet op te vallen, mocht maroen een slechtje blijken. Ik vind die switch raar, zelfs de uitleg omdat Jessica inactief was, voldoet mijniet. Als je nou nooit op maroen had gestemd, was dit voor mij volkomen begrijpelijk, maar nu vind ik het echt opvallend dat je niet iemand koos die je zelf al zou lynchen.

Dus dit komt mij echt over als of een serieuze reddignsactie en dus beiden een slechtje of een actie om maroen in een slecht daglicht te stellen en dat enkel jij een slechtje bent.

In beide gevallen kom jij bij mij gewoon echt verdacht over, dus om die reden Jo Han onder voorbehoud

Dit vind ik ook zo dwaas als ik dit lees.
Je vind maroen een goedje, maar je vraagt zich wel af waarom Johan niet voor hem had gekozen uit zijn keuze van vier. Hierin laat je merken dat je maroen eigenlijk toch als slecht ziet. En je die er erg graag uit wou. Maar zoals je zelf hebt gemerkt is dat toch nog de dag nadien gelukt en bleek hij goedje.

En jij wist dit eigenlijk met zekerheid te zeggen al 2 dagen lang. Dus doet mij meer geloven dat je slecht bent aangezien slechtje alle goedjes weten.

Daarbij heb je ook niet eenkeer een moeite gedaan om een stem te plaatsen met een mooie onderbouwing. Ik ga tenminste nog op zoek, maar jou heb ik die moeite nog niet zien doen. Eerder neem je iemand die op dat moment verdacht is.

Kga hier in deze post wel bij aanvullen. Bespaart mij enkele posts. (En is iets easier vind ik zelf)

Bevinding 2:

Noem het.maar een tunnel maar ik onderbouw het alsnog iets meer dan ik normaal doe
7. famdecibel + Capricorno

Als eerst fam op jou weerlegging van mijn eerste verdenking op jou.
Op Fam logica kan ik niet bouwen, dat is iets wat jij logica noemt, maar wat voor mij verdacht is, dat je vooral de aandachten op de vervangingen wilde leggen.
Zet je stem op mij, je tunnelt toch al. Weer een burger weg dan. Jij je zin.
Klopt ik tunnel omdat ik van je Famlogica niet overtuigd was. Daarbij je durft je niet mengen in een discussie of nee stemmen op iemand die verdacht is, dat deed je anders wel. Je houd je wat afzijdig van de discussies die er gaande zijn, terwijl je daar anders ook info uit kon halen. Ik heb zo de indruk dat je het amusant vind om te zien hoe goedjes elkaar lynchen en dat zie ik enkel slechtje doen.
Je doet maar time. Ik ben zo goed als wat, maar je moet het zelf weten.

Ik blijf bij mijn stem van gisteren Lord of the Strings.Simpelweg om dezelfde redenen als gisteren. Ik probeer rond kwart voor 10 nog even bij te lezen.
Deze vind ik anders ook heel goedkoop het valt me op dat je nu gewoon het simpel wilt nemen. En een verdachte neemt die al verdacht word, door andere maar nog niet gelyncht is. Bij maroen zagen we het zelfde tafereel hij was ook verdacht en werd dag erna toch Lynch en die bleek goed te zijn.

Durf je hand is in het vuur te steken, want dit is niet hoe ik je heb zien spelen.
Ik heb je al verschillende malen uitgelegd waarom ik anders speel. NOgmaals, je doet maar, weer een burger minder.

McAwesome laat zich niet horen, dus logisch dat die minder risico loopt. Wat Tigor betreft, die onderbouwt ook niets in mijn ogen.. laat maar lekker tunnelen.

Klopt maar door steeds je te excuseren dat je weinig of geen tijd hebt is gewoon verdacht en zie ik een slechtje gewoon doen. Je roept veel te hard dat je goedje bent dat ik het gewoon niet geloof. Je overtuigd niemand van je goedjesheid, door op losse niet verdachte personen te stemmen of op iemand die al verdacht was. Je overtuigd hen door zelf te zoeken en zelf met een theorie te komen dat is eenmaal wat wij doen als goedje.

Ik moet hier ook veel moeite in steken om mij te bewijzen als goedje. En dit zie ik bij jou niet. Nogmaals je houd je afzijdig van wat er gebeurd. Maar post wel om actief te blijven.

Overigen, nu ik alles zo eens nalees ga ik toch switchen. Ditmaal toch deels gevoel, maar ook zijn lange onderbouwde posten stel ik in vraag. Wat klopt daar nog van?

Lord of the Strings

SM

Jo kon zich gisteren niet verdedigen. Het was niet netjes om hem te lynchen. Ik weet zeker dat dat niet gebeurd zou zijn als hij wel online was geweest.

Nu heb ik nog een BM die ik dus echt niet vertrouw

Dit vind ik ook zo speciaal. Je hebt echt geen vertrouwen in een BM noch Johan noch Single. Komt omdat dit gewoon niet jou medeslechtjes zijn. Single is een bekwame BM, die zoekt actief net zoals ik. Waardoor ik wel vertrouw op zijn BM schap, tevens wil dit niet zeggen dat hij hierdoor 100% goed is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Eigenlijk zitten de wolven altijd in een bepaalde categorie. Tenzij ze extreem goed samenwerken (en dat gebeurt nauwelijks) zul je altijd zien dat de wolven zich bevinden tussen niet-leidende spelers. Naar wat ik nu zie zijn de wat meer leidende spelers in dit geval Time, Poo & SM. Ik noteer hen dan ook als goedje. Tigor valt hier ook nog wel tussen, maar weet vooralsnog niet echt te overtuigen. Ik ben benieuwd of je wat dingetjes onder elkaar kan zetten Arlena. Ik heb vertrouwen in je :)
Tevens was Jo Han een leidende speler, maar die bleek goedje zoals ik al had gezegd.

De volgende spelers vallen in de categorie 'minder leidend', maar doen wél mee. Dit zijn dan de spelers die meer passen in de potentiële wolvengroep:
Captain grom n blaze, yankee, famdecibel, lord of the strings, sc beast en mcawesome.

Er zijn natuurlijk ook nog mensen die me niet echt opgevallen zijn en die dus niet in deze lijst staan.

Ik zal deze post er nu opzetten, aangezien ik niet de tijd heb om atm zelf 5 personen te analyseren.
Ik wil dan ook vragen aan de mensen die ik heb aangewezen als goedje om een verdachte uit te werken van deze lijst.

Ik wil zelf Lord of the Strings wel graag uitwerken btw. Ik heb geen specifieke redenen maar ik had wel een duidelijk idee en ik denk dat ik die redelijk kan uitleggen.

Daarom ben ik ook bijv benieuwd naar jouw theorie over Fam, Arlena :)
 

DeletedUser78124

Guest
Gecorrigeerd. Thx :)
Dat maakt jouw vakje wel een geel vakje :x

Bekijk bijlage 11057

Waarom is het maken van een excel sheetje direct een argument om zelf geen wolf te zijn? als wolf zijnde kan zo iets juist makkelijk zijn om zo bij te houden wie wel en niet als 'gevaarlijk' beschouwd zou kunnen worden.
 

DeletedUser78124

Guest
I.v.m. het niet online kunnen komen voor de deadline stem ik nu op Poo, ik vind dat er teveel moeite gestoken word in het niet verdacht worden zonder waterdichte argumenten. al kijk dan ook persoonlijk bevonden worden
 

DeletedUser78303

Guest
Eigenlijk zitten de wolven altijd in een bepaalde categorie. Tenzij ze extreem goed samenwerken (en dat gebeurt nauwelijks) zul je altijd zien dat de wolven zich bevinden tussen niet-leidende spelers. Naar wat ik nu zie zijn de wat meer leidende spelers in dit geval Time, Poo & SM. Ik noteer hen dan ook als goedje. Tigor valt hier ook nog wel tussen, maar weet vooralsnog niet echt te overtuigen. Ik ben benieuwd of je wat dingetjes onder elkaar kan zetten Arlena. Ik heb vertrouwen in je :)
Tevens was Jo Han een leidende speler, maar die bleek goedje zoals ik al had gezegd.

De volgende spelers vallen in de categorie 'minder leidend', maar doen wél mee. Dit zijn dan de spelers die meer passen in de potentiële wolvengroep:
Captain grom n blaze, yankee, famdecibel, lord of the strings, sc beast en mcawesome.

Er zijn natuurlijk ook nog mensen die me niet echt opgevallen zijn en die dus niet in deze lijst staan.

Ik zal deze post er nu opzetten, aangezien ik niet de tijd heb om atm zelf 5 personen te analyseren.
Ik wil dan ook vragen aan de mensen die ik heb aangewezen als goedje om een verdachte uit te werken van deze lijst.

Ik wil zelf Lord of the Strings wel graag uitwerken btw. Ik heb geen specifieke redenen maar ik had wel een duidelijk idee en ik denk dat ik die redelijk kan uitleggen.

Daarom ben ik ook bijv benieuwd naar jouw theorie over Fam, Arlena :)

Ik zou zelf Poo hier niet tussen plaatsen, is pas sinds gisteren actiever geworden, daarvoor alleen op de achtergrond met af en toe een bericht. Ook vind ik hem nog niet bijster inspirerende posts plaatsen.
 
Bovenaan