[Speeltopic] WvW #265B The New Generation

Reactiescore
2.196
Speelt naar mijn inziens te anders, ben ik meer zeker van dan bijv macawesome. Ook het getunnel van Tigor zit me dwars.
 

DeletedUser74966

Guest
Lol Time, hoezo druk ik niet door?

Ik heb gisteren Jo Han gestemd ondanks dat ik niet veel had.

Nu heb ik wat bekeken, verdenk ik een aantal mensen waarvan ik duidelijk met 1 in discussie ben gegaan, aangeef waarom ik die verdacht vind en er zelfs een stem op zet? Hoe is dat niet doordrukken XD

Ik zie jou nog altijd stemmen zetten met bij die stem geen redenatie terwijl je wel een aantal mensen als verdacht neerzet. Gister zat je niet op fam, vandaag wel. Waarom druk je dan zelf niet door op je verdacht van gisteren?
Ho laat maar. Dat was Jo Han :s
 

DeletedUser17472

Guest
Je doet maar time. Ik ben zo goed als wat, maar je moet het zelf weten.

Ik blijf bij mijn stem van gisteren Lord of the Strings.Simpelweg om dezelfde redenen als gisteren. Ik probeer rond kwart voor 10 nog even bij te lezen.
 

DeletedUser17472

Guest
Speelt naar mijn inziens te anders, ben ik meer zeker van dan bijv macawesome. Ook het getunnel van Tigor zit me dwars.
Ik heb je al verschillende malen uitgelegd waarom ik anders speel. NOgmaals, je doet maar, weer een burger minder.

McAwesome laat zich niet horen, dus logisch dat die minder risico loopt. Wat Tigor betreft, die onderbouwt ook niets in mijn ogen.. laat maar lekker tunnelen.
 

DeletedUser59552

Guest
Oke, nog een paar mislynches en het is afgelopen en ik vertik het om de wolven te laten winnen zonder ook maar 1 slechtje gevonden te hebben.

Er zitten sowieso 3 wolven in dit lijstje.

2. Captain grom n blaze

Heeft niks echt inhoudelijks gepost, kan zijn omdat het een beginneling is maar deze speelstijl komt aardig overheen met mijn eerste potje (toen was ik ook meteen wolf)
Klopt, dit is mijn tweede WVW potje en mijn eerste potje was nota bene een Speed waar het over was voor ik überhaupt een beetje snapte hoe het werkte.

Ik heb 1x iets inhoudelijks gepost waar niemand op reageerde verder en met (in mijn opzicht) logische gedachte waarom ik Jo Han verdacht, 2x op hem gestemd. Vergeet niet dat het voor beginnelingen met name in het begin heel lastig is om iets te reageren, zeker omdat de 'ervaren' spelers degene waren die enkel reageerden. Dan komen er weer reacties op met: speelt anders dan eerst of die speelde de vorige keer ook zo als wolf. Wat moet ik daar op zeggen dan? Ik ken niemand, zelfs de namen niet... Hoe moet ik dan een oordeel geven over iemands speelstijl.

Ik vind het vreemd dat je me om deze reden tussen de slechtjes zet en in dat opzicht ben ik het met SC Beast eens.
 

DeletedUser17472

Guest
Overigen, nu ik alles zo eens nalees ga ik toch switchen. Ditmaal toch deels gevoel, maar ook zijn lange onderbouwde posten stel ik in vraag. Wat klopt daar nog van?

Lord of the Strings

SM
 
Reactiescore
1.468
SM

Ik heb niet veel kunnen volgen simpelweg omdat planning het hier niet heeft toegelaten, excuses. Ik heb snel een paar verdachtenlijstjes doorgelopen, icm dit met mijn bevindingen deze keuze.
 

DeletedUser76681

Guest
Oke, nog een paar mislynches en het is afgelopen en ik vertik het om de wolven te laten winnen zonder ook maar 1 slechtje gevonden te hebben.

Er zitten sowieso 3 wolven in dit lijstje.

2. Captain grom n blaze

Heeft niks echt inhoudelijks gepost, kan zijn omdat het een beginneling is maar deze speelstijl komt aardig overheen met mijn eerste potje (toen was ik ook meteen wolf)

7. famdecibel
Speelt erg anders als andere potjes, zegt het druk te hebben maar dit verandert enkel de activiteit en niet het speelgedrag.

19. erwt + GaMeBr3AKer
Valt iedereen aan op dingen die niet eens wolfs zijn, durft niet door te zetten op verdachten en vooral niet als deze weerwoord geven.

26. McAwesome
Speelstijl komt overeen met een ander potje waarbij hij wolf was. Ik heb hem nooit actief mee mogen maken als goedje naar mijn weten tho.

21. SC Beast.
Niks inhoudelijks, net zoals captain.



Op gevoel goedjes:
10. Poo.
Speelt naar mijn idee anders, en ik heb hem alleen maar als slechtje meegemaakt. Komt met eigen theorie en heeft een stemmen overzicht (weinig slechtjes doen dit omdat dit orde brengt)

17. Single Malt
Naar gevoel goedje, speelt anders als andere potjes waarbij hij slechtje was. Komt ook met eigen theorie.

20. Tigor
Valt spelers aan, goedje voor mij

15. Lord of the Strings
De manier van posts komt bij mij als goedje over. Totdat ik blue zijn rol weet, voor mij goedje.

En dan het zwarte gat met overige spelers:

3. Yankee60
8. .TimeforplanB
9. The Minion
12. donkergat
13. laila
16. Sylar > TheManWithItzBlueKnife
18. Lyonn
22. alavara-fenmenor

Laat je mening etc horen

Ik zal straks ook kijken of het mij lukt om een lijstje te maken.

Maar mijn verdachten zijn voorlopig:
Fam en Captain.

Ik ben in word alles aan het opsommen maat zit mobiel. Dus duuuuuuuuurt enorm lang voor ik fatsoenlijk kan kopieren. Maar mijn lijstje komt oog nog wel.
 

Deleted User - 487776907

Guest
SM

Ik heb niet veel kunnen volgen simpelweg omdat planning het hier niet heeft toegelaten, excuses. Ik heb snel een paar verdachtenlijstjes doorgelopen, icm dit met mijn bevindingen deze keuze.

Eerste keer BM. Thanks! :D
 

Deleted User - 487776907

Guest
Overigen, nu ik alles zo eens nalees ga ik toch switchen. Ditmaal toch deels gevoel, maar ook zijn lange onderbouwde posten stel ik in vraag. Wat klopt daar nog van?

Lord of the Strings

SM

Stemmen op iemand die met een foute theorie komt is menselijk. Zal wel met wantrouwen te maken hebben. Enkel kan ik mij niet meer verdedigen dan zeggen: "ja ik zat fout, wist ik ook niet toentertijd. Net zoals de rest dat niet wist."
 
Reactiescore
746
Stemmen op iemand die met een foute theorie komt is menselijk. Zal wel met wantrouwen te maken hebben. Enkel kan ik mij niet meer verdedigen dan zeggen: "ja ik zat fout, wist ik ook niet toentertijd. Net zoals de rest dat niet wist."

Maar je vindt mij verdacht om dezelfde reden? Bizar!
Ik zal hetzelfde excuus even gebruiken:
"Enkel kan ik mij niet meer verdedigen dan zeggen: "ja ik zat fout, wist ik ook niet toentertijd. Net zoals de rest dat niet wist.""

Ben ik nu plots niet meer verdacht? ;)
 

DeletedUser63354

Guest
SM lijkt me goed. Ik denk dat we toch echt eerst even naar de Jo Han stemmers zullen moeten gaan kijken. Ik heb zelf nog niet de kans gehad om te analyseren wat er gebeurde toen ik op Lord of the strings ging gisteravond. Mochten er toen nog onverhoopt wat stemmen bij Johan zijn gekomen, dan is de kans best groot dat het om een reddingsactie ging.
 
Reactiescore
746
SM lijkt me goed. Ik denk dat we toch echt eerst even naar de Jo Han stemmers zullen moeten gaan kijken. Ik heb zelf nog niet de kans gehad om te analyseren wat er gebeurde toen ik op Lord of the strings ging gisteravond. Mochten er toen nog onverhoopt wat stemmen bij Johan zijn gekomen, dan is de kans best groot dat het om een reddingsactie ging.

Ik hoor trouwens eens graag jouw mening over donkergat. Niemand blijkt te willen ingaan op mijn theorie over hem... :(
 

DeletedUser76681

Guest
Maargoed, ik zelf heb niet het idee dat jouw targets slecht zijn. Mogelijk Tigor.

Wat is er mogelijk slecht aan mij?
Je weet goed genoeg hoe slecht ik speel als ik slecht ben. Dan bak ik er niets van en hou ik mij op de achtergrond. Net zoals Captain doet omzo geen wolfjes mede verdacht te maken. Daarom vind ik fam ook vele voorzichtiger spelen, tell me if i'm wrong maar ze 'valt' spelers aan die niet zo langs spelen.

Daarnaast waarom wil je zo graag het voortouw nemen? Het lijkt wel of je extra hard je best wilt doen om andere te overtuigen.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb je al verschillende malen uitgelegd waarom ik anders speel. NOgmaals, je doet maar, weer een burger minder.

McAwesome laat zich niet horen, dus logisch dat die minder risico loopt. Wat Tigor betreft, die onderbouwt ook niets in mijn ogen.. laat maar lekker tunnelen.

Wat is er mogelijk slecht aan mij?
Je weet goed genoeg hoe slecht ik speel als ik slecht ben. Dan bak ik er niets van en hou ik mij op de achtergrond. Net zoals Captain doet omzo geen wolfjes mede verdacht te maken. Daarom vind ik fam ook vele voorzichtiger spelen, tell me if i'm wrong maar ze 'valt' spelers aan die niet zo langs spelen.

Daarnaast waarom wil je zo graag het voortouw nemen? Het lijkt wel of je extra hard je best wilt doen om andere te overtuigen.

Jo kon zich gisteren niet verdedigen. Het was niet netjes om hem te lynchen. Ik weet zeker dat dat niet gebeurd zou zijn als hij wel online was geweest.

Nu heb ik nog een BM die ik dus echt niet vertrouw :(
 
Reactiescore
603
Oke, hij kon zich gisteren niet verdedigen,maar ik vond hem de meest verdachte persoon, logisch dat ik dan op hem stem, of niet?
 
Reactiescore
603
Oke, hij kon zich gisteren niet verdedigen,maar ik vond hem de meest verdachte persoon, logisch dat ik dan op hem stem, of niet?
 

DeletedUser76681

Guest
Zeker dat, maar we zoeken nu echt wel een slechtje.

Wie vind jij verdacht?
 
Reactiescore
603
Zeker dat, maar we zoeken nu echt wel een slechtje.

Wie vind jij verdacht?
Word wel tijd idd, allemaal die burgers :(
Heb hier zeer slecht bereik, ik ga nu alles rustig doorlezen en over een uurtje wanneer ik thuis ben conclusies trekken.
 
Bovenaan