[Speeltopic] WvW #265B The New Generation

DeletedUser74005

Guest
Dag 4 - De Opstand

Ook al was Jo Han nog maar zo kort Burgemeester, na de afbraak van de muur die door hem ingezet was en de daarbij komende gevolgen, waren de Wakkerdammers hem spuugzat. Ze besloten dus dat vandaag de Burgemeester afgezet moest worden en er een nieuwe burgemeester moest komen, die de problematiek in Wakkerdam op zou moeten lossen.

De Wakkerdammers pakten die middag hun hooivorken en fakkels en gingen naar het stadhuis. Op het moment dat Jo Han naar buiten kwam, prikten ze hem helemaal lek.

RIP Jo Han, hij was...

Burger!!

Lynchstemming:

c1fb7faf6a3cb2fd89f5180ce8e56c61.png

Lunch:

Er was vandaag gek genoeg géén Lunch!
 
Reactiescore
746
Ben nu bezig met een groot overzicht van al het stemgedrag. Dat analyseren kost even, dus vandaar de stilte :p

De reden dat jij voor mij verdacht bent is overigens waarom jij op Jokers gaat terwijl die amper actief is? Je had een redenering tov hem belooft maar deze is er nog niet gekomen?
 

DeletedUser74005

Guest
@Jo Han Wie wordt de nieuwe BM van Wakkerdam? Zet deze naam dikgedrukt in het BLAUW in dit topic!
 

DeletedUser76681

Guest
Oké en hoeveel wijzer zijn we geworden uit Johan zijn Lynch?
 

DeletedUser76681

Guest
Wolven zijn niet inactief,

Die worden heus wel aangespoord, zeker in dit potje.
 

DeletedUser64575

Guest
Inactiviteitsdoden

Jokersbrain valt dood aan inactiviteit, hij was Burger.

Inactiviteitswaarschuwing voor @yankee60 @McAwesome
Nog een keer niet stemmen zal leiden tot inactiviteitsdood!
 
Reactiescore
2.196
Gvd veel te veel die aankomen met ja toch niet zoveel tijd en hoppa vlug een stem. En wat doen we, we lynchen puur de actieve omdat uit inactieve lynchen random zou zijn.
 
Reactiescore
264
Oh ik wist niet dat infectie ipv was.. Als die er was dan zijn de wolven nu wel erg in het voordeel en zie ik et niet echt meer zitten aangezien de activiteit niet erg hoog is..
 

DeletedUser76681

Guest
Gvd veel te veel die aankomen met ja toch niet zoveel tijd en hoppa vlug een stem. En wat doen we, we lynchen puur de actieve omdat uit inactieve lynchen random zou zijn.

Ik wil morgen of fam of Captain lynchen.
Ik vind beide verdacht.

Wat vind jij?
 
Bovenaan