[Speeltopic] WvW #265B The New Generation

DeletedUser72963

Guest
Oehh dit is wel wolfs. Ga je straks ook zeggen van ik zei toch?
Wat is daar wolfs aan? Ik ben opzoek naar wolven. Ik snijd eens een naam aan waar nog niemand over heeft gepraat en zonder echt inhoud wordt ik dan verdacht omdat blue op mij stemt.
 
Reactiescore
603
Jo Han Dacht vandaag actief te zijn maar er is weer vanalles tussen gekomen :(
 

DeletedUser17472

Guest
Famdecibel

Ik blijf bij jou, noem het maar een tunnelvisie maar ik wil niemand lynchen waar ik geen argumenten voor heb.
En een inactieve dag.

Kun jij mij nu eens eenmaal goed uitleggen waarom je op mij stemt? Tunnelvisie of stem omdat je niks beters weet. Nogmaals, ik ben een goedje hoor. Maar zet maar door, je zult het vanzelf zien.
 
Reactiescore
746
Poo ik zie geen posts waaruit blijkt dat het voor mij een indicator is voor goedje of slechtje( kan ik mij in vergissen hoor) voor nu houd ik mijn stem hierop

Dus om deze post samen te vatten, je kan niet aantonen dat ik goedje ben, maar je kan ook niet aantonen dat ik slechtje ben. En enkel en alleen voor het eerste gedeelte stem je op mij? Vrij scheef.

Verder ga ik deze stem mee op Lord of the Strings
 

DeletedUser72963

Guest
Dus om deze post samen te vatten, je kan niet aantonen dat ik goedje ben, maar je kan ook niet aantonen dat ik slechtje ben. En enkel en alleen voor het eerste gedeelte stem je op mij? Vrij scheef.

Verder ga ik deze stem mee op Lord of the Strings
Je doet toch nou precies hetzelfde???
Je hebt geen bewijs dat ik goedje of slechtje ben maar stemt wel mee.
 
Reactiescore
746
Je doet toch nou precies hetzelfde???
Je hebt geen bewijs dat ik goedje of slechtje ben maar stemt wel mee.

Je hebt nog nooit gestemd op een lynch of lunch. Dat is een tactiek die wolven gebruiken om geen onnodige aandacht op zich te krijgen. (ik was overigens de eerste die deze theorie aanbracht, en blue volgt mij hierin, niet andersom ;) )

Mijn andere optie op dit moment is donkergat
 

DeletedUser72963

Guest
Nou ja leuk dat je het zegt maar gewoon gister op maroen gestemd.
 

DeletedUser76681

Guest
Kun jij mij nu eens eenmaal goed uitleggen waarom je op mij stemt? Tunnelvisie of stem omdat je niks beters weet. Nogmaals, ik ben een goedje hoor. Maar zet maar door, je zult het vanzelf zien.

Je speelstijl is helemaal anders, dan ik gewend Ben van je. Daarbij vind ik dat je niet echt wolven zoekt, je zoekt eerder naar spelers waar de argumenten in mijn ogen nogal mager van zijn.

Ik zoek ook niet erg door dat weet ik, omdat ik voor het eerst heel hard overtuigd Ben van iets. En wil ik dat wat te hard door drukken. Maar zoals je ziet Ben ik niet in staat om andere ervan te overtuigen.
 

DeletedUser78303

Guest
Ben nu bezig met een groot overzicht van al het stemgedrag. Dat analyseren kost even, dus vandaar de stilte :p
 
Reactiescore
746
Wat mij dus gewoon dwarszit/ niet lekker zit is dat maroen in precies dezefde situatie zit als gister. Hij was toen ook eerste lynch kandidaat. Toen heeft die zich fel verdedigd (of dit een goede of slechte verdediging was even in het midden gelaten) . Vandaag gebeurd eigenlijk hetzelfde maar nu is er geen verdediging vanuit zijn kant.
Als slechtje verwacht je normaal gesproken toch een verdediging om jezelf te behouden. Een goedje met een normale functie (bijv. Burger) zal eerder zijn verdediging afzwakken. Tuurlijk er zit wat in in de theorie van SM maar waterdicht vind ik hem niet. We hebben al 2x verkeerd gelyncht dat zijn gewoon de feiten en ik wil graag een 3de keer voorkomen. Er gaan nu gewoon te snel te makkelijk mee met een theorie. Maroen is voor mij zeker geen bewezen goedje is gewoon verdacht. Maar om nou op basis van een uitgewerkte theorie direct de kudde te volgen vindt ik riskant gezien de vorige nachten.

Ik zag net deze post. Deze had hij nooit geplaatst als wolf :/

Ik hoop dus dat je geen lynch bent Strings :s
 
Bovenaan