Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Beste Anna,

Die zaken over W47 die je roept muv van faken kloppen niet. W47 ben ik gaan solliciteren toen we zoveel vv's draaide dat er geen stam meer was.
Dat je zaken persoonlijk probeert te maken vind ik erg jammer, ik ken je niet en weet dat ik ook mijn beperkingen heb ingame. Ik zie mezelf als een degelijke speler en zal nimmer claimen de grootste tw pro te zijn.
Ik fake vaker met troepen die op mogen, vaak is een switch van def naar off of viceversa de reden.

Je zegt dat ik mijn stam heb verkloot door mijn eigen acc te redden. Ik denk dat je doelt op de stammassa van een groot deel van meow toen ik 2200 clears op men dak kreeg en een dag later +6 dorpen in de plus stond. En ik het verwijt kreeg alle stamdef richting mij heb laten trekken. Net als bij alle andere stammen neem ik aan is er een def topic waarbij je aangeeft een aanval binnen te krijgen. Ook ik heb hier gebruik van gemaakt en dat het een onneembaar fort wat na stam stacks is gewoon oke spel lijkt me.

In w47 hebben we ook het verzoek gehad ons acc te laten varen en als bezetting te komen op een fire acc. Dit was besproken op skype met tears of the river. Hier heb ik geen gehoor aan gegeven.

Ik begrijp niet waar je enorm lage dunk vandaan komt omtrent mij, ik weet dat mijn toenmalige co Dimitri door velen werd uitgekotst en ik mocht eventueel joinen door hem te laten vallen dat heb ik niet gedaan. Dus kortom mijn stam misbruiken voor eigen succes is in mijn optiek niet aan de orde.

Die massa was niet eens op jou, maar op alle anderen om je heen, omdat ze leeg stonden om jou gevuld te houden, omdat je hem totaal scheet voor het 30% front dat je had. We hoefden er slechts edels achter te plakken en pakten 150 dorpen in 3 dagen van je stam? - Met alleen al mijn account. - Ja, dat jij dan 6 in de plus staat met je account omdat je oude dorpen van je stamgenoten recapt is vrij logisch. Het is echt ongelofelijk hoe scheef jij dingen kan zien. Er is werkelijk niets waar van wat je hier boven geschreven hebt en ik heet geen Anna, dus je mag het verder uitzoeken.

Al was het 60% het naakt het nog steeds niet onrespectvol.

Dat zeg ik ook nergens. Ik vind het wel spelbederf, het is aan anderen om te interpreteren of dat respectloos is, ja of nee.
 

DeletedUser76972

Guest
Die massa was niet eens op jou, maar op alle anderen om je heen, omdat ze leeg stonden om jou gevuld te houden, omdat je hem totaal scheet voor het 30% front dat je had. We hoefden er slechts edels achter te plakken en pakten 150 dorpen in 3 dagen van je stam? - Met alleen al mijn account. - Ja, dat jij dan 6 in de plus staat met je account omdat je oude dorpen van je stamgenoten recapt is vrij logisch. Het is echt ongelofelijk hoe scheef jij dingen kan zien. Er is werkelijk niets waar van wat je hier boven geschreven hebt en ik heet geen Anna, dus je mag het verder uitzoeken..

Wanneer het merendeel van je stamgenoten onder jouw vv staat en je zelf 2200 clears krijgt, lijkt het me ook niet moeilijk om 150 dorpen te verliezen?
Anyway, weet het fijne niet van w47. Wat ik wel weet is dat shakedown hier een account is met 1 van de grootste fronten en hem absoluut niet hoor klagen erover :)
 

DeletedUser74358

Guest
Beste Anna,

Die zaken over W47 die je roept muv van faken kloppen niet. W47 ben ik gaan solliciteren toen we zoveel vv's draaide dat er geen stam meer was.
Dat je zaken persoonlijk probeert te maken vind ik erg jammer, ik ken je niet en weet dat ik ook mijn beperkingen heb ingame. Ik zie mezelf als een degelijke speler en zal nimmer claimen de grootste tw pro te zijn.
Ik fake vaker met troepen die op mogen, vaak is een switch van def naar off of viceversa de reden.

Je zegt dat ik mijn stam heb verkloot door mijn eigen acc te redden. Ik denk dat je doelt op de stammassa van een groot deel van meow toen ik 2200 clears op men dak kreeg en een dag later +6 dorpen in de plus stond. En ik het verwijt kreeg alle stamdef richting mij heb laten trekken. Net als bij alle andere stammen neem ik aan is er een def topic waarbij je aangeeft een aanval binnen te krijgen. Ook ik heb hier gebruik van gemaakt en dat het een onneembaar fort wat na stam stacks is gewoon oke spel lijkt me.

In w47 hebben we ook het verzoek gehad ons acc te laten varen en als bezetting te komen op een fire acc. Dit was besproken op skype met tears of the river. Hier heb ik geen gehoor aan gegeven.

Ik begrijp niet waar je enorm lage dunk vandaan komt omtrent mij, ik weet dat mijn toenmalige co Dimitri door velen werd uitgekotst en ik mocht eventueel joinen door hem te laten vallen dat heb ik niet gedaan. Dus kortom mijn stam misbruiken voor eigen succes is in mijn optiek niet aan de orde.

Ik heb nooit enig topic vernomen om jou op een account binnen Fire te krijgen hoor, dus reken die jezelf maar niet toe. Zal hoogstens een geopperd idee zijn van TOTR naar jou, want dimitri is inderdaad een pauper.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb nooit enig topic vernomen om jou op een account binnen Fire te krijgen hoor, dus reken die jezelf maar niet toe. Zal hoogstens een geopperd idee zijn van TOTR naar jou, want dimitri is inderdaad een pauper.

Negeer hem lekker op dat vlak. Volgens hemzelf kon die ook continue in Meow....
 

DeletedUser77823

Guest
Wanneer het merendeel van je stamgenoten onder jouw vv staat en je zelf 2200 clears krijgt, lijkt het me ook niet moeilijk om 150 dorpen te verliezen?
Anyway, weet het fijne niet van w47. Wat ik wel weet is dat shakedown hier een account is met 1 van de grootste fronten en hem absoluut niet hoor klagen erover :)

Nou dat front valt best mee aangezien hij toch een NAP heeft met scrx. Daardoor valt 80% van zijn front al weg.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Sorry, maar je zou nooit in Fire zijn geraakt. Wij recruitte niet van de vijand.
 
Reactiescore
215
Die massa was niet eens op jou, maar op alle anderen om je heen, omdat ze leeg stonden om jou gevuld te houden, omdat je hem totaal scheet voor het 30% front dat je had. We hoefden er slechts edels achter te plakken en pakten 150 dorpen in 3 dagen van je stam? - Met alleen al mijn account. - Ja, dat jij dan 6 in de plus staat met je account omdat je oude dorpen van je stamgenoten recapt is vrij logisch. Het is echt ongelofelijk hoe scheef jij dingen kan zien. Er is werkelijk niets waar van wat je hier boven geschreven hebt en ik heet geen Anna, dus je mag het verder uitzoeken.



Dat zeg ik ook nergens. Ik vind het wel spelbederf, het is aan anderen om te interpreteren of dat respectloos is, ja of nee.

luister anna als je gewoon wilt liegen om je gelijk te halen is het klaar. We hadden na die aanval 2,2 miljoen troepen gedood. En je fantaseert een niet bestaande situatie. Maar goed zie maar met leugens en verzinsels heb ik geen zin een zinnig antwoord te geven.
 

DeletedUser68252

Guest
luister anna als je gewoon wilt liegen om je gelijk te halen is het klaar. We hadden na die aanval 2,2 miljoen troepen gedood. En je fantaseert een niet bestaande situatie. Maar goed zie maar met leugens en verzinsels heb ik geen zin een zinnig antwoord te geven.

Wow, you gotta be a pro. 2,2 mil troepen afgemaakt! :eek:
 

DeletedUser

Guest
luister anna als je gewoon wilt liegen om je gelijk te halen is het klaar. We hadden na die aanval 2,2 miljoen troepen gedood. En je fantaseert een niet bestaande situatie. Maar goed zie maar met leugens en verzinsels heb ik geen zin een zinnig antwoord te geven.

Ja, je kan dat zo wel zeggen. Maar de statestieken laten het gewoon zien hoor.

https://gyazo.com/7bb01bec2b32cf1f5db5e5b453010a71

Zijn dit die zes dorpen die je bedoelde, waarvan jij in je verbeelding dacht dat je goed bezig was. Maar eigenlijk..

https://gyazo.com/82a67851775d873dd860d58f1e5e7c49
https://gyazo.com/8e784381c2303fd0001ff35359eb95a0
https://gyazo.com/85addf027ba4c466559b586b7cfe4d7a
https://gyazo.com/7bb01bec2b32cf1f5db5e5b453010a71
https://gyazo.com/554254ab2644364d1d3e522eaa457c4c
https://gyazo.com/36bd5498b1683357dd5b217789a4de1d
https://gyazo.com/d0324506899b77ed1c04186f4e265aae

Werden je stamgenoten om je heen anaal genomen, omdat jij als leider alle stamdef naar je had toegetrokken. Ik vind het een goede mop dat je het af doet als een leugen, maar dat is niet wat de statestiekjes laten zien! Hihi, jammer voor je, Anna heeft gelijk.

PS: Dit gaat inderdaad over W47, omdat ik even wil laten zien wat voor een waardeloze leider Shakedown8 voor zijn stam daar was. Hij geeft hier blijkbaar weer leiding. Beetje verdrietig kan ik daar wel van worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487848581

Guest
luister anna als je gewoon wilt liegen om je gelijk te halen is het klaar. We hadden na die aanval 2,2 miljoen troepen gedood. En je fantaseert een niet bestaande situatie. Maar goed zie maar met leugens en verzinsels heb ik geen zin een zinnig antwoord te geven.

WTF?

Wij hadden letterlijke 150 dorpen in 3 dagen van je stam gepakt?
Je deed zowat niks behalve paar dorpjes recappen, dus wat wil je hiermee zeggen?

Ik heb door jou W47 praktijken ook weinig vertrouwen in jou leidingskills, want daar was het een zooitje ongeregeld namelijk.
Niet dat ik veel mag zeggen, want Meow was net zo erg ^^.

Eisbär was geen lid van Meow en Dark was praktisch al van de kaart.

Stelling verworpen. :confused:

True, maar hij had wel deel van Meow moeten zijn #JustMeowThings
 

Deleted User - 487848581

Guest
Wanneer het merendeel van je stamgenoten onder jouw vv staat en je zelf 2200 clears krijgt, lijkt het me ook niet moeilijk om 150 dorpen te verliezen?
Anyway, weet het fijne niet van w47. Wat ik wel weet is dat shakedown hier een account is met 1 van de grootste fronten en hem absoluut niet hoor klagen erover :)

Hoezo heeft Shakedown het grootste front?
Hij ligt tegen Zooi + tegen stamgenoten?
 

DeletedUser76972

Guest
WTF?

Wij hadden letterlijke 150 dorpen in 3 dagen van je stam gepakt?
Je deed zowat niks behalve paar dorpjes recappen, dus wat wil je hiermee zeggen?

Ik heb door jou W47 praktijken ook weinig vertrouwen in jou leidingskills, want daar was het een zooitje ongeregeld namelijk.
Niet dat ik veel mag zeggen, want Meow was net zo erg ^^.



True, maar hij had wel deel van Meow moeten zijn #JustMeowThings

Open een nieuw topic op het w47 forum en ga het er daar over hebben?

Hoezo heeft Shakedown het grootste front?
Hij ligt tegen Zooi + tegen stamgenoten?

Even opnieuw kijken.
 
Bovenaan