[Speeltopic] WvW #265B The New Generation

DeletedUser76681

Guest
Jij leest niet eens de posts die geschreven worden, ga dat eerst maar eens doen.

Tuurlijk heb ik dat gelezen,maar dat wilt niet zeggen dat ik jou daarom ga vertrouwen. Maar weet ik zal het even op zij zetten. En het over eenandere boeg gooien, maar ik zou het toch fijn vinden als er een doodsactie zou komen buiten Lynch of lunch.

Zou ook een pak werk besparen vind je niet?

Wat vinden jullie van captain grom? Was eigenlijk mijn 2de meest verdachte tot nu toe.

En fam als je doelde op mij ik ben een zij ;)
 
Reactiescore
2.509
Sommige theorieën gaan zo diep en dat is dit een potje voor beginners. Anyways sorry voor mijn inactiviteit. Ik hoop morgen enigszins actiever mee te kunnen discussiëren. Ik heb vandaag mijn prioriteiten elders gelegd.
 

DeletedUser72963

Guest
De vraag is nu dus ook is momske wel aanwezig geweest bij het begin om een koppel te maken?
 

DeletedUser72963

Guest
Dat was 1 ding wat ik nog had onthouden van vroeger haha. Daarom ook die gedachte.
 

DeletedUser74005

Guest
Een voorgevoel. Heeft de hele theorie richting maroen opgesteld, en heeft daarvoor steeds op de achtergrond gespeeld en aandacht afleiden van Johan. Hiervoor stemde hij op Beast, die amper actief is in dit potje, om zelf dus niet in het daglicht te komen.

Dus Johan + SM (+ mogelijk fam) wolf.

Merk trouwens op dat Johan 3 dagen op een rij een lynch of lunch heeft gestemd volgens mijn excel. (mogen excel sheets gescreenshot en geplaatst worden @WatBlaasJeInMijnOor? @DemocratischeZwijmelaars ?)

Dit staan we toe. Of je nu een foto maakt van een tabel uit je excelbestand of de tabel overtypt.. Is een foto maken toch een stuk makkelijker.
 

DeletedUser72963

Guest
Tuurlijk heb ik dat gelezen,maar dat wilt niet zeggen dat ik jou daarom ga vertrouwen. Maar weet ik zal het even op zij zetten. En het over eenandere boeg gooien, maar ik zou het toch fijn vinden als er een doodsactie zou komen buiten Lynch of lunch.

Zou ook een pak werk besparen vind je niet?

Wat vinden jullie van captain grom? Was eigenlijk mijn 2de meest verdachte tot nu toe.

En fam als je doelde op mij ik ben een zij ;)

Over captain. Zijn stemmen zijn bad company,jessica en jo han. 1 was lynch,1 was lunch en 1 zit er nog in. Voor de rest niet al teveel gepraat. Dus zie nog geen concrete aanwijzingen zo snel maar ja iedereen is verdacht voor mij. Misschien kun je jou aanwijzingen delen.
 

DeletedUser17472

Guest
Tuurlijk heb ik dat gelezen,maar dat wilt niet zeggen dat ik jou daarom ga vertrouwen. Maar weet ik zal het even op zij zetten. En het over eenandere boeg gooien, maar ik zou het toch fijn vinden als er een doodsactie zou komen buiten Lynch of lunch.

Zou ook een pak werk besparen vind je niet?

Wat vinden jullie van captain grom? Was eigenlijk mijn 2de meest verdachte tot nu toe.

En fam als je doelde op mij ik ben een zij ;)

Ik weet dat je een zij bent, sorry als ik me versprak. Overkomt mij ook steeds.

Ik ben het met je eens dat er wel wat meer mag gebeuren naast het lynch en lunchgebeuren.
 

DeletedUser78251

Guest
mensen ik heb slecht nieuws, ik ga stoppen deze rondes :(
ga namelijk een weekend naar belgie toe in de bossen en heb dan geen internet/ telefoon tot mijn beschikking aangezien het lekker ouverwets kamperen is :p

het goede nieuws is dat mijn lieve coach GameBreaker (chris) het van mij over gaat nemen :)

sorry hiervoor, hoop jullie in toekomstige potjes zeker weer tegen te komen en dan ga ik proberen te winnen, goed of slecht :cool:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Uhhm.. jaa.. daar gaat mijn theorie :( Sorry Maroen, ik was er echt heilig van overtuigd dat ik juist zat. Dit laat enkel zien dat de wolfjes nogal stil en achteruitzittend te werk gaan. Misschien een idee om dan te kijken naar wie er precies niet echt meeging met mijn theorie, maar alles gewoon zijn gang liet gaan?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Een voorgevoel. Heeft de hele theorie richting maroen opgesteld, en heeft daarvoor steeds op de achtergrond gespeeld en aandacht afleiden van Johan. Hiervoor stemde hij op Beast, die amper actief is in dit potje, om zelf dus niet in het daglicht te komen.

Dus Johan + SM (+ mogelijk fam) wolf.

Merk trouwens op dat Johan 3 dagen op een rij een lynch of lunch heeft gestemd volgens mijn excel. (mogen excel sheets gescreenshot en geplaatst worden @WatBlaasJeInMijnOor? @DemocratischeZwijmelaars ?)

Ik snap aan de ene kant jouw stem wel, want mijn theorie heeft er wederom een goedje uitgewerkt. Aan de andere kant snap ik hem ook weer niet. Ik probeerde een rode draad aan deze hele chaos te geven en het leek gisteren aardig gelukt.
Daarnaast wist ik ook wel dat als Maroen toch goedje bleek, ik mezelf direct op de voorgrond zou zetten. Denk je dat een wolf überhaupt met zo'n theorie zou komen en zichzelf zo erg in het daglicht zou zetten?

De stem op beast deed ik niet om mezelf niet in het daglicht te zetten. Die zette ik hierom:
Welk gedrag? Kan je enige quotes aanhalen? Dit vind ik maar een vreemde stem van je :)

Het was een vreemde stem, welke vrij snel een van de twee meeloopstemmen initieerde en ik er bijna uit lag.

Je vond er toen dit van:

Bad company
Allemaal goed en wel dat je wil verkomen dat je doodvalt, maar gebruikelijk stem je dan op een inactiefje, niet op een actiefje. Lijkt me dus een poging van wolfjes op Single Malt er op het laatste moment uit te krijgen.:)

Dit denk ik dus ook.

Waarom grijp je dat nu aan als mogelijke reden dat je op mij stemt (omdat ik niet in het daglicht wilde komen)?

Heel het potje lijk je mij al keihard te verdedigen, waardoor ikzelf het idee had dat jij ziener bent en mij dus bekeken had. Hoezo nu opeens zo'n 180 graden draai?
 
Reactiescore
2.509
Jij bent wel erg aanvallend aan het spelen @Single Malt, heb je wat te verbergen?
 
Bovenaan