Einde Wereld Awards

DeletedUser74552

Guest
Beste iedereen,

Om het AF maar weer eens wat leven in te blazen, leek het mij een goed idee om dit topic al zo vast te starten.
Ik weet niet of dit topic ook op de classic standaard word geopend maar anders word dit de eerste keer!
De wereld duurt wel eens waar nog 17 dagen maar dat geeft ons mooi tijd om nog een paar weken wat te kletsen.
Hier kan je iedereen nog even goed in het zonnetje zetten voor de wereld ten einde is of de wat mindere prestaties aan kaarten met de nodige onderbouwing.

Verder wil ik iedereen graag verzoeken om het respectvol te houden.

Hieronder het lijstje:

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Beste Gestopte Speler
Beste Stamspeler:
Wie was de grootste ego van Classic 13?:
Gezelligste speler:
Beste Stam:
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
De meest Faire Speler:
De meest unfaire speler:
De Beste / leukste actie:
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten:
De beste aanvaller:
De slechtste aanvaller:
De beste verdediger:
De slechtste verdediger:
De beste vv'er:
De grootste noob / faler:
Grootste Faalstam:
Dé verrassing van Classic 13 (Speler/actie):
De beste leider:
De slechtste leider:
Wie heeft op Classic 13 jouw respect nu echt verdiend:
Wie was volgens jou de beste forumposter van Classic 13?:
Wie was volgens jou de slechtste poster van Classic 13?:
Welke spelers hebben op Classic 13 het beste in jou naar boven kunnen halen?
De grootste spammer:
Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend:


Ik zal van het weekend mijn lijstje erop zetten.
Brand los!
 
Reactiescore
1.094
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Als ik verdedigend en aanvallend tegen elkaar ga afwegen kom je maar bij 1 account uit en dat is 2hos. Daar heeft alleen wel wat stammoeite (zonder de spelers zelf tekort te doen) in gezeten. Dus ik zie het als een mooie stamprestatie, en daarmee ook een van de beste accounts, dat het acc er zo goed bij staat.
Beste Gestopte Speler: Jan @jvds11
Beste Stamspeler: Vind het lastig te kiezen, zowel Percy Jackson als Bomboko Lokumba hebben beide veel voor de stam betekend. Zowel qua vv's als op defensief (OS) en offensief gebied. De nominatie moet naar mijn ogen dan ook gaan tussen Peter en Christian
Wie was de grootste ego van Classic 13?: Nouja ik vind het egoistisch dat al die gasten uit ~I~ alleen maar barbaren zaten te edelen, en geen reet gaven om de wereld verloop. Alleen maar eigen rank. Verder WAU, proscopezz met 7 man op 1 acc, en ook die turtle gast, erg groot ego.
Gezelligste speler: Iedereen is op zijn eigen manier gezellig, Mats joel nathan robin e.d.
Beste Stam: Poef natuurlijk
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Als ik zelf zou doorgaan (0 kans) dan zou ik naast de mensen uit POEF ook wel Holy Cola zien zitten.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Alles wat geprobeerd heeft via valse weggetjes de top te bereiken. Dus; .createch, mastermarkb, heel WAU, half GOUD. En heb ook niets met die barb nobelaars zoals Bdgr, TA en ~i~.
De meest Faire Speler: iemand uit poef iig
De meest unfaire speler:
Createch sws, & fluffybutdangerous, al werd die zelf vervolgens kei hard genaaid door Viktor en TBC.
De Beste / leukste actie: Sherwin in de start edelen (deukhoofd), en charliechapelin weg edelen
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
GOUD die alles lieten bepalen door fluffy en Paul, en daarin dus van een mogelijke BG met POEF naar een alles vs POEF werkte.
Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten: met Jan
De beste aanvaller:
Ons eigen acc (DMF)
De slechtste aanvaller: Viktor en proscopezz, die na 20 a 30 duizend aanvallen maar 11 dorpen wisten te pakken van 2hos.
Sowieso waren de aanvallen alleen echt kansrijk omdat 2hos te laat was begonnen met clusteren bovenin en door gebrek aan edels dat ook niet gelijk kon volmaken. Ik snapte daarom ook niet zo goed waarom 2hos steeds opnieuw werd aangevallen, want het cluster bovenin werd steeds hechter en dorpen pakken ging naar verloop van tijd dan ook steeds moeizamer worden voor proscopez en viktor, die daarmee ook een ziekelijk groot front dan ging krijgen (en dat al deels had). Als ze zelf niet eerst op barbaar waren gegaan denk ik dat hun kruistocht tegen 2hos hun eigen doodsteek had kunnen worden...

De beste verdediger: 2hos
De slechtste verdediger: CC en Big-Daddy-D
De beste vv'er: Peter die soms al vanuit het niets smorgens vroeg treinen had lopen snipen of edels had lopen blokken, op of zijn eigen acc, of op vv's
De grootste noob / faler:
CharlieChapelin
Grootste Faalstam:
~I~
Dé verrassing van Classic 13 (Speler/actie):
Percy Jackson
De beste leider:
euh
De slechtste leider:
Tja GOUD wist wel iedereen te strikken, maar echt leuk was het voor sommige safeaccs niet.
Wie heeft op Classic 13 jouw respect nu echt verdiend:
De mensen die het nog niet hadden omdat ik weinig echte werelden met ze had gespeeld, Yowhite, Pimsie & Yannick, Christian e.d.
Wie was volgens jou de beste forumposter van Classic 13?: Yowhite en Chimairajoel
Wie was volgens jou de slechtste poster van Classic 13?: Blue dragon turtle en final owner3
Welke spelers hebben op Classic 13 het beste in jou naar boven kunnen halen? Co spelers
De grootste spammer: /
Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend:

Als acc op vv gebied weinig, dat zou een doodsteek zijn. Maar we hebben wel iedereen gepushed die 30% te behalen (soms iewat onaardig, maar nodig) en het voortouw genomen op sommige momenten. Konden een OS bron zijn, en of een offensieve bron.
 

DeletedUser77714

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): 2hos heeft in de beginfase laten zien dat ze goed kunnen deffen en aanvallend hebben ze ook laten zien het goed te doen. Daarom vind ik dat ze alround de beste prestatie hebben laten zien.
Beste Gestopte Speler: Jeroen van Fluffy but Dangerous, gewoon leuke, overactieve speler, die opzich ook wel het spelletje echt kan spelen. Beetje jammer van het imago van Fluffy, vanwege enorme interns en vorige werelden. Maar Jeroen zijn tijdelijke pause is wel een gemis voor Tribalwars.
Beste Stamspeler: Vind het altijd stom om jezelf op te schrijven, maar ik denk dat wij van Holy deze classic de beste stamspeler waren. Hebben een goed team dat regelmatig vv draaide voor mensen binnen en buiten de stam. En een nachter waar vaak de vv's ook voor overliepen vooral de beginfase. En regelde vaak stamacties en deden ook altijd mee.
Wie was de grootste ego van Classic 13?: Tymon of Paul weet niet hoe die zichzelf liever noemt. Is genoeg over te lezen dit forum.
Gezelligste speler: Tim010, deze classic pas echt ontmoet en is zeker een leuke gast. En zelfde geld voor Jeroen van Berocked.
Beste Stam: Poef, overduidelijk beste stam terecht gewonnen.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Tim010, Bombaku en wellicht Berocked
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Spelers zoals Alexander the Great en heel |D| die vooral de strijd uit de weg gaan en dus de essentie van het spel verpesten.
De meest Faire Speler: Tim010 , lang zijn plek alleen staand weten te houden tegen MastermarkB. En altijd bereid de meest faire oplossing te vinden, helemaal na het massale delete van GOUD en W.A.U.,
De meest unfaire speler: Tymon/Paul, confrontatie willen vermijden door te internen en buffers te creëren en bij de eerste tegenslag massaal accounts op delete zetten.
De Beste / leukste actie: Ik kon de strijd tegen Sly Cooper wel enorm waarderen, was een leuk opgaande strijd waarbij we pas na een tijdje de overhand kregen. Aanvallen werden goed en strak getimed en was gewoon een leuk gevecht.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Massale stop van GOUD en W.A.U ik weet dat er meerdere redenen en gebeurtenissen achter zaten, maar essentie blijft het gewoon een laffe daad. Jullie hadden makkelijk ondanks de bans nog een zeer leuke eindfase van deze wereld kunnen maken, maar weigerde dat gewoon te doen.
Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten: Met de spelers die dat nu doen. Is na een redelijk leuke beginfase toch als een nachtkaars uitgegaan deze wereld. En is uiteindelijk terechte overwinning voor de betere spelers van deze classic.
De beste aanvaller: Ik heb aanvallend van andere accounts vrij weinig gezien dus wil ik toch ons zelf benoemen. Wij hebben vanaf minuut een aanvallend gespeeld en staan ondertussen ook niet voor niets #2 ODA. We hebben behoorlijk wat spelers eigenhandig weg gespeeld. En eigenlijk continue door blijven drukken.
De slechtste aanvaller: Beetje lullig om hier je eigen stamgenoot weg te zetten, maar MastermarkB was in mij opzichte echt de slechte aanvaller. Meeste aanvallen waren ongetimed en enige wat vaak gedaan werd is snachts wat treinen eruit gooien en daarna weinig vervolg.
De beste verdediger: Tim010, ook al waren de aanvallen van MastermarkB op Tim slecht, was de overmacht nog enorm. Daarna heeft Tim zich ook nog lange tijd goed staande gehouden tegen de slaven van Alexander en tegen ~I~, maar heeft ook zeker hulp gehad van heel POEF. Daarom zitten eigenlijk de beste verdediger bij POEF namelijk 2hos die zich lange tijd staande gehouden hebben tegen W.A.U toen ze nog serieus speelde.
De slechtste verdediger: Eigenlijk iedereen bij ~i~
De beste vv'er: Wij van Holy Cola vooral in de beginfase.
De grootste noob / faler: Alexander the Great, zoveel voorsprong hebben op je omgeving en zo'n wel gevormd buffer van redelijke spelers dan had je zeker nog meer uit deze wereld kunnen halen.
Grootste Faalstam: GOUD
Dé verrassing van Classic 13 (Speler/actie): Final Meltdown, ik kende hem niet en liet toch aardig zien te kunnen verdedigen.
De beste leider: Vind dat geen een leider echt iets goed heeft gedaan.
De slechtste leider: Dat was ik deze wereld. Probeerde vanaf het begin deze wereld te winnen. En Platy leek een zeer potentiële winnaar vooral in de begin fase. Echter door ongelukkige recruits en misschien toch ook foute keuzes niet serieus kunnen strijden voor de wereld winst, wat toch wel enorm jammer is. En er waren deze classic ook aardig wat communicatieve blunders die ik mezelf kan aanrekenen.
Wie heeft op Classic 13 jouw respect nu echt verdiend: Tim010, kende hem niet voor deze classic. Leuk persoon en kan enorm goed tribalwars spelen.
Wie was volgens jou de beste forumposter van Classic 13?: YoWhite
Wie was volgens jou de slechtste poster van Classic 13?: finalowner3
Welke spelers hebben op Classic 13 het beste in jou naar boven kunnen halen? Vooral gewoon ons team Holy Cola. We zijn wat dat betreft een team wat elkaar goed aanvult met ieder zijn eigen kwaliteiten, maar Twan in het bijzonder, hij is de betrouwbare kracht achter Holy Cola en is er iedere dag weer bijna de gehele dag. En dat motiveert mij dan ook weer om zoveel mogelijk te doen of te helpen. En ook de rest van het team.
De grootste spammer: -
Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend: Eigenlijk de gehele classic behalve de eindfase nadat er al duidelijk was wie zou winnen. Ben ik enorm actief geweest op het account en ook met vv's. En daarnaast ook nog Platy opgericht alleen jammer genoeg niet het beoogde resultaat behaald.
 
Reactiescore
1.094
Ik denk idd dat je positief kan terugkijken op de afgelopen classic als speler van Holy Cola
 

DeletedUser75892

Guest
Allereest een klein voorwoordje: ik ben van plan om nog een eindlijst te maken van over mijn 10 jaren TW heen. Deze lijst beperk ik echter tot CL13.
Verder wil ik ook toevoegen dat dit mijn minst actieve classic was van de 5 voorgaande en ik dus hier en daar de plank kan misslaan maargoed over naar het lijstje:

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Dit is voor mij zonder enige twijfel Sseg. We hebben deze classic niet heel erg veel druk op Miso of POEF gekregen op enkele momenten na. Alsnog merk ik aan zijn manier van denken en spelen dat hij echt de perfectie wil benaderen en dat ben ik nog niet bij veel spelers tegengekomen. Ook niet bij mezelf, mijn kwaliteiten liggen elders. Verder had je op Miso natuurlijk ook nog Lmnt12 en Steven. Denk dat op papier en in realiteit het beste spelersteam terug te vinden was op Miso maar dat we dus niet echt getest zijn deze classic.

Daarom besluit ik net als de vorige lijstjes dat 2hos hier het plaatsje het meest verdiend.

Beste Gestopte Speler: Jvds leek me wel een verlies voor POEF.

Beste Stamspeler: Ik zag Holy Cola zichzelf noemen, als account hebben jullie een erg mooie prestatie neergezet maar niet echt als stamspeler in mijn opinie omdat Platy, laat ons eerlijk zijn, niet echt de juiste keuzes gemaakt heeft en dat valt ook onder beste stamspeler naar mijn mening.
Binnen POEF ga ik akkoord met de namen die Sseg opgaf: zijnde Christian en Peter maar ook enkele andere waarmee hun het account deelden.

Wie was de grootste ego van Classic 13:
Die gek met zijn persoonlijkheidsstoornissen en God-complex. Geen idee welke voornaam hij tegenwoordig gebruikt maar tijdens deze classic was het Paul / Timon.

Gezelligste speler: Ik kan me kreupel lachen met onze accountchat op bepaalde momenten. Lmnt is een topkereltje, Sseg die zich staande hield tussen 4 vlamingen en dan nog Steven die ik persoonlijk ken. Buiten ons account vond ik Holy Cola en Tim010 fijne mensen om beter te leren kennen. Ook Pro Noob vond ik een aangenaam persoon jammer genoeg niet echt dezelfde normen en waarden gehanteerd als ik zou doen maar dat neemt zijn gezelligheid als persoon niet weg. Verder vind ik Robbeke en Dorine fantastisch gezellige mensen en uiteraard andere mensen van POEF die ik leren kennen heb deze classic - kan moeilijk alle namen beginnen opnoemen.

Beste Stam:
Zonder enige twijfel POEF. Zelfs al had GOUD doorgetrokken met hun enorm laag spel dan denk ik dat POEF alsnog erdoor geknokt was.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Ik stop ermee :)

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Paul/Timon z'n gekkigheid ben ik wel klaar mee. Ik sta wel gekend als een vergevingsgezind die mensen een tweede kans geeft - heb ik Cl12 ook al aan Paul/Timon gegeven. Deze classic heb ik Merlijn een plaatsje gegeven en weer deugd laten hebben van TW. Ik heb met Wisse CL10 gewonnen terwijl op CL9 iedereen het me afraadde. Maar bij deze man is de speelruimte op.

De meest Faire Speler:
Robbeke wil altijd goed doen voor iedereen - ik kan hier nu een discussie beginnen wat onder fair valt maar dat gaan we niet doen. Robbeke take it away.

De meest unfaire speler:
Internetgekkie Paul

De Beste / leukste actie: Ik persoonlijk heb me rotgeamuseerd met het account van Tim010 dat eigenlijk al opgegeven was tegen MastermarkB. Met beperkte middelen toch hem volledig afgestopt - zegt genoeg over hun. Verder op stammenniveau zijn er wel een aantal leuke gezamelijk acties geweest. Percy die op één dag 150 dorpen neemt van ~I~ bijvoorbeeld :D

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
De hele BG-gesprekken tussen POEF en GOUD vond ik enorm vaag.

Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten: Ik ben blij dat het met POEF en een deel van Platy zal zijn. Verder heeft Sly in het begin ook z'n steentje bijgedragen. Hoop persoonlijk dat (run) gedrocht nog kapot te krijgen maar vrees dat daar te weinig tijd en energie voor is.

De beste aanvaller:
Sseg. Ik heb hem al meerdere classics aan het werk gezien en dat is deze classic enkel maar bevestigd.

De slechtste aanvaller:
MastermarkB, om van te huilen gewoon wat ik op bepaalde momenten heb zien passeren. Trein op een dorp met lage ts, dubbele trein op een dorp, random edels op een stack, ...

De beste verdediger: Ik zag Tim010 hier een aantal keer passeren. Het is waar dat hij met beperkte middelen en slechte ligging het volgehouden heeft - zijn er al niet veel op deze wereld buiten POEF die dit zouden aankunnen maar we mogen natuurlijk niet vergeten dat het tegen de slechtste aanvaller was EN ik zou zelfs durven stellen dat zonder de 2 dagen VV van onze kant het account opgegeven zou zijn door Tim zelf. Nogmaals Tim is een topgozer maar ik ga hem daarom hier niet neerzetten als beste verdediger. Wie dit dan wel is vind ik moeilijker - denk dat ik dan opnieuw richting 2hos denk ookal zijn daar ook clusterfouten en deffouten gemaakt.

De slechtste verdediger:
Ik zou heel ~I~ kunnen neerzetten, maar dit ereplaatsje geef ik toch aan Big Daddy. Toen we begonnen met aanvallen sturen was ik begonnen met 1 clear/fake per dorp in zijn achterland. Je mag eens raden wat hij beginnen stacken is met frontdef? Precies dat achterland, schrijnend gewoon.

De beste vv'er:
Denk dat ik te inactief was om hier een titel weg te schenken. Dan moet ik me al baseren op voorgaande lijstjes dus deze laat ik in het midden;

De grootste noob / faler: ~I~ en Paul/Timon + medestanders.

Grootste Faalstam:
Goud / Run / ~I~

Dé verrassing van Classic 13 (Speler/actie): Ik ben ondanks de verwachting erg geschrokken van het niveau, fouten van de mods en de algemene denkwijze van de gemiddelde speler. Verder schrok ik wel even van die kleine speler in onze cluster met een chinese naam die random cancelsnipes kon enzo. Maar ook niet heel erg verrast.

De beste leider: Nja wie of wat zet je hier. Denk dat ik dan toch gewoon ons eigen account ga zetten?

De slechtste leider:
Ik denk dat buiten POEF er vrijwel geen enkele leider is geweest die iets aan de dag heeft kunnen brengen. Je zou hier kunnen denken aan Paul/Timon maar uiteindelijk zijn ze er toch in geslaagd om tijdelijk een verzet te organiseren tegen POEF. Op verwerpelijke wijze dat wel.

Wie heeft op Classic 13 jouw respect nu echt verdiend: Iemand die het nog niet had, hmm even denken.
Tim010, Holy Cola, Peter, Christian, Pim, Steven, Wouter, ...

Wie was volgens jou de beste forumposter van Classic 13?: Zonder twijfel Sseg. In elke discussie duidelijke standpunten, in mijn ogen correcte standpunten, goed verwoord, duidelijk, kalmte kunnen bewaren ondanks enorme frustraties, ...

Wie was volgens jou de slechtste poster van Classic 13?: Al wat GOUD moest voorstellen. Ging weer nergens over, Malle Makkers all over again. En verder ja zijn er heel wat BB-noobs die hun kopje zijn komen laten zien op het einde en dan de discussie willen opentrekken om dan weer in hun schulp te kruipen als ze vastzitten in de discussie.

Welke spelers hebben op Classic 13 het beste in jou naar boven kunnen halen? Nogmaals, het was mijn inactiefste classic tot nu toe. Nathan en Martijn obviously. Ze hebben me een aantal keer weer aan het TW'en gekregen als ik er eigenlijk niet meer aan dacht.

De grootste spammer: We hebben niet echt een spamnoob gehad in de latere fase van het spel. In het begin herinner ik me wel nog die noob met 'Ik ga classic winnen' in zijn handtekening. Kan even niet op zijn naam komen maar hadden hem Cl12 weggespeeld zonder enige moeite.

Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend: Mijn aandeel is jammer genoeg erg beperkt. Was de eerste classic als niet-student en dat hebben mijn coo's en stamgenoten gemerkt. Ik denk dat mijn rol zich deze classic vooral zat in het motiveren van stamgenoten, verzorgen van sfeer, hier en daar verzorgen van de communicatie wanneer Naathje zijn bom gebarst was en natuurlijk het vertegenwoordigen van POEF hun normen en waarden zoals IG als op het algemeen forum. IG heb ik me beetje als accountmanager opgesteld hier en daar, al deden mijn medespelers dat net zo zeer. Enja als we dan eens off/def-werk heb ik af en toe meegedraaid maar niet zoals het normaal gaat bij mij - lag misschien ook aan het feit dat het niet nodig was omdat ik nu erg actieve en capabele coo's had.
Verder heb ik me ook wel redelijk wat beziggehouden met het hele Timon = Paul verhaal en denk dat ik mezelf misschien ook een kleine rol mag bedelen in het hem doen inzien dat hij zich belachelijk maakte.

Ik vind het zelf erg jammer dat mijn laatste classic zo'n kleine Ben Howard stempel krijgt maar de kaars was aan het uitdoven na 4 actievere classics + nogmaals: ik was geen student meer. Geniet van het lijstje, of be offended.
 
Reactiescore
1.094
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De hele BG-gesprekken tussen POEF en GOUD vond ik enorm vaag.

Ik, en ik was degene die voornamelijk de gesprekken voerde vanaf POEF, vond dat net zo vaag en dat zegt al veel. Het ging van lennart die heel open stond voor een BG, naar van de een op de andere dag Timon/ Paul die grote vooroordelen had voordat de gesprekken verder gingen. Toen merkte ik al dat de lijn die |D| ging trekken echt absurd was.

Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten: Verder heeft Sly in het begin ook z'n steentje bijgedragen.

Ik wil de jongens niet afvallen, maar ik denk dat ik namens de hele stam spreek als ik zeg dat ik blij ben dat we hun rol zo ingeperkt hebben. Misschien heeft ze dat wel wat motivatie gekost. Maar hun beloftes dat ze op hun stage ook konden loggen bleek net zo geloofwaardig als Trump. Toen Thorsten op een gegeven moment actie wilde ondernemen op sly bleek het ww veranderd en duurde het nog ruim een week voordat er weer reactie kwam. Ik denk dat als ze willen mee doen met volgende classics ze wel een stapje harder moeten zetten.

Dé verrassing van Classic 13 (Speler/actie): Verder schrok ik wel even van die kleine speler in onze cluster met een chinese naam die random cancelsnipes kon enzo. Maar ook niet heel erg verrast.

Jian Wei ofzo. Geen idee waar die kerel vandaan kwam. Maar super sympathiek, wilde nog een actietje. En deed dat ook hartstikke leuk en goed met zijn 80 dorpen. Daar kan heel GOUD & ~I~ nog een punt aan zuigen.

De grootste spammer: We hebben niet echt een spamnoob gehad in de latere fase van het spel. In het begin herinner ik me wel nog die noob met 'Ik ga classic winnen' in zijn handtekening. Kan even niet op zijn naam komen maar hadden hem Cl12 weggespeeld zonder enige moeite.

Ja dat was die flippo die jij bij mij op het acc zette op CL12, Maurits thedutchguy ofzo. Vreselijke kerel, deed alles verkeerd wat hij verkeerd kon doen.

Viel toch wel mee hoe inactief je was :p Zo'n beetje de enige keer dat ons acc onder aanval kwam heeft notabene Laurens gedeffed, en dat was denk ik de eerste en laatste keer dat hij logde (rofl)
 

DeletedUser75892

Guest
Ja dat was die flippo die jij bij mij op het acc zette op CL12, Maurits thedutchguy ofzo. Vreselijke kerel, deed alles verkeerd wat hij verkeerd kon doen.

Sorry haha :D

Viel toch wel mee hoe inactief je was :p Zo'n beetje de enige keer dat ons acc onder aanval kwam heeft notabene Laurens gedeffed, en dat was denk ik de eerste en laatste keer dat hij logde (rofl)

Naja als je nagaat dat ik het meestal solo doe of in Valar-omstandigheden enkel met Berno. Cl9 had je Valar, Cl10 Ben Howard. met Wisse die stopte vanaf wereld binnen was (vrij snel dus :p ) en Robin die druk was met les, Cl11 hebben Dorine en Jop veel gedaan maar in het begin ook nagenoeg solo omdat Sverre geen zin had in bepaalde omstandigheden/personen. Cl12 was met Xavier maar de start solo dan ff Xavier een deel solo en dan ik weer solo. Dan is Cl13 ivm de rest inactief :)

Ik heb ook éénmaal lopen deffen, tegen die Sevnx :) Laurens had ook de befaamde nachtbonus-clears gestuurd hé! :D
 
Reactiescore
661
Sorry haha :D



Naja als je nagaat dat ik het meestal solo doe of in Valar-omstandigheden enkel met Berno. Cl9 had je Valar, Cl10 Ben Howard. met Wisse die stopte vanaf wereld binnen was (vrij snel dus :p ) en Robin die druk was met les, Cl11 hebben Dorine en Jop veel gedaan maar in het begin ook nagenoeg solo omdat Sverre geen zin had in bepaalde omstandigheden/personen. Cl12 was met Xavier maar de start solo dan ff Xavier een deel solo en dan ik weer solo. Dan is Cl13 ivm de rest inactief :)

Ik heb ook éénmaal lopen deffen, tegen die Sevnx :) Laurens had ook de befaamde nachtbonus-clears gestuurd hé! :D


Cl10 deed ik niet veel, nochtans heb ik het altijd even druk op het werk, geen idee meer wat er toen scheelde.
Laurens op verschillende werelden toen die nb aanvallen, ook bij ons op w53. Daar wel met succes (pure mazzel)
 

DeletedUser75892

Guest
Cl10 deed ik niet veel, nochtans heb ik het altijd even druk op het werk, geen idee meer wat er toen scheelde.
Laurens op verschillende werelden toen die nb aanvallen, ook bij ons op w53. Daar wel met succes (pure mazzel)
Nja opzich ook zatdruk met twee het grootste en belangrijkste account runnen. #ego
 

DeletedUser74552

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Hier bestaat voor mij geen twijfel over. De misogene feminist. Ze hebben het niet al te zwaar gehad op deze classic qua tegenstand maar zijn een absolute meerwaarde geweest in de stam. VV's pakken, aanvallen organiseren en de stam op sleeptouw nemen maakt dit account voor mij de beste speler. Klasse jongens.

Beste Gestopte Speler: Jvds. Al stopte hij er vrij vroeg mee was dit wel een verlies.

Beste Stamspeler: Bomboko lokumba & Percy Jackson. Peter komt gelijk bij me naar boven. Heeft absoluut veel gevv'ed op de momenten waar hij echt nodig was. Ik durf te zeggen dat zonder de VV's van Bomboko en lokumba 2hos er niet hetzelfde had uitgezien. 2 hele dagen gevv'ed voor ons toen we het zelf druk hadden. 2 dagen op 2 weken lang deffen lijkt niet veel maar is van absolute noodzaak geweest. De spoiler hieronder ter bevestiging. Verder kan ik hier nog wel iedereen op noemen. Wat een aangename stam hadden we deze classic. Op en top gezelligheid.
cb35de41685438acbbdf2dbb933e286e.png

Wie was de grootste ego van Classic 13?: Ik heb gelukkig niet veel mee gekregen van dit timon paul figuur behalve zijn geblaat op het forum dan. Verder Xturtlz vond ik wel een zeer aparte.

Gezelligste speler: Robbeke hands down. Gezellig aangename gast. Ik ken hem pas vanaf deze classic en ik vind het nu al jammer dat ik hem moet gaan missen in de komende.

Beste Stam: POEF heeft zich zeker bewezen. Ik denk dat het moeilijk word voor komende stammen om POEF te overtreffen. Qua kwaliteit, activiteit en normen en waarden.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Iedereen uit POEF en @tim010. Verder zullen er vast nog wel mensen zijn waar ik mee zou starten.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Iedereen uit Goud en WAU. Ik denk dat ik ook niet snel met Zuibird zou willen spelen. Als ik al twijfel dan doe ik het liever niet eigenlijk.

De meest Faire Speler:
Robbeke, begin vooral geen kata discussie met hem.

De meest unfaire speler:
Ik heb niemand echt meegemaakt die vol met kata's gooide of iemand die op een sneaky manier heeft gestabt. Al met al een redelijk nette classic op dat gebied.

De Beste / leukste actie:
Het wegspelen van Martijn early game. Dat was toch wel lachen vooral omdat hij niet wist wie er speelden en dacht dat ie gewoon pech had. Uiteindelijk kwam hij er wel achter dat het niet zomaar wat rim spelers waren die per ongeluk goed timeden @underground tacticz.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Het op delete gaan van WAU. Ik bedoel wie had dat verwacht. Tot ik accs daadwerkelijk barbaren zag worden was ik er nog van overtuigd dat dit een moeilijke overwinning zou worden.

Ook het steeds maar volhouden van de aanvallen op 2hos. Ik had verwacht dat naarmate het moeilijker ging ze wel zouden inzien dat dit niet de manier was.

Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten: Met alle spelers waar ik het nu mee afsluit. Had het niet anders willen zien.

De beste aanvaller: Percy Jackson. De winsten op Pro Noob waren zeer netjes vooral omdat Pro Noob nog aan het deffen was. Daarnaast nog een eervolle vermelding voor de misogene feminist, klasse aanvallers maar ik denk dat ze niet echt volluit hebben moeten gaan deze classic.

De slechtste aanvaller: MastermarkB en Createch. Waardeloos op het begin tegen Tim en waardeloos op het einde van de classic.

De beste verdediger:
Ik denk dat er maar een account op Tim na misschien echt heeft moeten deffen deze classic en dat is 2hos. Van sochtends vroeg tot savonds laa

De slechtste verdediger:
Alle gasten van goud. Verdedigen is niet die paar dodge fouten maken. Verdedigen is volhouden en doorstrijden. Verlies je een dorpje ? fack it. Voor de volgende zal hij net zo hard zijn best moeten doen. En dat doorzettingsvermogen was er gewoon niet bij goud.

De beste vv'er:
Bomboko lokumba & Percy jackson zie onderbouwing hierboven.

De grootste noob / faler:
@finalowner3 dramatisch gepresteerd op deze wereld na alle grootspraak.

Grootste Faalstam:
Goud. Van een recruit to win strategie naar een op delete to run strategie. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken eigenlijk.

Dé verrassing van Classic 13 (Speler/actie): Viktor heeft het in mijn ogen verbazingswekkend lang volgehouden op deze classic. Op het moment dat hij naar Goud ging en een mega front met misogene feminist en 2hos kreeg, dacht ik die is binnen een paar weken wel weg. Onverwacht lang volgehouden daarvoor respect.

De beste leider:
Ik denk dat niemand deze echt verdiend. We hebben niet echt een leiding gehad binnen Poef dus kan ik hier ook niemand nomineren. Veel mensen hebben op hun eigen manier een steentje bij gedragen.

De slechtste leider:
Leiding van Goud. Ook een nominatie voor de leiding van Run. Ik heb het gevoel dat er gewoonweg chaos heerst binnen die stam. Geen duidelijke afspraken met elkaar of richting de buitenwereld.

Wie heeft op Classic 13 jouw respect nu echt verdiend:
@sseg was voor mij nog een onbekende speler toen ik begon op deze classic. Tot op heden ken ik niemand die zoveel om de TW community geeft als deze speler. Hij brengt het af en toe bot maar heeft het meestal bij het rechte eind. Ik denk dat dit ook een van de reden is waarom hij ermee stopt. Een stukje het gevoel dat je niet gehoord word als lid van deze community. Een waar gemis. Ik ben erg blij dat ik nog een classic met deze topper heb mogen meemaken. Buiten zijn inzet op en voor de classic, een gezellige gast en echte teamspeler. Thanks martijn!

Wie was volgens jou de beste forumposter van Classic 13?:
@robbeke af en toe wat sarcasme er door heen kan ik wel van genieten. Ook een van de actievere posters. Verder heb ik ook respect voor Sseg met zijn lange posts om de classic beter te maken. Het kost nogal wat tijd om zulke posts te schrijven inclusief onderbouwingen.

Wie was volgens jou de slechtste poster van Classic 13?:
finalowner3, turtlez

Welke spelers hebben op Classic 13 het beste in jou naar boven kunnen halen?
Heel POEF. Toen het wat minder ging op 2hos en we opmerkingen kregen over ons cluster en het verliezen van dorpen tegen viktor voelde ik me zeker in mijn trots gekrenkt. 2hos zou het enige account worden met aanzienlijke verliezen en een ''probleem'' account van poef, als redelijke nieuweling tussen dit groepje zou dat heel zuur zijn. Het zou me het gevoel hebben gegeven dat de kwaliteit van poef net een stapje te hoog was voor me. Ik heb toen ingegrepen wellicht iets te fel. Mensen gekicked en de tuigels weer in handen genomen. Het resultaat kennen jullie en het doet me goed te zien dat 2hos als beste account word genoemd in sommige nominaties. Er is voor gevochten in ieder geval.

De grootste spammer:
We hebben niet echt een spammer binnen onze stam althans niet voor zover ik heb meegekregen.


Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend:
Ik denk dat ik zelf wel een leuke bijdrage heb geleverd aan het POEF team. Daarnaast durf ik ook wel te zeggen dat ik van toegevoegde waarde was op 2hos. En zo hier en daar wat leuk gepost op het AF. Al met al leuke tijd gehad.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
2HOS

Beste Gestopte Speler
Tim010

Beste Stamspeler:
Ik zou het niet kunnen zeggen maar wel dat hij in POEF speelt.

Wie was de grootste ego van Classic 13?:
Paul/Timor

Gezelligste speler:
MISF

Beste Stam:
POEF

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Martijn/Ben Howard..

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Geheel ~I~, ATG, geheel WAU

De meest Faire Speler:
MISF

De meest unfaire speler:
MastermarkB

De Beste / leukste actie:
Het heetst van de strijd tussen GOUD/POEF

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
De massa delete

Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten:
Mijn toenmalige team in de start.

De beste aanvaller:
MISF

De slechtste aanvaller:
mijzelf :engel:
De beste verdediger:
Tim010

De slechtste verdediger:
CC/ bigdaddy etc.

De beste vv'er:
-
De grootste noob / faler:
Createch

Grootste Faalstam:
~I~

Dé verrassing van Classic 13
massa delete

(Speler/actie):
-
De beste leider:
-
De slechtste leider:
yoyoyo1000

Wie heeft op Classic 13 jouw respect nu echt verdiend:
Geheel POEF/Tim010

Wie was volgens jou de beste forumposter van Classic 13?:
Ben Howard

Wie was volgens jou de slechtste poster van Classic 13?:
-

Welke spelers hebben op Classic 13 het beste in jou naar boven kunnen halen?
-

De grootste spammer:
segg

Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend:
Vrijwel niets


 
Reactiescore
661
De grootste spammer: sseg, lol daar zal hij blij mee zijn. Haha.
 

DeletedUser78396

Guest
Ik maak er ook eentje :D

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Kan ik niet helemaal over oordelen maar vond holy cola's aanval op mij compleet overweldigend dus voor mij moet hij dat worden
Beste Gestopte Speler: nvt.
Beste Stamspeler: Zal wel iemand van POEF zijn, die gasten zijn unreal soms
Wie was de grootste ego van Classic 13?: Er was zon gast die in mijn stam kwam en vervolgens vroeg of hij een paar van mijn dorpen mocht edelen zodat hij nog sneller kon groeien, een week later was hij op barbaar gegaan :p
Gezelligste speler: Ik heb enorm gelachen om pm's van kikkergonekills, die gast is echt niet te ontcijferen en heeft echt onzin antwoorden.
Beste Stam: Wil toch even mijn homies in BdGr aanschrijven hier totdat ik weg ging, we zijn toch van klein grut naar een top 6 stam gegroeid
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Cydex. Deze gast was echt goed, hij werd aangevallen door fenno toen hij echt 30 keer zo groot was, totdat cydex twee weken later zoiets had van ik ben hem zat heeft fenno geen enkel dorp van hem kunnen pakken, Verder zou ik gewoon graag met ervaren spelers spelen die me wat tips kunnen geven :p
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: TimSmiT, deze gast had hele random acties en edelde constant dorpjes van 100 punten, vervolgens liep die over naar I om 'nog wat tegen poef te proberen' terwijl ik hem niemand serieus aan heb zien vallen en hij zelfs met mijn hulp (12 clears op 2 dorpen) nieteens 1 of 2 dorpen kon pakken van een grotere speler
De meest Faire Speler: Robbekee, was heel bereid om me eerlijk een kans te geven en leek me een aangename gast ondanks dat ik nog noob ben
De meest unfaire speler: Kan ik niet over oordelen, heb geen grote stabacties meegemaakt die ik deze categorie waardig vind
De Beste / leukste actie: Heb er hier 2, ik wou iemand in mijn buurt aanvallen, foorwijfje, was redelijk groot dus ik had me goed voorbereid, toen kreeg ik na een paar dorpen gepakt te hebben een berichtje van stop met me aanvallen ik ben mb voor yoyoyo1000 terwijl ikzelf mb voor yoyoyo1000 was, dus ik vroeg het aan hem en hij zei dat ik gwn kon aanvallen. Toen ik weer vol ging aanvallen zei ze waarom val je me aan en toen zei ik: Twee woorden. Groen. Licht. Vervolgens is ze op delete gegaan XD. Verder was ik erg onder de indruk van de 140 dorpen in een dag door percy jackson
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De delete van Alexander, ik werd 5 dagen daarvoor nog aangevallen, ik dacht dat het een test van mijn verdediging was en opeens was hij grijs.
Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten: De spelers van POEF, denk dat de samenwerking en manier van werken op een ander niveau is dan ik tot nu toe heb gezien, en dat dit een groot deel van de oorzaak van hun succes is.
De beste aanvaller: kan hier niet helemaal over oordelen, heb nog geen grootschalige én getimede aanval tegen me gekregen, beste die ik in actie heb gezien zou holy cola zijn.
De slechtste aanvaller: koning picos, aanvallen met defensieve eenheden, edels in de nachtbonus op ongeclearde dorpen, al mijn defdorpen stonden uren ver weg en toch weet deze speler geen dorpje te pakken terwijl ik onvoorbereid was.
De beste verdediger: Tim010, heb goede dingen over deze speler gehoord defensief gezien, mijn gelimiteerde ervaring laat me het hier mee eens zijn.
De slechtste verdediger: Fenno4444, geen verdediging is een slechte verdediging
De beste vv'er: ik heb geen vrijwilligers kunnen vinden :/
De grootste noob / faler: Een stamlid van mij wou tim010 gaan aanvallen terwijl hij welgeteld 1 clear had
Grootste Faalstam:Ik wil niet oordelen :O
Dé verrassing van Classic 13 (Speler/actie): Het instorten van I en de delete van D
De beste leider: Ikke niet :D
De slechtste leider: zou het echt niet weten
Wie heeft op Classic 13 jouw respect nu echt verdiend: De heren (en/of dames) van POEF, al kunnen ze afentoe redelijk salty zijn ;) ze weten in ieder geval waar ze mee bezig zijn en werken goed samen
Wie was volgens jou de beste forumposter van Classic 13?: Ik vind robbekee altijd nuchter en redelijk
Wie was volgens jou de slechtste poster van Classic 13?: Die michiel de ruyter doet me denken aan mensen uit andere spellen die ik reuze irritant vind
Welke spelers hebben op Classic 13 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Elke tegenstander die niet TE overweldigend is
De grootste spammer: dunnoo
Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend: Ik ben de new guy ofzo? XD
 
Reactiescore
2.508
Direct aids door al dat dik gedrukte
Fixt, geen idee of het mag, maar is nu prettiger te lezen (a)

Eerst wat alles vetgedrukt, waardoor het gewoonweg pijn deed aan je ogen.
 
Bovenaan