Golden Awards

DeletedUser73904

Guest
Beste speler: Moeilijk te zeggen in deze fase van het spel, er steekt niemand bovenuit en er zijn nog geen grote major acties geweest waaruit iemand zien vaardigheden heeft moeten laten blijken.

Beste stam: Par. Niet omdat het mijn stam is, maar omdat het een stam is die klein begonnen is en klein gebleven is en ondanks die grootte toch aan de top weet te blijven zonder gebruik te maken van andere spelers en stammen zoals AMB dat doet. Ook wordt er niet zomaar een speler zijn solli geaccepteerd gewoon om maar meer leden te hebben en sterker uit te komen tegen mogelijke gevaren (al heeft Par. geen enkele stam in de buurt die een mogelijk gevaar zal vormen :') ) Ze zijn dicht op elkaar begonnen en weten toch zonder problemen met elkaar om te gaan en edelrichtingen te respecteren. Alle problemen die opkomen in de chat worden afgehandeld zoals het hoort, met wederzijds respect en de nodige maturiteit.

De beste stam speler: Al mijn stamgenoten zijn gewoonweg geweldig en helpen elkaar ontzettend hard! Maar om iemand te noemen zou ik Nozemoil aanwijzen. Op dit punt van het spel is iedereen even hard bezig om elkaar te helpen, maar in de early beginning was Koen echt een rots in de branding die iedereen heeft geholpen ten koste van hemzelf. Noem het en hij heeft het gedaan.

Het grootste ego: Ik zou mezelf willen aanwijzen want ik ontbreek er zeker niet aan, maar littleme laat duidelijk zien dat hij zichzelf boven andere spelers durft te zetten zonder problemen. Denkt dat hij zonder reden kan inschatten wat andere spelers denken te doen of aan het doen zijn (zoals mijn jump, pm's sturen met de vraag waarom en als ze geen duidelijke reden krijgen zullen er er één verzinnen, way to go)

Beste leider: ltdarky, hij (Jasper specifiek voor mij voor dit voorbeeld) heeft voordat ik de stam joinde ervoor gezorgd dat alle onduidelijkheden omtrent mijn 'stab' en foutjes die ik gemaakt zou hebben opgehelderd waren. Hij heeft bemiddeld tussen mij en zijn stam waar er mogelijke confliten waren en vóór mij in de stam te laten heeft hij zich er van verzekerd dat hij geen conflict in de stam haalde maar een aanwinst(Je kan zeggen dat 4foat daar niet mee eens waren, maar die hebben duidelijk zich in deze zaak te laat laten horen). Dat heeft hij ontzettend goed gedaan imo! Ronald, Jasper en Daan zijn buiten het feit dat ze de stam in zo'n goede banen kunnen leiden ook super actief en behulpzaam in alle mogelijken manieren. Je kan ze altijd bereiken en ze zullen altijd zorgen dat de stam boven een speler blijft staan. Een voorbeeld is dat ze ondanks de vijand hun agressieve houding toch kata's op onnodige targets een no go vinden en dat ook willen vermijden indien mogelijk. hij laat hier mee zien dat hij verder kan kijken dan zijn eigen gedachten en toch de vijand niet wil neerhalen kosten wat kost.

Slechtste leider: Torek van de stam ZWE, deze heeft laten zien dat hij een leider is die alles tolereert van zijn spelers tot heel erg nare en gemene pm's toe naar spelers die hem aanvallen. Zodra iemand er een opmerking over maakt van zijn eigen stam zal zijn opmerking worden verwijderd op hun forum en zal er niet meer over gesproken worden. Slechte manier van leiding geven als je niet de speler aanpakt die het gedrag heeft van een kwade speler, maar in plaats van de speler aanspreekt die er iets van zegt.

Meest overschatte stam: AMB zonder twijfel, er zullen zeker goede spelers inzitten, maar hoe zij gekozen hebben hun stam op te starten met deze ligging blijft voor mij een groot vraagteken! Een stamcluster met front met bijna alle stammen is gewoonweg dom en dan durven ze iets te zeggen van mijn 2fronten en dat ik de tegenstander zou onderschatten(ziubird, littleme, behind the enemy lines). Ofwel overschatten ze zichzelf ofwel onderschatten ze de rest, maar als ze geen oorlog willen met de gehele wereld zullen ze flink wat diplomatieke betrekkingen erop na moeten houden.

Als tweede vind ik het ook best grappig dat ze zichzelf zo goed vinden, maar als het erop aan komt sturen ze hun hulpjes om het vuile werk op te knappen en hun dorpjes terug te pakken. Dit is niet in 1 geval zo maar in meerderen. Als voorbeelden hebben we de speler sandertje die ziubird zijn dorpen heeft moeten redden en behind the enemy lines die via spelers buiten zijn stam om in dit geval vechter877 probeert zijn tegenstander aan te vallen.

Meest onderschatte stam: Eerst had ik de indruk dat -DR- werd onderschat, maar aangezien velen dat denken maakt het dat ze toch niet zo hard onderschat worden. Een andere stam waar ik niet veel van weet maar waar ik de indruk van heb dat ze onderschat worden is Reborn. Een stam die tegen de sterkste stam op dit moment vecht en zich toch staande weet te houden en er ook niet eens slecht voor staat. Dit kan worden weerlegd met 'massa stam', 'later worden ze gerekt' ... Maar het feit blijft dat ze toch niet slecht bezig zijn voor een stam met relatief lage spelers.

Meest overschatte speler: Ik heb niet de indruk dat iemand op dit moment geweldig overschat wordt, iedereen die hoog staat laat ook zien dat ze er niet met enkel internen komen. De top 3 spelers hebben alle drie goede OD/farm en zitten in een stam waar je bij zal kunnen denken dat die wel kans maakt om te blijven bestaan.Uiteraard heeft de één wat meer in het ene dan de ander, maar dat zal altijd zo blijven gezien de prioriteiten bij eenieder anders zullen zijn.

Meest onderschatte speler:
Iedereen die minder farm heeft op dit moment wordt niet gezien als een goede speler, maar als een ppabuser. Dat is natuurlijke complete onzin en daarom ook zullen die spelers onderschat worden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Diamond lady, leuk account met fijne spelers erop!
Vechter877, leuke speler met morele waarden ondanks dat hij gebs'd is door een bepaalde stam.
Galacticos, een speler die weggespeeld is in mijn buurt maar toch is blijven spelen en zich blijft inzetten om plezier te blijven hebben in het spel.
proteus., ook een speler die weggespeeld is maar ook iemand waar je een goede babbel mee kan hebben.
ESCALATION, groep spelers waar ik de nodige respect voor heb gekregen. Mee in contact sinds lange tijd en vindt het top hoe zij aan de top kunnen blijven met farming. Dat vereist de zeker motivatie, inzet en moeite. Geen spelers om te onderschatten :)
ome Henk, een speler die veel tijd heeft gestopt in het spel en de nodige ervaring heeft. Ook hij wordt onderschat en is zeker een topman om bij te hebben als vriend of stamgenoot.
M.D. Luffy, gewoon al zijn naam is awsome! Die heeft de juiste smaak qua anime :D


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hier ga ik niet eens aan beginnen, zijn er genoeg en de meesten zullen wel weten of ze hierbij zijn of niet ;) Ik ga de moeite niet eens nemen om daar een verslag over te schrijven want dat zijn ze het niet waard.

Mooiste spelers naam:
M.D. Luffy, dat is gewoon een topnaam die overal boven zal uitsteken!

Mooiste stam naam:
Edelparade, er zit een leuk verhaal achter die je laat lachen bij de naam!

Het tofste topic: allemaal, ik krijg overal evenveel aandacht :D (more please <3 )

Het domste topic:
Mooiste profiel -stamafbeelding, hier zal men al snel uitgepraat zijn en deze kleine discussie had perfect in de praathoek gehouden kunnen worden aangezien het toch meestal dezelfde spelers zijn die reageren.

Favoriete forum poster:
atropine, weet zijn posts zeer goed te onderbouwen en altijd leuk om zijn enkele reacties te lezen.

Minst favoriete forum poster: jokersbrain, denkt alles te weten en zal zich niet inhouden om niet onderbouwde commentaar te leveren op zaken waar hij niks mee te maken heeft.

Dikste wannabe op het forum: the pianist, grote mond maar weinig daden ingame.

Dikste wannabe in het spel: zullen we nog wel achter komen vermoed ik :)

Mooiste profiel foto van spelers: Heer swek heeft echt wel een onwijs mooi profielplaatje en mezelf Darkheerser (als je van one piece houdt! :D ) met credits naar slabiack

Mooiste profiel foto van stammen: AMB, een profielfoto die je zeker een tweede blik zal gunnen

Mooiste actie van de wereld:
De naamchange van lolo naar generaal Iroh, zalig gewoon haha :)

Meest belovende speler voor de toekomst: ESCALATION, zeker een speler die ik verwacht te blijven terugkomen aan de top de komende weken/maanden. Net als Dzjenghis die we ook beter in de gaten blijven houden :)

Meest belovende stam voor de toekomst:
SPAM en Par. zijn stammen die beiden het potentieel hebben om te blijven bestaan zonder al teveel moeilijkheden.

Grootste blunder: Mijn irl maat onderschatten haha :D

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen in mijn stam en alle spelers waar ik mee in een stam wil zitten!
Topkerels en dame !
93379_thumb
NozemOil
94276_thumb
Generaal Iroh
93888_thumb
Heer Swek
92729_thumb
LoneSoldier
91543_thumb
ltdarky
91425_thumb
ZwareJongens
YannickkFR1908
KeesAchter

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niels weet altijd mijn impulsieve trekjes in toom te houden zodat ik geen 50k PP per maand opmaak en maar 30k pp.

Leuke poging om wat zieltjes te winnen na je flaters omtrent je stabs. Mislukt.
 

DeletedUser78434

Guest
Beste speler:
Op dit moment Dzjenghis, door het cluster en het 24/7 aanwezigheid van het team zijn ze ons voorbij gegaan in farming en ranking. Veel hoge dorpen waarin het aantal troepen mee viel zodat ze konden blijven doorbeuken.

Beste stam:
Dit moet zich nog uitwijzen. Wij als SPAM hebben grote dominantie in één cluster. Onderlinge strijd tussen Par. en AMB moet uitwijzen wie ik van de twee zou kiezen.

De beste stam speler:

Als het puur gebaseerd zou zijn op de ODO zouden wij voor onszelf moeten gaan. Draaien vv'tjes en OS'en waar nodig. Buiten dit om kies ik voor Xenomorph en The Monster Is Inside Me. Stille krachten voor de stam. Treed niet veel op de voorgrond maar doet wat hij moet doen en zullen altijd de stam helpen waar nodig.

Het grootste ego:
Ik neig naar Tim010, dit komt door zijn gedane uitspraken op meerdere fora. Dat hij deze wereld allemaal wel snel zal domineren.

Beste leider:
Littleme. Een goede speler die zijn zaken en zijn stam goed op orde heeft

Slechtste leider:
Darkheerser, puur door de rekrutering dicht om hem heen zodat hij ''safe'' is en de stabs die hij uit heeft gevoerd.

Meest overschatte stam:
Durf ik nog niets over te zeggen

Meest onderschatte stam:
Sextra, ben benieuwd wat zij gaan laten zien

Meest overschatte speler:
Darkheerser

Meest onderschatte speler:
ThehappyGanjaMan sick team, doet wat hij moet doen

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Littleme, Bartjuuh, Chufeng, Heer Swek en Patience is a virtue. Dit uiteraard buiten SPAM om.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Geoffrey, Darkheerser, Stylomocro

Mooiste spelers naam:

Patience is a Virtue

Mooiste stam naam:
Nobles Oblige

Het tofste topic:
Golden Awards

Het domste topic:
Nachtbrakers

Favoriete forum poster:
/

Minst favoriete forum poster:
/

Dikste wannabe op het forum:
/

Dikste wannabe in het spel:
Stylomocro

Mooiste profiel foto van spelers:
Den tist

Mooiste profiel foto van stammen:
AMB

Mooiste actie van de wereld:

Mijn eigen actie van vanmorgen. Trein getimed om net over 08:00. Iemand anders uit de stam Reborn dacht hetzelfde. Met mijn timing snipete ik blijkbaar edel 3 en 4 van hem waardoor ik een leeg dorp pakte met mijn edelclear. Daarna liep ik 3 edels en gering aantal troepen dood op mezelf en de andere speler in kwestie liep ongeveer 500 verdedigingstroepen + edel dood op de troepen bij mijn edelclear.

Als stamactie de aanval van 2 stammen op Xenomorph. om net voor 00:00 begonnen de incjes te lopen. Door de geruime activiteit in de stam kon hij genoeg deff krijgen in 7 uurtjes dat we werkelijk waar bijna niets verloren aan OS.

Rest moet de wereld nog uitmaken, is nog te weinig gebeurd.​
Meest belovende speler voor de toekomst:
MysteriousOne, gezien zijn ligging en opkomende farm schat ik dat account heel hoog in.

Meest belovende stam voor de toekomst:

De winnaar tussen AMB en Par.

Grootste blunder:
Meisterschizzle in de stam aannemen, tagte een aanval op scouts waardoor Escalation een half deffdorp zag doodgaan omdat het toch een clear bleek te zijn. Account wat vv weggaf bij incjes en zelf niet voor 08:00 aanwezig konden zijn om nog iets te dodgen/snipen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Alle huidige leden van Spam

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Team ESCALATION, Dzjenghis


 

DeletedUser56837

Guest
Een ding is zeker dit forum heeft de activiteit van het forum zeer doen stijgen :p
 
Reactiescore
524
My bad

Ze heeft zich laten internen in -Dr- en ik heb erna niet meer verder gekeken dus als er dan zo'n gelijke naam komt als @Serenity ga ik alles door elkaar halen :oops:

Maar dat zou eig niet mogen als het om Inge gaat :engel:
 

DeletedUser59552

Guest
Beste speler: Momenteel vind ik niemand echt opvallend goed. De huidige top is voornamelijk groot doordat ze veel geboost hebben, dus het is afwachten wanneer de echte skills nodig zullen zijn
Beste stam: -DR- qua cluster, SPAM qua farmen, Par qua grootte met hoeveelheid spelers, AMB heeft denk ik de beste spelers maar zeer ongunstige ligging. Dus al met al, nog niet te zeggen.
De beste stam speler: Ik hoor veel over de SPAM leden
Het grootste ego: Darkheerser
Beste leider: is te vroeg om te zeggen. Mocht AMB het lukken om een mooi cluster te vormen, dan heeft de leiding van AMB dit erg netjes gedaan. Voor de rest is er weinig over te zeggen
Slechtste leider: de leiding van Par, het aannemen van Darkheerser ook al was er bekend dat het een stabber is, is wat mij betreft onacceptabel.
Meest overschatte stam: Is lastig te zeggen, vrijwel elke grote stam heeft een hoop leden die geboost hebben. Persoonlijk vind ik iedereen die pp boost (afgezien van de noodzakelijke halvering van een boer/smederij ivm bouwtijden) noob en dus overschat ik iedereen die dat gedaan heeft.
Meest onderschatte stam: Par, de stam wordt enorm overschaduwd door het stabben van darkheerser, maar desondanks verwacht ik veel van deze kleine stam met een hecht cluster. Jammer heeft meer dan de helft flink geboost in het begin, wat ik toch altijd minder vind aan een speler.
Meest overschatte speler: Elke pp booster
Meest onderschatte speler: elke niet-pp booster
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: diamond lady
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Darkheerser
Mooiste spelers naam: Patience is a virtue
Mooiste stam naam: Reborn
Het tofste topic: GA lijstje
Het domste topic: Het meest gefarmd, is zinloos nu iedereen kan pp boosten
Favoriete forum poster:
Jokersbrain, ellenlange teksten die ik nooit helemaal lees omdat ik het nooit begrijp, maar altijd enthousiast en hij blijft het proberen
Hopeful, tjah, toelichting is niet nodig
Minst favoriete forum poster: Darkheerser, hoe arrogant je reageerde in je eigen stabtopic, bizar...
Dikste wannabe op het forum: Tim010, niks tegen je persoonlijk, maar omdat dit jouw instellingen zijn en je dit vaak benadrukt hebt, heb je hele hoge verwachtingen geschept. Vooralsnog maak je ze waar, though. Darkheerser, sommige van je posts zijn best wel heel arrogant.
Dikste wannabe in het spel: Iedereen die pp geboost heeft
Mooiste profiel foto van spelers: boeit me niet
Mooiste profiel foto van stammen: boeit me niet
Mooiste actie van de wereld: Reborn die dorpen heeft veroverd van SPAM ook al is er toch een groot verschil in punten. Is de enige noemenswaardige gebeurtenis tot nu toe.

Meest belovende speler voor de toekomst: ik zie hier telkens een top 5 speler neergezet worden wat echt complete bullshit is. Iemand die al in de top 20 staat, is niet meer veelbelovend. Dus ik nomineer hier skaan123 simpelweg vanwege hun farmaantallen en ODA hoogte in vergelijking met hun accountgrootte. Toch een prestatie om met maar 4 dorpen al boven de 1M per dag te farmen.
Meest belovende stam voor de toekomst: Par/AMB, winnaar van deze strijd zal, denk ik, de wereld overwinnen.
Grootste blunder: de rekruut van darkheerser door Par geeft echt een smet aan deze stam.
Voor wie heb je nu echt respect: niemand heeft tot nu toe mijn respect verdiend
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jokersbrain, Hopeful.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56837

Guest
Wil iedereen nou echt met diamond lady in de stam zitten omdat het een vrouwlijk figuur is? haha
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Favoriete forum poster: Jokersbrain, ellenlange teksten die ik nooit helemaal lees omdat ik het nooit begrijp, maar altijd enthousiast en hij blijft het proberen
Hopeful, tjah, toelichting is niet nodig
Minst favoriete forum poster: Darkheerser, hoe arrogant je reageerde in je eigen stabtopic, bizar...
Dikste wannabe op het forum: Tim010, niks tegen je persoonlijk, maar omdat dit jouw instellingen zijn en je dit vaak benadrukt hebt, heb je hele hoge verwachtingen geschept. Vooralsnog maak je ze waar, though. Darkheerser, sommige van je posts zijn best wel heel arrogant.


Zolang ik mijn verwachtingen waar maak denkik niet dat de term "wannebe" de juiste is :rolleyes: Ik zou mijn AF gedrag dan ook zeker niet omschrijven als wannebe omdat ik niet zo weten wie ik dan wel zou willen zijn. Het feit dat je Hopefull bij favo zet duidt namelijk al aan dat je hier de inhoudsloze posten verkiest.

Maar bedankt voor de vernoeming!

Het grootste ego:
Ik neig naar Tim010, dit komt door zijn gedane uitspraken op meerdere fora. Dat hij deze wereld allemaal wel snel zal domineren.

Deze is wel terecht, al heb ik het gevoel dat als je al mijn AF posts doodserieus neemt je met verkeerde gedachten gaat zitten. Maargoed zolang we niet door de mand vallen kan dat allemaal geen kwaad hé :)
 
Reactiescore
3.586
Zolang ik mijn verwachtingen waar maak denkik niet dat de term "wannebe" de juiste is :rolleyes: Ik zou mijn AF gedrag dan ook zeker niet omschrijven als wannebe omdat ik niet zo weten wie ik dan wel zou willen zijn. Het feit dat je Hopefull bij favo zet duidt namelijk al aan dat je hier de inhoudsloze posten verkiest.

Hij benoemd vooral mij dus slechte stelling van je.
 

DeletedUser59552

Guest
Zolang ik mijn verwachtingen waar maak denkik niet dat de term "wannebe" de juiste is :rolleyes: Ik zou mijn AF gedrag dan ook zeker niet omschrijven als wannebe omdat ik niet zo weten wie ik dan wel zou willen zijn. Het feit dat je Hopefull bij favo zet duidt namelijk al aan dat je hier de inhoudsloze posten verkiest.

Maar bedankt voor de vernoeming!

Heb je gelijk in, alleen de game is nog vroeg he :) Doordat het jouw instellingen zijn, heb je jezelf bijna 'verplicht' als het ware om de wereld te winnen, ook door je groei/start, dus ik heb hoge verwachtingen van je.

Hopefull is favo omdat D gewoon een topgozer is. 90% van zijn posts hebben totaal geen inhoud, maar ik vind hem vooral grappig en ik kan lachen om zijn posts. Maar eigenlijk geldt dat voor bijna iedereen hier dat er geen inhoud zit.

Hij benoemd vooral mij dus slechte stelling van je.
Ik benoem jullie beiden :engel:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hij benoemd vooral mij dus slechte stelling van je.

Jij probeert nog wereld inhoudelijk te posten, van Hopeful twijfel ik of die wel effectief een wereld speelt :p

Één L meneer Timm :mad:

Je krijgt er 2 van mij ;)

Heb je gelijk in, alleen de game is nog vroeg he :) Doordat het jouw instellingen zijn, heb je jezelf bijna 'verplicht' als het ware om de wereld te winnen, ook door je groei/start, dus ik heb hoge verwachtingen van je.

Ik was er gewoon trots op dat mijn instellingen verkozen werden :D ik voel me niet echt verplicht om te winnen maar is natuurlijk iets waar iedereen voor speelt hé ;)
 
Bovenaan