Top / Flopstammen

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb net een nieuw accountje gemaakt om eens te kijken hoe de wereld eruit ziet en ik ben er nog steeds van overtuigd dat Run nog wel eens lastig kan gaan zijn.

Ook wil ik de heren van Tick! heel veel succes wensen en ze een schouderklopje geven aangezien ze de enige stam zijn waar geen, netjes gezegd, mindere spelers inzitten.
 

DeletedUser77666

Guest
Ik heb net een nieuw accountje gemaakt om eens te kijken hoe de wereld eruit ziet en ik ben er nog steeds van overtuigd dat Run nog wel eens lastig kan gaan zijn.

Ook wil ik de heren van Tick! heel veel succes wensen en ze een schouderklopje geven aangezien ze de enige stam zijn waar geen, netjes gezegd, mindere spelers inzitten.
Dan heb je mij nog nooit zien spelen :p
 

DeletedUser77666

Guest
Doe de rest de groetjes van me :eek:

Het was gezellig samen met jullie in Modus :D
Wie was jij?
Modus heb ik niet lang in gezeten maar was een hechte groep , gelukkig hebben we die nu weer voor een groot deel bij elkaar ;)
 

DeletedUser73636

Guest
Het stoppen van dit alles heeft niks te maken met de massa van jullie. Het heeft vooral te maken met communicatie tussen iedereen. Toen we Royal begonnen hadden we ondanks onze slechte ligging een zeer sterke communicatie binnen de stam. Toen even geleden de hoofdspelers van Mysterious, Soaleban en Sten stopten werd dit al een heel stuk minder. Onze eerste massa met een bepaald deel van de stam was een succes. Maar bij de volgende massa met de gehele stam liep het moeilijk. Ik plaatste berichten om een massa te regelen maar na enkele dagen kwamen daar maar 4 reacties op. Toen ik laatst van vakantie terugkeerde was het voor mij duidelijk dat dit niet meer kok blijven duren. In mijn afwezigheid heeft de medeleider TDS helemaal niks gedaan, is de BG met Puppet op het spel gezet door Royal leden die moeilijk deden op het gedeeld forum. Toen realiseerde ik me dat Royal zonder deftige communicatie en ook de BG met Puppet niet lang kan blijven bestaan. Onze ligging was altijd al een minpunt en dat was het enige wat over was.

Maar buiten dit alles moet je niet bepaald uit de hoogte proberen doen, want je hebt nog helemaal niks bewezen deze wereld :)

Aanvallend gezien heb ik nog niet veel gezien, geef ik je zeker gelijk in! Desondanks heb ik het defensief toch niet slecht gedaan toen royal met hun massa's kwamen en nooit een dorp konden nemen op eentje na door een recap fail van mezelf. Defensief heb ik zeker men steentje bijgedragen in het stoppen van de opmars van Royal in het noorden.

Ik kom helemaal niet uit de hoogte doen, vond het gewoon leuk dat jij degene was met alleen maar commentaar op mezelf maar dan nu zelf faalt als leider & dan communicatie als excuus komt bovenhalen. Dat was hetzelfde in Ex. en ik was nog net genoeg om mezelf de schuld te geven maar dat kan jij weer niet ;).

P.S. Wat heb jij zoal gedaan deze wereld? Nog helemaal niets, geen enkele echte vijand tegengekomen op eentje na. Voor de rest lig je bijna Rim dus. Niet teveel klagen over mij als je zelf (nog) niets hebt om te laten zien.
 

DeletedUser75234

Guest
Aanvallend gezien heb ik nog niet veel gezien, geef ik je zeker gelijk in! Desondanks heb ik het defensief toch niet slecht gedaan toen royal met hun massa's kwamen en nooit een dorp konden nemen op eentje na door een recap fail van mezelf. Defensief heb ik zeker men steentje bijgedragen in het stoppen van de opmars van Royal in het noorden.

Ik kom helemaal niet uit de hoogte doen, vond het gewoon leuk dat jij degene was met alleen maar commentaar op mezelf maar dan nu zelf faalt als leider & dan communicatie als excuus komt bovenhalen. Dat was hetzelfde in Ex. en ik was nog net genoeg om mezelf de schuld te geven maar dat kan jij weer niet ;).

P.S. Wat heb jij zoal gedaan deze wereld? Nog helemaal niets, geen enkele echte vijand tegengekomen op eentje na. Voor de rest lig je bijna Rim dus. Niet teveel klagen over mij als je zelf (nog) niets hebt om te laten zien.

Grappig dat je denkt dat je het goed gedaan hebt terwijl je nooit een target bent geweest van een massa van Royal.

En leuk dat je het even aanhaalt.

Farm:

Meeste grondstoffen geplunderd in één dag.

Under The Stairs --> 1.250.092

.Aftersky --> 18.483.430

ODA:

Under The Stairs --> 360.455

.Aftersky --> 1.741.993

Dorpen:

Under The Stairs --> 73 waarvan 33 interns

.Aftersky --> 94 waarvan 12 interns

Denk toch dat ik dus al een pak meer heb gedaan dan jou :)

 

DeletedUser33115

Guest
Grappig dat je denkt dat je het goed gedaan hebt terwijl je nooit een target bent geweest van een massa van Royal.

En leuk dat je het even aanhaalt.

Farm:

Meeste grondstoffen geplunderd in één dag.

Under The Stairs --> 1.250.092

.Aftersky --> 18.483.430

ODA:

Under The Stairs --> 360.455

.Aftersky --> 1.741.993

Dorpen:

Under The Stairs --> 73 waarvan 33 interns

.Aftersky --> 94 waarvan 12 interns

Denk toch dat ik dus al een pak meer heb gedaan dan jou :)

Farmen in de rim is een makkie in vergelijk tot farmen in de core, dus een vergelijking die mank gaat, daarbij is farmen erg leuk, maar dorpen pakken nog leuker, en rim vergelijken met core is nogal zielig, dat weet je zelf ook.
Je had een hele grote mond in Royal, we zullen zien hoe het je vergaat, ik persoonlijk geef je weinig hoop.
 

DeletedUser75234

Guest
Farmen in de rim is een makkie in vergelijk tot farmen in de core, dus een vergelijking die mank gaat, daarbij is farmen erg leuk, maar dorpen pakken nog leuker, en rim vergelijken met core is nogal zielig, dat weet je zelf ook.
Je had een hele grote mond in Royal, we zullen zien hoe het je vergaat, ik persoonlijk geef je weinig hoop.

Ik denk dat 1mil farmen op een dag zelfs voor een core speler het zieligst van al is. Als we kijken naar Sylar, die nog meer in de core ligt dan Under heeft die nog 10 keer zoveel. Zelfs Oink zit dichter bij de core dan Under dat zit.
 

DeletedUser33115

Guest
Dat ook ja :p Maar dat is natuurlijk hun fout. Het is even makkelijk farmen in de rim als in de core als je de bb's laat liggen :)
Tja, het is maar wat je als fout wil zien, farms hebben hun voordelen, troepen ook:p
zolang er geen gebrek is aan edels , maakt het mij weinig uit:p
 

DeletedUser73636

Guest
Grappig dat je denkt dat je het goed gedaan hebt terwijl je nooit een target bent geweest van een massa van Royal.

En leuk dat je het even aanhaalt.

Farm:

Meeste grondstoffen geplunderd in één dag.

Under The Stairs --> 1.250.092

.Aftersky --> 18.483.430

ODA:

Under The Stairs --> 360.455

.Aftersky --> 1.741.993

Dorpen:

Under The Stairs --> 73 waarvan 33 interns

.Aftersky --> 94 waarvan 12 interns

Denk toch dat ik dus al een pak meer heb gedaan dan jou :)

Jij blijft echt de grootste egotripper aller tijden.
Je pakt gewoon de statistieken waarin je wint van me & die plak je dan maar om jezelf goed te laten uitschijnen.

Als je natuurlijk een ODD hebt van nog geen 100k terwijl ik er eentje heb van 2.5 miljoen dan kan ik ook ODA hebben.
Je ligt in de rim bij de noobjes van de wereld en je wilt vergelijken in dorpen dat je genomen hebt? Iedereen kan dorpjes overnemen in de Rim daar moet je echt geen talent voor zijn hoor ;)

Goed farmen heb je gelijk, ik ben misschien wel swerelds slechtste farmer maar goed.
Voor de rest ben je nergens beter hoor.

Als ik nooit aangevallen was zoals jij kon ik ook ODA hebben tot in het oneindig, je bent nooit getest omdat je rim ligt & nog meer naar rim edelt.
Je ontwijkt confrontaties & je schuild achter zogenaamde statistieken waarin je kan winnen van anderen, maar de statistieken waarin je verliest laat je maar achterwege want iedereen zou eens moeten zien hoe "goed" je werkelijk bent.

Maargoed, zolang je zelf geloofd dat je zo top bent, kan je lekker slapen in de nacht.
 

DeletedUser75234

Guest
Jij blijft echt de grootste egotripper aller tijden.
Je pakt gewoon de statistieken waarin je wint van me & die plak je dan maar om jezelf goed te laten uitschijnen.

Als je natuurlijk een ODD hebt van nog geen 100k terwijl ik er eentje heb van 2.5 miljoen dan kan ik ook ODA hebben.
Je ligt in de rim bij de noobjes van de wereld en je wilt vergelijken in dorpen dat je genomen hebt? Iedereen kan dorpjes overnemen in de Rim daar moet je echt geen talent voor zijn hoor ;)

Goed farmen heb je gelijk, ik ben misschien wel swerelds slechtste farmer maar goed.
Voor de rest ben je nergens beter hoor.

Als ik nooit aangevallen was zoals jij kon ik ook ODA hebben tot in het oneindig, je bent nooit getest omdat je rim ligt & nog meer naar rim edelt.
Je ontwijkt confrontaties & je schuild achter zogenaamde statistieken waarin je kan winnen van anderen, maar de statistieken waarin je verliest laat je maar achterwege want iedereen zou eens moeten zien hoe "goed" je werkelijk bent.

Maargoed, zolang je zelf geloofd dat je zo top bent, kan je lekker slapen in de nacht.

Wel. Kun jij even alle statistieken neerzetten waarin je wint van mij?

Juist ja, eentje. En die ene heb ikzelf niet in de hand. Ik kan moeilijk vragen aan mensen om me aan te vallen zodat ik een hoge ODD krijg.

Ik vraag me trouwens af waarom je denkt dat de noobjes van de wereld in de rim liggen? Jij ligt toch in de core? Ik durf zelfs te wedden dat je meer ervaring terug gaat vinden in de rim dan in de core.
 

DeletedUser73636

Guest
Wat is het verband tussen aangevallen worden en geen ODA hebben? Def jij met off troepen?

Wel dat ik ten eerste mijn ratio off/def dorpen moest aanpassen door het blijvend groeiende front.
Ten tweede dat ik moeilijk vol in offence kan gaan om dorpen te gaan nemen die ik dan niet kan verdedigen.
Ten derde, waren de enige directe tegenstanders Royal, ervoor was er niet extreem veel om offensief hoog te staan.

Wel. Kun jij even alle statistieken neerzetten waarin je wint van mij?

Juist ja, eentje. En die ene heb ikzelf niet in de hand. Ik kan moeilijk vragen aan mensen om me aan te vallen zodat ik een hoge ODD krijg.

Ik vraag me trouwens af waarom je denkt dat de noobjes van de wereld in de rim liggen? Jij ligt toch in de core? Ik durf zelfs te wedden dat je meer ervaring terug gaat vinden in de rim dan in de core.

Eigenlijk heb ik meer ODD & meer OSDD & jij hebt gewoon meer ODA (Niet zoveel meer nu).
Dus zie eigenlijk nergens waar je wint van mij behalve dat je meer punten hebt & dat je meer farmt.

En als jij nu werkelijk wilt gaan zeggen dat de rim moeilijker is dan core dan ben je echt wel gek geworden. Je hebt geen tegenstand gehad op 1 iemand na & vermits daar niets ligt dat jou gaat aanvallen gaan we je verdedigende skills (als je die al hebt) nog een lange tijd niet zien. Wij van Trains lagen in het midden van een oorlog tegen 2 stammen die rond ons lagen. Je kan onmogelijk gaan zeggen dat jou positie moeilijker is dan de core. Je weet goed genoeg dat rim altijd simpeler is.

Blijven zeggen dat ik minder ben als jou maar zelf niet beter presteren gaat echt niet helpen hoor. Je hebt nog geen tegenstand gehad en daardoor sta je mooi vanboven. Ik wacht wel af tot je nog eens een stam omzeep helpt of dat je eindelijk eens in een positie komt dat je onder vuur gaat liggen & dan kijken we wel weer hoe goed je echt bent. Maar ik moet je meegeven als je half zo goed bent als dat je denkt dat je bent, dan win je deze wereld met 2 vingers in de neus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan