[Speeltopic] Wvw #265

Deleted User - 487871837

Guest
Voor nu: Famdecibel

Wijst veel maar is nergens echt duidelijk en zegt veel dingen die heel vreemd zijn. Misschien dat ik hem switch als er in de komende 1,5 uur rare dingen gebeuren, maar voor nu staat ie. Wil niet nog een DL missen :D
 

DeletedUser76181

Guest
Sorry boys heb vandaag niet veel tijd gehad om dit allemaal door te nemen...
Vandaar dat mijn stem ook blijft staan op famdecibel
 

Deleted User - 2265087

Guest
Het voordeel van de twijfel krijgt hij bij mij dus niet, en jij ook niet. Het is een dekmantel. Heel makkelijk om na zo'n actie te zeggen dat je goed bent, maar het is geen garantie..

Het is geen garantie nee, tot hij dood is. Dat is niks in WvW. Maar je kan wel een beetje nadenken en concluderen dat de kans dat hij goed is vele malen groter is dan de kans dat hij slecht is.

@Hopeful, ik ben het met je eens dat Fam heel raar speelt, maar het vorige potje had ze ook al zulke rare posts en toen was ze burger.
 

DeletedUser17472

Guest
Jo, ik geef altijd famargumenten, die snapt niemand... Laat maar lekker staan, je zit fout, geloof me.
 
Reactiescore
1.468
Jo, ik geef altijd famargumenten, die snapt niemand... Laat maar lekker staan, je zit fout, geloof me.
Geef dan eens goede tegenargumenten om te voorkomen dat we onnodig een goedje lynchen. Aan een goedje die haar keuzes niet kan beargumenteren hebben de medegoedjes niets.
 

DeletedUser17472

Guest
Al diegene die nu op mij stemmen hebben dat overlegd in de wolvenchat. Blijk ik een goedje te zijn, en ik ben een bewezen goedje, stem morgen dan ajb op hen morgen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het is geen garantie nee, tot hij dood is. Dat is niks in WvW. Maar je kan wel een beetje nadenken en concluderen dat de kans dat hij goed is vele malen groter is dan de kans dat hij slecht is.

@Hopeful, ik ben het met je eens dat Fam heel raar speelt, maar het vorige potje had ze ook al zulke rare posts en toen was ze burger.

Ik ken fam verder niet en het zou zeker kunnen dat ze goed is, shame on us dan in dat geval, maar ik zou niet weten op wie ik anders moet gaan zitten?

Of jij moet een briljante theorie hebben.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Al diegene die nu op mij stemmen hebben dat overlegd in de wolvenchat. Blijk ik een goedje te zijn, en ik ben een bewezen goedje, stem morgen dan ajb op hen morgen.

Dit is echt een hele slechte uitspraak als je er vanuit gaat dat ik een bijna bewezen goedje ben.
 

DeletedUser17472

Guest
Geef dan eens goede tegenargumenten om te voorkomen dat we onnodig een goedje lynchen. Aan een goedje die haar keuzes niet kan beargumenteren hebben de medegoedjes niets.
Ik heb mijn antwoorden beargumenteerd. Daarnaast heb ik nog geen stem uitgebracht vandaag, dus ik zou niet weten wat ik nu zou moeten beargumenteren. Jij doet het zelf niet eens. Je blijft hangen op wat ik in mijn allereerste antwoord dit potje heb gezegd en dat heb ik al weerlegd.
 
Reactiescore
1.468
Al diegene die nu op mij stemmen hebben dat overlegd in de wolvenchat. Blijk ik een goedje te zijn, en ik ben een bewezen goedje, stem morgen dan ajb op hen morgen.
Lol, ik zeg net dat je als je een goedje bent jezelf met normale argumenten kunt verdedigen, anders hebben wij niets aan je als je een medegoedje zou zijn.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Iemand enig idee waar ons semi bewezen goedje @Jenskeuh is gebleven? Zal zijn mening ook graag willen horen nog.
 

DeletedUser17472

Guest
Dit is echt een hele slechte uitspraak als je er vanuit gaat dat ik een bijna bewezen goedje ben.
Waar is dat dan bewezen. In jouw hoofd? Sorry, maar ik heb dat nergens uit kunnen halen en niemand die ik enigszins vertrouw bevestigt dit.

Lol, ik zeg net dat je als je een goedje bent jezelf met normale argumenten kunt verdedigen, anders hebben wij niets aan je als je een medegoedje zou zijn.
Ik ben een bewezen goedje simpelweg omdat ik het zeg. Maar geloof me niet en laat de wolven winnen. Prima, ik ga hier verder dan ook niet op in.
 
Reactiescore
1.468
Waar is dat dan bewezen. In jouw hoofd? Sorry, maar ik heb dat nergens uit kunnen halen en niemand die ik enigszins vertrouw bevestigt dit.


Ik ben een bewezen goedje simpelweg omdat ik het zeg. Maar geloof me niet en laat de wolven winnen. Prima, ik ga hier verder dan ook niet op in.

simpelweg omdat ik het zeg :x Wat een argument.
 
Bovenaan