[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser73696

Guest
De discussie van Stefaan vind ik vrij zwak en niet tot wolfjes leiden. De stemmers echter wel, ik zit al een tijdje in mijn achterhoofd met een welp die actie moet ondernemen. Op dit moment is er één iemand die contact heeft gezocht met veel spelers en ook wolfjes gedrag vertoond in dit topic. Op dit moment heb ik één potentiele kandidaat als wolf en één potentiele kandidaat als welp.

.Royalist. is in mijn ogen een beginnende wolf. Als wolf ben je vaak onzeker de eerste paar dagen, en verder heb ik hem nog niet vaak dit spel zien spelen. Royalist zijn mening keert om bij elke post, wil graag meelopen en durft geen eigen mening te volgen.

Gamebreaker lijkt mij een typische welp. Wil met iedereen in gesprek komen om dingen te achterhalen, moet natuurlijk rollen raden.

Goedjes... Zucht

Quote 1, vlak na een stemming even laten zien dat die "goedje" is.

Verder heb ik nog zoveel gedachtes, waar ik BI ook opvallen stil vind en een rare stemming vind hebben. Het blijft natuurlijk een Contact potje.

Mijn stem gaat dus naar Gamebreaker
 
Reactiescore
1.015
Toch wel, aangezien de lunch soms kan leiden naar wolven via verdenkingen, claims, contacten etc. Een goede wolf luncht slim.

Toch niet, want er is niks slims aan lunchen op dag 1 ;). Lunch zegt nooit iets over ervarenheid was het punt. Dat is gewoon zo. Je kan 1 ervaren mens hebben en 5 dummies of 6 dummies of een evenwaardige verdeling en dat kan exact dezelfde lunches opleveren.
 

DeletedUser73696

Guest
Toch niet, want er is niks slims aan lunchen op dag 1 ;). Lunch zegt nooit iets over ervarenheid was het punt. Dat is gewoon zo. Je kan 1 ervaren mens hebben en 5 dummies of 6 dummies of een evenwaardige verdeling en dat kan exact dezelfde lunches opleveren.

Wil je hiermee alvast de trieste lunch van gister verklaren en goed praten?
 
Reactiescore
1.015
Wil je hiermee alvast de trieste lunch van gister verklaren en goed praten?

Gaat ineens niet specifiek over de lunch van gisteren, maar over mechanismes. Ik hoef nooit iets goed te praten en die lunch was niet triestig. Als je dat wel vind en je kan je er niet overheen zetten, moet je me maar lynchen.
 

DeletedUser78367

Guest
Het feit dat de wolven hiervoor kiezen kunnen ook betekenen dat we met onervaren wolven zitten. Iemand die inactief is zou ik als wolf er niet uit stemmen. Inactieve spelers geef je weinig aandacht, die laat je door de spelleiding kicken :)

Dit is zo'n typische, 'kijk eens, door deze opmerking lijk ik een goedje' post. Aantal gesprekken gehad, topic nog maar eens gelezen, maar heb nog geen verdachte waar ik zeker van ben. Het wolven luchtje aan deze post wel. Iamfamous.
 

DeletedUser77639

Guest
Dit is zo'n typische, 'kijk eens, door deze opmerking lijk ik een goedje' post. Aantal gesprekken gehad, topic nog maar eens gelezen, maar heb nog geen verdachte waar ik zeker van ben. Het wolven luchtje aan deze post wel. Iamfamous.
het is niet omdat er een inactiefje wordt gelunched dat je met onervaren wolven zit. noemen ze vooral sportief lunchen zodat het potje niet plots doodvalt als er alleen maar inactieven inzitten, houd het potje in mijn ogen levend en wat leuker. waarom zou je meedoen met een potje als je toch niet actief kan zijn.
Al snap ik dat nieuwe spelers het niet altijd makkelijk hebben om heel actief mee te doen, maar het lijkt me niet onmogelijk.

gekker is dat jij hier een wel heel makkelijk een stem plaatst
 

DeletedUser78367

Guest
het is niet omdat er een inactiefje wordt gelunched dat je met onervaren wolven zit. noemen ze vooral sportief lunchen zodat het potje niet plots doodvalt als er alleen maar inactieven inzitten, houd het potje in mijn ogen levend en wat leuker. waarom zou je meedoen met een potje als je toch niet actief kan zijn.
Al snap ik dat nieuwe spelers het niet altijd makkelijk hebben om heel actief mee te doen, maar het lijkt me niet onmogelijk.

gekker is dat jij hier een wel heel makkelijk een stem plaatst

Daar heb ik het toch ook helemaal niet over? Ik heb ook niet echt vraagtekens bij de lunch, maar meer vraagtekens bij zijn zin 'iemand die inactief is zou ik er als wolf niet uitstemmen'.

En als je gelezen had vermelde ik duidelijk waarom ik mijn stem plaatste. De kans dat er straks 15 meeloopstemmen zijn waar niemand ooit nog naar kijkt is misschien wel gekker.
 

DeletedUser64575

Guest
Daar heb ik het toch ook helemaal niet over? Ik heb ook niet echt vraagtekens bij de lunch, maar meer vraagtekens bij zijn zin 'iemand die inactief is zou ik er als wolf niet uitstemmen'.

En als je gelezen had vermelde ik duidelijk waarom ik mijn stem plaatste. De kans dat er straks 15 meeloopstemmen zijn waar niemand ooit nog naar kijkt is misschien wel gekker.

Was het niet Rick die dat zei?
 

DeletedUser73696

Guest
Gaat ineens niet specifiek over de lunch van gisteren, maar over mechanismes. Ik hoef nooit iets goed te praten en die lunch was niet triestig. Als je dat wel vind en je kan je er niet overheen zetten, moet je me maar lynchen.

Je lijkt nogal gefrustreerd over te komen, is het wolventeam niet zo leuk deze ronde?
 

DeletedUser63354

Guest
Ofwe
l probeer je u hier uit te praten ofwel heb je wel degelijk gelijk. De toekomst brengt raad..

AngelinoLoveYa.

Heb hem nog niets nuttigs zien zeggen, terwijl hij normaal juist super actief is.
Ik vertrouw het niet.
Als hij goedje is speelt hij op de voorgrond; dus kan ik er alleen maar vanuit gaan dat hij nu slechtje is.

Wauw, dit is wel een heel laag argument.

Angelinoloveya

Jokersbrein

Ik weet niet wie wolf is en joker wolf is zou wel heel toevallig zijn op dag 1 maar vooruit dan maar ...

Ik bedenk me ik ga op joker>> Youri ipv joker ik geloof hem wel dat het enkelt trollen was wat hij deed (jens trolde ook en ik zie hem ook niet veel stemmen krijgen )

Ik heb even wat citaten gequote die ik verdacht vind.
Jessica heb ik geen flauw idee van wat ze aan het doen is, en bij Maroen spot ik gewoonweg 2 stemmen die gewoon gedroppt worden zonder na te denken.
De stem op Angelinoloveya is erg wolfs, maar de stem op Jokersbrain doet mij vermoeden dat dit wel eens een wolf kan zijn.

Zoals we weten heeft Joker gister best wel veel meeloopstemmen gekregen, maar wolven willen altijd de minst opvallende mensen zijn áls er dan toch meegelopen word. Je hebt bijvoorbeeld wolven die de tactiek hebben om weg te lopen van het lynchtarget en buiten schot te blijven (Zie quotes van Jessica), maar je hebt ook mensen die zelf nog even hun eigen reden gaan bedenken om op iemand te stemmen. Zo haal ik hier Maroen1 aan. 'Wauw, dit is wel een heel laag argument.' -> Stem.

Normaal gesproken was dit natuurlijk nooit genoeg geweest voor een normale stem, maar omdat er zoveel stemmen staan lijkt het erop alsof Maroen Jokersbrain nog even extra verdacht wil maken en de lynch helemaal te sealen. Of dit met opzet is gedaan? Denk ik niet. Maar dit zijn wel onbewuste wolventrekjes.

Ik had ook nog een post van IamFamous gequote, maar kwam er achter dat die meer verdacht is op basis van mijn gevoel. Zo vind ik Time redelijk op de achtergrond spelen en vind ik Eucalyptus ook niet zo lekker aanwezig (Back in Action, iknow Y ;) ). Ben benieuwd naar jullie input.

maroen1
 

DeletedUser76681

Guest
Niet geheel overtuigd maar zal toch meegaan op Jokersbrain. Ga ervan uit dat Jens goedje is en zijn redenen heeft om Jannes te verdenken.

Bij Yankee denk ik dat het inderdaad oprecht is, bij deze man twijfel ik er toch wel aan. Waarom zou je een reactie als dit plaatsen?

Dit is zo'n typische, 'kijk eens, door deze opmerking lijk ik een goedje' post. Aantal gesprekken gehad, topic nog maar eens gelezen, maar heb nog geen verdachte waar ik zeker van ben. Het wolven luchtje aan deze post wel. Iamfamous.

Wie ben jij?

ik snap je niet helemaal, je bent niet echt zeker van je stemmen maar toch plaats je ze met weinig onderbouwing? wat heeft jou gegeven om er van uit te gaan dat jens goedje is? Zoals je ziet zat jens er met jannes wel naast.

Eerst vind je maroen verdacht, maar dan ga je toch naar IamFamous en met welke reden?
 

DeletedUser76181

Guest
Omdat ik dringend door moet, ben ik genoodzaakt om ook mijn stem al uit te brengen.

Ik weet dat dit een gewaagde stem gaat zijn en er sws reactie op komt, maar toch ga ik het wagen. Beast Incarnate voor mij ben je de wolf/welp. Je doet heel de tijd alsof je een welp bent (doe je blijkbaar geregeld). Je hebt ook tegen me gezegd dat een goede welp niet opvalt. Hmm, het enigste wat jij doet is opvallen? Dus vandaar dat ik ook deze stem uitbreng. Mensen doen geloven dat je iemand bent met een sarcastische ondertoon.
 
Reactiescore
182
Ik heb even wat citaten gequote die ik verdacht vind.
Jessica heb ik geen flauw idee van wat ze aan het doen is, en bij Maroen spot ik gewoonweg 2 stemmen die gewoon gedroppt worden zonder na te denken.
De stem op Angelinoloveya is erg wolfs, maar de stem op Jokersbrain doet mij vermoeden dat dit wel eens een wolf kan zijn.

Zoals we weten heeft Joker gister best wel veel meeloopstemmen gekregen, maar wolven willen altijd de minst opvallende mensen zijn áls er dan toch meegelopen word. Je hebt bijvoorbeeld wolven die de tactiek hebben om weg te lopen van het lynchtarget en buiten schot te blijven (Zie quotes van Jessica), maar je hebt ook mensen die zelf nog even hun eigen reden gaan bedenken om op iemand te stemmen. Zo haal ik hier Maroen1 aan. 'Wauw, dit is wel een heel laag argument.' -> Stem.

Normaal gesproken was dit natuurlijk nooit genoeg geweest voor een normale stem, maar omdat er zoveel stemmen staan lijkt het erop alsof Maroen Jokersbrain nog even extra verdacht wil maken en de lynch helemaal te sealen. Of dit met opzet is gedaan? Denk ik niet. Maar dit zijn wel onbewuste wolventrekjes.

Ik had ook nog een post van IamFamous gequote, maar kwam er achter dat die meer verdacht is op basis van mijn gevoel. Zo vind ik Time redelijk op de achtergrond spelen en vind ik Eucalyptus ook niet zo lekker aanwezig (Back in Action, iknow Y ;) ). Ben benieuwd naar jullie input.

maroen1

Prima, stem op mij.
Het zal je berouwen.

Overigens is de stem op angelino helemaal niet zo vreemd. Heb je angelino wel eens een potje inactief gezien?
Let op mijn woorden, vanavond volgt er een stem die gewoon op iemand volgt.

Waarom wijzig ik dan toch naar jokersbrain? Laat ik het hierop houden.
Ik heb baat bij een duidelijke lynchstemming, en op dat moment was jokersbrein gewoon de beste keuze.

E: overigens, je had best wel even met me mogen spreken van te voren. Je weet dat ik actief genoeg ben om je van info te voorzien.
 
Reactiescore
1.015
Omdat ik dringend door moet, ben ik genoodzaakt om ook mijn stem al uit te brengen.

Ik weet dat dit een gewaagde stem gaat zijn en er sws reactie op komt, maar toch ga ik het wagen. Beast Incarnate voor mij ben je de wolf/welp. Je doet heel de tijd alsof je een welp bent (doe je blijkbaar geregeld). Je hebt ook tegen me gezegd dat een goede welp niet opvalt. Hmm, het enigste wat jij doet is opvallen? Dus vandaar dat ik ook deze stem uitbreng. Mensen doen geloven dat je iemand bent met een sarcastische ondertoon.

Fair enough. Ik vind het leuk om zo te spelen, maar ik vind het ook leuk om zo stemmen te krijgen. Anders blijk ik er nooit te krijgen.
Als ik mag muggenziften overigens, is het geen sarcasme. Sarcasme is kwetsend. Ik gebruik cynisme :).
 

DeletedUser63354

Guest
Goed dan. Bij deze ga ik dan maar op gevoel stemmen:

IamFamous
 

DeletedUser69785

Guest
Als ik kijk naar je overhaaste stemmen en de manier waarop, heb ik net de indruk dat je geen flauw idee hebt wie de wolven zijn. Lunch zegt ook niks over eventuele ervarenheid van de wolven.

Nou, het potje dat Xilios eerste nacht gelunchd werd was Stefaan infectiewolf --'
Waarom zou ik dan nu uitsluiten dat hij niet gewoon hetzelfde gaat doen. Hij blijkt het ook totaal niet erg te vinden een nieuweling (ookal was hij beetje inactief) direct nacht 1 te lunchen. Daarom staat mijn stem nog op hem staan...
 
Bovenaan