[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser64575

Guest
Of je gebruikt het als een soort dubbele psychologie. Je kan erg makkelijk zeggen van "ik heb dit nu 1 keer als wolf gedaan, en ik zou wel heel erg dom zijn om dit weer als wolf te doen" en iedereen zal dan meegaan met die redenatie omdat het erg onwaarschijnlijk is. Maar stiekem kun je dat dan in je voordeel gebruiken.

Maar ik wil er verder niet veel over zeggen, ik haalde het in eerste instantie meer aan voor de grap namelijk

Je hebt voordat je deze post plaatste niks aangemerkt over de troll van Game, dus waar was deze 'eerste instantie'?

Dus je kunt dan niet even die ene tel wachten met posten tot je je rol hebt gezien? Ik vond het ook nogal een raar bericht. Als je kijkt naar alle mensen die nu nog niet gepost was jij echt niet de ergste geweest. Nu wel, omdat je expres niet op de achtergrond wil belanden, want dat zou verdacht zijn.

Als je overigens een statement probeert te maken met deze post, dan doe je dat ook wel op een vreemde manier naar mijn mening. 'Mensen janken tegenwoordig om alles'. Dat hoort er juist bij toch, letten op de kleine dingen?

Nou ik vind het compleet onlogisch dat je eerst post en dan pas je rol leest. En dat ook nog aankondigt. Iedereen kijkt eerst naar zijn rol.

@GreenGang. Negeer je deze discussie expres of komt er nog een uitleg? 'Anders gaan ze janken' vind ik namelijk nogal ongeloofwaardig. Zoals ik al zei: de kans was zeer aanwezig dat niemand iets had opgemerkt als je iets later poste op tweede paasdag. Snel posten zonder überhaupt naar je rol te kijken voor postcount is dus nogal vreemd en durf ik zelfs wolfs te noemen. Op de voorgrond treden om maar niet op de achtergrond te raken.

Screens niet denk ik wel gekopieerde tekst

Ik voel me er altijd een beetje ongemakkelijk bij als jij zo onzeker post Tigor. Je moet intussen toch wel zeker weten dat je geen screens mag posten in een netwerkpotje?

Ik snap wel dat Maroen het vreemd vond... Jenskeuh had net een bericht gestuurd waarop blue nog een reactie moest geven. Dan snap ik dat maroen het bizar vindt dat Blue zonder iets van reactie toch die stem al meteen krijgt

Je kan toch ookeen BM stem doen op basis van vertrouwen? Het hoeft niet altijd op de beste speler te zijn

Het valt mij op dat je je nogal eens in een discussie wil mengen waar je eigenlijk niks te zoeken hebt en zelfs compleet genegeerd wordt (in dit geval door BI). Postcount aan het opvullen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
167
Je hebt voordat je deze post plaatste niks aangemerkt over de troll van Game, dus waar was deze 'eerste instantie'?





@GreenGang. Negeer je deze discussie expres of komt er nog een uitleg? 'Anders gaan ze janken' vind ik namelijk nogal ongeloofwaardig. Zoals ik al zei: de kans was zeer aanwezig dat niemand iets had opgemerkt als je iets later poste op tweede paasdag. Snel posten zonder überhaupt naar je rol te kijken voor postcount is dus nogal vreemd en durf ik zelfs wolfs te noemen. Op de voorgrond treden om maar niet op de achtergrond te raken.



Ik voel me er altijd een beetje ongemakkelijk bij als jij zo onzeker post Tigor. Je moet intussen toch wel zeker weten dat je geen screens mag posten in een netwerkpotje?





Het valt mij op dat je je nogal eens in een discussie wil mengen waar je eigenlijk niks te zoeken hebt en zelfs compleet genegeerd wordt (in dit geval door BI). Postcount aan het opvullen?

Ga nog maar eens opnieuw lezen man ;)

Ik heb weldegelijk als eerste gereageerd op Game en volgens mij heb ik ook al uitleg gegeven, al dan niet voordat hun nog eens kwamen zeuren over mijn post.
Had het niet moeten doen inderdaad, maar het plan was om niet meer online te zijn gisteren en te gaan leren maar dat was mislukt :$
 

DeletedUser64575

Guest
Ga nog maar eens opnieuw lezen man ;)

Ik heb weldegelijk als eerste gereageerd op Game en volgens mij heb ik ook al uitleg gegeven, al dan niet voordat hun nog eens kwamen zeuren over mijn post.
Had het niet moeten doen inderdaad, maar het plan was om niet meer online te zijn gisteren en te gaan leren maar dat was mislukt :$

Ahjah had eroverheen gekeken, mijn fout
 

DeletedUser63354

Guest
Ik beloof je dat skype het weer doet als je je rol vertelt!
 
Reactiescore
182
Vraag is alleen Jens, waarom Maroen er zelf op doorgaat terwijl hij zelf ook nog geen reactie van mij had gezien. Zoals ik al uitgelegd had op skype was het een flinke misinterpretatie die men ook had kunnen concluderen naar aanleiding van die logjes.

Het is niet per sé erop doorgaan, ik geloof niet dat je slechtje, want heb je hoger zitten dan dat.
Echter blijf ik het vreemd vinden, ondanks de uitleg van saph (en BI), dat je stemt zonder het topic gelezen te hebben. Stem dan gewoon niet. Dat zou ik in zo een geval in ieder geval doen.

Jens
 

DeletedUser76181

Guest
Het valt mij op dat je je nogal eens in een discussie wil mengen waar je eigenlijk niks te zoeken hebt en zelfs compleet genegeerd wordt (in dit geval door BI). Postcount aan het opvullen?

1. Ja ik wil me in de discussie mengen, denk toch dat het de bedoeling is dat je actief mee probeert te doen met het spel?

2. Wat je er mee wilt bereiken is mij ook een raadsel?
 

DeletedUser64575

Guest
1. Ja ik wil me in de discussie mengen, denk toch dat het de bedoeling is dat je actief mee probeert te doen met het spel?

2. Wat je er mee wilt bereiken is mij ook een raadsel?

Zoals ik al zei meng je je voornamelijk in een discussie waar je eigenlijk niks te zoeken hebt en je post zelfs compleet genegeerd wordt. Dat doet mij vermoeden dat je je postcount aan het opvullen bent met inhoudsloze posts, wat wolven vaak doen.

Waarom is die vraag je een raadsel? Je zegt net zelf dat je je in de discussie dient te mengen, maar als ik een discussie met jou probeer te openen snap je dat niet?
 

DeletedUser76181

Guest
Zoals ik al zei meng je je voornamelijk in een discussie waar je eigenlijk niks te zoeken hebt en je mening zelfs compleet genegeerd wordt. Dat doet mij vermoeden dat je je postcount aan het opvullen bent met inhoudsloze posts, wat wolven vaak doen.

Waarom is die vraag je een raadsel? Je zegt net zelf dat je je in de discussie dient te mengen, maar als ik een discussie met jou probeer te openen snap je dat niet?
Dus je vermoedt dat ik een wolf ben doordat ik, volgens jou, inhoudsloze posts schrijf? Dat vind ik toch wel een heel bizarre veronderstelling.

Je wilt dus eigenlijk met me in discussie gaan, nadat je hebt gezegd dat ik inhoudloze posts schrijf? Dat leid ik er dan toch zeker niet uit af.
 
Reactiescore
2.193
Blaasje iedereen kan zich in elke discussie mengen en dat is dus geen wolventrek. Je pakt nu toch allemaal dingen die goedjes ook doen.

Rick, wolf vinden dag 1 is mijn specialiteit:D
 

DeletedUser64575

Guest
Dus je vermoedt dat ik een wolf ben doordat ik, volgens jou, inhoudsloze posts schrijf? Dat vind ik toch wel een heel bizarre veronderstelling.

Je wilt dus eigenlijk met me in discussie gaan, nadat je hebt gezegd dat ik inhoudloze posts schrijf? Dat leid ik er dan toch zeker niet uit af.

Ik zeg nergens dat ik vermoed dat je een wolf bent. Ik zeg dat je wolfse trekjes vertoont. Een wolf plaatst vaak inhoudsloze posts. Zo lijkt het alsof hij niet op de achtergrond speelt, terwijl hij zich juist totaal niet met de discussie bezighoudt. Zo valt hij minder op.

Die dikgedrukte zin snap ik niet helemaal. Ik zei pas dat je inhoudsloze posts had nadat ik de discussie opende, dus wat is precies je punt?

Blaasje iedereen kan zich in elke discussie mengen en dat is dus geen wolventrek. Je pakt nu toch allemaal dingen die goedjes ook doen.

Rick, wolf vinden dag 1 is mijn specialiteit:D

I know. Ik ken hem verder niet, dus wil gewoon wat met hem lullen zonder gebruik te maken van Skype dat voor geen meter werkt :p
 

DeletedUser74966

Guest
Mensen. Ik ben de rest van de avond weg dus ik ga mijn lynch nu alvast plaatsen. Ik gok dat ik ook pas tegen 11 uur weer terug ben dus dit zal in geen geval veranderen vanavond.

Ik heb eerder in ieder geval al een bericht geplaatst waarin ik zei dat ik Yankee mogelijk ging lynchen vanwege haar aanpassing van een bericht:
Okeeee. Apart, ik wacht het nog even af betrefd Freaker, na zijn 2 speeds (smerig ventje) ben ik anders tegen hem aan gaan kijken, en benader ik hem voorzichtiger. Hij kan nogal schuw uit de hoek komen.

BI

Oh en Gamebreaker... Nu neem ik dit toch wel serieuzer:


[13:50:46] Chris - GaMeBr3AKeR: Moet ik je weer dag 1 lunchen? ^^
[15:40:15] Yankee // Freaky_Slimez // Sophie: no
[15:41:57] Chris - GaMeBr3AKeR: Oke XD
[15:42:02] Chris - GaMeBr3AKeR: En waarom niet?
[16:37:56] Yankee // Freaky_Slimez // Sophie: Waarom wel? Wat speel je raar...

Wel leuk dat je dat dikgedrukte stuk erbij plakt. Geeft mij mogelijk reden je inderdaad te lynchen.
Nu is het aanpassen van berichten op zich niet zo erg, en de inhoud van deze aanpassing ook niet, maar wat ik in mijn gesprek met Yankee daarna krijg bevestigd toch dat ik haar inderdaad moet lynchen:
[17-4-2017 16:56:27] Chris - GaMeBr3AKeR: Hoezo ga je chats aanpassen?
[17-4-2017 16:56:33] Sophie (yankee60): ? doe ik niet
[17-4-2017 17:01:14] Chris - GaMeBr3AKeR: Jawel?
[17-4-2017 17:01:22] Sophie (yankee60): Neehoor.
[17-4-2017 17:01:34] Chris - GaMeBr3AKeR: Zie forum
[17-4-2017 17:01:47] Chris - GaMeBr3AKeR: Die 4 woorden staan niet in dit gesprek ;)
[17-4-2017 17:02:31] Sophie (yankee60): Jawel?
[17-4-2017 17:02:48] Chris - GaMeBr3AKeR: Waar dat dan lol XD
[17-4-2017 17:03:39] Sophie (yankee60): Waarom wel? Wat speel je raar...
[17-4-2017 17:04:06] Chris - GaMeBr3AKeR: Jammer dat ik zie dat je het bericht hebt aangepast ;)
[17-4-2017 17:04:26] Chris - GaMeBr3AKeR: Staat een leuk potloodje achter
[17-4-2017 17:04:43] Sophie (yankee60): Ja
[17-4-2017 17:04:44] Sophie (yankee60): klopt
[17-4-2017 17:04:51] Sophie (yankee60): vlak nadat ik hem gestuurd had
[17-4-2017 17:05:06] Chris - GaMeBr3AKeR: Nee, want ik ben continu online geweest en is net pas aangepast ;)
[17-4-2017 17:05:14] Sophie (yankee60): neehoor
[17-4-2017 17:05:17] Sophie (yankee60): was daarvoor al
[17-4-2017 17:05:19] Sophie (yankee60): dus heel jammer.
[17-4-2017 17:05:45] Chris - GaMeBr3AKeR: Hahahaha, je blijft jezelf leuk voor de gek houden(rofl)
[17-4-2017 17:06:00] Sophie (yankee60): Ja heel leuk dit :p
[17-4-2017 18:29:56] Chris - GaMeBr3AKeR: Goed, even de aanpassing loslaten, nog verdachte personen gevonden?
[17-4-2017 18:30:44] Sophie (yankee60): Niet echtt
[17-4-2017 18:31:42] Chris - GaMeBr3AKeR: Hm, jammer :p
[17-4-2017 18:31:49] Chris - GaMeBr3AKeR: Al wel veel mensen gesproken dan?
[17-4-2017 18:32:22] Sophie (yankee60): beetje
[17-4-2017 18:32:31] Chris - GaMeBr3AKeR: Niet zo veel dus :)
[17-4-2017 18:32:49] Chris - GaMeBr3AKeR: even een vraagje: Komen er nu veel mensen op je af met de vraag waarom je het bericht aanpaste?
[17-4-2017 18:33:16] Sophie (yankee60): Nee.
[17-4-2017 18:33:18] Sophie (yankee60): want ik paste niks aan

Ze zegt dus eerst dat ze het bericht niet heeft aangepast, waarvan ik kon zien dat ze dat wel had gedaan vanwege het potloodje dat achter het bericht verscheen. Dat was pas nadat ik haar erop aansprak met het eerste berichtje van de chat hierboven. Daarna geeft ze opeens wel aan dat ze het heeft aangepast? Niet logisch right? En dan op het eind vraag ik nog even of anderen daar nog naar vroegen, geeft ze wéér aan dat ze het niet aangepast had. Ik vind het prima als mensen berichten aanpassen, maar ga dan daarna niet doen alsof je niks gedaan hebt. Zeker niet nadat je al bevestigd hebt het wel gedaan te hebben. Bij deze dus mijn lynch:
Yankee60
 
Reactiescore
167
Ik voor Jens als BM
Ik wilde eigenlijk voor time4planB gaan, maar omdat Jens ook een prima speler is en ik ook tot nu toe erg het gevoel krijg dat hij goedje is ga ik voor jens.
 

DeletedUser66944

Guest
Jens

Zie dat ik nog geen bm stem had gegeven. Van diegene die bm stemmen hebben heb ik het gevoel dat hij het meest bezig is met wolven zoeken & hij is mijn maatje ook :D
 

DeletedUser8414

Guest
Yankee lynchen, net alsof je dat niet wist:D



Wil je ruzie:eek:

Nee grapje onelove :D
Tuurlijk wist ik dat wel, ik blijf het alleen leuk vinden dat je me nodig hebt. :D Ik ben ermee bezig, heb al wel wat leuke argumenten, ik maak straks wel een postje.

Jens

Zie dat ik nog geen bm stem had gegeven. Van diegene die bm stemmen hebben heb ik het gevoel dat hij het meest bezig is met wolven zoeken & hij is mijn maatje ook :D
Maatjes? :eek: Niet overdrijven he, dit kan fout opgevat worden :s :D
 
Bovenaan