Topstammen

Reactiescore
3.457
Kijk dat zijn mooie uitspraken Serenity, kan dit onderbouwd worden? Want dat zal wel erg laag zijn van .S.

Bingo haar kansen op wereldwinst is geslonken naar 0.1%, ben erg nieuwsgierig of spelers of ex-spelers van Bingo dit kunnen toelichten? Want na deze leaves is er niks meer van bingo over. Hoe kon deze stam zo makkelijk vallen?

Spacebrownie en Costa hebben nu wel een probleem lijkt me nu bingo kapot is. Want CN zal ze wel niet meer terug willen naar hun plotselinge leave, ANB heeft geen reden ze te rekruteren en samen zijn ze redelijk kansloos.

Nou komt de vraag: wordt het dan ANB tegen finity? Of komt er een nieuwe stam die het machtsvacuüm opvult wat is gekomen door de val van Bingo. Wordt een interessante periode, ben benieuwd naar de inside info achter dit alles.

Woepsi poepski heeft aardig gestrooid met katas op de boer,kan de leiding van S bevestigen .

Bb dorpen pakken in vijandelijk cluster? Zie overnames stam.
Spelers onder druk zetten om dorpen af te geven ,of te joinen?
Vraag maar aan de leiding van NR :)

Interesse om Finity te joinen? Vraag de leiding van S maar :)
 

DeletedUser77014

Guest
Enorm jammer dat S zijn katas op de boeren zet,leden van andere stammen onder druk zetten om te joinen, en de ban van Reckless maakt het er niet mooier op.
Bb dorpen pakken in het cluster van de vijand kan ook nog aan het rijtje worden toegevoegd

Tevens een paar leden die hebben aangeklopt voor een plaatsje in Finity.
(Heus teamwork?)

Onderschat nooit de underdog?
Doen wij niet, wij hopen vooral op een faire strijd zonder die lage laffe streken want dat siert jullie absoluut niet!
Is gewoon een kwestie van het maken van duidelijke afspraken, niet waar? :p
 

DeletedUser78123

Guest
Is gewoon een kwestie van het maken van duidelijke afspraken, niet waar? :p
Mwah, hoe je het ook went of keert. Dorpen naar de tering slopen met wat kata's is niet echt fraai. Afspraken of niet.
Ik ben er iig geen fan van.
 

DeletedUser78020

Guest
Het is inderdaad op enkele dorpen voorgevallen dat er een kata op de boer werd gegooid, hier is ook excuses voor aangeboden en is dit niet goed overgekomen alsnog onze excuses hiervoor.
Het is zeer jammer dat Bingo aan het slinken is, want als geheel waren ze goed op weg.
ANB heeft hele goede kansen mits ze een goede BG onder hun hoedde nemen die het spel ook serieus nemen.

Daarnaast .S heeft spelers in de rim die vast staan, dit is een bewuste keuze om vanuit de rim te werken en te leren om tw beter defensief te spelen, zo help je toch elkaar om vooruit te komen.
Tevens ontstaan hier ook de nieuwe co's en accounts voor de toekomst.

Persoonlijk als ANB zo blijft spelen dan is er weinig twijfel mogelijk dat zij de eerste zullen eindigen en als de ex-spelers van Bingo tot het besef komen dat zij als team goed samenspeelde en terug keren dan liggen de verhoudingen toch weer anders.

Maar vlak YOLO niet uit die groeit toch gestaag en komt straks als een duveltje uit een doosje.
Maar zal er nog veranderingen plaats vinden?, alleen als er haat en nijd komt in een stam en er keuzes worden gemaakt om een stam te verlaten en in een nieuwe mega stam terecht komen die er voor wil gaan.

Voor als nog zal in huidige staat ANB er als winnaar uit de bus komen.
 

DeletedUser1270

Guest
Ik wil nog wel eens zien hoe deze oorlog gaat lopen, denk dat het best nog een onverwachte wending kan krijgen!
 

DeletedUser78146

Guest
Idd de dollers gaan hier nog wat uitsteken hoor in deze oorlog ze zijn gisteren opgericht en zie hun oda nu al
 

DeletedUser56017

Guest
Enorm jammer dat S zijn katas op de boeren zet,leden van andere stammen onder druk zetten om te joinen, en de ban van Reckless maakt het er niet mooier op.
Bb dorpen pakken in het cluster van de vijand kan ook nog aan het rijtje worden toegevoegd

Tevens een paar leden die hebben aangeklopt voor een plaatsje in Finity.
(Heus teamwork?)

Onderschat nooit de underdog?
Doen wij niet, wij hopen vooral op een faire strijd zonder die lage laffe streken want dat siert jullie absoluut niet!

Naar mijn weten was er geen kataNAP, dus denk dat dit zeker mag. Waarvoor zijn de kata's anders? En de discussie wel of niet met kata's spelen ga ik hier niet maken, iedereen heeft zijn mening daar rond. Ondertussen is de kataNAP rond.

Wij hebben nooit maar dan ook nooit spelers onder druk gezet om te joinen. Overigens zullen we maar zwijgen over het feit dat jullie destijds ook spelers gevraagd hebben te joinen maar die jullie resoluut geweigerd hebben.

Maar wil me zeker niet verlagen naar jullie niveau, buiten deze modder wil ik niet verder modder gooien. Geloof maar lekker zelf wat jullie willen geloven :D Moest jullie ego even groot zijn als de acties die jullie ondernemen dan zou dit wat geven. Jammer genoeg nog niks bewezen tegen .S . Misschien is de tijd hiervoor gekomen?

Wat wel duidelijk is, is dat jullie zagen en klagen. Kunnen jullie eigenlijk wat anders?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10982

Guest
Ik ben van mening dat de stam met het hoogste stamgemiddelde de hoogste kans heeft op wereldoverwinning. Vandaar dat ik mijn stem zet op YOLO als topstam.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik ben van mening dat de stam met het hoogste stamgemiddelde de hoogste kans heeft op wereldoverwinning. Vandaar dat ik mijn stem zet op YOLO als topstam.

Dus als de nummer 1 speler van de wereld in zijn eentje in een stam zit dan wint hij waarschijnlijk ook vanwege het stamgemiddelde?

Daarbij had Bingo bijna de hele tijd de afgelopen maanden het hoogste stamgemiddelde en wat heeft het opgeschoten,?

In een stam is balans nodig, niet enkel de hoogste punten spelers.
 

DeletedUser77455

Guest
Naar mijn weten was er geen kataNAP, dus denk dat dit zeker mag. Waarvoor zijn de kata's anders? En de discussie wel of niet met kata's spelen ga ik hier niet maken, iedereen heeft zijn mening daar rond. Ondertussen is de kataNAP rond.

Wij hebben nooit maar dan ook nooit spelers onder druk gezet om te joinen. Overigens zullen we maar zwijgen over het feit dat jullie destijds ook spelers gevraagd hebben te joinen maar die jullie resoluut geweigerd hebben.

Maar wil me zeker niet verlagen naar jullie niveau, buiten deze modder wil ik niet verder modder gooien. Geloof maar lekker zelf wat jullie willen geloven :D Moest jullie ego even groot zijn als de acties die jullie ondernemen dan zou dit wat geven. Jammer genoeg nog niks bewezen tegen .S . Misschien is de tijd hiervoor gekomen?

Wat wel duidelijk is, is dat jullie zagen en klagen. Kunnen jullie eigenlijk wat anders?

Meh, ik geloof Inge op haar woord wel hoor :cool:
 

Deleted User - 487831821

Guest
Dus als de nummer 1 speler van de wereld in zijn eentje in een stam zit dan wint hij waarschijnlijk ook vanwege het stamgemiddelde?
Daarbij had Bingo bijna de hele tijd de afgelopen maanden het hoogste stamgemiddelde en wat heeft het opgeschoten,?
In een stam is balans nodig, niet enkel de hoogste punten spelers.
jij bent keigoed in het herkennen van sarcasme, good job.
 

DeletedUser69389

Guest
Het is inderdaad op enkele dorpen voorgevallen dat er een kata op de boer werd gegooid, hier is ook excuses voor aangeboden en is dit niet goed overgekomen alsnog onze excuses hiervoor.
Het is zeer jammer dat Bingo aan het slinken is, want als geheel waren ze goed op weg.
ANB heeft hele goede kansen mits ze een goede BG onder hun hoedde nemen die het spel ook serieus nemen.

Daarnaast .S heeft spelers in de rim die vast staan, dit is een bewuste keuze om vanuit de rim te werken en te leren om tw beter defensief te spelen, zo help je toch elkaar om vooruit te komen.
Tevens ontstaan hier ook de nieuwe co's en accounts voor de toekomst.

Persoonlijk als ANB zo blijft spelen dan is er weinig twijfel mogelijk dat zij de eerste zullen eindigen en als de ex-spelers van Bingo tot het besef komen dat zij als team goed samenspeelde en terug keren dan liggen de verhoudingen toch weer anders.

Maar vlak YOLO niet uit die groeit toch gestaag en komt straks als een duveltje uit een doosje.
Maar zal er nog veranderingen plaats vinden?, alleen als er haat en nijd komt in een stam en er keuzes worden gemaakt om een stam te verlaten en in een nieuwe mega stam terecht komen die er voor wil gaan.

Voor als nog zal in huidige staat ANB er als winnaar uit de bus komen.

Gebaseerd op wat? Het merendeel van ANB is pure pulp. Er zijn een paar uitzonderingen zoals Dame en Dylan. Maar voor de rest is het een armetierige rotzooi. Daarnaast is deze post vol met subjectiviteit en behandel je niet eens alle kanshebbers.
 
Reactiescore
3.457
>> Wij hebben nooit maar dan ook nooit spelers onder druk gezet om te joinen. Overigens

Als ik thuis ben hoop ik wat mooie screens te hebben die ik hier zal delen :)
 
Bovenaan