Topstammen

DeletedUser56017

Guest
>> Wij hebben nooit maar dan ook nooit spelers onder druk gezet om te joinen. Overigens

Als ik thuis ben hoop ik wat mooie screens te hebben die ik hier zal delen :)

Bedankt om de rest te negeren, zegt genoeg! Screentjes gooien, van? Van een speler onder druk te zetten.. Ik ben benieuwd..

Kzal maar geen screens gooien waar jullie op jullie knieën gingen om spelers aan te trekken uit .S zeker? :p *zucht*

Je mag dan hier wel denken dat je een goede reputatie hebt, ik heb die liever in game zelf :) Stop met dromen..
 
Reactiescore
3.457
Een katanap is ons niet bekend ten eerste.
Tuurlijk kan je zeggen dat het bij het spel hoort, cf dmv kleine bb-tjes in het cluster van de vijand negeer je btw?
Hoort zeker bij het spel maar geeft wel een perfect beeld weer van jullie manier van spelen?

Maar is prima,als dit jullie zo gewoon is dan weet de wereld nu iig hoe jullie manier van spelen is :)





>>Je mag dan hier wel denken dat je een goede reputatiehebt, ik heb die liever in game zelf :) Stop met dromen..<<

Ah,dat een goede reputatie je niets doet is nu wel duidelijk

En stop met dromen?Leg eens uit?
 

DeletedUser56017

Guest
Die was ons wel bekend. Maar nu je dat zegt neem ik aan dat er daar niet gecommuniceerd word ? Dat is al weer een extra punt om te tonen hoe professioneel Finity is :D

BB-dorpen dienen ook om te edelen, als dat de afstand verkort waarom niet. En of het al dan clusterfucks zijn, dat is een andere discussie. Sorry maar naar mijn mening beslissen jullie nog altijd niet wat mag en niet mag. Elk zijn strategie om Finity een kopje kleiner te maken. Al zijn er al reeds 2 gesneuveld.
Van ons mag iedereen weten hoe we de wereld spelen hoor, maar jullie zijn goede goedpraters (en maar denken dat jullie de perfectionisten zijn :D)

Mij doet het vrij weinig, ik dien me niet te bewijzen tov andere op het AF én niet ingame. Het doet me weinig wat andere van me zouden vinden. Mensen die me kennen kennen me goed genoeg :D
Dat je aan het dromen bent, veel valt er niet uit te leggen.

Waar blijf je met die screens? :eek:
 
Reactiescore
3.457
Voorstel ligt nog steeds open, is gelezen maar niets teruggekregen :)
Mooi beleid daar in S?

Twee spelers weggespeeld klopt idd, eerste verbrak jij je persoonlijke katanap weet je nog wel ?
(
https://gyazo.com/4cc695f70b62eed8babe94083f63bab8


https://gyazo.com/9ea46da0f80ca8102cfca1f49e9f222b

Tweede speler gooide je ook de katas op de boer.

Bb dorpen edelen in het cluster van de vijand is gewoon laag , ga niet beginnen met dat Finity moet beslissen of dat wel of niet mag want jij weet drommelsgoed dat dat een lage tactiek is!
Holy moly wat een ontzettende blaaskaak ben je
 

DeletedUser56017

Guest
Dat ik wel geteld 3 aanvallen op boer deed klopt. Daarvoor heb ik ook mijn excuses aangeboden. Was destijds als ik nog solo ging en als een halve zombie clears verzond. Wel jammer dat dit me blijft achter volgen, zeker omdat jullie dit telkens terug halen. En maar zagen en klagen over zaken die al reeds 1-2 maand geleden is..
Maar wat Dora destijds deed, dat vertel je er jammer genoeg niet bij. En neen, ik ga hier echt niet beginnen met screenen.. Hoeft ook niet iedereen te weten. Heb er atm ook geen zin in. Zoals ik al reeds zei dien ik me hier niet te bewijzen..

http://imgur.com/a/P4b3Y

Cluster van de vijand, daar heb ik met jou al reeds een discussie over gehad. Jullie bekijken dit als jullie cluster, maar wij bekijken dit als ons eigen cluster. Een dorpje liep mis waardoor het een clusterfuck leek..

Mijn screen sloeg voornamelijk op waar blijkbaar personen mensen onder druk zetten om .S te joinen?
 
Reactiescore
3.457
Die komt zeker,wees maar niet bang .

Achtervolgen? Jij verbreekt tot twee keer aan toe een katanap " per ongeluk"
Daarna gooi je weer de katas op de boer, lijkt mij zeer duidelijk wat je intenties waren.

Wat Dora deed? Jij beschuldigde hem van een mb edelen tijdens een nap ja

https://gyazo.com/2f697ad2b9e73266ca2be7dbb29a10f9

Lol
Daar gaat je geloofwaardigheid
 

DeletedUser56017

Guest
Zoals ik al reeds zei, dit is van een maand geleden.. Waar ik mijn fout van in zie. En ik blijf erbij, dit was totaal niet de intentie om dit te doen. Maar goed, als jullie dit steeds willen terug roepen doen jullie maar :D Ik ben noob, weet ik ook wel.
Een daarna is er nooit geweest.

En ga je nu echt elke screen van dora gebruiken? Holy moly blaaskaak :D

En nu die lang verwachte screen? :eek:
 

DeletedUser56017

Guest
nou nou, niet off topic gaan door over spelers te praten he!!
Dit is een top/flop stammen topic.

Heb je 100% gelijk in. Jammer genoeg willen ze weer klagen en zagen :D Maar laat ze wel die lang verwachte screen posten aub? :engel:

Zal er ook verder niet meer op in gaan. Bedankt om ons hierop te wijzen.. :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
Heb je 100% gelijk in. Jammer genoeg willen ze weer klagen en zagen :D Maar laat ze wel die lang verwachte screen posten aub? :engel:

Zal er ook verder niet meer op in gaan. Bedankt om ons hierop te wijzen.. :cool:
Yw, jullie kunnen op me rekenen (y)
 

DeletedUser77704

Guest
Yw, jullie kunnen op me rekenen (y)

Hahaha, maar gaat toch over meerdere spelers van 2 verschillende stammen? Dan hoort het toch in het stammen topic? De kwaliteit en moraal van spelers uit een stam.

Nog niemand heeft gereageerd op wat er gebeurt is bij Bingo, ben benieuwd of we dit nog gaan horen.:confused:
 

DeletedUser56017

Guest
Hahaha, maar gaat toch over meerdere spelers van 2 verschillende stammen? Dan hoort het toch in het stammen topic? De kwaliteit en moraal van spelers uit een stam.

Nog niemand heeft gereageerd op wat er gebeurt is bij Bingo, ben benieuwd of we dit nog gaan horen.:confused:

Heb wel wat inside info.. Komt er gewoon op neer dat Bingo bleef draaien met enkele inactieve spelers. Of actieve spelers maar van zodra ze incomings kregen er vv werd gegooid en het altijd op de nek terecht kwam van dezelfde spelers.. Die waren het moe en vandaar deze actie.. En ongetwijfeld was er nog meer aan de gang hoor..
 

DeletedUser78123

Guest
Heb wel wat inside info.. Komt er gewoon op neer dat Bingo bleef draaien met enkele inactieve spelers. Of actieve spelers maar van zodra ze incomings kregen er vv werd gegooid en het altijd op de nek terecht kwam van dezelfde spelers.. Die waren het moe en vandaar deze actie.. En ongetwijfeld was er nog meer aan de gang hoor..

Heb idd exact hetzelfde gehoord ;)
Van zowel de spelers in kwestie, als van anderen.
Ben benieuwd waar sommige spelers hun nieuwe onderkomen gaan vinden.
 

DeletedUser56017

Guest
Heb idd exact hetzelfde gehoord ;)
Van zowel de spelers in kwestie, als van anderen.
Ben benieuwd waar sommige spelers hun nieuwe onderkomen gaan vinden.
Het zal inderdaad even afwachten zijn wat er juist gaat gebeuren.
 

DeletedUser61161

Guest
Hahaha, maar gaat toch over meerdere spelers van 2 verschillende stammen? Dan hoort het toch in het stammen topic? De kwaliteit en moraal van spelers uit een stam.
:confused:

Dan is het topic flop/top spelers redelijk nutteloos...
 

DeletedUser75999

Guest
Idd de dollers gaan hier nog wat uitsteken hoor in deze oorlog ze zijn gisteren opgericht en zie hun oda nu al
Door ineens een stamgenoot te kicken en te stabben? Ja kan ik me voorstellen dat het front daar niet gestackt stond?
En verder ook erg netjes van je om je eigen team van je account te kicken.
 

DeletedUser78146

Guest
Door ineens een stamgenoot te kicken en te stabben? Ja kan ik me voorstellen dat het front daar niet gestackt stond?
En verder ook erg netjes van je om je eigen team van je account te kicken.

Blablablabla je weet even goed als mij dat ze mij gingen naaien en idd om terug te komen op berichten hier wat hoger calamity en psy en rise hebben gesolliciteerd bij anb en zullen volgens goede bronnen er wel Doorkomen bij de stemming als je benieuwd was waar de spelers hun onderkoming gingen vinden of had je het over iemand anders
 

DeletedUser75999

Guest
Blablablabla je weet even goed als mij dat ze mij gingen naaien en idd om terug te komen op berichten hier wat hoger calamity en psy en rise hebben gesolliciteerd bij anb en zullen volgens goede bronnen er wel Doorkomen bij de stemming als je benieuwd was waar de spelers hun onderkoming gingen vinden of had je het over iemand anders

Gevolgen zul je wel merken, het kicken van je eigen team/accounts in Bingo zal een staartje krijgen en misschien niet op een manier dat je nu gaat verwachten.
 
Bovenaan