Praathoek

DeletedUser10303

Guest
Ze zouden ipv die klikbot een verplichting neerzetten dat ze iets moeten posten ofzo :D
 
Reactiescore
1.454
(rofl) precies ja :p
 

DeletedUser74966

Guest
Valt ook niet over veel dingen te praten ja. Behalve dan dat nummertje 1 een beetje pompever uit begint te lopen. Die is straks al begonnen met edelen terwijl de helft van de wereld nog onder de 400p zit. Zo kun je ook werelden winnen ja :p

Zal het dan ook weer een bb'tje worden? 100 puntjes erbij XD
 
Reactiescore
1.468
Tja, ieder zo zijn ding hè.
De één haalt plezier uit werelden winnen, de ander stelt zichzelf als doel om zo veel mogelijk pp te farmen, en dat zal je zo nu en dan ook wat moeten investeren ;)
 

DeletedUser74966

Guest
Ach, ik haal gewoon pp om af en toe een wereldje de AM te laten runnen. Is ook iets. Overheersen met meer dan 200% van de nummer 2 in dit stadium is in mijn ogen wat overdreven XD
 

DeletedUser10303

Guest
Kvind het wel nice! Ik zou gewoon willen dat hij ook zou proberen te winnen.
Wordt volgens mij nog wel een nice battle later :D Hij heeft ook zijn uitdagingen, aangezien hij defence gericht is!
 

DeletedUser74005

Guest
Dan zoek je niet hard genoeg. Want die is er wel degelijk ;)

3285861-33690008.jpg

Waar is de tijd gebleven dat je voor dit soort afbeeldingen een berispingspunt kreeg?
 

DeletedUser10303

Guest
haha dit is mss wel van classic ma tgaat om de logica achter de pm x)

Papzak69 05.04.17 10:38
Zei toch dat ik je aankon, ik had geen keus om aan te vallen, ik word geedeld door fenno

darkheerser 05.04.17 10:43
Die logica is echt wel de beste ooit :)

Nouja je hebt me aangevallen en nu?

omdat hij een trein op zich af krijgt wast wel logisch zijn clear op mij te gooien, randomly x)
 

Deleted User - 487871837

Guest
haha dit is mss wel van classic ma tgaat om de logica achter de pm x)



omdat hij een trein op zich af krijgt wast wel logisch zijn clear op mij te gooien, randomly x)

Nja als je weet dat je je dorp kwijt gaat raken en de looptijd op jouw dorp was korter dan de nog resterende tijd tot de aankomst van z'n trein, dan is het best logisch.
 
Reactiescore
123
Zou zeggen vraag het ome henk :)

Maar vaak weet @Hopeful het wel hij is over alles bijna up to date.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
332
Waar is de tijd gebleven dat je voor dit soort afbeeldingen een berispingspunt kreeg?
Sinds de enorme afname van het aantal forumposters. Een redelijk actief forum met wat meer bullshit is meer gewenst dan een dood forum lijkt me.
 
Bovenaan