Golden awards

DeletedUser73244

Guest
Klopt man. Bagage stond echt helemaal leeg..
7af87eb297.png
Rapportje zonder datum. Erg geloofwaardig ja :rolleyes:

En ik zei niet leeg. Ik zei 'lag meer open'.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Ik mis het 40k zc rapportje (chuckle)

En defineer meer open? Want zonder de definitie die jij er aan stelt kunnen we wel blijven kletsen
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
als een account vaker als beste stamspeler word genomineerd, en dat er vanuit die stam wordt gezegd dat we blij moeten zijn dat ze niet aan het front liggen worden ze iig binnen r2w goed gerespecteerd, en dan zullen het vast niet de minsten zijn
 

DeletedUser76972

Guest
Prima spelers, die zich super inzetten voor de stam.
Zkr niet de minsten :)
 
Reactiescore
1.893
als een account vaker als beste stamspeler word genomineerd, en dat er vanuit die stam wordt gezegd dat we blij moeten zijn dat ze niet aan het front liggen worden ze iig binnen r2w goed gerespecteerd, en dan zullen het vast niet de minsten zijn
Wat niet is kan nog komen..
65ba08d4c8ecf460746d367e78b6d9b5.png
 
Reactiescore
967
Matthew please, je maakt jezelf belachelijk. We kunnen wel een van de beste aanvallers van de nederlandse server hebben, maar vielen dan ook aan tegen wellicht (een van) de beste deffer van de nl server. Zoals eerder vermeld zat de massa keurig in elkaar en was de planning en uitvoering top. Maargoed, de massa kan net zo top zijn, met een uitkijktoren is het gewoon een stuk makkelijker deffen. Daarnaast helpt het ook als je enorm veel stamdef krijgt.

Ja oke, we hebben 0 dorpen gepakt maar hadden dan ook minder middelen dan Zooi. Om maar niet eens te spreken tegen wat voor een tegenstander jullie speelde. Met alle respect maar ik heb nog nooit van Qqeez gehoord, dat hij een Mb was op w48 zegt ook voldoende lijkt me.

Dan over de strategie van zooi. Je beweert dat onze aanval niet goed in elkaar zat omdat we geen dorpen pakte. Maar wat was jullie tactiek dan? 1000clears rammen op het front en hopen dat er iets leeg komt te staan. Dat noem ik nou niet bepaald een massa van een hoog niveau.

Werkte anders prima die strategie, lekker bashen die schijtdorpen:D
Is vast frustrerend om als verdediger je stacks te zien verdwijnen en er niets tegen kunnen doen:rolleyes:
 
Reactiescore
1.893
Werkte anders prima die strategie, lekker bashen die schijtdorpen:D
Is vast frustrerend om als verdediger je stacks te zien verdwijnen en er niets tegen kunnen doen:rolleyes:
250 clears per gewonnen dorp.. Prima werkende strategie idd.
 
Bovenaan