Top/Flop stammen

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416

DeletedUser63354

Guest
Hoe dan ook, CF'en doe je sowieso niet en al helemaal niet tijdens een NAP. Dat is gewoon tering triest lol.
 

DeletedUser71210

Guest
CF's buiten de NAP is ook triest, blijf gewoon lekker in je eigen cluster ^^

Maargoed, ipv scouten had ook gewoon een mededeling volstaan naar hem/ de leiding in mijn ogen.
NAP zegt niets over CF's, hoe hoog of laag het ook is.
 

DeletedUser77817

Guest
Dat had een mogelijkheid kunnen zijn ja (PM'en), ik koos ervoor om te scouten.
Maar alsnog... Iets daarna kwamen er wel aanvallen op mij, een gecoördineerde massa-aanval...
Maargoed, dat is kenmerkend voor DZ+Plop; speelwijze van Jasper zit daarin verweven wss.
 

DeletedUser77845

Guest
Die CF's die geplaats zijn krijg je terug.

Wat weer typisch jou is dat je nooit naar jezelf kijkt. Je valt momenteel puur met opzet spelers van DZ aan + in het verleden ook al met renjamiako en ga zo maar door. Dus alsjeblieft houdt een keertje je waffeltje want jij bent zo geweldig en doet alles goed, tuurlijk Mathijs dream on dream on.
 

DeletedUser77845

Guest
Still waitin'

Heb het erg druk, en dit allemaal weerleggen kost tijd waar ik het liever niet aan besteed momenteel en of ik die tijd überhaupt heb op het moment. Ik wil je best info verschaffen via Skype hoor en anders moet je wachten tot ik er zin in heb / tijd voor heb (en dat duurt nog wel eventjes) :)
 
Reactiescore
1.893
Heb het erg druk, en dit allemaal weerleggen kost nogal veel tijd waar ik het liever niet aan besteed. Ik wil je best info verschaffen via Skype hoor :)
De info doe je me via Skype kunt verschaffen, kun je me hier ook. En als het iets was wat ik via Skype wilde bespreken, had ik niet zo'n post geschreven.
 

DeletedUser77845

Guest
De info doe je me via Skype kunt verschaffen, kun je me hier ook. En als het iets was wat ik via Skype wilde bespreken, had ik niet zo'n post geschreven.

Dan moet je nog even wachten, en op Skype kan ik sneller en inhoudelijker op vragen in gaan. AF gaat hierbij te sloom + ben een speler die niet al te veel schrijft haha, zonde van de tijd..
 

DeletedUser77845

Guest
Even iets anders, ben benieuwd wanneer Gentle en Wop gaan fuseren en de BG met zooi gaan opzeggen, het lijkt er wel op dat dit gaat gebeuren in de toekomst :engel:
 
Reactiescore
1.893
Dan moet je nog even wachten, en op Skype kan ik sneller en inhoudelijker op vragen in gaan. AF gaat hierbij te sloom + ben een speler die niet al te veel schrijft haha, zonde van de tijd..
Ik heb geen vragen hoor. Jij verkondigt hier dat ik 'wel meer door elkaar heb gehaald' dan alleen dat van die CF's, en je het wel kunt weerleggen- als ik het zo hoor. Ik wacht dus in spanning, want voor alsnog zijn het enkel ongefundeerde uitspraken. Of je het nu via Skype schrijft of hier: maakt weinig verschil, niet?

Even iets anders, ben benieuwd wanneer Gentle en Wop gaan fuseren en de BG met zooi gaan opzeggen, het lijkt er wel op dat dit gaat gebeuren in de toekomst :engel:
Fuseren met zo'n noobstam? Nee dankje.
 
Reactiescore
1.893
Haha leuk leuk, maar dat gebeurd niet, paar leden mag wel nog toch? Onze stamnaam moeten we wel blijven eren he :rolleyes:
Zolang jullie het dit keer wel normaal recruiten en er niet een speler opzetten die vervolgens de dorpen leeg zet zodat jullie het kunnen internen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
Even iets anders, ben benieuwd wanneer Gentle en Wop gaan fuseren en de BG met zooi gaan opzeggen, het lijkt er wel op dat dit gaat gebeuren in de toekomst :engel:
Interresante gedachte, qua ligging zeker gunstig, maar qua accounts lijkt me een fusie met zooi logischer
 

DeletedUser77845

Guest
1)Ik heb geen vragen hoor. Jij verkondigt hier dat ik 'wel meer door elkaar heb gehaald' dan alleen dat van die CF's, en je het wel kunt weerleggen- als ik het zo hoor. Ik wacht dus in spanning, want voor alsnog zijn het enkel ongefundeerde uitspraken. Of je het nu via Skype schrijft of hier: maakt weinig verschil, niet?

Zoals ik zei kan ik dan beter ingaan op vragen en sneller antwoorden geven met doorsturen van bewijzen, ik ben geen beste schrijver of digitale nerd die alles zo mooi in elkaar kan zetten. Bovendien zullen er weer reacties op mijn uitleg komen, waardoor ik weer moet reageren. Via Skype zou dit sneller gaan. Maar ik begrijp wel dat je het via AF wilt. Zo weet iedereen het, zal wel woensdag, donderdag worden dat ik daar mogelijk tijd voor heb..

2) Fuseren met zo'n noobstam? Nee dankje.

1)Zoals ik zei kan ik dan beter ingaan op vragen en sneller antwoorden geven met doorsturen van bewijzen, ik ben geen beste schrijver of digitale nerd die alles zo mooi in elkaar kan zetten. Bovendien zullen er weer reacties op mijn uitleg komen, waardoor ik weer moet reageren. Via Skype zou dit sneller gaan. Maar ik begrijp wel dat je het via AF wilt. Zo weet iedereen het, zal wel woensdag, donderdag worden dat ik daar mogelijk tijd voor heb..

2)Haha toch gaat het gebeuren, die kans is aanzienlijk groot.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
Dat moment dat heel gentle tegelijk op het af zit :O
 
Bovenaan