Golden Awards

DeletedUser77666

Guest
@No Way Back
Bedankt voor het noemen van Kratje ;).
We zullen t proberen waar te maken en als je wilt laten weten wie je bent kun je altijd pmen :p
 

DeletedUser56551

Guest
Ik snap ook niet waar er hier een probleem van gemaakt wordt. Ik heb liever een groei als Soaleban met enkele interns, niemand zou die laten liggen, dan een groei zoals bijvoorbeeld jouw account @sjonnie.m waar je na een tijdje op deze wereld en redelijk vroeg gestart te zijn nog steeds niet echt een merkwaardige voortgang hebt. Maar ik denk dat het voor jou, die blijkbaar wat minder mee bent met wat er allemaal van toepassing is als je een speler beoordeelt, dan het gemakkelijkst is om een speler te nemen die wat dorpen gratis heeft gekregen. Maar dat zal dan wel te wijten zijn aan je ervaring. Moest het nu het geval zijn dat Soaleban geen farm heeft, geen ODA, en dan nog eens van zichzelf denkt dat hij bijna geen dorpen internt dan zou dit een andere zaak zijn. Maar deze 3 punten zijn niet van toepassing op Soaleban. Dus neem ik aan dat je ofwel gewoon iemand zoekt om commentaar op te geven, of je bent jaloers.

Boys allereerst, doe is even rustig, ik zeg toch dat het degelijke spelers zijn gezien zijn stats nu? Maar deze stats had hij niet na zijn interns. Ik hield Soaleban toen al in de gaten en na zijn grote intern had hij nog nauwelijks ODA. Die heeft hij pas sinds kort zo hoog staan?

Vind het ook wel wat zielig om mij dan direct onervaren te noemen, gezien mijn mijn ligging? Volgens mij ben jij nu zelf iemand die wat snel met de vingers wijst zonder te kijken. Kijk eerst eens wat er met mijn account is gebeurd of kijk jij nu zelf puur op de cijfers? Sorry maar vind het laag van je om zo te reageren, ik geef duidelijk aan dat ik het wel redelijk spelers vind maar inderdaad misschien een tactische zet om zo te internen.. Maar NA de interns hadden ze die ODA en farmstats nog niet..

Hoe kun je overschat worden als niemand je onderschat?

Van 80% terugvallen op 50% is wel veel hoor... alhoewel ik hier en daar heb gehoord dat het percentage rond de 40% ligt, alsnog veel maar toch de helft van 80 :p

En wie laat gratis dorpen nou liggen? :D misschien wel een tactische zet? Altijd leuk voor de groei..!

Is het wel correct om iemand te overschatten als hij makkelijk dorpen kan pakken? Waar onderschat je deze speler in..?
Ik zie namelijk geen verkeerde stats, redelijke farm en ODA ook prima.

Moet ik wel zeggen dat oink het idd leuk doet qua farm en groei. maar denk niet dat deze speler onderschat wordt.


Danté, denk dat dit vooral het punt is van lijstjes. Sonnie denkt dat soaleban overschat wordt doordat hij door het internen misschien al minder kunnen heeft moeten tonen. Vandaar dat hij zal denken dat andere spelers (die voor alle dorpen gevochten hebben) het meer verdienen om op nummer 1 te staan. (Zo versta ik het toch)

Nogmaals ik probeer niemand zwart te maken, ik geef aan dat Soaleban degelijke spelers zijn! Puur op basis van de laatste interns, daarna hebben ze zeker laten zien dat ze kunnen aanvallen en farmen:) Nu weer goed opgepakt dus!
 

DeletedUser77666

Guest
Afgelopen hiermee , iedereen ga een lijstje maken ofzo maak je nuttig
 

DeletedUser78297

Guest
Wat ben je ook een lieverd he Duncan <3 :p

Naar mijn Mening denk ik toch dat veel spelers zich nog niet hebben laten zien dit zal in de komende tijd wel duidelijk worden.
Want laten we eerlijk zijn wie heeft zich zowel Defensief als Offensief erg goed staande gehouden? Dit zijn er niet veel. En ofc zegt groei ook veel en ook zegt verslagen tegenstanders veel maar dat kan allemaal over zijn met 1 massa als ze niet goed zijn in snipen of backtimen of geen behulpzame stam hebben en ga zo maar door. Dus zelf denk ik dat er nog wel veel verrassingen gaan opduiken in wereld 54 van spelers die op het eerste gezicht niet zo goed lijken.

Denk dat we het maar moeten afwachten :)
Hier laat ik het bij :) Lets see who`s worth it
 

DeletedUser75234

Guest
Boys allereerst, doe is even rustig, ik zeg toch dat het degelijke spelers zijn gezien zijn stats nu? Maar deze stats had hij niet na zijn interns. Ik hield Soaleban toen al in de gaten en na zijn grote intern had hij nog nauwelijks ODA. Die heeft hij pas sinds kort zo hoog staan?

Vind het ook wel wat zielig om mij dan direct onervaren te noemen, gezien mijn mijn ligging? Volgens mij ben jij nu zelf iemand die wat snel met de vingers wijst zonder te kijken. Kijk eerst eens wat er met mijn account is gebeurd of kijk jij nu zelf puur op de cijfers? Sorry maar vind het laag van je om zo te reageren, ik geef duidelijk aan dat ik het wel redelijk spelers vind maar inderdaad misschien een tactische zet om zo te internen.. Maar NA de interns hadden ze die ODA en farmstats nog niet..






Nogmaals ik probeer niemand zwart te maken, ik geef aan dat Soaleban degelijke spelers zijn! Puur op basis van de laatste interns, daarna hebben ze zeker laten zien dat ze kunnen aanvallen en farmen:) Nu weer goed opgepakt dus!
Was niet de bedoeling om het slecht over te laten komen, was alleen wat geërgerd dat het iedere keer opnieuw Soaleban op Soaleban geschoven werd door de interns, wat niks te maken heeft met overschatten in mijn ogen.
 

DeletedUser5071

Guest
Beste speler:
Nidal: op vele fronten zichzelf al bewezen. Niet alleen op het eigen account, maar ook als VV.
Bart Boos: topper tot en met. Alleen meer farmen!
Doske: skills aanwezig. Groot cluster ook en niet bang groter te gaan. Ook al is hij omgeven door vijanden. Spijtig dat de jongste daar alles verpest.
Oink Oink: gewoon voor de farms en ODA, altijd een topcombinatie!

Beste stam:
Run, Puppet en Royal (voormalig Modus)

Deze drie hebben goede leiding, die een visie hebben en dit naar voor dragen in de stam. Ligging ook bij deze drie goed: groeimogelijkheden met mooi cluster.

Ik hoop dat de eindstrijd tussen deze drie stammen gaat lopen.

De beste stam speler:
Ik kan alleen spreken vanuit Puppet standpunt. Hier zijn Nidal, Bart Boos, Wizzy (New Authority) Boxer12 en Zireael de personen die zich enorm hard inzetten voor anderen. Ze gaan door vuur voor anderen.

Het grootste ego:
Doske, met grote voorsprong.
Terecht ook, wegens de vele skills en spelinzicht. Maar helaas is elke stam al gevallen waar zij in zaten. Dat zegt veel.

Beste leider:
Kan ik nog niet zeggen. Jorn, Dante en Darkyr hebben wel al een goede indruk nagelaten.
Leiding van Trains oogde ook goed, tot de recent slechte leden werfden en hun toenmalige sterke cluster een rare vorm kreeg.

Slechtste leider:
Leiding van Ex.
Ze maakten een stam waar ik veel potentieel in zag, maar dan moest er een sterke leiding staan. Die was er duidelijk niet, want er vielen enorm veel leden weg. Toch bleven ze aanwerven, wat uiteindelijk resulteerde in de val van Ex.

Meest overschatte stam:
Omnia lijkt goed, maar stelt denk ik niet veel voor.

Meest onderschatte stam:
Trains. Met uitzondering van hun nieuwe zuidelijke leden. De oorspronkelijke cluster lijkt me wel sterk en moeilijk in te nemen.

Meest overschatte speler:
Slaughter Sword: staat hoog in de ranks en edelt momenteel een lid van ons. Maar zonder stacks kan die het niet halen denk ik.

Meest onderschatte speler:
Zireael: the Unknown begon stoer te doen. Maar dat duurde niet zo lang. Had trouwens meer van Ferry verwacht, dan die stoere praat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Valheru, Kratje Heiniken, darkyr en Dante. Met jullie nog nooit in een stam gezegen en dag lijkt me wel leuk. Voorts ook met vele leden van Trains en Run, maar die ken ik al dus hoeven die hier niet bij.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Doske. Zal ik nooit van mijn leven een stam mee delen. Arrogantie die elke stam kan missen.

Mooiste spelers naam:
Valheru, heerlijk personage/volk uit de meest legendarische boekenreeks ooit geschreven

Mooiste stam naam:
Puppet (Pulling the Strings), al heb ik die zelf uitgevonden.

Het tofste topic:
Golden awards. Altijd leuk om het spel positief te benaderen.

Het domste topic:
Stabberstopic. Moet gewoon niet nodig zijn, mensen moeten het spel eerlijk leren spelen.

Favoriete forum poster:
Hopeful, altijd leuke posts!

Minst favoriete forum poster:
Die ene kerel die blijft zagen op het stabberstopic. Zijn naam zeg ik niet, want dat probeer ik te vergeten

Dikste wannabe op het forum:
Wizzy, hou je eens bezig met farmen!!!

Dikste wannabe in het spel:
De jongste van Doske. Broedt op het succes van zijn vader. Zelf doet die ongelooflijk stomme dingen. Zijn pa lost daarna alles op.

Orcfighter. Kata noob! Kleine MB's kapot maken, Shame on you! Gewoon omdat ze naast je liggen.

Mooiste profiel foto van spelers:
Valheru. Past perfect bij de naam.

Mooiste profiel foto van stammen:
Royal. Straalt ook royaliteit uit.

Mooiste actie van de wereld:
Kan er even geen goede verzinnen.


Meest belovende speler voor de toekomst: Zireael
Meest belovende stam voor de toekomst: Run
Grootste blunder: mensen die Doske in hun stam opnemen. Hun stam valt altijd!
Voor wie heb je nu echt respect: Toxical Error, ging meteen aan de slag met een probleem dat ik aankaartte
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Vriend en Bradley
 

DeletedUser76181

Guest
De beste stam speler:
Ik kan alleen spreken vanuit Puppet standpunt. Hier zijn Nidal, Bart Boos, Wizzy (New Authority) Boxer12 en Zireael de personen die zich enorm hard inzetten voor anderen. Ze gaan door vuur voor anderen.


Dikste wannabe op het forum:
Wizzy, hou je eens bezig met farmen!!!

Dankje voor de eerste nominatie Joris. En ja farmen pff :p
 

DeletedUser25749

Guest
Ik zit hier gewoon te blozen, ik kan zoveel positiviteit niet aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan