Golden Awards

DeletedUser56551

Guest
Beste speler: Oink-Oink, Mooie farmstats en ODA. Lijken mij uitstekende spelers.
Beste stam: Qua cluster/ligging zou ik kiezen voor » Run!. Maar Puppet mag er ook zeker wezen!
De beste stam speler: Kan ik zo geen onderscheid in maken, ken veel spelers uit andere stammen niet zo direct.
Het grootste ego:
Beste leider: Ineffable, leider die veel voor zijn stam overheeft! (Mits hij over voldoende tijd beschikt:D)
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: Trains. heb zon gevoel dat dit de nieuwe Ex. wordt.
Meest onderschatte stam: » Run!
Meest overschatte speler: Soaleban, ondanks dat er redelijke spelers zich op het account bevinden bestaat het account voor 80% uit interns..
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Oink-Oink, Doske, Stef 14 :engel:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Egoïstische - onervaren - ppboosters:$
Mooiste spelers naam: Kratje Heineken, naam zegt genoeg denk ik<3
Mooiste stam naam: » Run! (Mortem Effugere Nemo Potest)
Het tofste topic: Dit ofc!
Het domste topic:Het hoeveel heb je gefarmd topic... Boeiend.
Favoriete forum poster: Hopeful
Minst favoriete forum poster: Ik mag iedereen:)
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel: Rients of Tim:D
Mooiste profiel foto van spelers:
90300_large

Mooiste profiel foto van stammen:
88018_large

Mooiste actie van de wereld: Tot zover geen grote actie's meegemaakt...


Meest belovende speler voor de toekomst: Vind ik lastig te zeggen.. zie veel potentiële spelers.
Meest belovende stam voor de toekomst: Royal
Grootste blunder: Rients die zich versliep... :$
Voor wie heb je nu echt respect: Jorn, voor zijn doorzettingsvermogen!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dan toch wel Rients, ondanks de tegenslagen me toch motiveren!
 

DeletedUser56551

Guest
Mijn excuses, 50%, niet dat het erg is, maar vind het wel opvallend veel!
 

DeletedUser72952

Guest
Volgens mij tover jij echt gewoon getallen uit je hoge hoed.
 

DeletedUser78352

Guest
Hoe kun je overschat worden als niemand je onderschat?

Van 80% terugvallen op 50% is wel veel hoor... alhoewel ik hier en daar heb gehoord dat het percentage rond de 40% ligt, alsnog veel maar toch de helft van 80 :p

En wie laat gratis dorpen nou liggen? :D misschien wel een tactische zet? Altijd leuk voor de groei..!

Is het wel correct om iemand te overschatten als hij makkelijk dorpen kan pakken? Waar onderschat je deze speler in..?
Ik zie namelijk geen verkeerde stats, redelijke farm en ODA ook prima.

Moet ik wel zeggen dat oink het idd leuk doet qua farm en groei. maar denk niet dat deze speler onderschat wordt.
 

DeletedUser75234

Guest
Ik snap ook niet waar er hier een probleem van gemaakt wordt. Ik heb liever een groei als Soaleban met enkele interns, niemand zou die laten liggen, dan een groei zoals bijvoorbeeld jouw account @sjonnie.m waar je na een tijdje op deze wereld en redelijk vroeg gestart te zijn nog steeds niet echt een merkwaardige voortgang hebt. Maar ik denk dat het voor jou, die blijkbaar wat minder mee bent met wat er allemaal van toepassing is als je een speler beoordeelt, dan het gemakkelijkst is om een speler te nemen die wat dorpen gratis heeft gekregen. Maar dat zal dan wel te wijten zijn aan je ervaring. Moest het nu het geval zijn dat Soaleban geen farm heeft, geen ODA, en dan nog eens van zichzelf denkt dat hij bijna geen dorpen internt dan zou dit een andere zaak zijn. Maar deze 3 punten zijn niet van toepassing op Soaleban. Dus neem ik aan dat je ofwel gewoon iemand zoekt om commentaar op te geven, of je bent jaloers.
 

DeletedUser76181

Guest
Danté, denk dat dit vooral het punt is van lijstjes. Sonnie denkt dat soaleban overschat wordt doordat hij door het internen misschien al minder kunnen heeft moeten tonen. Vandaar dat hij zal denken dat andere spelers (die voor alle dorpen gevochten hebben) het meer verdienen om op nummer 1 te staan. (Zo versta ik het toch)
 

DeletedUser75234

Guest
Danté, denk dat dit vooral het punt is van lijstjes. Sonnie denkt dat soaleban overschat wordt doordat hij door het internen misschien al minder kunnen heeft moeten tonen. Vandaar dat hij zal denken dat andere spelers (die voor alle dorpen gevochten hebben) het meer verdienen om op nummer 1 te staan. (Zo versta ik het toch)
Ik begrijp overschatten niet echt onder het aantal dorpen dat je internt of voor vecht. Moest er een speler zijn die alles internt zou hij niet hoog ingeschat worden dus vanzelfsprekend ook niet overschat. Overschatten gaat volgens mij meer over het niet aan de verwachtingen voldoen. Niet aan de schatting voldoen.
 

DeletedUser78352

Guest
Danté, denk dat dit vooral het punt is van lijstjes. Sonnie denkt dat soaleban overschat wordt doordat hij door het internen misschien al minder kunnen heeft moeten tonen. Vandaar dat hij zal denken dat andere spelers (die voor alle dorpen gevochten hebben) het meer verdienen om op nummer 1 te staan. (Zo versta ik het toch)

Ik ben het hier niet mee eens en vind dat er te makkelijk dingen gezegd worden... soaleban heeft degelijk wat gedaan, dit hebben jullie alleen misschien niet kunnen volgen of zien.
Zelfde geval dat wij niks van oink hebben kunnen zien of mee maken, wij zien enkel de stats. Die zien er veel belovend uit dus ik ben benieuwt.

Ps. Wat zou het heerlijk zijn als dingen wat realistischer bekeken worden en niet zomaar gezegt of bedacht worden in een simpele form post :) want wat nu gebeurt is een speler een verkeerde naam geven op het af naar andere lezers wat nu nog niet eens gezegt kan worden naar mijn mening. Maar de toekomst zou het uitwijzen.
 

DeletedUser76181

Guest
Ik begrijp overschatten niet echt onder het aantal dorpen dat je internt of voor vecht. Moest er een speler zijn die alles internt zou hij niet hoog ingeschat worden dus vanzelfsprekend ook niet overschat. Overschatten gaat volgens mij meer over het niet aan de verwachtingen voldoen. Niet aan de schatting voldoen.

Ik interpreteer 'overschat' eerder als de plaats op de ranglijst en of je die plaats kan vasthouden voor een lange periode ;)

Ik ben het hier niet mee eens en vind dat er te makkelijk dingen gezegd worden... soaleban heeft degelijk wat gedaan, dit hebben jullie alleen misschien niet kunnen volgen of zien.
Zelfde geval dat wij niks van oink hebben kunnen zien of mee maken, wij zien enkel de stats. Die zien er veel belovend uit dus ik ben benieuwt.

Ps. Wat zou het heerlijk zijn als dingen wat realistischer bekeken worden en niet zomaar gezegt of bedacht worden in een simpele form post :) want wat nu gebeurt is een speler een verkeerde naam geven op het af naar andere lezers wat nu nog niet eens gezegt kan worden naar mijn mening. Maar de toekomst zou het uitwijzen.
En het is zeker niet mijn bedoeling om soaleban zwart te maken. Ik ken de spelers totaal niet dus is het inderdaad gewoon wat naar cijfers kijken D
 

DeletedUser75234

Guest
Ik interpreteer 'overschat' eerder als de plaats op de ranglijst en of je die plaats kan vasthouden voor een lange periode ;)


En het is zeker niet mijn bedoeling om soaleban zwart te maken. Ik ken de spelers totaal niet dus is het inderdaad gewoon wat naar cijfers kijken D
Wel dan zal het hier wel gaan om een kwestie van misverstand denk ik :tongue:
 

DeletedUser75418

Guest
Beste speler: Oink-Oink; Zijn bijna 24/7 online en dat is ook te merken. Ze halen bijna elke dag rover en staan op een nette tweede plek in de ranglijst. ODA staan ze op de nummer 1 plek, wat wil zeggen dat ze voor hun dorpen hebben gestreden. Verder staan ze in de groeiranglijst bovenaan.
753df6619394ef065e82da37a48ac333.png

Beste stam: Op dit moment zijn er vijf grote stammen namelijk; Trains, Royal, Puppet, Omnia en Run.
007e5315c633ef4e156e821c736429e0.png
Royal is onlangs opgericht en staat onder leiding van .Aftersky & The Dark Salvation. Ik geloof dat deze 2 spelers wel weten hoe je een stam moet leiden en heb hiervan ook hoge verwachtingen. Een deel van de stam is centraal gelegen en het andere deel ligt deels in de rim en hebben een mooie aansluiting met elkaar.
Door de val van Ex., zijn een aantal leden naar Trains gegaan. Deze stam is gelegen in het midden van de wereld en lijkt op het oog nogal ingesloten door de overige stammen. Royal lijkt op dit moment te fronten met Omnia en met Trains. Ik denk dat deze drie stammen aardig wat problemen met elkaar krijgen en twee stammen zullen daarvan profiteren, namelijk Puppet en Run.
Run is een stam gelegen in het Noord-Westen van de wereld en domineert het continent. Als Run het lukt om de rim veilig te stellen, is het zeker een sterke stam die je niet snel weg zult krijgen. Puppet heeft net zoals Run al deels de Rim in handen, waardoor ze safe creeëren. Puppet staat onder leiding van New Authority en van verhalen gehoord lijkt me dit een goede leider die het ver gaat schoppen met Puppet. Als je kijkt naar de farmstats per dag, dan zie je dat de top 15 volledig wordt gedomineerd door 3 stammen, namelijk; Run, Royal en Puppet. Dit zegt natuurlijk niks over de stammen zelf, maar wel dat de spelers binnen deze stammen er volledig voor gaan. Ook binnen deze stammen, herken ik een paar accounts die het op vorige werelden al ver hebben geschopt.
Maar op dit moment vind ik de beste stam Puppet. Dit is vooral gebaseerd op de ligging, maar ook deels op de spelers die erin spelen.
De beste stam speler: Momenteel zit ik zelf in Run, dus kan hier het beste over oordelen.
Zal hier twee namen neerzetten, namelijk; Stef 14 en Ace Empire. Op beide accounts spelen aardige gasten, die altijd willen helpen als het nodig is. VV's doen ze graag, als het moet. Verder zijn ze altijd bereid om stamgenoten te deffen en helpen zonodig met eventuele aanvallen op andere spelers. Charlie moet ik natuurlijk ook niet vergeten als beste stamspeler, hij heeft genoeg vv's opzich genomen in tijden van nood.Dit gaat alleen over spelers binnen de stam Run, aangezien ik niet weet hoe het er binnen andere stammen aan toe gaat. Als je kijkt naar de verslagen tegenstanders als ondersteuning, dan staat doske bovenaan, dus die zal misschien ook wel een goede stamspeler zijn. Dit baseer ik alleen op verslagen tegenstanders als ondersteuning, dus het zegt niet meteen alles. doske zit nu bij de stam Trains, dus die zullen misschien wel beter weten of het een echte stamspeler is.
Het grootste ego: Sjonnie.m
Beste leider: Hoorde van verhalen dat New Authority wel een goede leider is, die zeker verstand ervan heeft. Run heeft momenteel als leiding; Ineffable en Zapoi. Jorn is zeker een goede leider, mits er genoeg activiteit is. Hij heeft zeker verstand van leiding geven en als die niet online is dan is Zapoi er om het op te vangen. Zij doen het ook goed als leiding, dus hierbij ook mijn complimenten naar hen en Jorn toe.
Slechtste leider: Under The Stairs; hij was destijds leider van ex., het leek meer een stam die blindelings mensen aan het rekruteren was en volgens mij liep de fusie tussen die vorige stammen ook niet goed. Na een tijdje waren een aantal leden ook vertrokken uit ex., wat dus wil zeggen dat het vanuit binnen ook niet goed liep. Uiteindelijk heeft ex. het nog geen maand volgehouden, dus het was geen groot succes.
Meest overschatte stam: Trains staat momenteel op rang 1, maar vind dat ze dit niet verdienen. Een groot gedeelte komt van het vorige ex., dus ben benieuwd of deze stam het nu wel langer gaat volhouden. Natuurlijk het is een andere leiding, maar veel spelers liggen dicht op elkaar, dus vraag me af hoe ze dit gaan oplossen.
Meest onderschatte stam: Catch; nog niet veel van gehoord, maar zitten wel aardig spelers in die het goed doen met farmen en ook een prima puntengroei hebben.
Meest overschatte speler: The Unknown .; Tijd lang bovenaan gestaan door pp te boosten. Schijnt ook dat de spelers van dit account op vorige werelden makkelijk werden weggespeeld.
Meest onderschatte speler: .The Void; Heeft momenteel niet al te veel punten, maar heeft een mooie ligging en farmt redelijk mee met de rest. Heeft zich op vorige werelden ook al bewezen.
Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten: Kratje Heineken, .Disconnected, Soaleban, The Night Pharmacy, Auf der Jagd en natuurlijk een aantal stamgenoten :D
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: schoterbos; namelijk hierom:
5279ab6e6e0a7ee2aadad2574d20b0c6.png

Eigenlijk maakt het me niet heel veel uit bij wie ik in de stam zit, zolang ze maar activiteit en motivatie tonen.
Mooiste spelers naam: Tja...wie ben ik?
Mooiste stam naam: Sovereign Royalty
Het tofste topic: Vind dit topic altijd wel leuk
Het domste topic: Nachttopic
Mooiste profiel foto van spelers:
87503_large

Mooiste profiel foto van stammen:
88018_large

Mooiste actie van de wereld:
Is nog niet heel veel gebeurd

Meest belovende speler voor de toekomst: Kratje Heineken
Meest belovende stam voor de toekomst: Moet deels nog gemaakt worden
Grootste blunder: Paar keer in slaap gevallen tijdens het versturen van aanvallen in de nacht, maar dat gebeurd iedereen wel eens. :oops:
Voor wie heb je nu echt respect: 30.145 keer klikken
40e6f172f8bd73d3f6aca01b7ba400f5.png

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mark; hij is het licht in de duisternis
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78352

Guest
Beste speler: Oink-Oink; Zijn bijna 24/7 online en dat is ook te merken. Ze halen bijna elke dag rover en staan op een nette tweede plek in de ranglijst. ODA staan ze op de nummer 1 plek, wat wil zeggen dat ze voor hun dorpen hebben gestreden. Verder staan ze in de groeiranglijst bovenaan.
753df6619394ef065e82da37a48ac333.png

Beste stam: Op dit moment zijn er vijf grote stammen namelijk; Trains, Royal, Puppet, Omnia en Run.
007e5315c633ef4e156e821c736429e0.png
Royal is onlangs opgericht en staat onder leiding van .Aftersky & The Dark Salvation. Ik geloof dat deze 2 spelers wel weten hoe je een stam moet leiden en heb hiervan ook hoge verwachtingen. Een deel van de stam is centraal gelegen en het andere deel ligt deels in de rim en hebben een mooie aansluiting met elkaar.
Door de val van Ex., zijn een aantal leden naar Trains gegaan. Deze stam is gelegen in het midden van de wereld en lijkt op het oog nogal ingesloten door de overige stammen. Royal lijkt op dit moment te fronten met Omnia en met Trains. Ik denk dat deze drie stammen aardig wat problemen met elkaar krijgen en twee stammen zullen daarvan profiteren, namelijk Puppet en Run.
Run is een stam gelegen in het Noord-Westen van de wereld en domineert het continent. Als Run het lukt om de rim veilig te stellen, is het zeker een sterke stam die je niet snel weg zult krijgen. Puppet heeft net zoals Run al deels de Rim in handen, waardoor ze safe creeëren. Puppet staat onder leiding van New Authority en van verhalen gehoord lijkt me dit een goede leider die het ver gaat schoppen met Puppet. Als je kijkt naar de farmstats per dag, dan zie je dat de top 15 volledig wordt gedomineerd door 3 stammen, namelijk; Run, Royal en Puppet. Dit zegt natuurlijk niks over de stammen zelf, maar wel dat de spelers binnen deze stammen er volledig voor gaan. Ook binnen deze stammen, herken ik een paar accounts die het op vorige werelden al ver hebben geschopt.
Maar op dit moment vind ik de beste stam Puppet. Dit is vooral gebaseerd op de ligging, maar ook deels op de spelers die erin spelen.
De beste stam speler: Momenteel zit ik zelf in Run, dus kan hier het beste over oordelen.
Zal hier twee namen neerzetten, namelijk; Stef 14 en Ace Empire. Op beide accounts spelen aardige gasten, die altijd willen helpen als het nodig is. VV's doen ze graag, als het moet. Verder zijn ze altijd bereid om stamgenoten te deffen en helpen zonodig met eventuele aanvallen op andere spelers. Dit gaat alleen over spelers binnen de stam Run, aangezien ik niet weet hoe het er binnen andere stammen aan toe gaat. Als je kijkt naar de verslagen tegenstanders als ondersteuning, dan staat doske bovenaan, dus die zal misschien ook wel een goede stamspeler zijn. Dit baseer ik alleen op verslagen tegenstanders als ondersteuning, dus het zegt niet meteen alles. doske zit nu bij de stam Trains, dus die zullen misschien wel beter weten of het een echte stamspeler is.
Het grootste ego: Sjonnie.m
Beste leider: Hoorde van verhalen dat New Authority wel een goede leider is, die zeker verstand ervan heeft. Run heeft momenteel als leiding; Ineffable en Zapoi. Jorn is zeker een goede leider, mits er genoeg activiteit is. Hij heeft zeker verstand van leiding geven en als die niet online is dan is Zapoi er om het op te vangen. Zij doen het ook goed als leiding, dus hierbij ook mijn complimenten naar hen en Jorn toe.
Slechtste leider: Under The Stairs; hij was destijds leider van ex., het leek meer een stam die blindelings mensen aan het rekruteren was en volgens mij liep de fusie tussen die vorige stammen ook niet goed. Na een tijdje waren een aantal leden ook vertrokken uit ex., wat dus wil zeggen dat het vanuit binnen ook niet goed liep. Uiteindelijk heeft ex. het nog geen maand volgehouden, dus het was geen groot succes.
Meest overschatte stam: Trains staat momenteel op rang 1, maar vind dat ze dit niet verdienen. Een groot gedeelte komt van het vorige ex., dus ben benieuwd of deze stam het nu wel langer gaat volhouden. Natuurlijk het is een andere leiding, maar veel spelers liggen dicht op elkaar, dus vraag me af hoe ze dit gaan oplossen.
Meest onderschatte stam: Catch; nog niet veel van gehoord, maar zitten wel aardig spelers in die het goed doen met farmen en ook een prima puntengroei hebben.
Meest overschatte speler: The Unknown .; Tijd lang bovenaan gestaan door pp te boosten. Schijnt ook dat de spelers van dit account op vorige werelden makkelijk werden weggespeeld.
Meest onderschatte speler: .The Void; Heeft momenteel niet al te veel punten, maar heeft een mooie ligging en farmt redelijk mee met de rest. Heeft zich op vorige werelden ook al bewezen.
Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten: Kratje Heineken, .Disconnected, Soaleban, The Night Pharmacy, Auf der Jagd en natuurlijk een aantal stamgenoten :D
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: schoterbos; namelijk hierom:
5279ab6e6e0a7ee2aadad2574d20b0c6.png

Eigenlijk maakt het me niet heel veel uit bij wie ik in de stam zit, zolang ze maar activiteit en motivatie tonen.
Mooiste spelers naam: Tja...wie ben ik?
Mooiste stam naam: Sovereign Royalty
Het tofste topic: Vind dit topic altijd wel leuk
Het domste topic: Nachttopic
Mooiste profiel foto van spelers:
87503_large

Mooiste profiel foto van stammen:
88018_large

Mooiste actie van de wereld:
Is nog niet heel veel gebeurd

Meest belovende speler voor de toekomst: Kratje Heineken
Meest belovende stam voor de toekomst: Moet deels nog gemaakt worden
Grootste blunder: Paar keer in slaap gevallen tijdens het versturen van aanvallen in de nacht, maar dat gebeurd iedereen wel eens. :oops:
Voor wie heb je nu echt respect: 30.145 keer klikken
40e6f172f8bd73d3f6aca01b7ba400f5.png

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mark; hij is het licht in de duisternis

Bedankt voor deze lijst! Staan veel goede punten in en was geweldig om te lezen! :D

Welk acc speel je als ik vragen mag? :$

Met vriendelijke groet,

Calvin
 

DeletedUser75418

Guest
Bedankt voor deze lijst! Staan veel goede punten in en was geweldig om te lezen! :D

Welk acc speel je als ik vragen mag? :$

Met vriendelijke groet,

Calvin
Ben van plan om te wisselen van accounts, maar houd alles nu nog geheim :D
 
Bovenaan