[Speeltopic] WvW 262: The 100

DeletedUser76681

Guest
Na mijn post over hoe ik op een inactieve speler zou gaan lynchen stuurde maroen dit dus.

Ten eerste is het raar dat hij me als wolf aanziet terwijl dat echt heel dom van mijn kant zou zijn omdat dat gewoon te simpel is.

Ten tweede is het stukje "stem kan nog wijzigen" ook heel vreemd omdat hij dus geen counterstem wil en ook de aandacht door probeert te schuiven na zn post.

Klopt met al die posts was ik dat stukje over inactieve lynchen even vergeten.

Zit wat in, maar ben er nog niet 100% overtuigd van.
 

DeletedUser70435

Guest
Ik ben van mening dat we vandaag meer informatie zullen halen uit een lynch van Gamebreaker dan uit een lynch van Arrighi. Mocht gamebreaker goed zijn is dat zonde, maar de redenen die genoemd zijn, zijn voor een dag 1 lynch genoeg. 100% zeker kunnen we niet zijn, maar Game is voor nu de beste optie om op te stemmen.

Mocht Game geen wolf zijn, dan kunnen we morgen in ieder geval al gaan kijken naar bijvoorbeeld Time, die al vroeg op hem zat. Mocht Game wolf zijn, dan kunnen we eens even kijken op wie hij zat (al heeft hij niet zoveel gedaan op wolvenvang-gebied....) en daaruit wat info halen. Ik ben benieuwd naar morgen en hopelijk meer duidelijkheid.
 
Reactiescore
167
Ik vind het een lastige stemming vandaag...

Gisteren vond ik Gamebreaker het meest verdacht, maar vandaag vond ik Arrighi juist net wat meer verdacht.
Als ik ga afwegen wat ze precies gezegd hebben, en hoe ze zichzelf verdedigt hebben dan kom ik toch uit op Gamebreaker omdat het argument van Arrighi dat hij iets wilde uitlokken best logisch (en slim) klonkt. Deze methode is namelijk vaker succesvol gebruikt in eerdere potjes.
 

DeletedUser74418

Guest
Is zeker niet 100% duidelijk.

Toch zijn de argumenten overtuigender dan de argumenten op mij want ik heb eigenlijk nog niks sterks gehoord.
 

DeletedUser78325

Guest
Ik weet heel goed waar ik het over heb, maar ik hoef niet uit te legen waarom dat in mijn ogen het potje openbreekt, als dit al meerdere malen is gezegd. Ben geen herhaalapparaat.

Je weet dus echt niet waarover je het hebt. Het ging nooit daarover in 1ste instantie. Het ging erover dat ik een bemerking maakte en jij reageerde op een belachelijke manier, wetende dat wat ik zei gewoon waar is. Ik had het over 2 mensen (of meer) die hetzelfde doet, jij gaat meteen over naar het feit dat je er geen 2 kan lynchen.
Boeien dan? Ze doen het alle 2 dus dat mag gezegd worden. Dat jij niks wil toelichten, is jouw keuze. Echter, als je bent wat je claimt en je bent zo zeker en Mono zou helpen? Waarom onderneem je dan zelf geen actie?
 

DeletedUser64575

Guest
Nou jongens, ik kom er echt niet uit. Ik laat het voor wat het is voor vandaag.

Als ik kijk naar de 3 hoofdverdachten en keuze moet maken (Mono, Arrighi, Game), dan stem ik op Game. Zijn postgedrag is gewoon echt heel verdacht en vooral dit vind ik nogal vreemd:

Tf? Ik zie niet in waarom XD

Maar oke, ik denk dat dit mijn volgorde is:
1. Time (blijft continu op mij hangen)
2. WBJ (Heb ik geen hoogte van)
3. Jens (kan me nog goede inzichten verschaffen voor de rest)
4. Westkip (mijn BM en een speler die ik tot nog toe niet verdenk)

Ik ben benieuwd wat je hiermee wilt :p

Het valt me op dat je het lijstje samenstelt op basis van hoeveelheid inbreng en activiteit. De spelers waarvoor je banger bent omdat zij de lynch sturen zet je onderaan (Westkip/Jens) en de spelers waarvoor je minder bang bent zet je bovenaan (Time/mij). Een denkwijze waar ik me niet zo in kan vinden.

Ik heb net nog zitten zoeken naar potjes waarin Westkip wolf was, gezien ik niet weet hoe hij als wolf speelt en een wolfse Westkip op deze manier nog best het potje kan winnen, maar de enige goede die ik zo snel kon vinden was 200+ pagina's en de zoekfunctie werkt daar niet (mods, los het op!). Iemand die dit inzicht wel heeft?
 

DeletedUser74966

Guest
Het valt me op dat je het lijstje samenstelt op basis van hoeveelheid inbreng en activiteit. De spelers waarvoor je banger bent omdat zij de lynch sturen zet je onderaan (Westkip/Jens) en de spelers waarvoor je minder bang bent zet je bovenaan (Time/mij). Een denkwijze waar ik me niet zo in kan vinden.
Lol nee. Lees wat erbij staat. Ik heb nergens iets over activiteit gezegd.
 

DeletedUser77639

Guest
Ik heb exact hetzelfde gevoel. Ik heb al een hele poos een naar gevoel bij MonoBear. Ik heb nog maar 1 potje van hem gelezen maar hij lijkt opeens meer geprikkeld in dit potje naar mijn gevoel.

Op Arrighi wou ik na het lezen van afgelopen 3 uur mijn stem zetten maar hij is nieuw en ik heb nog geen idee hoe hij speelt en om eerlijk te zijn gedraagt hij zich een beetje te dom om wolf te zijn.



Zeggen wat je niet zou doen als je slechtje bent vind ik opzich ook erg verdacht uitkomen.

(Sorry vind de juiste quote niet meer) Jenskeuh: 4) Monobear is heel resoluut in zijn verdediging van hopefull maar ook deze vind ik TE opvallend om echt van een link te kunnen spreken. Mono als wolf speelt heel anders, overal sluw tussendoor praten en vooral niet willen opvallen terwijl hij zichzelf hier vol in de spotlights zet.

Ik denk dat MonoBear erg goed weet waar hij mee bezig is.

Iedereen lijkt weer op Game te gaan die toch bijna elk potje hetzelfde speelt en dit geen uitzondering maakt. Lijkt me sterk als je zijn spel nu al door hebt.

Kortom mijn post MonoBear

ik ben alleen maar meer geprikkeld door anthra, dat heb ik ook al aangegeven. komt dus alleen omdat hij met die verdenking kwam en ik erop reageerde.
Ik weet inderdaad waar ik mee bezig ben en al zeker niet om mezelf als wolf zo in de spots te zetten, op dag 1 nog wel. dat zou ik dus helemaal anders aanpakken.

Mijn stem gaan naar Monobear, puur om het feit dat hij early aanvallen was, precies of hij iets te verbergen heeft. Ook is dit men eerstje potje wvw, dus ik weet niet of dit zijn manier van doen is, maar hij staat te veel in de spots voor mij. Mochten monobear en hopeful de slaapkamer met elkaar delen dan hebben we 2 vliegen in 1 klap, toch?

Dus omdat ik early aan het aanvallen was? ik heb niet eens aangevallen, ik ben alleen in een iets wat "zinloze" discussie gekomen die er uiteindelijk misschien inderdaad niet moest zijn gekomen. zoals ik ook hierboven aangaf zou ik dat als slechtje helemaal anders hebben aangepakt.

Als ik al met hopeful een kamer zou delen, waarom zou ik het zo opvallend doen als het nog niet eens zeker is dat hij de lynch zal zijn?
daarbij kunnen 2 vliegen in 1 klap ook heel slecht zijn. zeker als we beide goedje zouden zijn. Want dan verliezen we zo even 3 goedjes op 1 dag tijd. niet ideaal dus, zoals ook al eerder is gezegd moet je je niet gaan bezighouden met het koppel op dit moment, dat zal later wel duidelijker worden.
 

DeletedUser70435

Guest
Jij kan beter dan dit Victorious.
Er is in mijn ogen nog niks super opvallends gezegd vandaag. Ik ben 75% zeker van Gamebreaker, simpelweg omdat hij een vorig potje erbij haalt wat typisch wolvengedrag is + een onderbuik gevoel. Het zal niet beter worden deze dag 1.
 

DeletedUser77639

Guest
Je weet dus echt niet waarover je het hebt. Het ging nooit daarover in 1ste instantie. Het ging erover dat ik een bemerking maakte en jij reageerde op een belachelijke manier, wetende dat wat ik zei gewoon waar is. Ik had het over 2 mensen (of meer) die hetzelfde doet, jij gaat meteen over naar het feit dat je er geen 2 kan lynchen.
Boeien dan? Ze doen het alle 2 dus dat mag gezegd worden. Dat jij niks wil toelichten, is jouw keuze. Echter, als je bent wat je claimt en je bent zo zeker en Mono zou helpen? Waarom onderneem je dan zelf geen actie?
waarom zou ik helpen? heb ik wat gemist? xD
 
Reactiescore
182
Na mijn post over hoe ik op een inactieve speler zou gaan lynchen stuurde maroen dit dus.

Ten eerste is het raar dat hij me als wolf aanziet terwijl dat echt heel dom van mijn kant zou zijn omdat dat gewoon te simpel is.

Ten tweede is het stukje "stem kan nog wijzigen" ook heel vreemd omdat hij dus geen counterstem wil en ook de aandacht door probeert te schuiven na zn post.

1. Is dat zo vreemd? Misschien ben je wel gewoon niet slim. Ik denk alleszins dat dit een poging is om jezelf eruit te lullen en het maar te rechtvaardigen.
2. Dit heb ik ook al tegen anthraxxis gezegd, dus ik ga het nog maar eens herhalen. Ik ben graag duidelijk en zal het dus melden wanneer mijn stem kan veranderen.

Ik ben niet nieuw maar ik heb inderdaad geprobeerd een domme wolf te lijken zodat iedereen zou redeneren dat ik juist geen wolf ben

en @Westkip, inderdaad 4 uit 4 rondes gewonnen :)

Mheh dit is wel heel bizar. Je geeft hier te kennen dat je je expres anders gedraagt zodat andere denken dat je geen wolf bent? Alleen een wolf moet zoiets doen ...

Kan je hier nog even op reageren?
 

DeletedUser8414

Guest
Gamebreaker is gewoon slecht, vorige keer toen hij als DO lynch was probeerde hij zelfs na de deadline ons nog te overtuigen dat hij goed was, terwijl hij het nu een uur voor de deadline al opgeeft. Geen enkele poging tot verdedigen, enkel nog beetje tegenspreken. Moest hij goed zijn kan hij ook zelf nog zoeken naar wolven en argumenten zoeken om ons op andere gedachten brengen, maar helemaal niks van. Dus doei wolfje.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik kom net van training en zit pas op pagina 19, ksta nu in frituur dus pas tegen 21:45 thuis. Kvrees dat ik niet ingelezen ga raken. Zie nu wel veel stemmen op game staan. Ff samenvatten de laatste 10p iemand?
 

DeletedUser78325

Guest
waarom zou ik helpen? heb ik wat gemist? xD

Jij verdedigt Hopeful duidelijk. Westkip verdedigt anthraxxis duidelijk. Echter zie ik daarvoor alleen mensen richting jou gaan. Ik maakte dus gewoon ff duidelijk dat je niet de enige bent. Kreeg toen al te horen dat men dat hier een reddingsactie noemt...
 

DeletedUser74966

Guest
Gamebreaker is gewoon slecht, vorige keer toen hij als DO lynch was probeerde hij zelfs na de deadline ons nog te overtuigen dat hij goed was, terwijl hij het nu een uur voor de deadline al opgeeft. Geen enkele poging tot verdedigen, enkel nog beetje tegenspreken. Moest hij goed zijn kan hij ook zelf nog zoeken naar wolven en argumenten zoeken om ons op andere gedachten brengen, maar helemaal niks van. Dus doei wolfje.
Er komt sneller bij dan ik kan reageren. En al moest ik counteren dan nog zou ik veel langer bezig zijn met overtuigen dan dat kan. Ik heb ook net weer een aflevering van GoT gekeken en lees nu alles weer door. Fijn veel stemmen op mij.
 

DeletedUser77639

Guest
Jij verdedigt Hopeful duidelijk. Westkip verdedigt anthraxxis duidelijk. Echter zie ik daarvoor alleen mensen richting jou gaan. Ik maakte dus gewoon ff duidelijk dat je niet de enige bent. Kreeg toen al te horen dat men dat hier een reddingsactie noemt...
dankje voor even toe te lichten, al zie ik inderdaad niet in waarom ik nou net het potje zou open breken als ik de lynch zou zijn?

ik denk dat ik al genoeg heb gezegd over mijn gedrag eerste dag. en daar zou ik het graag op houden voor het weer begint.
 

DeletedUser78320

Guest
Ik kom net van training en zit pas op pagina 19, ksta nu in frituur dus pas tegen 21:45 thuis. Kvrees dat ik niet ingelezen ga raken. Zie nu wel veel stemmen op game staan. Ff samenvatten de laatste 10p iemand?

Dat zou me eigenlijk ook wel helpen... Heb in de week ook een drukke dag
 
Bovenaan