[Speeltopic] WvW 262: The 100

DeletedUser8414

Guest

Eerst en vooral mijn stem op Time. Wordt alweer ondergewaardeerd en vind ik op mezelf na de beste kandidaat dus mag wel wat meer stemmen krijgen. Ik denk hem ook beter te kunnen inschatten dan een westkip waarmee ik toch minder samenspeelde, al verdient hij zeker stemmen gezien zijn huidige activiteit en opmerkzaamheid. (Ik vermeld jou even omdat jij ook op veel stemmen staat).

Interessante punten:

1) Argument van Anthraxis tegen hopeful, het klopt dat wolven vaak online tijden of dergelijke als excuus gaan gebruiken waarom ze wel of niet op iets reageerden dus daarom vind ik het wel een goed argument om te onthouden. Echter is hopefull nog een beginner dus zou ik iets dergelijk ook niet meteen gebruiken om hem te lynchen.

2) Gamebreaker die weer heel graag zijn zelfde openingspost maakt en dat gelijk gaat vergelijken met zijn potje waar hij DO was. Waarom wil je daar nu al zo de aandacht op vestigen en laat je ons dat niet zelf vaststellen?

3) Westkip en Anthraxxis die een link creëren die zo overduidelijk is dat hij eigenlijk te duidelijk is om echt te zijn, of het is ontzettend slim. Ik denk niet dat gebroeders, koppel of wolven elkaar nu al zo hard gaan verdedigen dus ik verwacht dat het eerder bedoeld was om mensen uit te lokken wat tot nu toe ook vrij goed lijkt te werken. Het lijkt mij verstandig eens te gaan kijken naar de mensen die omwille hiervan meteen op jullie twee gingen, het ideale excuus voor wolven om ergens op door te duwen.

4) Monobear is heel resoluut in zijn verdediging van hopefull maar ook deze vind ik TE opvallend om echt van een link te kunnen spreken. Mono als wolf speelt heel anders, overal sluw tussendoor praten en vooral niet willen opvallen terwijl hij zichzelf hier vol in de spotlights zet.

5) Anthrax zal wel een goedje zijn want hij leest blijkbaar alles. :eek:

6) Wat die discussie over g/s koppel hunten betreft moet ik toegeven dat ik een g/s koppel er liever echt nog even inhoudt, dat levert meestal vaak wel een paar wolfjes op en late game wordt het altijd wel duidelijk waar het koppel zit. Dus koppels zijn voor mij nooit prioriteit.

7) Stop eens allemaal met nutteloos lopen claimen, als je om half 10 op de lynch staat claim dat je dan iets probeert kan ik begrijpen, nu is compleet nutteloos tenzij je de welp wat wil helpen?

8) Heel veel eindeloos gezever dat nergens over gaat.
Vooral puntje 8 bevat de essentie.
 

DeletedUser74418

Guest
Gamebreaker, veel berichten maar niet opzoek naar slechtjes.
 

DeletedUser74966

Guest
Slijmen bij mij.
Aangeven wat mij vorige potjes is opgevallen. Niks slijmen.

Slijmen bij Sylar en bij mij.
Sylar als nieuwkomeling gewoon succes wensen. Daar bedoelde ik verder niks mee. En verder nog steeds aangeven wat ik vind van je. Niks slijmen. Als ik je ene pompe irritante kerel had gevonden had ik dat ook laten weten. Net als ik het gedrag van Anthra vaak irritant vind of het ruige taalgebruik van Yankee.

Aandacht van uzelf afhalen? Want wolven zijn ofwel overactief of wel rustig, dus alles wat jij niet bent eigenlijk?
geef ik je gelijk in. Die is verdacht.

Slijmen bij westkip.
True, was meer sarcastisch bedoeld.

Slijmen bij Westkip part 2.
Niks slijmen. Gewoon mijn BM stem plaatsen met de reden daarvoor.

Slijmen bij Freaker.
Kan je zo zeggen.

Opnieuw de aandacht van jezelf afleiden, nu zijn de wolven ook bij de minder actieven, terwijl het daarnet ook nog de meest actieven konden zijn?
Ja. Deze is denk ik te impulsief gepost aangezien ik mezelf hier tegenspreek. Ik zoek zelf nu in ieder geval wolven bij de minder actieve spelers omdat ik bij de rest niet veel zie waardoor ik ze echt als slechtje bestempel. (oh hee, slijmen). In het begin zocht ik het anders omdat de meeste mensen op gang komen in een potje en met weinig posts beginnen aangezien er nog nauwelijks stof is. Dat veranderd na tijd wel.


Het is dus echt ontzettend opvallend hoe je bij meer ervarenen (westkip, freaker, mezelf) gaat slijmen omdat je weet dat wij de lynch kunnen sturen terwijl je voor de rest de aandacht volledig van jou wil afleiden want jouw gedrag is allesbehalve het gedrag van een wolf toch? :eek:
Ik wil altijd de aandacht van me afleiden. Juist daardoor krijg ik die aandacht weer lol.

Probeer eens ergens te beginnen met zelf verdachten te vinden in plaats van gewoon wat vaag te zeggen wie een goede indruk maakt en voor de rest het alleen over algemene gedragingen te hebben.
Met wat? Zoals ik al zei zie ik niet echt slechtjes ergens. Ik heb te weinig om iets mee te kunnen beginnen wat nog enigzins logisch klinkt.
 

DeletedUser77639

Guest
Jij was me te gretig toen ik Arrighi aanwees om te lynchen, vanaar dat ik ben gaan twijfelen. Echter zijn felle verdediging nu, nadat ik mijn vraag gesteld had.....
te gretig omdat jij arrighi aanwees? kan je die post even quoten voor me?

EDIT: ik heb al door welke je bedoelde, alleen snap ik niet wat je er te gretig aan vind?
 

DeletedUser74418

Guest
Easy gezegd man. Ik heb jou anders ook nog niet veel meer zien zeggen dan algemene opvattingen net zoals ik dat doe.

Dan moet je goed teruglezen want ik heb net uitgelegd hoe ik opzoek ben gegaan naar ongewone reacties na het zetten van een valletje :p
 

DeletedUser74966

Guest
Dan moet je goed teruglezen want ik heb net uitgelegd hoe ik opzoek ben gegaan naar ongewone reacties na het zetten van een valletje :p
Ja. En dan zet je je stem alsnog op mij omdat anderen dat ook al gedaan hebben terwijl je mij niet genoemd hebt in je reactie daar? Dubieus.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik ben eerst wel benieuwd waarom je specifiek mijn mening over hem vraagt? Ik vind het sowieso altijd moeilijk een mening te vormen over mensen die ik niet ken. :p

Ik vind hem vooral korte dingen plaatsen die stuk voor stuk dubbelzinnig kunnen gezien worden als gezegd uit naïviteit of echt verdacht. Ik moet zeggen dat ik zijn stem op anthraxis begrijp, als buitenstaander gezien speelt hij hier ook verdacht maar wij weten dat dit zijn speelstijl is, dus die stem kan ik hem niet verwijten.

Ik kan hem dus voorlopig niet als goed of slecht bestempelen door het weinige dat hij gezegd heeft, althans niks waarvan ik zeg dat het hem absoluut wolf maakt, wat vind jij dan?

Het is non-netwerk en ik mis je :(

Ik neig meer naar slecht, maar kan nog geen harde feiten op tafel leggen en wil mezelf ook niet tot tunnelen drijven. Ook wil ik niet stemmen op gevoel, dus wie weet was jou iets opgevallen. Niet dus.
 

DeletedUser8414

Guest
Aangeven wat mij vorige potjes is opgevallen. Niks slijmen.


Sylar als nieuwkomeling gewoon succes wensen. Daar bedoelde ik verder niks mee. En verder nog steeds aangeven wat ik vind van je. Niks slijmen. Als ik je ene pompe irritante kerel had gevonden had ik dat ook laten weten. Net als ik het gedrag van Anthra vaak irritant vind of het ruige taalgebruik van Yankee.


geef ik je gelijk in. Die is verdacht.


True, was meer sarcastisch bedoeld.


Niks slijmen. Gewoon mijn BM stem plaatsen met de reden daarvoor.


Kan je zo zeggen.


Ja. Deze is denk ik te impulsief gepost aangezien ik mezelf hier tegenspreek. Ik zoek zelf nu in ieder geval wolven bij de minder actieve spelers omdat ik bij de rest niet veel zie waardoor ik ze echt als slechtje bestempel. (oh hee, slijmen). In het begin zocht ik het anders omdat de meeste mensen op gang komen in een potje en met weinig posts beginnen aangezien er nog nauwelijks stof is. Dat veranderd na tijd wel.



Ik wil altijd de aandacht van me afleiden. Juist daardoor krijg ik die aandacht weer lol.


Met wat? Zoals ik al zei zie ik niet echt slechtjes ergens. Ik heb te weinig om iets mee te kunnen beginnen wat nog enigzins logisch klinkt.

Na deze post heb je me allesbehalve overtuigd mijn stem te heroverwegen. :p

Het is non-netwerk en ik mis je :(

Ik neig meer naar slecht, maar kan nog geen harde feiten op tafel leggen en wil mezelf ook niet tot tunnelen drijven. Ook wil ik niet stemmen op gevoel, dus wie weet was jou iets opgevallen. Niet dus.
Zo lief <3

Ik vrees dat ik ook al in een tunnel zit op dit moment. :p Ik snap wel waarom je hem verdacht vind want hij zegt opmerkelijke dingen maar ik kan het niet plaatsen of het door onwetendheid of slecht zijn komt.
 

DeletedUser77639

Guest
Dan moet je goed teruglezen want ik heb net uitgelegd hoe ik opzoek ben gegaan naar ongewone reacties na het zetten van een valletje :p
ik moet nu eerlijk zeggen dat dit ook wel raar is. je haalt er maroen uit, door je valletje en je stemt uiteindelijk toch maar mee op game? xD
 

DeletedUser74966

Guest
Na deze post heb je me allesbehalve overtuigd mijn stem te heroverwegen. :p
Ik heb gewoon aangegeven wat er bij al die posts aan de hand was. En bij sommigen heb je inderdaad gelijk over wat ik heb gezegd. Ik speel veel te impulsief geloof ik.

Jammer dat het niet lukt. Misschien straks nog wel.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik ga straks weer GoT kijken en ben zo met eten bezig. Ik zet mijn stem alvast op Arrighi. Heel makkelijk meegegaan op mij en de reden die hij daarvoor geeft is dat hij mij iets heeft zien doen wat hij zelf ook doet. Daarna countert hij dat door te zeggen dat hij een val heeft gezet, maar daar komt iemand anders dan ik uit. Onlogisch.
 
Reactiescore
976
Gamebreaker ik ga je misschien een rare vraag stellen, maar ik zou toch willen dat je er een antwoord op geeft.

Stel jij hebt gedurende een paar dagen de macht om de lynch te bepalen en zo één wolf te vinden. Je moet een paar spelers in een lijstje plaatsen, nummer 1 zal eerst gelynched worden, nummer 2 zal daarna gelynched worden, enz.

De spelers die je in een lijstje mag plaatsen zijn de volgende: Westkip, Jenskeuh, Watblaasje & TimeforplanB
 

DeletedUser17472

Guest
Nieuwe GOT komt pas 21 juni :p

Mijn lynch zet ik ook op Arrighi. Hij wilde te graag BM worden.
 
Reactiescore
182
Ik ga straks weer GoT kijken en ben zo met eten bezig. Ik zet mijn stem alvast op Arrighi. Heel makkelijk meegegaan op mij en de reden die hij daarvoor geeft is dat hij mij iets heeft zien doen wat hij zelf ook doet. Daarna countert hij dat door te zeggen dat hij een val heeft gezet, maar daar komt iemand anders dan ik uit. Onlogisch.

Ik denk dat het verhaal van de val complete BS is, dat hem in de wolvenchat is ingefluisterd, helemaal vanwege het feit dat hij inderdaad volgt op jou, wat mij ook erg onlogisch te rijmen is met zijn eerdere uitspraken.
 

DeletedUser74966

Guest
Gamebreaker ik ga je misschien een rare vraag stellen, maar ik zou toch willen dat je er een antwoord op geeft.

Stel jij hebt gedurende een paar dagen de macht om de lynch te bepalen en zo één wolf te vinden. Je moet een paar spelers in een lijstje plaatsen, nummer 1 zal eerst gelynched worden, nummer 2 zal daarna gelynched worden, enz.

De spelers die je in een lijstje mag plaatsen zijn de volgende: Westkip, Jenskeuh, Watblaasje & TimeforplanB
Tf? Ik zie niet in waarom XD

Maar oke, ik denk dat dit mijn volgorde is:
1. Time (blijft continu op mij hangen)
2. WBJ (Heb ik geen hoogte van)
3. Jens (kan me nog goede inzichten verschaffen voor de rest)
4. Westkip (mijn BM en een speler die ik tot nog toe niet verdenk)

Ik ben benieuwd wat je hiermee wilt :p
 

DeletedUser8414

Guest
Ik ben hoe langer hoe meer ook geneigd om naar arrigi te gaan. Zijn val klonk logisch maar dan stem je nu niet op game, dat slaat echt nergens op.
 
Bovenaan