[Speeltopic] Wie is de Mol 2017

DeletedUser63354

Guest
Moet de categorie-naam exact hetzelfde zijn zoals jij die voor ogen had of mag het ook iets zijn wat er op lijkt? Ik ga er vanuit dat je er rekening mee houdt dat synoniemen van de categorie gewoon goedgekeurd worden? :D
 

DeletedUser72524

Guest
Graag nog wachten met reageren totdat iedereen een foto heeft gehad.
 
Reactiescore
182
Ik neem aan dat het niet zo simpel is als te zeggen wie je hebt zeker?
 

DeletedUser72524

Guest
Moet de categorie-naam exact hetzelfde zijn zoals jij die voor ogen had of mag het ook iets zijn wat er op lijkt? Ik ga er vanuit dat je er rekening mee houdt dat synoniemen van de categorie gewoon goedgekeurd worden? :D

Ik houd hier natuurlijk rekening mee!
 

DeletedUser72524

Guest
Aftrap
Als het goed is heeft iedereen 2 plaatjes gehad, zo niet stuur mij een PM. Er mag vanaf nu gepost worden!

Regels:
- Je mag niet een foto hierop posten
- Je mag geen google gebruiken (ik heb het proberen google proof te maken)
- Je mag overleggen maar je plaatje mag je alleen met woorden beschrijven (weet je wie/wat het is dan mag je ook gewoon benoemen wat, maar speel niet vals!)

Deadline:
A.S. Donderdag 22:00
 
Reactiescore
182
Oke, gegeven het feit dat iedereen zijn plaatje ontvangen heeft, en je gewoon mag zeggen wie je hebt, zal ik het spits afbijten:
1. Martin Garrix
2. Pierre- Emerick Aubameyang
 

DeletedUser66944

Guest
Mijn foto's zijn pussygrabber & 2 grote torens met een brugstuk tussen
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb;

1 - Een Nederlandse turner; man; blond (denk ik) kort haar en hij doet ringen. En nee het is niet een van die superbekenden. Geen van Gelder ofzo dus. Hij heeft een jong gezicht en hangt in een 90 graden hoek. Ik denk dat ie blauwe ogen heeft. Zn haar is verder aan de zijkant redelijk geschoren en staat aan de voorkant een heel klein beetje omhoog. Het ziet er zacht uit. Z'n neus is ook redelijk aanwezig.

2 - Iemand die ik niet ken, maar ik had hem gegoogeld voor de regels online kwamen. Mag ik m'n bevindingen posten? (Edit; dat mag niet)

Hier is z'n beschrijving: het is een blanke man met donker haar, ik denk zwart, not sure. Hij draagt een pet met panterprint aan de onderkant van de flap die boven z'n ogen zit. Meer zie je niet. Verder heeft hij een zwarte oorbel in z'n rechteroor, zo'n klein puntje - z'n linkeroor zie je niet. Hij draagt gouden kettingen, twee en een tshirt met BG heel groot in een witte cirkelvlek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Ik heb;

1 - Een Nederlandse turner; man; blond (denk ik) kort haar en hij doet ringen. En nee het is niet een van die superbekenden

2 - Iemand die ik niet ken, maar ik had hem gegoogeld voor de regels online kwamen. Mag ik m'n bevindingen posten?

Nee dit mag niet! Via google gevonden telt niet, wat wel mag is je foto beschrijven!
 

DeletedUser77639

Guest
dan heb je dus al een dortmund/duitsland/voetbal als een categorie lijkt me. kan ook aanvaller ofzoiets zijn.

ik heb dan weer:
1. een president van weet ik veel welk land, wel aziatisch, dus ik denk zelf aan china.
2. een auto, ik ken het merk zelf niet, en kan het ook niet degelijk zien wat het is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Nee ook niet, google is hier ten strengste verboden. Na het potje mag je googlen.
 
Reactiescore
182
dan heb je dus al een dortmund/duitsland/voetbal als een categorie lijkt me. kan ook aanvaller ofzoiets zijn.

ik heb dan weer:
1. een auto, ik ken het merk zelf niet, en kan het ook niet degelijk zien wat het is.
2. een president van weet ik veel welk land, wel aziatisch, dus ik denk zelf aan china.

Kan je het beter beschrijven?
 

DeletedUser4045

Guest
Ik denk dat ie t over de kuala lumpur twin towers heeft. Ben alleen de exacte naam vergeten

Jij bedoelt met die grote punten en dat smalle stukje ertussen?

Hij moet denk ik het nog wat beter beschrijven hoe ze eruit zien.
 
Reactiescore
1.015
dan heb je dus al een dortmund/duitsland/voetbal als een categorie lijkt me. kan ook aanvaller ofzoiets zijn.

ik heb dan weer:
1. een auto, ik ken het merk zelf niet, en kan het ook niet degelijk zien wat het is.
2. een president van weet ik veel welk land, wel aziatisch, dus ik denk zelf aan china.

2 is dus Xi Jinping dan?
 
Bovenaan