[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #261

DeletedUser69459

Guest
Je zegt het quasi letterlijk wat ik ben, je benoemt het alleen niet, dus je hint er iedereen wel duidelijk naar. Ja, ik heb nagedacht over optie 2 nadat ik het bericht zag. Ik ga als wolf nooit zo een risico nemen want dat klaagmuurbericht wordt toch mijn dood, ook al bevat het foutieve informatie en komt het niet van mij.

Trouwens, Gilles, bedankt voor de bevestiging. Een goedjes BI wordt altijd helemaal gek als hij onterecht verdacht wordt en dreigt meer dan eens met uitschrijving. De keren dat je rustig reageerde was je gewoon wolf. :)
Mijn stem staat en er zal heel wat moeten gebeuren voor ik daarvan afwijk.

Nja, op basis van deze redenering zou hij enkel nog maar als een gek mogen reageren. Lijkt me net zo`n argument zoals `hij is afzijdig en inactief, hij moet dus een wolf zijn`
 

DeletedUser8414

Guest
Hopeful, voor je 1ste puntje. Zie de klaagmuur en check dan de rolbeschrijving. Ik kan het ook zeggen, maar denk dat het slimmer is dat je dit zelf even bekijkt + de ondertekening ofc. van klaagmuurbericht.
Wat is dit bericht dan Gilles? Dit is hem quasi zeggen dat de klaagmuur hint naar orakel. :)

@.Saphira, klopt zeker. Maar bij hem is het wel al bewezen tijdens 30 potjes ofzo. :p
 

DeletedUser69459

Guest
Het verschil is wel dat het klaagmuurbericht aan mijn naam gelinkt is door de ondertekening. Ik ga toch nooit een vals bericht aan mezelf linken? Dus die vergelijking gaat niet op. Voor jou is het een pak minder risicovol want je bent niet gelinkt via naam of ondertekening aan het bericht.

Al aan gedacht dat we met minder ervaren spelers zitten en die misschien de handtekening van de BM gebruiken om hun bericht, als echt orakel zijnde, een geloofwaardiger gehalte te geven?
 
Reactiescore
1.015
Wat is dit bericht dan Gilles? Dit is hem quasi zeggen dat de klaagmuur hint naar orakel. :)

@.Saphira, klopt zeker. Maar bij hem is het wel al bewezen tijdens 30 potjes ofzo. :p

Je hebt er met moeite 10 gespeeld met mij, nog niet toe. Daar kan jij dus niks over zeggen. Ja, quasi. Ik zeg toch helpen, nergens in de mate hoever.

@Saphira: Hij probeert me uit m'n tent te lokken zoals dat dreigen met uitschrijving. Dat heb ik 1x gedaan. Ik ben nu gewoon aan het lachen, want ik vind het geweldig als mensen me op zo'n manier verdacht willen maken. Teken van onmacht en suprematie van mij. Iemand schrijft anders dan hij gewend is met klaagmuur, want niemand schrijft op die manier. Echter is het zeker niet van mij.

Mensen die me kennen weten dat ik nogal kan 'neuten' op NL en een komma zetten voor eventueel is een schandalige fout. Zo'n belabberde tekst zou ik nooit inleveren taalkundig gezien en alsnog post ik sowieso niet op de klaagmuur. Om Jens zijn woorden te gebruiken: dat is bij mij al bewezen tijdens 30 potjes ofzo. :p
 

DeletedUser8414

Guest
Al aan gedacht dat we met minder ervaren spelers zitten en die misschien de handtekening van de BM gebruiken om hun bericht, als echt orakel zijnde, een geloofwaardiger gehalte te geven?
Kan, maar dat zorgt dan wel voor een complete misleiding en is niet zo verstandig. Maar het is wel een optie das waar.
 

DeletedUser1435

Guest
ik zou zeggen dat het jens zelf was.

die kerel bedenkt altijd alles tot in detail wat hij per dag gaat posten. hiervoor heeft hij een kladblokje op zijn bureautje liggen
 

DeletedUser8414

Guest
Denk wel te weten wie dat klaagmuurbericht geschreven heeft. De vraag is vanuit welk motief.
Voorlopig zie ik als enige geloofwaardige optie dat het van een wolf komt. Ik snap niet waarom een goedje het zou doen. Mogelijk is mijn theorie tegen u te ver gedacht, al acht ik het nog steeds waarschijnlijk dat jij zoiets bedenkt.

Ik wil echter ook de andere optie niet negeren. Dat zou betekenen dat het echte orakel het klaagmuurbericht heeft ingestuurd met mijn handtekening, mogelijk om te testen of ik geluncht wordt (dus basis van mijn theorie blijft wel overeind in dat geval). En om zo zeker zelf nog een check over te houden.
 

DeletedUser8414

Guest
ik zou zeggen dat het jens zelf was.

die kerel bedenkt altijd alles tot in detail wat hij per dag gaat posten. hiervoor heeft hij een kladblokje op zijn bureautje liggen
Stefan aub, is het echt uw doel om te zorgen dat ik gewoon niet meer wil meedoen door steeds alles persoonlijk tegen mij te spelen? Je doet het keer op keer en ik raak het gewoon echt beu.

Je hebt trouwens wel leestekens, ik dacht dat je die niet had?
 
Reactiescore
1.015
Voorlopig zie ik als enige geloofwaardige optie dat het van een wolf komt. Ik snap niet waarom een goedje het zou doen. Mogelijk is mijn theorie tegen u te ver gedacht, al acht ik het nog steeds waarschijnlijk dat jij zoiets bedenkt.

Ik wil echter ook de andere optie niet negeren. Dat zou betekenen dat het echte orakel het klaagmuurbericht heeft ingestuurd met mijn handtekening, mogelijk om te testen of ik geluncht wordt (dus basis van mijn theorie blijft wel overeind in dat geval). En om zo zeker zelf nog een check over te houden.

Mensen uitlokken. Nog steeds de basis van hoe je info haalt, zeker uit het niets. Daarom reageerde ik er op, om te kijken wie er beet. Jammer genoeg ging je wat fel door waardoor de rest zich in de luwte kan verschuilen.
 

DeletedUser8414

Guest
Tja, my bad dan. :p Ik zit gewoon ook met veel vragen rond de klaagmuur dusja, daarom reageer ik.
 
Reactiescore
1.015
Bericht kan imo wel maar van 2 mensen zijn, mits de schrijver z'n stijl niet speciaal heeft gealtered al zie ik dat niet echt iemand doen. Vroeger werd dat 's gedaan maar dan deed men zich dommer voor.

Overmatige komma's tonen mij wie, maar het topic strookt niet met het zijn van een wolf. Nog even mee wachten, maar we hebben hier nu genoeg over gepraat. Nog 's gisteren terugkijken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ga ook alles maar eens herlezen en dingen die me opvallen opschrijven ofzo :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kuch.. Ben in slaap gevallen, wil wel even terughaken op het volgende;

Shitty reden, gewoon meeloopstem. Lijky heel verdacht naar mijn mening. Samen met je medewolf vlug iemand proberen in de spotlights te zetten door de lynchstem.

Yankee

Gewoon een meeloopstem? Volgensmij had ik een geheel andere beredenering, en daarbij is het altijd iemand in de spotlights zetten als je iemand een lynchstem geeft. Beetje aparte stem, maar 't mag allemaal hier in Nederland :p

Daarbij vind ik het niet leuk dat je me vreemd noemt @jokersbrain .. Mag dan misschien wel zo zijn, maar hou dat nou is stil jij :p Liever dat jij het zegt dan dat mijn arts dat zou zeggen, want dan zou het wss wel kloppen ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487776907

Guest
@jokersbrain je vond mij verdacht omdat ik het niet nodig vond om op Jens ofwel Game te stemmen en dus mijn stem op Jessica plaatste? Niks geen makkelijke stem.
Ik probeerde haar uit te lokken en zeg nou zelf. Als jij een stem op mij plaatst en na een hele dag niks gehoord te hebben van mijn kant, reageer ik in zeer korte tijd op je lynchstem. Vind jij dat verdacht of zeg je "poeh hé wanne toeval:D"?
 
Bovenaan