Top/Flop stammen

Reactiescore
3.586
Os komt dan ook van verschillende accounts. Laat NS nu toevallig veel kleine accounts hebben.
 

DeletedUser77155

Guest
is ook een tactiek he, humble en at all stackt ns, edict loopt daarom alles dood en erna mag je raden wat er dan gaat gebeuren
 

DeletedUser

Guest
Edict. is weer eens bezig hoor:eek:

Op 26-02-17, om 01:34, schreef Hans:
> ik ga elk humble/at all lid dat farmt de bb's kata'en als er geen uitkomst is dus jij hoort daar bij ja

Op 26-02-17, om 02:19, schreef Hans:
> hierbij stop ik ook gewoon met dit gesprek , ik verstuur nu mijn eerste lading
> target zullen jullie zelf wel zien gok ik
 

DeletedUser76545

Guest
Doen we het mooi terug toch. :D We weten allemaal wie daar uiteindelijk het meest van baalt. Hansie zelf
 

DeletedUser75339

Guest
ter info de alliantie van humble/at all is al enkele dagen bezig met het kata'en van barbarendorpen in mijn cluster.

https://nl51.tribalwars.nl/public_report/43d032262114fb25250158a0e0f2af96

[1:49:53] Nick | Roi Danton: zelfs al zou ik weten wie
[1:49:58] Nick | Roi Danton: ga ik geen stammaten snitchen

Aangezien zij echter hun leden een hand boven het hoofd houden , heb ik besloten om drastischere maatregelen te nemen.
En nee stannie ik zorg er wel voor dat anderen nog het meeste balen.

Voor vuile ratten als jij en je bondgenoten die dit doen , heb ik absoluut geen respect en die krijgen het dubbel en dik terug .
Ga maar lekker door het is niet dat iemand intussen ook maar enige positieve opinies over jou had.
 

DeletedUser

Guest
Heb je enig bewijs dat wij dit doen? Ik weet helemaal van niks en dan kom je bij mij janken dat je bb's worden gekata't :')
 

DeletedUser75339

Guest
Heb je enig bewijs dat wij dit doen? Ik weet helemaal van niks en dan kom je bij mij janken dat je bb's worden gekata't :')

Ja dat heb ik intussen en nee dat geef ik niet tenzij jullie eerst uit eigen beweging degene aangeven die het doet.
Jullie zijn er mee begonnen , dus ga nu niet janken als je het terugkrijgt.

Zou je heel wat respect opleveren als je stopt met mensen een handje boven het hoofd houden.
 

DeletedUser76545

Guest
Hahah u salty mate? Succes met heel Humble en At All gebied plat te katapulteren. Je zult ons er vast harder mee hebben dan je zelf ja :') wij komen ook net als jij dagelijks klaar op barbarendorpen. Nee, ik heb wel andere dingen om op te geilen.
Maar goed als jij openlijk duidelijk maakt ons hele gebied plat te leggen mag je het ook terug verwachten he. Zal mij een worst wezen. Ik farm toch niet, maar mijn katapultjes zullen vanaf nu dus ook 24/7 jouw kant uit gaan.
Sterkte met rovers te halen in de toekoms :D
 
Reactiescore
3.457
Ja dat heb ik intussen en nee dat geef ik niet tenzij jullie eerst uit eigen beweging degene aangeven die het doet.
Jullie zijn er mee begonnen , dus ga nu niet janken als je het terugkrijgt.

Zou je heel wat respect opleveren als je stopt met mensen een handje boven het hoofd houden.

Met andere woorden ,je hebt geen bewijs?
 

DeletedUser75339

Guest
Hahah u salty mate? Succes met heel Humble en At All gebied plat te katapulteren. Je zult ons er vast harder mee hebben dan je zelf ja :') wij komen ook net als jij dagelijks klaar op barbarendorpen. Nee, ik heb wel andere dingen om op te geilen.
Maar goed als jij openlijk duidelijk maakt ons hele gebied plat te leggen mag je het ook terug verwachten he. Zal mij eens worst wezen. Ik farm toch niet, maar mijn katapultjes zullen vanaf nu dus ook 24/7 jouw kant uit gaan.
Sterkte met rovers te halen in de toekomst :)d)

Alsof je katapultjes dat al niet deden zwak figuur.
Geil jij nog maar een beetje op je fantastische leidercapactiteiten.
 

DeletedUser76545

Guest
Kalm aan Hansie. Ik voel je bloeddruk omhoog gaan. Pak je rust, ga lekker slapen. Begin je morgenvroeg met een rondje rennen en dan kijk je rustig de situatie aan en bedenk je je nogmaals hoe je je daar in op wilt stellen.
Hopelijk dan niet weer zo arrogant, want zoals ik al zei sta je totaal niet in de positie je zo op te stellen
 

DeletedUser75339

Guest
Kalm aan Hansie. Ik voel je bloeddruk omhoog gaan. Pak je rust, ga lekker slapen. Begin je morgenvroeg met een rondje rennen en dan kijk je rustig de situatie aan en bedenk je je nogmaals hoe je je daar in op wilt stellen.
Hopelijk dan niet weer zo arrogant, want zoals ik al zei sta je totaal niet in de positie je zo op te stellen

Nah vandaag fitness competitie gehad , rennen gaat er niet inzitten :p

Mijn standpunt staat vast moet jij je geen zorgen over maken
Jullie hebben nu een zielige zet gemaakt om de wereld te vergallen , aan jullie de keuze om die door te zetten of te proberen er nog een leuke wereld van te maken.
 

DeletedUser76545

Guest
Sorry, maar deze reactie kan ik echt niet serieus nemen.
Ik weet dat het carnaval is, maar hier op TW mag je je clownsmuts wel afzetten hoor. Je hebt de afgelopen dagen al genoeg grappen gemaakt
 
Bovenaan