[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

Reactiescore
770
Gaan we weer tunnelen? :D.

Ik denk eerder dat het Lenov niet is, al is het verdacht, zijn rijmpjes vallen veel te hard op. Lijkt me niet dat hij zich zo hard wil laten opvallen als wolfje.

?

Kan je mij eens zeggen wat het nummer is van dit potje?

Kan je mij eens duidelijk maken dat dit een nieuw potje is en dat vorige potjes dusdanig niet boeien?

Monobear zijn naam in het rood om dat hij in potje 2xx een wolf was :)

gekke verdediging van lenov
 
Reactiescore
2.196
Aargh aan de ene kant vind ik de stemmen op jess makkelijk, aan de andere kant snap ik ze wel.

Het lijkt erop dat de wolven niet degene die zich verweren durven te lynchen. Zo'n gevoel heb ik iig.
 

DeletedUser76681

Guest
ook opvallend dat ze dan wel snel richting haar gaan niet?

Ik vind het een heel vaag potje.
 

DeletedUser77639

Guest
?

Kan je mij eens zeggen wat het nummer is van dit potje?

Kan je mij eens duidelijk maken dat dit een nieuw potje is en dat vorige potjes dusdanig niet boeien?

Monobear zijn naam in het rood om dat hij in potje 2xx een wolf was :)

gekke verdediging van lenov
het is niet dat ik lenov wil verdedigen hoor, ik vind het alleen te opvallend, en ik denk niet dat hij zich zo hard zal laten opvallen op deze manier.
 

DeletedUser64575

Guest
Je beseft dat ik nu in de positie zit dat ik ervoor kan zorgen dat jij een filmpje van uw hand in het vuur moet plaatsen? :D

Uhu. Ik herinner me net ook dat je me nog een paar liter bier verschuldigd bent door een situatie als deze :p

Jessica wat speel je verdacht, je lijkt verdacht veel zin te hebben in dit potje?
Normaal ga je niet zo hard in de verdediging, en zet je ook bijna geen argumenten bij je lynch stemmen, en nu plots probeer je er toch iets aan toe te voegen.
Lekker makkelijke stem wel, normaal als je dreigt de lynch te zijn, ga je oprecht lopen roepen dat je goedje bent en ze alweer een foute keuze maken, maar deze keer verdedig je jezelf gewoon, al dat ik dit een aangename verassing vind, vind ik het heel erg verdacht.

Monobear

Ik zit jouw posts eens door te nemen, maar jij post inhoudelijk ook 0,0. En je argumenten tegen Jessica zijn ook niet bepaald aanmoedigend in mijn ogen. Je zegt dat je het een aangename verrassing vindt dat ze haar spel verbeterd en daardoor stem je meteen op haar?

Gaan we weer tunnelen? :D.

Ik denk eerder dat het Lenov niet is, al is het verdacht, zijn rijmpjes vallen veel te hard op. Lijkt me niet dat hij zich zo hard wil laten opvallen als wolfje.

Ik zeg ook niet dat het niet mogelijk is, alleen vind ik al die rare uitspraken over haar heel vreemd, aangezien ik niet veel verdachts zie bij haar.
Net zoals altijd speelt ze haar eigen spelletje, stelt veel vragen, en dit doet ze heel veel als ze goedje is.

Als je naar vorig potje kijkt, had ze bijna geen posts en was ze slechtje. en zat ze ook niet te zoeken naar antwoorden.
Ze kan best haar speelstijl aanpassen al zie ik geen aanpassing tot dusver.



Naar mijn mening zit ze nu wel actief te posten, op de manier dat ze altijd al heeft gedaan, blijkbaar heb je vorig potje dan toch niet zo goed gelezen als je vind dat het precies hetzelfde is want dat is het helemaal niet. uitleg staat boven je quote.

Ik zeg nergens dat ze geen slechtje kan zijn, maar ik zie haar voorlopig meer als goedje dan slechtje.

Ik heb vorig potje samen met tigor gespeeld.
Toen was ze slechtje, en zei ze zo goed als niets in het potje, maar ze las wel alles.
Het feit dat ze nu wel gewoon post, en op de manier dat ze altijd al doet, veel vragen maar verder niet veel, geeft mij toch weer aan dat ze gewoon een goedje is.

Lenov

alleen al voor je BM stem :').

Nee grapje niets te persoonlijk, ik verdenk blue gewoon nog niet op dit moment, en aangezien ik nu weg moet en pas vannacht terug ben zet ik inderdaad een erg makkelijke lynch. Mijn excuses

Hier verdedig je vooral mensen of post je erg neutraal. Doe je dit zodat je straks 'ik zei het toch' kunt zeggen en minder verdacht overkomt?

Wat potjes terug vond ik je ook verdacht terwijl je wolf was, maar ben ik er niet op door gegaan. Bij deze dus wel.
 
Reactiescore
182
Hee Tigor.

Klopt ik ben inderdaad wat minder actief, heeft alleen met werk te maken. Mijn excuses daarvoor.

Verder heb ik weinig gezien vandaag dat me van mening doet veranderen.
Lena de Hyena
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb PlanB nooit als wolfje gezien, wilde hem alleen testen evenals Freaker. Omdat ik beiden eigenlijk als vrijwel 100% goedje zie tbh. PlanB omdat hij zijn normale gedrag vertoond en Freaker vanwege dat BLue zo erg zijn emoties liet gaan, wat totaal niet Blue is. Ik wilde dus met een soort van test hun reacties testen om te bekijken of ik ze 100% kan vertrouwen. 100% kan natuurlijk nooit, maar ik vertrouw ze wel meer dan anderen.

Lekker makkelijk zeggen zo 'ik wilde hem alleen even testen'. Freaker reageerde op de eerste post waarin je opmerkte dat oa hij wel eens wolf zou kunnen zijn omdat hij jou nog niet had verdacht. Toch zeg je het daarna nóg een keer. Dit is gewoon het zoeken van een excuus voor een 180 graden draai want daarna kom je er, tot deze post, niet van terug (dat ze wolf zouden zijn).

Ga je weer beginnen met mij verdacht proberen maken omdat ik je niet genoeg aandacht geef? Er is een reden waarom ik je geen bm heb gegeven... Bij time heb ik beter gevoel.

IK heb het niet over het BM-schap, maar meer dat het raar is dat ik nog niet wordt verdacht, terwijl ik hetzelfde gedrag vertoon als anders, waar ik altijd wordt verdacht. Ik heb het gevoel dat zij die mij normaal verdenken (PlanB en Freaker) mij expres niet proberen te verdenken, wat alleen een wolven gedachtegang zou zijn.

Wat een onzin om geen mening te hebben over Jens en Blue, PlanB komt wel enorm uit de lucht vallen, weet niet waar dat vandaan komt? Dan nog jouw vraag om niet op jou te blijven hangen en daarbij zeggen dat je redelijk verdacht kan overkomen omdat je moeite hebt met verdedigen vind ik juist meer uitnodigend om juist wel op jou te stemmen.

Wat een onzin :D, daar valt niemand toch voor :D

Ze doet nu eigk precies hetzelfde van wat ze toen deed als slechtje, of hoe verschilt het naar jouw mening?


Jens vind mij altijd verdacht, zoals hij zelf al aangaf, maar stemt nooit/zelden zo vroeg tegen mij omdat hij onvoldoende vertrouwen in z'n verdenking heeft. Dat filmpje komt er :p

Maar verdedigen tegen m'n specifieke woordkeuze is inderdaad lastig. Het lijkt mij dat je als wolf veel beter let op woordkeuze en je niet zomaar wat raak post zoals ik hier deed, maar dat is mijn beleving.
Ik bedoelde meer te zeggen dat de situatie omtrent Yankee nogal onzeker was en vooral een typische dag 1 lynch, terwijl Lytho in het potje waar ik het over had gewoon wolf was waar ik op dat moment als G van G/S 100% zeker van was. Dat was vooral de reden dat ik een versterkende term als 'daadwerkelijk' gebruikte.

We zullen zien of het klopte als je dood bent.
 

DeletedUser

Guest
hmm iedereen lijkt wel als wolf te spelen ik stel voor dat iedereen vliegensvlug naar zijn rol gaat spelen opdat ik er wat wolven uit kan halen.
 
Reactiescore
2.196
Net alsof ik daar impulsief op zou reageren, ik reageer zo als ik gefrustreerd of geïrriteerd word, niet voor zo'n slappe opmerking.

Maar die stem van blaas op yankee bevalt me niet blaasje
 

DeletedUser76681

Guest
@capricorno

Dat ik me kan vinden in jou argumenten, maar ze niet blindelings wil volgen.

Daarbij weet ik niet hoe Time speelt, maar ik vind hem ook niet 100% goedje. Negeerde mijn vraag, en vind zijn onderbouwingen ook niet zo overtuigend.
ik had eigenlijk meer verwacht van hem.
 

DeletedUser64575

Guest
Net alsof ik daar impulsief op zou reageren, ik reageer zo als ik gefrustreerd of geïrriteerd word, niet voor zo'n slappe opmerking.

Maar die stem van blaas op yankee bevalt me niet blaasje

Dus precies waar ik al bang voor was. Een stem op gevoel waar ik niets mee kan.

Waarom zou ik precies Yankee eruit stemmen als Jens ook op de afgrond stond en zelfs Freaker met wat meer moeite nog de lynch kon worden? Yankee was gewoon een typische dag 1 lynch omdat niemand wist wat er moest gebeuren, maar je komt er dan na de DL wel achter dat je gevoel ernaast zit.
 

DeletedUser74597

Guest
Ik kan wel zeggen dat ik goedje bent en weer erover mauwen maar vandaag er weinig zin in .
Was ook post die raar of afwijkend was proberen erop te zetten , en meteen ben ik weer verdacht .
Geloof me als slechtje ben ik normaal actiever dan wanneer ik goed ben.
 
Reactiescore
2.196
Vorige potje was hij er ook enkel middags en als spelleiding wist je dit want je had zelfs aangeboden hem te vervangen.

Voor sir thrones geldt het zelfde btw.
 

DeletedUser77710

Guest
@sir thrones is er jou nog iets opgevallen? je bent wat stiller merk ik

Inderdaad, ik ben niet heel actief, mijn excuses hiervoor.

Voor mij lijkt Jens geen 100% verdachte, daardoor zeg ik helemaal niet dat het geen verdachte is.

Jens is iemand die competitief is ingesteld, wat ik heel goed vind. Ik ben er ook van overtuigd dat niet iedereen dit kan/wil zien. En hem daardoor verdenkt als wolf.

@capricorno

Dat ik me kan vinden in jou argumenten, maar ze niet blindelings wil volgen.

Daarbij weet ik niet hoe Time speelt, maar ik vind hem ook niet 100% goedje. Negeerde mijn vraag, en vind zijn onderbouwingen ook niet zo overtuigend.
ik had eigenlijk meer verwacht van hem.

Ik geef @Tigor hier wel wat gelijk in. TimeB speelt anders dan het vorig potje. Ik heb met hem nog maar 2 potjes gespeeld, dus is het héél moeilijk om te oordelen op zijn gedrag. Daarom ben ik ook wat stiller over hem allessinds. Hij doet iig ook goed mee in het spel en is competitief ingesteld. :)
 

DeletedUser77710

Guest
Vorige potje was hij er ook enkel middags en als spelleiding wist je dit want je had zelfs aangeboden hem te vervangen.

Voor sir thrones geldt het zelfde btw.

Nah, mijn uren zijn heel verschillend. Elke week heb ik verschillige lesuren en in sommige lessen kan ik op mijn mobiel door onoplettende leerkracht, maar soms heb ik ook labo's waar Mobielen verboden zijn en ik dus zelf niets kan zeggen. En vandaag was een 'labodag'. Dus door 1 dag moet je niet al een conclussie trekken. :)

Ik weet niet 100% zeker dat je na deze dag die conclussie trekt, want ik begrijp je niet helemaal correct.
 

DeletedUser64575

Guest
Vorige potje was hij er ook enkel middags en als spelleiding wist je dit want je had zelfs aangeboden hem te vervangen.

Voor sir thrones geldt het zelfde btw.

Dan had ik hem als ik wolf was elke dag kunnen lynchen en de lynch toch beter naar Jens kunnen sturen. Want dit was voor de wolven de kans om Jens te lynchen. Yankee had altijd nog gekund.

Vorig potje plaatste Yankee ook wel wat meer dan 'OK. BM stem. Lynch stem.' Inactiviteit moet geen excuus zijn om iemand niet te lynchen en als je iemand verdacht vindt dan moet je dat laten horen, zoals ik gisteren deed en jij nu doet. In dit geval lijdt het potje dus onder zijn gebrek aan verdediging omdat jij nu tegen mij stemt terwijl ik een goedje ben. Ook meteen de reden waarom ik hem wilde vervangen. Hij had weinig tot geen tijd om te posten, maar schreef zich wel in. Hetzelfde zag je vorig potje met Tigor die geen tijd had, dus niet gelyncht werd en wel wolf was.
 

DeletedUser8414

Guest
Lena, waarom speelde jij de eerste 2 dagen zo anders dan je normaal doet? Ik neig net daarom echt om gewoon weer op u te stemmen. De keren dat ik u zag had je echt een vast patroon, nu wijk je daar zo hard vanaf.

Van mij 3 verdachten sta jij het dichtste bij een stem momenteel. Sander stemmen heeft geen zin en wil ik sowieso nog even aankijken of hij echt zijn blik gaat verruimen. Wbjimo wil ik het voordeel van de twijfel geven omdat ik hem altijd vaag vind spelen, dus in dat opzicht speelt hij niet anders dan anders.
 
Bovenaan