[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

Deleted User - 2265087

Guest
Er zit ook een Slet in het spel.

Het lijkt me wel heel toevallig dat precies de slet is geluncht, inactieve lunch of heks is waarschijnlijker. Of Yankee lunch, maar dan zijn de wolven allemaal niet on geweest de laatste paar minuten.

Is lenov ook iemand die incognito probeert te spelen samen met anthrax of mis ik iets..

Lenov speelt ongeveer 5x zo actief als vroeger en nee (iig voor zover ik weet) is hij Stefan niet, Rob ook niet. Zijn speelstijl is geloof ik niet echt veranderd, hij vindt zichzelf goed en stemt maar gwn ergens op.

En blijkbaar ben ik ook niet de enige die vragen stelt.
en ik ben eigenlijk ook wel van capri meer gewoon denk ik zo (weet alleen niet hoe druk ze het voor het moment heeft) anders zie ik haar ook wel meer actiever spelen.

Was net aan het lezen:p Mijn maandag is altijd een beetje druk en ik moest echt even leren voor een SO, had de vorige keer nml een 0 voor dat SO... xD

Verder kom ik terug op het idee dat hij gisteren een discussie was tussen 4 goedjes. Naar mate het potje verder vordert heb ik steeds meer het idee dat Sander heel erg probeert het potje naar zich toe probeert te trekken door heel prominent aanwezig te zijn en eigenlijk iedereen die reageert te vragen om een mening te geven over een persoon. Als iemand je vraagt of jij iemand verdacht vindt, en die persoon is een ervaren TW'er, heb je niet zo heel snel de neiging het oneens te zijn.
Sander is tegen met name Jens, maar ook wel Planb, twee spelers die altijd wel actief zijn en ook nog wel wat in te brengen hebben. Mensen die je er als wolf uit wil hebben. Blue verdedigde hij, maar dat is omdat je weet dat Blue aanvallen redelijk gevaarlijk is omdat het een goede speler is.
Maw, ik heb het idee dat Sander de gevaarlijke speler eruit wil spelen en de echt heel gevaarlijke speler voor zich wil winnen.
En dan nog dat hij Jenskeuh verdacht vindt, ikzelf vind Jenskeuh, na een opmerking van hem (waar ik later nog wat meer over zeg maar ik wil eerst de reactie van een persoon gezien hebben)*, niet echt verdacht vind. De verklaring voor zijn stem op Yankee was logisch en meer verdachts zie ik niet aan hem. Nu heeft niet iedereen dezelfde visie, maar vind het wel apart.

*Die reactie staat boven me. Het gaat om dat ding wat Jenskeuh quotte over het woordje 'daadwerkelijk' van WBJIMO. De uitleg die WBJIMO ervoor geeft vind ik echt niet goed terwijl ik de redenatie van Jenskeuh wel sterk vind. Maar waarom het Jenskeuh goed maakt is dat Jenskeuh dus echt heel goed de posts leest, anders valt het je niet op. Dat doen goedjes toch wat meer dan slechtjes.
 

DeletedUser72524

Guest
Als je denkt dat het een tactische wolvenzet is dan heb je geen enkele reden om uw stem van mij af te halen en kan je ze beter direct terug plaatsen. Als je zelf wolf bent ligt dat natuurlijk iets anders, dus ik snap wel dat je uw stem weghaalt.

Ik vind beide verdacht, wbjimo vind ik altijd verdacht en dat weet hij ook, als hij dan nog met zo'n post het potje opent helpt er niet bij, het leek me niet zijn stijl. Jou vind ik verdacht door de manier waarop je mij verdenkt en voor de rest weinig doet, want sinds wanneer focus jij zo hard op één persoon? Meestal val je iedereen aan en zoek je overal, nu tunnel je en alles wat ik zeg vind je verdacht. Makkelijk toch? Misschien moet ik die post inderdaad niet aanhalen om een link te zien want wat je zegt klopt zeker, maar gevoelsmatig knaagt die.

Daar heb je gelijk in ja, maar ik kan echt niet met dergelijke spelers omgaan. Ik was eerst niet van plan om me in te schrijven omwille van dergelijke spelers. Ik irriteer me gewoon dood en dan kan ik me niet inhouden, dat is fout ja, ik denk ook dat ik mijn stem nog wel verander. Ik kan alleen maar hopen dat hij zijn gedrag gaat veranderen als hij ziet dat het niet wordt geapprecieerd.

Ik heb veel mensen aangevallen, maar ik zit idd in een tunnel (soms heb je dat gewoon, had ik laatst paar potjes geleden tegen planB ook). Heb tijdens dat ik in mijn tunnel zit veel meer mensen aangevallen, zoals Tigor, planB en freaker. Dus jouw argument is niet valide.

En laat je niet irriteren, als je goedje bent dan verneuk je het voor anderen goedjes, waardoor anderen juist aan jou gaan irriteren.

Als je zelf wolf bent ligt dat natuurlijk iets anders, dus ik snap wel dat je uw stem weghaalt.

Als je zo zeker bent dat ik wolf ben, stem dan op mij? Ik wacht. :)

Anders ga je maar gewoon deftig zoeken want dit gaat nergens heen.

Ik probeer nog in 20 min deftig te zoeken. Heb wel wat ideeën;).
 

DeletedUser76681

Guest
Het lijkt me wel heel toevallig dat precies de slet is geluncht, inactieve lunch of heks is waarschijnlijker. Of Yankee lunch, maar dan zijn de wolven allemaal niet on geweest de laatste paar minuten.



Lenov speelt ongeveer 5x zo actief als vroeger en nee (iig voor zover ik weet) is hij Stefan niet, Rob ook niet. Zijn speelstijl is geloof ik niet echt veranderd, hij vindt zichzelf goed en stemt maar gwn ergens op.



Was net aan het lezen:p Mijn maandag is altijd een beetje druk en ik moest echt even leren voor een SO, had de vorige keer nml een 0 voor dat SO... xD

Verder kom ik terug op het idee dat hij gisteren een discussie was tussen 4 goedjes. Naar mate het potje verder vordert heb ik steeds meer het idee dat Sander heel erg probeert het potje naar zich toe probeert te trekken door heel prominent aanwezig te zijn en eigenlijk iedereen die reageert te vragen om een mening te geven over een persoon. Als iemand je vraagt of jij iemand verdacht vindt, en die persoon is een ervaren TW'er, heb je niet zo heel snel de neiging het oneens te zijn.
Sander is tegen met name Jens, maar ook wel Planb, twee spelers die altijd wel actief zijn en ook nog wel wat in te brengen hebben. Mensen die je er als wolf uit wil hebben. Blue verdedigde hij, maar dat is omdat je weet dat Blue aanvallen redelijk gevaarlijk is omdat het een goede speler is.
Maw, ik heb het idee dat Sander de gevaarlijke speler eruit wil spelen en de echt heel gevaarlijke speler voor zich wil winnen.
En dan nog dat hij Jenskeuh verdacht vindt, ikzelf vind Jenskeuh, na een opmerking van hem (waar ik later nog wat meer over zeg maar ik wil eerst de reactie van een persoon gezien hebben)*, niet echt verdacht vind. De verklaring voor zijn stem op Yankee was logisch en meer verdachts zie ik niet aan hem. Nu heeft niet iedereen dezelfde visie, maar vind het wel apart.

*Die reactie staat boven me. Het gaat om dat ding wat Jenskeuh quotte over het woordje 'daadwerkelijk' van WBJIMO. De uitleg die WBJIMO ervoor geeft vind ik echt niet goed terwijl ik de redenatie van Jenskeuh wel sterk vind. Maar waarom het Jenskeuh goed maakt is dat Jenskeuh dus echt heel goed de posts leest, anders valt het je niet op. Dat doen goedjes toch wat meer dan slechtjes.

Hehe dacht al waar blijft ze :p

Maar we denken dat Lena -> Anthra is.

Sander geeft ook wel aan mij, Sir thrones, en WBJ verdacht te vinden. Als snap ik dan niet waarom hij deze kiest om uit drukkelijk te benoemen?
 

DeletedUser64575

Guest
Waarom word ik goedje geacht, het irriteerd me dat ik niks gedaan heb maar schijnbaar hebben jullie toegang tot mijn pm box ofzo. Overal eenden blijkt t

Jij je zin:

Sorry Blue, maar dit lijkt best wel geforceerd boos worden:D.

PlanB vertoont zijn hoi ik ben een vrouw gedrag dus lijkt goedje.

Blijf je dit gedrag vertonen omdat het je hierdoor blijkbaar als goedje overkomt?

*Die reactie staat boven me. Het gaat om dat ding wat Jenskeuh quotte over het woordje 'daadwerkelijk' van WBJIMO. De uitleg die WBJIMO ervoor geeft vind ik echt niet goed terwijl ik de redenatie van Jenskeuh wel sterk vind. Maar waarom het Jenskeuh goed maakt is dat Jenskeuh dus echt heel goed de posts leest, anders valt het je niet op. Dat doen goedjes toch wat meer dan slechtjes.

Als ik me zoveel zorgen had gemaakt over dat argument dan had ik me echt wel beter verdedigd, maar Jens kent mij een stuk beter en ik hem ook. Ik durf m'n handen ervoor in het vuur te steken dat Jens wolf is als hij vandaag zijn lynchstem op mij zet.
 

DeletedUser8414

Guest
Dat je niet op mij stemt zie ik echt als een wolven kenmerk, maar je hebt daar blijkbaar een verklaring voor, die zal ik in de toekomst dan wel eens lezen.

Bovendien vind ik uw aanvallen op freaker en time vrij klein(?), ik vind geen beter woord dan klein.

Bovendien verwoord Capri wel goed hoe ik er ook over denk, alleen kan zij het beter uitleggen dan mij. :(
 

DeletedUser72524

Guest
Dat je niet op mij stemt zie ik echt als een wolven kenmerk, maar je hebt daar blijkbaar een verklaring voor, die zal ik in de toekomst dan wel eens lezen.

Bovendien vind ik uw aanvallen op freaker en time vrij klein(?), ik vind geen beter woord dan klein.

Bovendien verwoord Capri wel goed hoe ik er ook over denk, alleen kan zij het beter uitleggen dan mij. :(

Gedaan! Top, zekers mijn aanvallen zijn nog klein. Tot zover heb ik helaas alleen nog actief kunnen zijn op me mobiel, morgen wil ik goed alle stemmen naast elkaar zitten en meestal kom ik dan met betere conclusies. Dus je hebt gelijk dat mijn verdenkingen nog redelijk klein zijn, op die tegen jou na (en Tigor ook een beetje).
 

DeletedUser8414

Guest
1. Dat heb je dan denk ik verkeerd geïnterpreteerd. Ik heb nergens aangegeven Yankee te begrijpen. Mijn post was zelfs eerder een verdenking dan een verdediging. Yankee is ook nog een relatief nieuwe speler en ik kan me voorstellen dat hij waar mogelijk nieuwe kennis probeert op te doen, want dat doe ik ook. Daardoor had ik ook onthouden dat Blue zo'n uitlokking plaatste en daardoor legde ik ook de link tussen dit potje en vorig potje.

2. Natuurlijk was ik er niet zeker van dat Yankee goed of slecht was. Ik was er wel zeker van dat Lytho dat potje wolf was, want wij waren G/S. Daarnaast was dat citaat ook meer een troll, maar het risico van trollen is natuurlijk dat anderen er wat achter gaan zoeken.

3. Omdat ik niet op jou stemde zeker? :p Maar ik zou dus nooit als één van de eerste BM-stemmers een stem op mijn medewolf zetten. Dan maak je het wel heel moeilijk voor jezelf.

Niet zozeer het niet op mij stemmen, eerder uw post in zijn geheel, lijkt me niet uw stijl denk ik. Ik weet echt niet waaraan het ligt. Ik heb ook tot daarnet gewacht om er iets over te zeggen omdat ik gisteren nog niet wist hoe erover te denken maar ik wou het ook niet blijven negeren. Uw andere uitleg zal ik meenemen, klinkt aannemelijk maar dat ene woordje blijft verdacht.

Als ik me zoveel zorgen had gemaakt over dat argument dan had ik me echt wel beter verdedigd, maar Jens kent mij een stuk beter en ik hem ook. Ik durf m'n handen ervoor in het vuur te steken dat Jens wolf is als hij vandaag zijn lynchstem op mij zet.
Gewaagd.
 

DeletedUser64575

Guest
Niet zozeer het niet op mij stemmen, eerder uw post in zijn geheel, lijkt me niet uw stijl denk ik. Ik weet echt niet waaraan het ligt. Ik heb ook tot daarnet gewacht om er iets over te zeggen omdat ik gisteren nog niet wist hoe erover te denken maar ik wou het ook niet blijven negeren. Uw andere uitleg zal ik meenemen, klinkt aannemelijk maar dat ene woordje blijft verdacht.

Gewaagd.

Ik leg na het potje wel uit waarom ;)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Als ik me zoveel zorgen had gemaakt over dat argument dan had ik me echt wel beter verdedigd, maar Jens kent mij een stuk beter en ik hem ook. Ik durf m'n handen ervoor in het vuur te steken dat Jens wolf is als hij vandaag zijn lynchstem op mij zet.

Als dit gebeurt en Jens is geen wolf wil ik een filmpje.
Het gaat er niet om hoeveel zorgen je om een argument maakt, maar in hoeverre je je ertegen kan verdedigen en jij kan blijkbaar geen valide verklaring afleggen waarom je het woordje 'daadwerkelijk' gebruikte en de verklaring die jij nu aflegt weerlegt het argument gewoon niet.
Btw, als Jens jou zo goed kent, zoals jij zelf zegt, dan had hij de opmerking in eerste instantie nooit gemaakt, dus dat is al niet logisch.

Dat je niet op mij stemt zie ik echt als een wolven kenmerk, maar je hebt daar blijkbaar een verklaring voor, die zal ik in de toekomst dan wel eens lezen.

Bovendien vind ik uw aanvallen op freaker en time vrij klein(?), ik vind geen beter woord dan klein.

Bovendien verwoord Capri wel goed hoe ik er ook over denk, alleen kan zij het beter uitleggen dan mij. :(

Ach, arme jij:(

Ik ben niet aangevallen dit potje?

Je bent direct als een potentieel wolfje benoemd door Sander. Wat overigens letterlijk een 180 graden draai is van Sander, want hiervoor vond hij jou nog een goedje. Maar jij bent dus wel aangevallen, alleen niet met een theorie.

Ik vind het bizar dat ik nog door niemand wordt verdacht, terwijl dit wel altijd het geval is vooral door spelers als freaker en planB. Die twee zouden ook wel wolf kunnen zijn.

Nu ik het nog eens lees heeft Sander in deze post 2x een 180 graden draai, en dat in twee zinnen tijd! Want hij verdedigde Blue en benoemde planb als goedje, tot deze post.
Mbt Blue bevestigt dat mijn gedachte dat hij de gevaarlijkste speler van het spel, Blue, gewoon achter zich wilde houden en nu hij eruit is hoeft dat niet meer.
 
Reactiescore
770
kga met een ijspegel op lenov zitten hij speelt verdomd verdacht zo
 

DeletedUser77639

Guest
kga met een ijspegel op lenov zitten hij speelt verdomd verdacht zo
Gaan we weer tunnelen? :D.

Ik denk eerder dat het Lenov niet is, al is het verdacht, zijn rijmpjes vallen veel te hard op. Lijkt me niet dat hij zich zo hard wil laten opvallen als wolfje.
 

DeletedUser72524

Guest
Als dit gebeurt en Jens is geen wolf wil ik een filmpje.
Het gaat er niet om hoeveel zorgen je om een argument maakt, maar in hoeverre je je ertegen kan verdedigen en jij kan blijkbaar geen valide verklaring afleggen waarom je het woordje 'daadwerkelijk' gebruikte en de verklaring die jij nu aflegt weerlegt het argument gewoon niet.
Btw, als Jens jou zo goed kent, zoals jij zelf zegt, dan had hij de opmerking in eerste instantie nooit gemaakt, dus dat is al niet logisch.

Ach, arme jij:(

Je bent direct als een potentieel wolfje benoemd door Sander. Wat overigens letterlijk een 180 graden draai is van Sander, want hiervoor vond hij jou nog een goedje. Maar jij bent dus wel aangevallen, alleen niet met een theorie.

Nu ik het nog eens lees heeft Sander in deze post 2x een 180 graden draai, en dat in twee zinnen tijd! Want hij verdedigde Blue en benoemde planb als goedje, tot deze post.
Mbt Blue bevestigt dat mijn gedachte dat hij de gevaarlijkste speler van het spel, Blue, gewoon achter zich wilde houden en nu hij eruit is hoeft dat niet meer.

Ik heb PlanB nooit als wolfje gezien, wilde hem alleen testen evenals Freaker. Omdat ik beiden eigenlijk als vrijwel 100% goedje zie tbh. PlanB omdat hij zijn normale gedrag vertoond en Freaker vanwege dat BLue zo erg zijn emoties liet gaan, wat totaal niet Blue is. Ik wilde dus met een soort van test hun reacties testen om te bekijken of ik ze 100% kan vertrouwen. 100% kan natuurlijk nooit, maar ik vertrouw ze wel meer dan anderen.
 
Reactiescore
2.193
Nu ik de post van capri lees, makes sense ookal was t me nog niet opgevallen.

Zelf ga ik voor blaasje wss, zit me nog steeds dwars maar dit blijft gevoel.
 

DeletedUser64575

Guest
Als dit gebeurt en Jens is geen wolf wil ik een filmpje.
Het gaat er niet om hoeveel zorgen je om een argument maakt, maar in hoeverre je je ertegen kan verdedigen en jij kan blijkbaar geen valide verklaring afleggen waarom je het woordje 'daadwerkelijk' gebruikte en de verklaring die jij nu aflegt weerlegt het argument gewoon niet.
Btw, als Jens jou zo goed kent, zoals jij zelf zegt, dan had hij de opmerking in eerste instantie nooit gemaakt, dus dat is al niet logisch.

Ach, arme jij:(

Je bent direct als een potentieel wolfje benoemd door Sander. Wat overigens letterlijk een 180 graden draai is van Sander, want hiervoor vond hij jou nog een goedje. Maar jij bent dus wel aangevallen, alleen niet met een theorie.

Nu ik het nog eens lees heeft Sander in deze post 2x een 180 graden draai, en dat in twee zinnen tijd! Want hij verdedigde Blue en benoemde planb als goedje, tot deze post.
Mbt Blue bevestigt dat mijn gedachte dat hij de gevaarlijkste speler van het spel, Blue, gewoon achter zich wilde houden en nu hij eruit is hoeft dat niet meer.

Jens vind mij altijd verdacht, zoals hij zelf al aangaf, maar stemt nooit/zelden zo vroeg tegen mij omdat hij onvoldoende vertrouwen in z'n verdenking heeft. Dat filmpje komt er :p

Maar verdedigen tegen m'n specifieke woordkeuze is inderdaad lastig. Het lijkt mij dat je als wolf veel beter let op woordkeuze en je niet zomaar wat raak post zoals ik hier deed, maar dat is mijn beleving.
Ik bedoelde meer te zeggen dat de situatie omtrent Yankee nogal onzeker was en vooral een typische dag 1 lynch, terwijl Lytho in het potje waar ik het over had gewoon wolf was waar ik op dat moment als G van G/S 100% zeker van was. Dat was vooral de reden dat ik een versterkende term als 'daadwerkelijk' gebruikte.
 

DeletedUser8414

Guest
Jens vind mij altijd verdacht, zoals hij zelf al aangaf, maar stemt nooit/zelden zo vroeg tegen mij omdat hij onvoldoende vertrouwen in z'n verdenking heeft. Dat filmpje komt er :p

Maar verdedigen tegen m'n specifieke woordkeuze is inderdaad lastig. Het lijkt mij dat je als wolf veel beter let op woordkeuze en je niet zomaar wat raak post zoals ik hier deed, maar dat is mijn beleving.
Ik bedoelde meer te zeggen dat de situatie omtrent Yankee nogal onzeker was en vooral een typische dag 1 lynch, terwijl Lytho in het potje waar ik het over had gewoon wolf was waar ik op dat moment als G van G/S 100% zeker van was. Dat was vooral de reden dat ik een versterkende term als 'daadwerkelijk' gebruikte.
Je beseft dat ik nu in de positie zit dat ik ervoor kan zorgen dat jij een filmpje van uw hand in het vuur moet plaatsen? :D
 

DeletedUser77639

Guest
Wat ik raar vind je bent volgens jou vergeten dat het potje begon en gister was er geen lunch ..... en dan een makelijke stem voor lena dat ruikt verdacht .... GG dus mijn stem vanavond gaat op jou .


Ja wilde mijn schrijven aanpassen omdat het bij sommige stoort ...maar aangezien ze het liever willen doe ik het maar weer zonder interpunctie .

Ik vond zijn stem op lena zwak onderbouwd dat was de hoofdreden ... eerst roepen dat hij het vergeten was en later de easy voice , maar je zal zien later in spel ;) de goede sterven het eerst .

Jessica wat speel je verdacht, je lijkt verdacht veel zin te hebben in dit potje?
Normaal ga je niet zo hard in de verdediging, en zet je ook bijna geen argumenten bij je lynch stemmen, en nu plots probeer je er toch iets aan toe te voegen.
Lekker makkelijke stem wel, normaal als je dreigt de lynch te zijn, ga je oprecht lopen roepen dat je goedje bent en ze alweer een foute keuze maken, maar deze keer verdedig je jezelf gewoon, al dat ik dit een aangename verassing vind, vind ik het heel erg verdacht.
 
Reactiescore
2.193
Ik heb PlanB nooit als wolfje gezien, wilde hem alleen testen evenals Freaker. Omdat ik beiden eigenlijk als vrijwel 100% goedje zie tbh. PlanB omdat hij zijn normale gedrag vertoond en Freaker vanwege dat BLue zo erg zijn emoties liet gaan, wat totaal niet Blue is. Ik wilde dus met een soort van test hun reacties testen om te bekijken of ik ze 100% kan vertrouwen. 100% kan natuurlijk nooit, maar ik vertrouw ze wel meer dan anderen.

Slechte test dan :eek:
 
Bovenaan