[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser76681

Guest
Sorry, maar dat bericht aan Sander snap ik niet helemaal. "Blijf niet te lang op me hangen want ik me niet verdedigen". Dat is wel een heel raar verzoek bij WvW lijkt me. Dus je zegt hier eigenlijk dat we ons maar niet op jou moeten focussen, want dan ben je sowieso de lynch omdat je niet weet wat je moet zeggen?

Ze mogen mij gerust verdacht vinden, maar pak mij dan niet op mijn activiteit. Ik wil mij wel verdedigen maar ik ben er onwijs slecht in. En jah op mijn actief zijn kan ik me niet echt verdedigen.

Ik had het misschien anders moeten formuleren xD om duidelijker te zijn.

@Single Malt dat kan maar er zijn wat ontwijkende rollen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Er zit ook een Slet in het spel.

Hmm, hoop dat de slet dan vanavond iets op de Klaagmuur kan schrijven. Weten we in ieder geval of het inactievelingen zijn, of dat er gewoon geluncht is.

EDIT: en dan bedoel ik of die er überhaupt is, want slet krijgt niks te horen als slet lunch was
 

DeletedUser77639

Guest
@Single Malt ik snap jouw gedachtegang goed. Het zou best kunnen dat freaker en Lena wolf zijn en wellicht juist allebei. En dat de wolven desperate zijn om een andere target aan te wijzen. Maar denk dat je de boot mist. Jenskeuh had 2 stemmen en de rest 3, dan kan hij het toch verkeerd zien.

Ik vind de stemmen van wbjimo, sir Thrones en vooral Tigor hier het meest opvallend. verder lijkt Tigor met haar post totaal niet het potje te lezen, wat ik ook altijd Wolfs vindt. Misschien dat het komt door tijdsgebrek, al met al is haar stem op yankee heel verdacht.
Ik heb vorig potje samen met tigor gespeeld.
Toen was ze slechtje, en zei ze zo goed als niets in het potje, maar ze las wel alles.
Het feit dat ze nu wel gewoon post, en op de manier dat ze altijd al doet, veel vragen maar verder niet veel, geeft mij toch weer aan dat ze gewoon een goedje is.
 

DeletedUser64575

Guest
Hmm, hoop dat de slet dan vanavond iets op de Klaagmuur kan schrijven. Weten we in ieder geval of het inactievelingen zijn, of dat er gewoon geluncht is.

EDIT: en dan bedoel ik of die er überhaupt is, want slet krijgt niks te horen als slet lunch was

Slet zit er sowieso in. In de instellingen staat bij een rol 'ja' of 'nee', niet 'mogelijk'.

Kan ook heks of prins geweest zijn hé.

Heks kan inderdaad ook. Die kans is een stuk groter dan slet trouwens :p

Ik heb vorig potje samen met tigor gespeeld.
Toen was ze slechtje, en zei ze zo goed als niets in het potje, maar ze las wel alles.
Het feit dat ze nu wel gewoon post, en op de manier dat ze altijd al doet, veel vragen maar verder niet veel, geeft mij toch weer aan dat ze gewoon een goedje is.

Of ze leerde van haar fouten en past d'r speelstijl aan. Je denkt hier niet echt door naar mijn mening. "Ze speelt anders dan vorig potje, dus ze zal vast goedje zijn". Natuurlijk kan het ook gewoon zijn dat Tigor nu wél met een ervaren medewolf speelt die haar een richting in stuurt of dat ze, zoals ik al aangaf, gewoon haar speelstijl heeft veranderd. Vorig potje was ze voor het eerst slechtje, maar wellicht heeft ze nu de smaak te pakken en voelt ze zich meer op d'r gemak als slechtje.

Begrijp me goed, ik zou haar nu niet als wolf bestempelen. Echter zou ik de mogelijkheid ook zeker niet willen uitsluiten.
 

DeletedUser72524

Guest
Ga je weer beginnen met mij verdacht proberen maken omdat ik je niet genoeg aandacht geef? Er is een reden waarom ik je geen bm heb gegeven... Bij time heb ik beter gevoel.

IK heb het niet over het BM-schap, maar meer dat het raar is dat ik nog niet wordt verdacht, terwijl ik hetzelfde gedrag vertoon als anders, waar ik altijd wordt verdacht. Ik heb het gevoel dat zij die mij normaal verdenken (PlanB en Freaker) mij expres niet proberen te verdenken, wat alleen een wolven gedachtegang zou zijn.

Ik heb idd misschien niet het hele potje aandachtig gelezen of gevolgd. Maar door het vluchtig te lezen, had ik als eerste indruk idd niet dat Time, jens of blue slechtje zijn (kan uiteraard nog altijd, begrijp me hierin niet verkeerd.
Anders had ik ook niet mijn BM stem op Time gezet of laten staan. Daarbij vind ik Time zoals altijd een waardige bm. En zo zijn er nog, maar bij hem had ik een beter gevoel.

@sander14 ik hoop wel dat je niet te veel gaat blijven hangen op mij, want zo krijg ik de indruk dat je de focus op mij wilt leggen, want je weet even goed als ik dat ik me slecht kan verdedigen.

@freaker play het vorige potje, was gewoon rotslecht van mij, en ik moet zeggen dat wolf zijn totaal niets voor mij is. en ik dus idd niet wist wat ik moest doen.

Ik krijg alsnog de indruk dat we hier met redelijk sluwe wolven zitten, die alles naar hun hand kunnen draaien. en dan heb ik idd spijt van als mijn stem op Yankee mij verdacht maakt. Dan had ik misschien beter met iemand anders kunnen meelopen of op een inactief iemand kunnen stemmen. maar met de huidige lynchstemmen was ik niet in te vinden.

Wat een onzin om geen mening te hebben over Jens en Blue, PlanB komt wel enorm uit de lucht vallen, weet niet waar dat vandaan komt? Dan nog jouw vraag om niet op jou te blijven hangen en daarbij zeggen dat je redelijk verdacht kan overkomen omdat je moeite hebt met verdedigen vind ik juist meer uitnodigend om juist wel op jou te stemmen.

klopt, ben je gewoon aan het testen dat je wel actief mee doet :oops:

Wat een onzin :D, daar valt niemand toch voor :D

Ik heb vorig potje samen met tigor gespeeld.
Toen was ze slechtje, en zei ze zo goed als niets in het potje, maar ze las wel alles.
Het feit dat ze nu wel gewoon post, en op de manier dat ze altijd al doet, veel vragen maar verder niet veel, geeft mij toch weer aan dat ze gewoon een goedje is.

Ze doet nu eigk precies hetzelfde van wat ze toen deed als slechtje, of hoe verschilt het naar jouw mening?
 

DeletedUser77639

Guest
Of ze leerde van haar fouten en past d'r speelstijl aan. Je denkt hier niet echt door naar mijn mening. "Ze speelt anders dan vorig potje, dus ze zal vast goedje zijn". Natuurlijk kan het ook gewoon zijn dat Tigor nu wél met een ervaren medewolf speelt die haar een richting in stuurt of dat ze, zoals ik al aangaf, gewoon haar speelstijl heeft veranderd. Vorig potje was ze voor het eerst slechtje, maar wellicht heeft ze nu de smaak te pakken en voelt ze zich meer op d'r gemak als slechtje.

Begrijp me goed, ik zou haar nu niet als wolf bestempelen. Echter zou ik de mogelijkheid ook zeker niet willen uitsluiten.

Ik zeg ook niet dat het niet mogelijk is, alleen vind ik al die rare uitspraken over haar heel vreemd, aangezien ik niet veel verdachts zie bij haar.
Net zoals altijd speelt ze haar eigen spelletje, stelt veel vragen, en dit doet ze heel veel als ze goedje is.

Als je naar vorig potje kijkt, had ze bijna geen posts en was ze slechtje. en zat ze ook niet te zoeken naar antwoorden.
Ze kan best haar speelstijl aanpassen al zie ik geen aanpassing tot dusver.

Ze doet nu eigk precies hetzelfde van wat ze toen deed als slechtje, of hoe verschilt het naar jouw mening?

Naar mijn mening zit ze nu wel actief te posten, op de manier dat ze altijd al heeft gedaan, blijkbaar heb je vorig potje dan toch niet zo goed gelezen als je vind dat het precies hetzelfde is want dat is het helemaal niet. uitleg staat boven je quote.

Ik zeg nergens dat ze geen slechtje kan zijn, maar ik zie haar voorlopig meer als goedje dan slechtje.
 

DeletedUser64575

Guest
Omdat ik het misschien niet wist? Waar kon ik meekrijgen dat hoj geen wifi had gisteren?

Omdat hij vorig potje zei dat hij een maand geen internet had. Volgens mij deed jij toen ook mee of was dat je tweelingbroer?

Ik zeg ook niet dat het niet mogelijk is, alleen vind ik al die rare uitspraken over haar heel vreemd, aangezien ik niet veel verdachts zie bij haar.
Net zoals altijd speelt ze haar eigen spelletje, stelt veel vragen, en dit doet ze heel veel als ze goedje is.

Als je naar vorig potje kijkt, had ze bijna geen posts en was ze slechtje. en zat ze ook niet te zoeken naar antwoorden.
Ze kan best haar speelstijl aanpassen al zie ik geen aanpassing tot dusver.



Naar mijn mening zit ze nu wel actief te posten, op de manier dat ze altijd al heeft gedaan, blijkbaar heb je vorig potje dan toch niet zo goed gelezen als je vind dat het precies hetzelfde is want dat is het helemaal niet. uitleg staat boven je quote.

Ik zeg nergens dat ze geen slechtje kan zijn, maar ik zie haar voorlopig meer als goedje dan slechtje.

Ik zeg ook dat ze wellicht haar speelstijl als slechtje heeft aangepast, niet haar speelstijl als goedje. Maar oke, ik begrijp je gedachtegang.
 

DeletedUser77710

Guest
Omdat hij vorig potje zei dat hij een maand geen internet had. Volgens mij deed jij toen ook mee of was dat je tweelingbroer?



Ik zeg ook dat ze wellicht haar speelstijl als slechtje heeft aangepast, niet haar speelstijl als goedje. Maar oke, ik begrijp je gedachtegang.

Ik heb een geheugen van niets. Serieus, ik weet daar niets van en heb het denk ik ook nooit gelezen.
 
Reactiescore
167
Kuuuuuutttt ik ben vandaag helemaal vergeten dat ik mee deed...

Ik denk dat de meeste mensen die op Yankee gestemd hebben gewoon goedje zijn, behalve lena de hyena. Ik heb nog niet echt een redenering, maar ik denk verder dat Jessica en Jenskeuh misschien op Lena de Hyena hebben gestemd om later (mocht hij wolf blijken) te kunnen zeggen dat ze geen wolf kunnen zijn omdat ze op een wolf zaten meteen, en dat lena op Yankee ging om zekerheid te hebben dat hij er uit ging

Dit komt natuurlijk nogal uit de lucht vallen, maar Jessica speelt meer op de achtergrond dan normaal met ook een erg aparte stem, en Lena & Jens spelen ook "verdacht".

Ik snap dat de desbetreffende spelers hier weinig kunnen tegen argumenteren, ik zal proberen om ASAP meer argumenten te gevven om mijn mening sterker te maken. Ik hoop dat het vandaag nog zal zijn, maar ik heb vanavond een voetbalwedstrijd en dus niet heel veel tijd meer.
 

DeletedUser8414

Guest
Ik heb het nogmaals nageteld, maar ik kom toch echt op twee stemmen uit. Ik weet wel waarom dat komt, tho. Ik ben nogal een persoon van de regeltjes. Een stem niet rood doorstrepen vooraleer je een nieuwe plaatst, maakt in mijn ogen je latere stemmen ongeldig. Daardoor was de stem van Sander op Jens ongeldig en stond die dus gewoon nog op Freaker.

Netsky heeft hier in de telling geen rekening mee gehouden zie ik, aangezien ikzelf op een eindtelling kom van 4 lynches op freaker en 4 lynches op yankee. Als je hier geen rekening mee houdt, zet dit dan ook niet in de instellingen aub :( Heel me theorie naar de knoppen nu :p
Dus als ik het goed begrijp probeer je in uw logica mij verdacht te maken omdat de stem van Sander niet op mij stond omdat hij die op Freaker niet rood doorstreepte. Maar vervolgens tel je mijn (volgens jouw theorie ook ongeldige stem mee want ik stemde ook eerder op lena) wel mee omdat dat dan weer mooi in uw verhaaltje past of hoe moet ik dat interpreteren? Ik waardeer de moeite dat je een theorie wil maken en meedenkt maar doe dat dan op een logische manier en niet alleen wanneer het in uw verhaal past.

Er zit ook een Slet in het spel.
Je moet niet zo hard zijn voor jezelf.


Ik erger me trouwens weer dood aan Tigor, wat eigenlijk wil zeggen dat ze gewoon goedje is, haar posts zitten weer vol met lucht zoals altijd. Don't hate me Tigor :(

Ik probeer straks nog eens alles van in het begin door te lezen want ik heb nog geen concrete piste. Twee spelers waarbij ik echt een slecht gevoel heb maar uiteindelijk geen enkel concreet argument tegen hen.
 

DeletedUser76681

Guest
Wat een onzin om geen mening te hebben over Jens en Blue, PlanB komt wel enorm uit de lucht vallen, weet niet waar dat vandaan komt? Dan nog jouw vraag om niet op jou te blijven hangen en daarbij zeggen dat je redelijk verdacht kan overkomen omdat je moeite hebt met verdedigen vind ik juist meer uitnodigend om juist wel op jou te stemmen.

Ik heb helemaal niet gezegd dat ik geen mening heb over Jens of blue, ik acht ze gewoon nog niet slecht. Dat wil niet zeggen dat ik ze ga vrijpleiten en ze als goedje ga beschouwen. Ik kreeg van hun de indruk dat ze het potje actief wilden houden met een discussie. (ik heb die niet begrijpend gelezen, maar gewoon gelezen).
En uit hoe blue speelde kunnen we nu toch niet op verder doorgaan. Aangezien Jonas nog anders speelt dan Twan.
 
Bovenaan