[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

Reactiescore
182
Nou Maroen, toch geen nieuwe speler dus.

Als je die post als graadmeter gaat gebruiken vrees ik dat je er een vreemde conclusie aan hangt.
Het is dat je me erop wees, want had hem nog niet gelezen, maar ik vind het nogal een gemaakte post eerlijk gezegd.
 

DeletedUser66129

Guest
Lynch & Lunch

1. maroen1 -> Lena de hyena
2. Single Malt -> Freaker -> Jessicavd
3. sander14 -> Jenskeuh
4. Tigor -> Yankee
5. .TimeforplanB -> Freaker -> Tigor
6. Lenov
7. Lena de Hyena -> Yankee
8. Greengang -> Freaker
9. McAwsome
10. JokersBrain
11. MonoBear -> Lenov
12. Freaker Play -> Sander14 -> Jenskeuh
13. Sir Thrones -> Yankee
14. Yankee60 -> Freaker -> Yankee
15. Jenskeuh -> Lena de hyena
16. WBJIMO? -> Yankee
17. Jessicavd -> Lena de hyena
18. Capricorno -> Single Malt
19. Stalov -> Jenskeuh

Yankee 5
Lena de hyena 3
Jenskeuh 3
Freaker 1
Lenov 1
Jessicavd 1
Tigor 1
Single Malt 1

Yankee was de lynch, zijn rol was burger.

En er was vanavond geen lunch.​
 

DeletedUser72524

Guest
Gefeliciteerd time, ik had gewoon op mezelf moeten blijven stemmen:D
 

DeletedUser66129

Guest
Mededeling en waarschuwingen

Denken jullie aan de klaagmuur, dit is ook een optie om anoniem berichten te laten zien aan de rest van de deelnemers.

Degene die geen lynch stem hebben geplaatst en daarom eerste waarschuwing krijgen:
- McAwsome
- Lenov
- Jokersbrain

Morgen geen stem val je dood.

Flikkerstemming

Dit mogen wel duidelijk zijn. De enige echte flikker van vandaag was toch echt Sander14
 

Deleted User - 487776907

Guest
Capri. Ben toch wel benieuwd naar jouw onderbouwing om op mij te stemmen.

EDIT: internet lag er uit hier. Morgen ook maar eens kijken naar de stemmen op yankee
 

Deleted User - 2265087

Guest
Sorry ik vind alles te geforceerd overkomen om blue er uit te stemmen. Hij probeert het serieus goed te praten en ik zie zijn punt. Daarbij vind ik time te erg inhaken op een klein dingetje van blue. Zeker op dag 1. En dan helemaal als er zo'n kinderachtige stem volgt van time.

Blue

Ik had die doorgestreepte stem gemist. Ik zag Single Malt net na Yankee een troll stem op Blue zetten. Ik dacht dat die de stem er niet afhaalde = makkelijke lynchstem.
Maar vergiste me, excuus.
Er was trouwens nog iets maar dat ben ik vergeten en ga nu pitten, ben bekaf.

Dit is exact wat ik met schijnheiligheid bedoel.

Je formuleert alles zo correct, zodat je hoopt dat minder ervaren mensen je posts slikken als zoete koekjes.
Je probeert het niet met argumenten, maar met zinsopbouw.

Dit is een beproefde wolventactiek welke ik in het verleden vaak ben tegengekomen op andere fora.

Door deze en andere posts van jou kan ik me goed voorstellen dat je een paar stemmen hebt gekregen, die, kan ik me iig voorstellen, wellicht vooral voortkomen uit je irritante gedrag.
Overigens zie ik je daardoor wel meer als goedje.

Hmm ik heb nu echt geen idee op wie ik moet stemmen...

Ik neig nu naar iemand die te snel meeging met mijn "theorie", omdat wolven daar soms snel in willen happen. Maar wie ik dan ga kiezen weet ik niet

Waarom niet meer op Blue/Freaker. Zijn verweer of omdat hij zich heeft uitgeschreven?

@capricorno @.TimeforplanB vinden jullie jenskeuh niet verdacht ? En zo nee waarom niet?

Hij is me niet opgevallen, hoewel ik nu wel zijn stem op Yankee zie, opvallend. Ik weet niet hoe het nu zit maar Yankee was altijd een heel makkelijk slachtoffer voor dag 1.
 

DeletedUser64575

Guest
Lynch & Lunch

1. maroen1 -> Lena de hyena
2. Single Malt -> Freaker -> Jessicavd
3. sander14 -> Jenskeuh
4. Tigor -> Yankee
5. .TimeforplanB -> Freaker -> Tigor
6. Lenov
7. Lena de Hyena -> Yankee
8. Greengang -> Freaker
9. McAwsome
10. JokersBrain
11. MonoBear -> Lenov
12. Freaker Play -> Sander14 -> Jenskeuh
13. Sir Thrones -> Yankee
14. Yankee60 -> Freaker -> Yankee
15. Jenskeuh -> Lena de hyena
16. WBJIMO? -> Yankee
17. Jessicavd -> Lena de hyena
18. Capricorno -> Single Malt
19. Stalov -> Jenskeuh

Yankee 5
Lena de hyena 3
Jenskeuh 3
Freaker 1
Lenov 1
Jessicavd 1
Tigor 1
Single Malt 1

Yankee was de lynch, zijn rol was burger.

En er was vanavond geen lunch.​

Stemde Yankee tegen zichzelf? Heb ik hier gewoon overheen gekeken of klopt die telling niet helemaal?
 

DeletedUser66129

Guest
Stemde Yankee tegen zichzelf? Heb ik hier gewoon overheen gekeken of klopt die telling niet helemaal?

Nope klein foutje goed dat je het aanhaalt. Moest Jenskeuh zijn die op Yankee stemde, stem van Yankee moest dus op Freaker gewoon. Doet resultaat niet te minder om. Had 1 boven Jenskeuh dus per ongeluk ingevuld. Bedankt :)
 

DeletedUser8414

Guest
Dat jij nu weer op mij stemt neem ik u echt kwalijk, van veel mensen zou ik niet meer verwachten maar jij zou slimmer moeten zijn.

Hij is me niet opgevallen, hoewel ik nu wel zijn stem op Yankee zie, opvallend. Ik weet niet hoe het nu zit maar Yankee was altijd een heel makkelijk slachtoffer voor dag 1.
Ik stemde last minute op Yankee omdat ik me niet helemaal bewust was van de tussenstand en ik zeker wou zijn dat ik niet de lynch werd.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Op dit moment hiervoor heeft Yankee nog geen enkele stem op zich staan. Lena en Freaker hadden er 3 op zich staan.

Dan opeens:
Voor nu stem ik tegen Yankee.
Yankee , die random stem zonder uitleg zegt al genoeg.

Beiden binnen een minuut van elkaar stemmen ze op Yankee. Afgesproken werk om Lena en/of freaker te redden, of gewoon heel toevallig?

Hier krijgt Lena nog een stem op zich binnen dezelfde minuut. Hadden de wolven dit niet zien aankomen? Tigor stemt vrij kort daarna ook op Yankee (welke vijf minuten hiervoor nog 0 stemmen had) met wat ze zelf al aangeeft een mooie meeloopstem.
Lena de Hyena.
Yankee

Ik ga Jordy hierin wel volgen, ik ben niet overtuigd dat freaker,sander, time, jens, slechtje zijn. Na hun getroll.
Wil niet zeggen dat ik volledig akkoord ben, maar ik wil de rest nog even afwachten.

ik ga op yankee.

puur om mijn eigen hachje mogelijk te redden
Lena die zichzelf red, wat opzich geheel logisch is.

Maar dan, als klap op de vuurpijl, Jens:

Hij geeft aan om zichzelf te redden. Je had maar 2 stemmen en was dus niet eens in gevaar? Waarom stem je dan 1 minuut voor tijd nog op Yankee? Dit is niet om jezelf te redden, maar om Lena te redden?

Voor nu ga ik op Jens. Jouw stem is gewoon te vreemd en in mijn ogen puur om een wolf te redden. Of dit nu Lena of Freaker is, dat weet ik niet. Maar blijk jij wolf, dan is Freaker en/of Lena ook wolf.
 

DeletedUser72524

Guest
Dat jij nu weer op mij stemt neem ik u echt kwalijk, van veel mensen zou ik niet meer verwachten maar jij zou slimmer moeten zijn.

Ik stemde last minute op Yankee omdat ik me niet helemaal bewust was van de tussenstand en ik zeker wou zijn dat ik niet de lynch werd.

Oke Jens, ik heb hiermee bevestiging gekregen van wat ik gister vermoedde wat je wilde zeggen. Ik ga er nog steeds met een schuin oog naar kijken, maar voor nu Jenskeuh
 

DeletedUser72524

Guest
@Single Malt ik snap jouw gedachtegang goed. Het zou best kunnen dat freaker en Lena wolf zijn en wellicht juist allebei. En dat de wolven desperate zijn om een andere target aan te wijzen. Maar denk dat je de boot mist. Jenskeuh had 2 stemmen en de rest 3, dan kan hij het toch verkeerd zien.

Ik vind de stemmen van wbjimo, sir Thrones en vooral Tigor hier het meest opvallend. verder lijkt Tigor met haar post totaal niet het potje te lezen, wat ik ook altijd Wolfs vindt. Misschien dat het komt door tijdsgebrek, al met al is haar stem op yankee heel verdacht.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Daar heb je zeker een punt Sander. Na jouw post zie ik dat het dan misschien verstandiger is om even te wachten met stemmen op Jens en wellicht beter te kijken naar de stemmingen. Al vind ik Lena nog steeds kinda verdacht.

Jens
 

DeletedUser64575

Guest
Op dit moment hiervoor heeft Yankee nog geen enkele stem op zich staan. Lena en Freaker hadden er 3 op zich staan.

Dan opeens:



Beiden binnen een minuut van elkaar stemmen ze op Yankee. Afgesproken werk om Lena en/of freaker te redden, of gewoon heel toevallig?

Hier krijgt Lena nog een stem op zich binnen dezelfde minuut. Hadden de wolven dit niet zien aankomen? Tigor stemt vrij kort daarna ook op Yankee (welke vijf minuten hiervoor nog 0 stemmen had) met wat ze zelf al aangeeft een mooie meeloopstem.




Lena die zichzelf red, wat opzich geheel logisch is.

Maar dan, als klap op de vuurpijl, Jens:


Hij geeft aan om zichzelf te redden. Je had maar 2 stemmen en was dus niet eens in gevaar? Waarom stem je dan 1 minuut voor tijd nog op Yankee? Dit is niet om jezelf te redden, maar om Lena te redden?

Voor nu ga ik op Jens. Jouw stem is gewoon te vreemd en in mijn ogen puur om een wolf te redden. Of dit nu Lena of Freaker is, dat weet ik niet. Maar blijk jij wolf, dan is Freaker en/of Lena ook wolf.

Uiteindelijk had Jens 3 stemmen tegen zich en had Yankee 4 stemmen tegen zich, gezien de telling niet juist is. Zijn stem heeft het eindresultaat dus wel degelijk beïnvloed.
 

DeletedUser8414

Guest
Op dit moment hiervoor heeft Yankee nog geen enkele stem op zich staan. Lena en Freaker hadden er 3 op zich staan.

Dan opeens:



Beiden binnen een minuut van elkaar stemmen ze op Yankee. Afgesproken werk om Lena en/of freaker te redden, of gewoon heel toevallig?

Hier krijgt Lena nog een stem op zich binnen dezelfde minuut. Hadden de wolven dit niet zien aankomen? Tigor stemt vrij kort daarna ook op Yankee (welke vijf minuten hiervoor nog 0 stemmen had) met wat ze zelf al aangeeft een mooie meeloopstem.




Lena die zichzelf red, wat opzich geheel logisch is.

Maar dan, als klap op de vuurpijl, Jens:


Hij geeft aan om zichzelf te redden. Je had maar 2 stemmen en was dus niet eens in gevaar? Waarom stem je dan 1 minuut voor tijd nog op Yankee? Dit is niet om jezelf te redden, maar om Lena te redden?

Voor nu ga ik op Jens. Jouw stem is gewoon te vreemd en in mijn ogen puur om een wolf te redden. Of dit nu Lena of Freaker is, dat weet ik niet. Maar blijk jij wolf, dan is Freaker en/of Lena ook wolf.
Zoals wbjimo al aangeeft had ik op dat moment 3 stemmen en ik was me er op dat moment niet helemaal van bewust hoeveel yankee er al had dus ik wou op safe spelen zodat ik er zelf zeker niet uitging.
 

DeletedUser

Guest
Nou goed gespeeld, had niet veel uitgemaakt zit nog steeds met internetproblemen te kampen, vandaar dat ik mij niet nader kon verklaren. Had mezelf er ook uitgestemdt tho als ik jullie was met de manier van stemplaatsing.
 
Bovenaan