[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser63354

Guest
En dit dan? Iemand die een theorie maakt zo overtuigend mogelijk maar zonder stem. Met andere woorden een counter. En het enigste wat je kon doen was later terugkrabbelen.

Ik krabbel helemaal nergens terug, want mijn punt blijft nog steeds staan. Ben je scheel?
 
Reactiescore
2.196
Als je een paar non-serieuze posts maakt blijkt het altijd maar weer dat men je kwetsbaar acht.
Zo zie je maar weer dat wanneer ik mezelf niet opstel zoals ik dit altijd doe (jullie snappen nu toch inmiddels wel dat er geen patroon in mijn spel zit en altijd diezelfde 'vaagheid' over mijzelf houd waardoor iedereen altijd twijfelt?), men daar graag zo snel mogelijk op inspringt :D







Dit zijn al 4(!) mensen binnen weinig minuten (weet ff niet exact haha) die NIET STEMMEN , maar wel aangeven me 'verdacht te vinden/zich er in kunnen vinden/wat diegene al vermoedde.'
Zo heeft Greengang er bijvoorbeeld in verwerkt:



Need I say more? Dit is een behoorlijke steek en door dit argument zullen er ongetwijfeld mensen zijn die zeggen, 'he kijk eens aan, hij heeft gelijk!', maar als men nu goed nadenkt, weet men ook dat ik absoluut niet bang ben om zowel met serieuze als met onserieuze posts op de voorgrond te spelen. Rol speelt daarbij geen rol. (oh shiittttt barz) :D

Mag ik even zeggen dat het hartstikke wolfs is om een theorie te plaatsen die zo overtuigend mogelijk over moet komen, zelf (nog) niet te stemmen maar wel wachten op anderen?
Als jullie slim waren geweest hadden jullie gewoon op me gestemd. Hadden jullie nog enige kans op uitlokken, want dit verhaaltje is simpel af te doen.
Overigens is het waar dat ik de afgelopen potjes niet getrolld heb. (tevens toen ik infectiewolf was heb ik niet getrolld -> hele andere context omdat het merendeel zich op skype afspeelde maargoed). Zeker goed gevonden van de laatste 4 potjes, maar helaas onwaar. Zelf zou ik zo'n argument enkel gebruiken mits ik nog een paar andere hoofdargumenten had.

Tegen Jens kan ik alvast zeggen dat Sander eventjes gewacht heeft op deze reactie om te beoordelen of hij mij verdacht vindt ja of nee :)

Ik reageer helemaal niet zo gespannen hoor. Ik ben er zelfs vrij luchtig over.

Ik zeg dat het feit dat je niet direct op mij stemt (en daarbij ook 3 anderen) een wolfs kenmerk is. Voor de rest zeg ik (-> spiekt even wat ik ook alweer zei) 'Zeker goed gevonden van de laatste 4 potjes, maar helaas onwaar. Zelf zou ik zo'n argument enkel gebruiken mits ik nog een paar andere hoofdargumenten had.'

Ik haal enkel nog aan dat je argumentatie gebaseerd is op voorgaande potjes. En alhoewel ik hierboven zeg dat ik het goed gevonden vind, ben ik van mening dat je het potje waar ik slechtje was in een hele andere context moest lezen. Zo kun je het bijvoorbeeld ook lezen dat ik kritisch was.

Nog maar eens in Jip & Janneke taal: Nee, ik vind jou niet verdacht want je punt was goed (maar onwaar), maar de mensen die direct aangeven 'zich er in te kunnen vinden' (zonder stem) zoals WatBlaasjeInMijnOor, Sir Thrones & Jens wel. Snap je :)?

Astu

Green kwam met de théorie dus die is dan ook verdacht. Je hebt het zelf getyped.
 

DeletedUser72524

Guest
En Sir Thrones snapt volgens mij het hele spel op dit forum niet, dus ben er al sinds vorig potje achter gekomen dat je daar geen discussie mee moet willen voeren @sander14

Nee ik heb dat ook door. Toch zint mijn stem op Jens niet. Opeens. Ik heb het idee dat de wolven een bm willen en dat Jens hun beste keus is. Vooral omdat er een vos is, iets wat niet direct een wolf aanwijst.

Ik merk dat ik nu al een tunnelvisie heb op Jens en sir Thrones. En tunnelvisies zijn altijd gevaarlijk dag 1, dus hopelijk dat anderen ook naar hen kunnen kijken en hun oordeel erover geven. Dan zal ik tot vnv ook nog zoeken naar anderen.
 

DeletedUser63354

Guest
Je pakt nu de 2 zinnen er uit en komt dan nog op de verkeerde conclusie.

Hoe kan dat :D
 

DeletedUser63354

Guest
Mag ik even zeggen dat het hartstikke wolfs is om een theorie te plaatsen die zo overtuigend mogelijk over moet komen, zelf (nog) niet te stemmen maar wel wachten op anderen?

Nee, ik vind jou niet verdacht want je punt was goed (maar onwaar), maar de mensen die direct aangeven 'zich er in te kunnen vinden' (zonder stem) zoals WatBlaasjeInMijnOor, Sir Thrones & Jens wel. Snap je :)?

Deze 2 zinnen spreken elkaar totaal niet tegen Kenneth.
 

DeletedUser8414

Guest
Nee ik heb dat ook door. Toch zint mijn stem op Jens niet. Opeens. Ik heb het idee dat de wolven een bm willen en dat Jens hun beste keus is. Vooral omdat er een vos is, iets wat niet direct een wolf aanwijst.

Ik merk dat ik nu al een tunnelvisie heb op Jens en sir Thrones. En tunnelvisies zijn altijd gevaarlijk dag 1, dus hopelijk dat anderen ook naar hen kunnen kijken en hun oordeel erover geven. Dan zal ik tot vnv ook nog zoeken naar anderen.
Ik wil best de discussie aangaan waarom ik het niet ben, maar dan gaat het wel iets concreter moeten worden want je weet zelf dat ik hiertegen weinig kan doen.

Waar zie je precies de link tussen mij en Sir Thrones? Ik veronderstel door zijn BM switch, maar als je nadenkt weet je ook dat ik slimmer ben dan dat en zou ik hem ten sterkste afgeraden hebben op dat moment naar mij te switchen omdat dat gewoon verdacht is.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik irriteer me nogal aan je huidige niveau, ik ben beter van je gewend. Dat ik me irriteer is volgens mij al wel duidelijk.

Quote 1: Ik zeg dat hij een wolfs trekje vertoont en dat hij voortaan beter kan stemmen om de uitlokking te plaatsen.

Bewijs:
Mag ik even zeggen dat het hartstikke wolfs is om een theorie te plaatsen die zo overtuigend mogelijk over moet komen, zelf (nog) niet te stemmen maar wel wachten op anderen?
Als jullie slim waren geweest hadden jullie gewoon op me gestemd. Hadden jullie nog enige kans op uitlokken, want dit verhaaltje is simpel af te doen.


Quote 2: Ik zeg dat hij niet mijn verdachte is, maar de andere 2 die aangeven zich wel in de theorie te kunnen vinden wel.
(dat kan je hopelijk zelf er wel uithalen, aangezien het er letterlijk staat)

Waarom vind ik GreenGang dan geen verdachte? Nou vanwege zijn manier van redeneren.
Bewijs:
Zeker goed gevonden van de laatste 4 potjes, maar helaas onwaar. Zelf zou ik zo'n argument enkel gebruiken mits ik nog een paar andere hoofdargumenten had.

Ja, duidelijk?
 

DeletedUser72524

Guest
Ik wil best de discussie aangaan waarom ik het niet ben, maar dan gaat het wel iets concreter moeten worden want je weet zelf dat ik hiertegen weinig kan doen.

Waar zie je precies de link tussen mij en Sir Thrones? Ik veronderstel door zijn BM switch, maar als je nadenkt weet je ook dat ik slimmer ben dan dat en zou ik hem ten sterkste afgeraden hebben op dat moment naar mij te switchen omdat dat gewoon verdacht is.

Ik zie jou ook als slimmer, maar die Thrones niet;). De argumenten zijn al gegeven, wellicht wat planB zei zal duidelijker zijn.
 

DeletedUser8414

Guest
Ik snap vanwaar de verdenkingen komen ja, maar ik kan geen betere verdediging doen dan degene die ik al deed omdat er ook niet meer achterzit.

Dus ik kan er alleen maar op rekenen dat je u inderdaad niet blind staart op mij want je zit gewoon fout.

Het enige wat mij ook blijft opvallen is Blue, en dat zal mij er niet geloofwaardiger op maken maar ik vond hem gisteren in zijn manier van trollen al atypisch en nu spat de frustratie er vanaf. Ik zal zo ook nog wel eens verder kijken wat ik nog vind.
 
Reactiescore
2.196
Dan moet je niet zeggen dat iemand een theorie plaats en dat wolfs is. Dat jij het tegenstrijdig neerzet is niet mijn schuld, of je geïrriteerd bent of niet eigen schuld.

Mijn niveau slecht? Ik spreek me eigen niet tegen en probeer dan het op het niveau van een ander te stoppen.

Over die andere heb je gelijk.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik snap vanwaar de verdenkingen komen ja, maar ik kan geen betere verdediging doen dan degene die ik al deed omdat er ook niet meer achterzit.

Dus ik kan er alleen maar op rekenen dat je u inderdaad niet blind staart op mij want je zit gewoon fout.

Het enige wat mij ook blijft opvallen is Blue, en dat zal mij er niet geloofwaardiger op maken maar ik vond hem gisteren in zijn manier van trollen al atypisch en nu spat de frustratie er vanaf. Ik zal zo ook nog wel eens verder kijken wat ik nog vind.

A-typisch en gefrustreerd. Wolvenkenmerken?
 

DeletedUser63354

Guest
Dan moet je niet zeggen dat iemand een theorie plaats en dat wolfs is. Dat jij het tegenstrijdig neerzet is niet mijn schuld, of je geïrriteerd bent of niet eigen schuld.

Mijn niveau slecht? Ik spreek me eigen niet tegen en probeer dan het op het niveau van een ander te stoppen.

Over die andere heb je gelijk.

Doe nou s ff niet zo debiel man. Je weet dondersgoed dat je mijn woorden constant zit te verdraaien en dat wekt behoorlijk wat irritatie op.

Dan moet je niet zeggen dat iemand een theorie plaats en dat wolfs is

Dit heb ik ook nooit gezegd, dus flikker ff lekker een end op. Dank.
 

DeletedUser8414

Guest
A-typisch en gefrustreerd. Wolvenkenmerken?
Ik denk dat die kenmerken zowel kunnen geplaatst worden bij een goedje die onterecht verdacht wordt of een wolf die allesbehalve happy is dat hij zo snel al verdacht wordt. Ik wil niet zozeer wolf zijn verbinden met deze kenmerken.
 

DeletedUser63354

Guest
Je weet dat je nogal aan spelbederf doet als je op me gaat stemmen omdat ik niet zo aardig naar je ben hé. Tevens strekt het spel er toe dat je argumenten baseert op iemands echte woorden en niet op zelfverzonnen conclusies. Als ik op die manier redeneer ben je inderdaad bezig met spelbederf en schrijf ik me liever uit.

Dag.
 

DeletedUser8414

Guest
Je weet dat je nogal aan spelbederf doet als je op me gaat stemmen omdat ik niet zo aardig naar je ben hé. Tevens strekt het spel er toe dat je argumenten baseert op iemands echte woorden en niet op zelfverzonnen conclusies. Als ik op die manier redeneer ben je inderdaad bezig met spelbederf en schrijf ik me liever uit.

Dag.
Moet dit echt? Je weet dat ik een hoge dunk heb van u omdat je gewoon een goede speler bent maar zo gedraag je je normaal gezien echt nooit. Normaal overtuig je iedereen met argumenten en niet met je dreigen uit te schrijven omdat mensen op u stemmen.
 
Bovenaan